The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Als Feyenoord al die gratis spelers haalt, dan zal er allicht een keer eentje goed uitpakken. Maar van een strak spelersbeleid vind ik het niet getuigen....
Mijn gras is groener
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:
AssyriskaFF Wrote:http://www.voetbalzone.nl

:roll:

Zucht.... zie je mij ergens vermelden dat ik Assyriska erop aanspreek? :roll:
Reply
Marshall Wrote:Zucht.... zie je mij ergens vermelden dat ik Assyriska erop aanspreek? :roll:

Uhm, neej, moet dat dan?? Ik quote Assyriska, dat betekend dat ik hem erop aanspreek... Jou reactie na zijn bericht zal me 'n worst wezen :wink:
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:dat betekend

Brrrrrrr..... okee Biertiem, opgelet!

[Image: Jaap_Stam_11262a.jpg]

+

[Image: 240203-thee.jpg]

Misschien onthou je het zo! :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:
Marshall Wrote:Zucht.... zie je mij ergens vermelden dat ik Assyriska erop aanspreek? :roll:

Uhm, neej, moet dat dan?? Ik quote Assyriska, dat betekend dat ik hem erop aanspreek... Jou reactie na zijn bericht zal me 'n worst wezen :wink:

en 'jouw'... Maar ok... Ik was in de veronderstelling dat je mij erop aansprak dat ik Assyriska erop aansprak dat hij Koeman het betaalde voetbal uitschopte en dat... ach, what the fuck, laat ook maar...
Reply
Jaap Stam + kopje thee = Icon_question

:roll:
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Jaap Stam + kopje thee = Icon_question

:roll:

exact!

Van het werkwoord 'betekenen' is 'beteken' de (Jaap) Stam

en daar plak je dan een (kopje) t(hee) aan vast, zodat je krijgt:

Dat betekenT.... :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Maar is Stam niet met een valse S? :roll:
Reply
Tam kan je Jaap niet echt noemen.

En @Bierteam: Voordat je het post ff het werkwoord 'lopen' invullen en dan weet je meteen dat er een t achter moet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
jaap heeft de bal huizenhoog over geschoten
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:jaap heeft de bal huizenhoog over geschoten

In beide betekenissen is het overgeschoten. :lol:

over·schie·ten2 (ov.ww., ook abs.)
1 over iets heen schieten
2 een schietpoging overdoen
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
jajaja vandale.nl
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:oops:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Het heeft er alle schijn van dat Feyenoord verdediger Gibbs een contract aan gaat bieden. Feyenoord zal een dezer dagen duidelijkheid geven aan de Amerikaan, maar Gullit liet in ieder geval alvast weten hoe de technische staf erover denkt. Na zijn positieve reactie na het eerste duel, vooral ook over de coaching van de Amerikaan, liet hij na het duel tegen Rosenborg opnieuw weten heel tevreden te zijn over de verrichtingen van de Amerikaan.
BRON: feyenoord.nl

Feyenoord onderzoekt de mogelijkheden om Comsin Contra naar de Rotterdamse club te halen, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Roemeens international komt bij het Engelse West Bromwich Albion dit seizoen nauwelijks aan spelen toe. Contra staat onder contract bij Atletico Madrid die de speler verhuurt aan West Bromwich, mogelijk dat de Spaanse club nu wil meewerken aan een transfer naar Feyenoord

De 29 jarige Contra zou bij Feyenoord de rechtsbackpositie in kunnen vullen. Probleem is echter wel dat Contra een miljoenensalaris verdient bij Atletico Madrid. Feyenoord zit zonder ervaren rechtsback na het vertrek van Chong-gug Song. Op dit moment hebben de Rotterdammers enkele de jongelingen Zuiverloon en Bandolovski onder contract. Een speler als Contra zou in de Feyenoord defensie voor de nodige ervaring moeten zorgen. Contra speelde eerder al voor Dinamo Boekarest, Alaves en AC Milan.
BRON:voetbalplus.nl
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
'Real Madrid zet zijn zinnen op Thomas Gravesen'

12/1/2005 11:06

Real Madrid is bezig Thomas Gravesen aan te trekken, zo meldden vrijwel alle Spaanse media. De komst van de Deense middenvelder zou zelfs een kwestie van uren zijn, zij het dat Everton nog wel moet worden verleid zijn toonaangevende speler te laten gaan.
Gravesen zelf is er al uit met Real en hoopt dat Everton hem de kans gunt bij een club als de Koninklijke aan de slag te gaan. Het contract van de Deense international loopt aan het einde van het seizoen af en Real is bereid hem nu over te nemen voor drie à vier miljoen euro.

De 28-jarige Deen is volgens Arrigo Sacchi de ideale man om het wankele middenveld van Real weer in balans te brengen. Gravesen geldt als een echte leider, is fysiek ijzersterk en kan voetballend eveneens goed mee.

Bovendien mag hij nog uitkomen in de Champions League omdat hij met Everton niet Europees speelde dit seizoen. Daar staat tegenover dat Gravesen vrijwel onmisbaar lijkt voor Everton, de verrassende nummer vier van het Premiership.


Mochten ze die halen dan kan van Bommel het wel vergeten denk ik...
Bangkok resident.
Reply
'Real Madrid zet zijn zinnen op Thomas Gravesen'

12/1/2005 11:06

Real Madrid is bezig Thomas Gravesen aan te trekken, zo meldden vrijwel alle Spaanse media. De komst van de Deense middenvelder zou zelfs een kwestie van uren zijn, zij het dat Everton nog wel moet worden verleid zijn toonaangevende speler te laten gaan.
Gravesen zelf is er al uit met Real en hoopt dat Everton hem de kans gunt bij een club als de Koninklijke aan de slag te gaan. Het contract van de Deense international loopt aan het einde van het seizoen af en Real is bereid hem nu over te nemen voor drie à vier miljoen euro.

De 28-jarige Deen is volgens Arrigo Sacchi de ideale man om het wankele middenveld van Real weer in balans te brengen. Gravesen geldt als een echte leider, is fysiek ijzersterk en kan voetballend eveneens goed mee.

Bovendien mag hij nog uitkomen in de Champions League omdat hij met Everton niet Europees speelde dit seizoen. Daar staat tegenover dat Gravesen vrijwel onmisbaar lijkt voor Everton, de verrassende nummer vier van het Premiership.


Misschien wel een beetje opmerkelijk, het is niet eens 'een grote ster' zoals al die andere, maar dat maakt het van de andere kant vind ik erg wijs. Ze hebben daar al zoveel sterren en volgevreten vedettes rondlopen, er moet iemand bij komen die ervoor werkt, en ik denk dat Gravesen wel zo iemand is!
Reply
helaas u bent de zwakste schakel! tot ziens!
Reply
Mac Wrote:helaas u bent de zwakste schakel! tot ziens!

Icon_question
Reply
rico was sneller Wink
Reply
hehehe Icon_twisted
Bangkok resident.
Reply
Morientes naar Liverpool.
IJzersterke zet van de reds.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
morientes/baros =D>
Bangkok resident.
Reply
EJR Wrote:Morientes naar Liverpool

Van vi.nl:

Morientes tekent voor 3,5 jaar bij Liverpool

12/1/2005 14:09

Fernando Morientes verhuist definitief naar Liverpool. De transfer is compleet nu de clubs het eens zijn geworden over een transfersom van negen miljoen euro. De Spaanse spits was er zelf al uit en moet nu alleen de medische keuring doorstaan voordat hij voor 3,5 jaar tekent.
Morientes kreeg het verlossende bericht woensdagmorgen te horen. Na de training nam hij afscheid van zijn collega's en Real belegde een persconferentie om het nieuws wereldkundig te maken.

Morientes was afgelopen zomer na een succesvol uitstapje naar AS Monaco weer teruggekeerd bij de Koninklijke. Maar net als vóór zijn verhuurperiode bleek hij niet meer dan de vierde man in de pikorde der spitsen te zijn. En dus besloot de 28-jarige aanvaller te vertrekken.

Liverpool meldde zich direct. De aanwezigheid van coach Rafael Benítez en drie Spaanse spelers hielpen een handje om Morientes te overtuigen zijn carrière voort te zetten in het Premiership. De interesse van Olympique Lyon kwam dan ook te laat, al kon Real de belangstelling goed gebruiken om de prijs nog wat op te schroeven.

Liverpool hoopt alle formaliteiten op tijd af te ronden om Morientes zaterdag tegen Manchester United al te kunnen inzetten. Lukt dat, dan kan El Moro rekenen op een debuut. 'We zullen hem zo snel mogelijk laten spelen', bekende Benítez. 'Maar het belangrijkste is dat hij graag naar Liverpool komt.'
Reply
Ricochan Wrote:morientes/baros =D>

Cissé?
Reply
Met een gebroken been voetbalt het wat lastig.
Reply
ja daar kan erik k. over meepraten :|
Bangkok resident.
Reply
Tripplexxx Wrote:Met een gebroken been voetbalt het wat lastig.

En dat been blijft voor altijd gebroken?! :roll:
Reply
erik k?
of niels k?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:
Tripplexxx Wrote:Met een gebroken been voetbalt het wat lastig.

En dat been blijft voor altijd gebroken?! :roll:

Nee op zich heelt dat wel weer :lol: Al had meneer Cisse een gecompliceerde beenbreuk.
Was zowieso verstandig om er een spits bij te halen, op een gegeven moment moesten er zelfs 2 middenvelders in de spits.
Reply
Tripplexxx Wrote:Nee op zich heelt dat wel weer :lol: Al had meneer Cisse een gecompliceerde beenbreuk.
Was zowieso verstandig om er een spits bij te halen, op een gegeven moment moesten er zelfs 2 middenvelders in de spits.

Naja, ze hadden vaak Mellor en/of Siname-Pogolle erin staan, twee talenten, maar nog niet klaar voor het grote werk. Dus zolang Cissé nog gecompliceerd zit te doen is het duidelijk dat Morientes/Baros hét spitsenduo zal zijn, als Cissé fit is vraag ik me af hoe hij dit luxeprobleem gaat oplossen....
Reply


Forum Jump: