Posts: 4.587
Threads: 40
Joined: Sep 2004
Had ook al verzonden vanmorgen:
Onderwerp: Appel leverde aan Hypermania
Verzonden: op 12.09.06 om 11:07:48 uur
Jansoe uit dorp Appel
Grondstoffen 67 | 85 | 60 | 39
Kwam net pas terug en zie dan dat ik te laat was om een aanval te parreren:
Onderwerp: A-City viel Appel aan
Verzonden: op 12.09.06 om 20:28:30 uur
Aanvaller Trouble uit dorp A-City
Eenheden 0 0 31 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 406 406 334 204
Verdediger Jansoe uit dorp Appel
Eenheden 26 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 23 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Leuk. Zowat al mijn clubjes weg :letitallout:
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Posts: 24
Threads: 0
Joined: Mar 2006
Fuck een romein die al met 31 Imp's rond loopt, dacht dat ik ook wel lekker ging met me 30 legio;s maar dit slaat alles.
Dorpen
Martinair ( -35 | 29 )
Transavia ( -30 | 28 )
KLM/Airfrance (-34 | 29 )
Northwest Airlines ( ?? | ?? )
Posts: 4.587
Threads: 40
Joined: Sep 2004
volgende aanval van hem:
Onderwerp: A-City viel Appel aan
Verzonden: op 12.09.06 om 22:45:34 uur
Aanvaller Trouble uit dorp A-City
Eenheden 40 0 23 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 0 236 593 0
Verdediger Jansoe uit dorp Appel
Eenheden 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Posts: 5.146
Threads: 60
Joined: Jun 2004
marcel05 Wrote:Fuck een romein die al met 31 Imp's rond loopt, dacht dat ik ook wel lekker ging met me 30 legio;s maar dit slaat alles.
11 legio's (maar later begonnen en uitgebreide grondstofvoorraden voor handen )
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Posts: 692
Threads: 3
Joined: Sep 2004
Kan iemand voor mij sitten op s4? beetje klikken enzo.... 1 x per dag moet voldoende zijn denk ik....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Posts: 3.872
Threads: 133
Joined: Jun 2004
Saartje Wrote:Kan iemand voor mij sitten op s4? beetje klikken enzo.... 1 x per dag moet voldoende zijn denk ik....
stuur maar inlog en ww.
via PB of zo.
Heb toch geen leven..... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Posts: 692
Threads: 3
Joined: Sep 2004
tnx..... ik had legio's (wel 4 !) maar die zijn al weer dood..... :|
enneiwee, pb....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Posts: 5.146
Threads: 60
Joined: Jun 2004
14 legio's reeds, bijna aan Imp's toe, inmiddels 4 grondstofbronnen naast mijn eigen velden
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Posts: 4.587
Threads: 40
Joined: Sep 2004
Productie:
Hout: 110 per uur
Klei: 132 per uur
IJzer: 88 per uur
Graan: 53 per uur
Plus dat er nu een graanakker naar 6 gaat en een IJzermijn naar 5
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Posts: 2.785
Threads: 57
Joined: Aug 2005
Productie:
Hout: 183 per uur
Klei: 166 per uur
IJzer: 132 per uur
Graan: 69 per uur
laatste graanveld gaat zo naar 6
Posts: 12
Threads: 0
Joined: Feb 2006
mmm t gaat zo traag bij mij... elke keer als ik mannen heb om de produktie wat te pushen lopen die zich kapot of komt mijn buur ze even slopen.
Productie:
Hout: 48 per uur
Klei: 54 per uur
IJzer: 48 per uur
Graan: 33 per uur
Posts: 5.146
Threads: 60
Joined: Jun 2004
Ik zit nog altijd zo'n 10% ionder je hoor Knoop
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Posts: 2.785
Threads: 57
Joined: Aug 2005
knoop Wrote:mmm t gaat zo traag bij mij... elke keer als ik mannen heb om de produktie wat te pushen lopen die zich kapot of komt mijn buur ze even slopen.
Productie:
Hout: 48 per uur
Klei: 54 per uur
IJzer: 48 per uur
Graan: 33 per uur
oplossing: voorlopig geen mannetjes bouwen.
Posts: 737
Threads: 5
Joined: Dec 2005
bij mij zijn ze ook gesloopt!!! :letitallout: alweer
voorlopig ook geen mannen maken, er was toch niks meer te halen in die paar dorpjes die nog om mij heen zitten...
Life's too short for dancing with fat chicks
Posts: 24
Threads: 0
Joined: Mar 2006
Zo eindelijk heb ik ook een held en wel eentje van de buiten catogerie, een imperiaan. toch leuk 380 aanvalspunten.
Alleen ik heb nog een paar vraagjes:
hoe kun je het beste die 5 punten verdelen voor een imp held.
2 aanval
1 defence
1 aanvals bonus
1 Regeneratie ( wat dit inhoud weet ik nog niet echt )
maar die aanvals bonus is met 1 punt maar 0,2 % kun je dat punt dan niet beter gewoon bij de aanval neerzetten ??.
Dorpen
Martinair ( -35 | 29 )
Transavia ( -30 | 28 )
KLM/Airfrance (-34 | 29 )
Northwest Airlines ( ?? | ?? )
Posts: 2.785
Threads: 57
Joined: Aug 2005
aanvalsbonus is nog niet interessant. verdedigingsbonus van je imperiaan ook niet lijkt me, of wil je die ook gaan gebruiken om je dorp te verdedigen?
mbt regeneratie, je held verliest hitpoints als je met hem aanvalt en er ook van jou mannetjes sneuvelen. regeneratie punten zorgen dat die hitpoints langzaamaan weer aangevuld worden.
ik zou als ik jou was voor 3aanval/2regeneratie of 4aanval/1regeneratie gaan.
mijn clubje heeft met 4 aanvalspunten al iets van 450 aanval..
Posts: 24
Threads: 0
Joined: Mar 2006
Thx voor de tip,
Heb nu ook 4 aanval/ 1 regeneratie. Imp heeft nu 675 aanval.
nu ga ik eens wat grotere spelers aanvallen.
Dorpen
Martinair ( -35 | 29 )
Transavia ( -30 | 28 )
KLM/Airfrance (-34 | 29 )
Northwest Airlines ( ?? | ?? )
Posts: 11.497
Threads: 325
Joined: Mar 2012
ik wissel het af zolang ie nog op lvl0 staat...val ik aan staat ie op 5 aanval. Doet ie niks staat ie te regenereren.
Posts: 72
Threads: 1
Joined: Mar 2006
Je kan 1 held maken? als je held dood gaat kan je een andere (ook ander soort?)maken?
Zo, dat zijn toch alweer snel drie heldenvragen!
Fear is your worst enemy.
Posts: 2.785
Threads: 57
Joined: Aug 2005
je kunt maximaal 3 helden hebben, waarvan er maximaal 1 levend is
Posts: 3.872
Threads: 133
Joined: Jun 2004
Hitchhiker Wrote:Je kan 1 held maken? als je held dood gaat kan je een andere (ook ander soort?)maken?
Zo, dat zijn toch alweer snel drie heldenvragen!
je stopt op 2(geen tijd), maar speelt vol op 4.
Snap ik niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Posts: 3.021
Threads: 40
Joined: Jul 2004
Wat ik me ook afvraag, kan je als je je heldendom (heet dat zo?) afbreekt, kan je dan weer nieuwe helden maken van een andere soort dan die drie die je eerst had?
May The Schwartz Be With You
Posts: 2.785
Threads: 57
Joined: Aug 2005
je kunt in elk dorp een heldenhof bouwen, maar toch maar 3 helden in totaal hebben...
Posts: 3.021
Threads: 40
Joined: Jul 2004
Ja, maar als je 1 heldenhof hebt, met daarin de helden A,B en C, en je breekt het heldenhof af, wat gebeurt er dan? (Ik heb geen zin om het uit te proberen.) Ben je je helden dan kwijt? Ik neem aan van wel. En als je een nieuw heldenhof bouwt, begin je dan weer opnieuw met helden maken, dus kan je dan ook D en E maken, en als je A, B of C maakt, krijgen ze dan hun eerder verworven eigenschappen weer terug? Ik neem aan van niet.
Posts: 298
Threads: 1
Joined: Dec 2005
dat weet ik allemal niet bb wat ik wel weet is dat je held kan verhuizen naar een ander dorp
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Posts: 737
Threads: 5
Joined: Dec 2005
mijn held is geen held meer :roll:
Life's too short for dancing with fat chicks
Posts: 2.785
Threads: 57
Joined: Aug 2005
Berend Botje Wrote:Ja, maar als je 1 heldenhof hebt, met daarin de helden A,B en C, en je breekt het heldenhof af, wat gebeurt er dan? (Ik heb geen zin om het uit te proberen.) Ben je je helden dan kwijt? Ik neem aan van wel. En als je een nieuw heldenhof bouwt, begin je dan weer opnieuw met helden maken, dus kan je dan ook D en E maken, en als je A, B of C maakt, krijgen ze dan hun eerder verworven eigenschappen weer terug? Ik neem aan van niet.
precies wat ik zeg. je kunt maximaal 3 helden maken.
je held blijft z'n eigenschappen behouden, ook als ie gedood is. dat zal alleen nog niemand van ons ervaren hebben, aangezien pas vanaf lvl 1 de gekozen eigenschappen vast staan
Posts: 3.021
Threads: 40
Joined: Jul 2004
Je wil dus zeggen dat als je je heldenhof afbreekt en daarna weer opbouwt, je helden gewoon weer terugkomen, inclusief levels en eigenschappen. Ik zal dat toch eens gaan uitproberen, ik speel nog steeds op s1.com en heb daar een heldenhof (Hero's mansion) op level 2 staan met club-, bijl- en speerhelden, waarvan de speer actief op dit moment. Ik laat het wel weten als ik uitsluitsel heb. Over een paar dagen denk ik.
May The Schwartz Be With You
Posts: 11.497
Threads: 325
Joined: Mar 2012
je meot ze wel 'reviven' he...en dat kost wel wat als ie op hogere levels zit
Posts: 3.021
Threads: 40
Joined: Jul 2004
Als degene die mij de afgelopen dagen heeft aangevallen mij de komende dagen met rust laat, heb ik voldoende productie om dat uit te proberen, alles staat op 10 en mijn speerheld is nog level 0. Ik heb gisteren en vandaag alles nodig gehad om mijn leger weer op te bouwen na de slag. Zij is ook een flinke portie kwijt geraakt, ongeveer 250 toutatisjes, maar met drie dorpen in de buurt, waaronder een 15-graan moet ze nog heel wat over hebben. Ik heb het voordeel dat ik sitter ben van mijn Romeinse buurman die met de noorderzon vertrokken is, zodat ik mooi zijn legionnairs plus held bij mij kan stallen. Als ik de aanval zie komen zet ik alles, inclusief grondstoffen indien mogelijk, bij hem neer en omgekeerd. Alleen kan zij binnen het half uur bij mij zijn, dus ik moet wel opleten. Straks ben ik de rest van de avond weg, dus het is afwachten.
|