The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Riekki Wrote:Wat een potlood die Rutte zeg met z'n zee, schip en sluizen #-o
Verhagen: "De Nederlandse samenleving is als je eigen huis." :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
FC Petr Wrote:André krijgt jou stem toch Goa? :lol:

Die heb ik als politicus best hoog zitten. Alleen die Heer de hele tijd he?! :wink:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Depor Wrote:Balkende I is niets helemaal niets, met die domme LPF stemmers en dat zooitje randdebielen wat over de rug van een dooie de meest lompe dingen hebben gedaan. Pauw en Witteman, Theo Maassen: Fortuyn wou de luchtmacht afschaffen wat doet de LPF de JSF aanschaffen...
Balkende II Eindelijk die ruk LPF eruit getrapt, en het pijnlijke bezuinigen is begonnen, een referendum en er word nog naar geluisterd ook...
Feit blijft dat CDA en VVD er in drie kabinetten niet in zijn geslaagd om de regeerperiode af te maken. Dan kun je wel telkens wijzen naar andere partijen, maar ze zijn toch echt met hen in zee gegaan en daar gaat het mis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Het aantal uitkeringen zijn dan wel omlaag gegaan, maar die mensen zien we niet terug in de arbeidsmarkt.

De economie kan dan wel weer in bloei zijn, het armoedepercentage is hoger geworden.

De economie kan wel weer in bloei zijn, maar dit heeft als voornaamste reden dat de gehele Europese economie de laatste tijd weer aangetrokken is.

Dat betekend dat ze of het land uitgeflikkerd zijn (mocht eens tijd worden) of overleden zijn? Waar zijn die mensen heen dan? Je praat weer mee zonder verder te kijken...

Waar ligt die armoedepercentage groei aan dan?

Nederlandse groei behoort tot de top in Europa, en het is erg logisch dat als het in Europa goed gaat dat het hier ook beter gaat Ad...we zijn een handelsland....
Ik praat helemaal niet mee, ik heb het over feiten. Ik weet niet waar ze heen zijn. Waarschijnlijk zitten ze nog steeds thuis, maar nu zonder uitkering of zijn ze de criminaliteit ingegeaan.

Aan de asociale bezuinigingen van de afgelopen regeerperiode.

Het is ook logisch, maar het is dus niet logisch dat dit kabinet gaat strijken met de eer van een economie in bloei. Daar hebben zij dus niet zoveel aan hoeven doen.

Niet helemaal Adje...de minder uitkeringen die zijn uitgekeerd komt omdat ze gewoon aan het werk zijn (was net op de Algemene Beschouwingen wat overigens gewoon een schandelijke verkiezingstrijd is)

Asociale bezuinigingen? wie waar wat? Mede door deze bezuinigingen heeft het land nu een begroting die zodanig klopt, dat MEDE door de groei van Europa we weer groei hebben, maar we groeien harder dan de rest van Europa
Reply
goa Wrote:
Dugarry Wrote:je helden als Trotski, Lenin en Stalin

Het feit dat ik bij jou een ontroerend gebrek aan kennis waarneem over deze zaken betekent niet dat ik hen hoog heb zitten. Mijn stem zal Jan niet krijgen.

Het feit dat ik bij jou een ontroerend gebrek aan kennis waarneem over deze zaken betekent niet dat ik hem hoog heb zitten. Mijn stem zullen Vladimir, Leon & Jozef niet krijgen.

Je lult erg goedkoop, zonder enkele inhoud Goa.
Reply
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Balkende I is niets helemaal niets, met die domme LPF stemmers en dat zooitje randdebielen wat over de rug van een dooie de meest lompe dingen hebben gedaan. Pauw en Witteman, Theo Maassen: Fortuyn wou de luchtmacht afschaffen wat doet de LPF de JSF aanschaffen...
Balkende II Eindelijk die ruk LPF eruit getrapt, en het pijnlijke bezuinigen is begonnen, een referendum en er word nog naar geluisterd ook...
Feit blijft dat CDA en VVD er in drie kabinetten niet in zijn geslaagd om de regeerperiode af te maken. Dan kun je wel telkens wijzen naar andere partijen, maar ze zijn toch echt met hen in zee gegaan en daar gaat het mis.

Het neemt niet weg dat de VVD en CDA iig stabiele partijen zijn, samen met CU gaan ze er zeker een succesvol seizoen van maken. :waf:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Balkende I is niets helemaal niets, met die domme LPF stemmers en dat zooitje randdebielen wat over de rug van een dooie de meest lompe dingen hebben gedaan. Pauw en Witteman, Theo Maassen: Fortuyn wou de luchtmacht afschaffen wat doet de LPF de JSF aanschaffen...
Balkende II Eindelijk die ruk LPF eruit getrapt, en het pijnlijke bezuinigen is begonnen, een referendum en er word nog naar geluisterd ook...
Feit blijft dat CDA en VVD er in drie kabinetten niet in zijn geslaagd om de regeerperiode af te maken. Dan kun je wel telkens wijzen naar andere partijen, maar ze zijn toch echt met hen in zee gegaan en daar gaat het mis.

Om de LPF kon je niet heen...hele grote partij dat vervolgens blijkt dat het een stelletje debielen zijn is weer wat anders...
En D'66 komop heb je dat nou echt helemaal gemist?

Beide keren lag duidelijk aan de andere partijen...
Reply
Dugarry Wrote:Je lult erg goedkoop, zonder enkele inhoud Goa.

Nou dan heb ik jouw stem alvast binnen :lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Treesong Wrote:
Dugarry Wrote:Heb je ook het huis van Femke gezien?

Ja, die woonde sinds kort gewoon in de Kanaalstraat. Nu ergens in de Watergraafsmeer

Ja en? Je beantwoordt mijn vraag niet, je lult er slechts (weer) omheen.
Reply
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Je lult erg goedkoop, zonder enkele inhoud Goa.

Nou dan heb ik jouw stem alvast binnen :lol:

Hierbij bevestig je mijn menselijke inzicht. Van hoe laat tot hoe laat is je grote graanschuur geopend? En wel eerlijk alles delen hè! Nee, het maakt niet uit dat een ander er geen moer voor doet, toch wil ik alles eerlijk delen. Mag ik nu bij je partij?
Reply
Ad Wim Wrote:
Riekki Wrote:Wat een potlood die Rutte zeg met z'n zee, schip en sluizen #-o
Verhagen: "De Nederlandse samenleving is als je eigen huis." :|

Halsema die probeert grappig te zijn..."bedankt voor de uitnodiging naar het strand"

Snap je nu waarom ik die kakhoer een nekschot toewens? Ow en iemand het lijstje van verdiensten gezien? Naast het kamerlidmaatschap nog even een tonnetje per jaar extra binnentikken....

Trouwens het idee van Rutte nu vind ik wel mooi...een besluitsregeling mag ook wel eens tijd worden dat we als er een wet doorkomt niet nog 20 jaar wachten voor er iets begint.
Taalverwerfing bij allochtone gezinnen, die vent weet waar ik echt schijthekel aan heb....misschien toch maar eens extra nadenken of ik toch niet VVD ga stemmen
Reply
Dugarry Wrote:
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Je lult erg goedkoop, zonder enkele inhoud Goa.

Nou dan heb ik jouw stem alvast binnen :lol:

Hierbij bevestig je mijn menselijke inzicht. Van hoe laat tot hoe laat is je grote graanschuur geopend? En wel eerlijk alles delen hè! Nee, het maakt niet uit dat een ander er geen moer voor doet, toch wil ik alles eerlijk delen. Mag ik nu bij je partij?

Sociaal is niet slecht maar communisme is totale vernietiging van het moraal om harder te werken.
Ben op vakantie geweest in Oost-Duitsland (jaar of 5 geleden) ijsje halen bij de ijsboer op de hoek, wou ik na een half uur nog een ijsje kreeg ik niet omdat het niet nodig was. Dat krijg je met communisme of die vent er nou 1 of 100 verkoopt hij krijgt toch hetzelfde bedrag
Reply
Depor Wrote:Taalverwerfing bij allochtone gezinnen, die vent weet waar ik echt schijthekel aan heb....

Leer nou eerst zelf maar eens behoorlijk Nederlands schrijven
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Depor Wrote:Taalverwerfing bij allochtone gezinnen, die vent weet waar ik echt schijthekel aan heb....

Leer nou eerst zelf maar eens behoorlijk Nederlands schrijven

Ja snel typen willen er nog wel eens wat taalfoutjes inschieten, maar ik praat tenminste Nederlands thuis, heb een tikje Amsterdams accent maar niet dat ongelovelijk irritante marrokaanse/antilliaanse gebrabbel....
Reply
Depor Wrote:
Dugarry Wrote:
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Je lult erg goedkoop, zonder enkele inhoud Goa.

Nou dan heb ik jouw stem alvast binnen :lol:

Hierbij bevestig je mijn menselijke inzicht. Van hoe laat tot hoe laat is je grote graanschuur geopend? En wel eerlijk alles delen hè! Nee, het maakt niet uit dat een ander er geen moer voor doet, toch wil ik alles eerlijk delen. Mag ik nu bij je partij?

Sociaal is niet slecht maar communisme is totale vernietiging van het moraal om harder te werken.
Ben op vakantie geweest in Oost-Duitsland (jaar of 5 geleden) ijsje halen bij de ijsboer op de hoek, wou ik na een half uur nog een ijsje kreeg ik niet omdat het niet nodig was. Dat krijg je met communisme of die vent er nou 1 of 100 verkoopt hij krijgt toch hetzelfde bedrag

Klopt. Hoe socialer hoe beter. Maar het mag niet alleen maar ten koste gaan van de meerderheid. (de werkende medelander, en dan zou het me ruk zijn welke kleur/afkomst deze medelander heeft.)
Reply
Wouter Bos
De leider van de PvdA Wouter Bos is de trotse eigenaar van een heus dijkhuis , gelegen in Amsterdam- Noord. Het huis had eigenlijk ook in een schattig klein dorpje kunnen liggen. Voordeel is wel dat zijn dochtertje hier straks zeer leuk buiten kan spelen. Tegenover zijn huis bevindt zich een watertje, dat is dus oppassen geblazen. Wouter kocht zijn dijkhuis op 31 december 2001 voor een bedrag van 453.780,-- euro en vestigde er een hypotheek op van 567.225,-- euro. Voor Wouter is het dus zaak om de hypotheekrente aftrek zo lang als mogelijk in stand te houden, want zonder deze aftrek worden de maandlasten wellicht een molensteen om zijn nek! Laatste nieuws is dat de vrouw van Wouter Bos in verwachting is van een tweede kind.

Heerlijk die solidariteitsgedachte :8:
Reply
Hoef Wrote:Wouter Bos
De leider van de PvdA Wouter Bos is de trotse eigenaar van een heus dijkhuis , gelegen in Amsterdam- Noord. Het huis had eigenlijk ook in een schattig klein dorpje kunnen liggen. Voordeel is wel dat zijn dochtertje hier straks zeer leuk buiten kan spelen. Tegenover zijn huis bevindt zich een watertje, dat is dus oppassen geblazen. Wouter kocht zijn dijkhuis op 31 december 2001 voor een bedrag van 453.780,-- euro en vestigde er een hypotheek op van 567.225,-- euro. Voor Wouter is het dus zaak om de hypotheekrente aftrek zo lang als mogelijk in stand te houden, want zonder deze aftrek worden de maandlasten wellicht een molensteen om zijn nek! Laatste nieuws is dat de vrouw van Wouter Bos in verwachting is van een tweede kind.

Heerlijk die solidariteitsgedachte :8:

Dan heeft meneer Bos een leuke erfenis gekregen of een rijke vrouw getrouwd (zal wel goed bijgeschnabbeld hebben)...bijna 6 ton lenen lukt niet met een bruto inkomen van ongeveer een ton
Reply
Depor Wrote:
Treesong Wrote:
Depor Wrote:Taalverwerfing bij allochtone gezinnen, die vent weet waar ik echt schijthekel aan heb....

Leer nou eerst zelf maar eens behoorlijk Nederlands schrijven

Ja snel typen willen er nog wel eens wat taalfoutjes inschieten, maar ik praat tenminste Nederlands thuis, heb een tikje Amsterdams accent maar niet dat ongelovelijk irritante marrokaanse/antilliaanse gebrabbel....

Dan heb je dat boerse lelystadse accent zeker enkel en alleen voor de Hattrickmeeting je keel uit laten komen....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Depor Wrote:Dan heeft meneer Bos een leuke erfenis gekregen of een rijke vrouw getrouwd...bijna 6 ton lenen lukt niet met een bruto inkomen van ongeveer een ton

Hij heeft bij Shell flink z'n zakken gevuld hè
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Marshall Wrote:
Depor Wrote:
Treesong Wrote:
Depor Wrote:Taalverwerfing bij allochtone gezinnen, die vent weet waar ik echt schijthekel aan heb....

Leer nou eerst zelf maar eens behoorlijk Nederlands schrijven

Ja snel typen willen er nog wel eens wat taalfoutjes inschieten, maar ik praat tenminste Nederlands thuis, heb een tikje Amsterdams accent maar niet dat ongelovelijk irritante marrokaanse/antilliaanse gebrabbel....

Dan heb je dat boerse lelystadse accent zeker enkel en alleen voor de Hattrickmeeting je keel uit laten komen....

Haha voor het eerst dat ik hoor dat ik een boers accent heb, Tree Gitter EJR Bumme klopt het wat Marshall zegt?
Reply
Treesong Wrote:
Depor Wrote:Dan heeft meneer Bos een leuke erfenis gekregen of een rijke vrouw getrouwd...bijna 6 ton lenen lukt niet met een bruto inkomen van ongeveer een ton

Hij heeft bij Shell flink z'n zakken gevuld hè

Ja had me post al aangepast Wink
Reply
Depor Wrote:
Hoef Wrote:Wouter Bos
De leider van de PvdA Wouter Bos is de trotse eigenaar van een heus dijkhuis , gelegen in Amsterdam- Noord. Het huis had eigenlijk ook in een schattig klein dorpje kunnen liggen. Voordeel is wel dat zijn dochtertje hier straks zeer leuk buiten kan spelen. Tegenover zijn huis bevindt zich een watertje, dat is dus oppassen geblazen. Wouter kocht zijn dijkhuis op 31 december 2001 voor een bedrag van 453.780,-- euro en vestigde er een hypotheek op van 567.225,-- euro. Voor Wouter is het dus zaak om de hypotheekrente aftrek zo lang als mogelijk in stand te houden, want zonder deze aftrek worden de maandlasten wellicht een molensteen om zijn nek! Laatste nieuws is dat de vrouw van Wouter Bos in verwachting is van een tweede kind.

Heerlijk die solidariteitsgedachte :8:

Dan heeft meneer Bos een leuke erfenis gekregen of een rijke vrouw getrouwd (zal wel goed bijgeschnabbeld hebben)...bijna 6 ton lenen lukt niet met een bruto inkomen van ongeveer een ton

of zijn appartement aan de rotterdamse maasboulevard goed verkocht.......

ik heb deze poep even door ziten lezen, maar het niveau van de discussie is echt om te huilen. veel geschreeuw, heel weinig wol. met als grote boosdoeners vnl dugary en ad wim. :roll:
Reply
Depor Wrote:Haha voor het eerst dat ik hoor dat ik een boers accent heb, Tree Gitter EJR Bumme klopt het wat Marshall zegt?

Weinig van gemerkt...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:
Hoef Wrote:Wouter Bos
De leider van de PvdA Wouter Bos is de trotse eigenaar van een heus dijkhuis , gelegen in Amsterdam- Noord. Het huis had eigenlijk ook in een schattig klein dorpje kunnen liggen. Voordeel is wel dat zijn dochtertje hier straks zeer leuk buiten kan spelen. Tegenover zijn huis bevindt zich een watertje, dat is dus oppassen geblazen. Wouter kocht zijn dijkhuis op 31 december 2001 voor een bedrag van 453.780,-- euro en vestigde er een hypotheek op van 567.225,-- euro. Voor Wouter is het dus zaak om de hypotheekrente aftrek zo lang als mogelijk in stand te houden, want zonder deze aftrek worden de maandlasten wellicht een molensteen om zijn nek! Laatste nieuws is dat de vrouw van Wouter Bos in verwachting is van een tweede kind.

Heerlijk die solidariteitsgedachte :8:

Dan heeft meneer Bos een leuke erfenis gekregen of een rijke vrouw getrouwd (zal wel goed bijgeschnabbeld hebben)...bijna 6 ton lenen lukt niet met een bruto inkomen van ongeveer een ton

of zijn appartement aan de rotterdamse maasboulevard goed verkocht.......

ik heb deze poep even door ziten lezen, maar het niveau van de discussie is echt om te huilen. veel geschreeuw, heel weinig wol. met als grote boosdoeners vnl dugary en ad wim. :roll:

Tjah je weet wie je noemt he
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:
Hoef Wrote:Wouter Bos
De leider van de PvdA Wouter Bos is de trotse eigenaar van een heus dijkhuis , gelegen in Amsterdam- Noord. Het huis had eigenlijk ook in een schattig klein dorpje kunnen liggen. Voordeel is wel dat zijn dochtertje hier straks zeer leuk buiten kan spelen. Tegenover zijn huis bevindt zich een watertje, dat is dus oppassen geblazen. Wouter kocht zijn dijkhuis op 31 december 2001 voor een bedrag van 453.780,-- euro en vestigde er een hypotheek op van 567.225,-- euro. Voor Wouter is het dus zaak om de hypotheekrente aftrek zo lang als mogelijk in stand te houden, want zonder deze aftrek worden de maandlasten wellicht een molensteen om zijn nek! Laatste nieuws is dat de vrouw van Wouter Bos in verwachting is van een tweede kind.

Heerlijk die solidariteitsgedachte :8:

Dan heeft meneer Bos een leuke erfenis gekregen of een rijke vrouw getrouwd (zal wel goed bijgeschnabbeld hebben)...bijna 6 ton lenen lukt niet met een bruto inkomen van ongeveer een ton

of zijn appartement aan de rotterdamse maasboulevard goed verkocht.......

ik heb deze poep even door ziten lezen, maar het niveau van de discussie is echt om te huilen. veel geschreeuw, heel weinig wol. met als grote boosdoeners vnl dugary en ad wim. :roll:

Ja zei Tree ook al...meneer Drs W. Bos heeft een hele mooi Shell functie gehad als ik het zo lees...

Quote:In 1981 ging hij aan de Vrije Universiteit Amsterdam economie en politicologie studeren. In datzelfde jaar sloot hij zich aan bij de PvdA. Nadat hij in 1988 cum laude zijn doctoraalexamen in beide studies had gehaald, begon hij een carrière bij Shell. Naar eigen zeggen deed hij dit omdat hij wilde weten wat hij 'in zijn mars had' en omdat hij vond dat 'links Nederland het bedrijfsleven niet moest overlaten aan rechts Nederland'. In diverse advies- en managementfuncties was hij binnen deze grote oliemaatschappij werkzaam, onder meer op uiteenlopende buitenlandse locaties zoals Boekarest, Hongkong en Londen.
Reply
Depor Wrote:maar ik praat tenminste Nederlands thuis, heb een tikje Amsterdams accent maar niet dat ongelovelijk irritante marrokaanse/antilliaanse gebrabbel....
Misschien toch een idee om toch maar op de LPF te stemmen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer dat wafje weer niet met argumenten komt. Meneer heeft zelf nog nimmer een fatsoenlijke discussie gevoerd zonder iemand uit te schelden. Altijd maar ikkuh, ikkuh, ikkuh en alleen ikkuh heb gelijk. Nu hij daar ook door vele anderen al regelmatig op gewezen is komt hij met dit soort onzin. Ik kan me nog ene discussie van gister of eergister herinneren waarbij hij heeeel veeel geschreeuw had, maar niet eens weinig wol, zeg maar gerust helemaal geen wol.

En Boca.... ach. laat maar. Straks begint onze tennisheld weer te janken en over zn zwakke gezondheid te piepen. Arme Bassie, pieduhpieduhpieduhpieduhpieduh.
Reply
FC Petr Wrote:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Balkende I is niets helemaal niets, met die domme LPF stemmers en dat zooitje randdebielen wat over de rug van een dooie de meest lompe dingen hebben gedaan. Pauw en Witteman, Theo Maassen: Fortuyn wou de luchtmacht afschaffen wat doet de LPF de JSF aanschaffen...
Balkende II Eindelijk die ruk LPF eruit getrapt, en het pijnlijke bezuinigen is begonnen, een referendum en er word nog naar geluisterd ook...
Feit blijft dat CDA en VVD er in drie kabinetten niet in zijn geslaagd om de regeerperiode af te maken. Dan kun je wel telkens wijzen naar andere partijen, maar ze zijn toch echt met hen in zee gegaan en daar gaat het mis.

Het neemt niet weg dat de VVD en CDA iig stabiele partijen zijn, samen met CU gaan ze er zeker een succesvol seizoen van maken. :waf:

Een regering met de CristenUnie lijkt me een prima. Die Rouvoet heef iig verstand van de politiek.
Reply
Dugarry Wrote:Jammer dat wafje weer niet met argumenten komt. Meneer heeft zelf nog nimmer een fatsoenlijke discussie gevoerd zonder iemand uit te schelden. Altijd maar ikkuh, ikkuh, ikkuh en alleen ikkuh heb gelijk. Nu hij daar ook door vele anderen al regelmatig op gewezen is komt hij met dit soort onzin. Ik kan me nog ene discussie van gister of eergister herinneren waarbij hij heeeel veeel geschreeuw had, maar niet eens weinig wol, zeg maar gerust helemaal geen wol.

En Boca.... ach. laat maar. Straks begint onze tennisheld weer te janken en over zn zwakke gezondheid te piepen. Arme Bassie, pieduhpieduhpieduhpieduhpieduh.
cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:maar ik praat tenminste Nederlands thuis, heb een tikje Amsterdams accent maar niet dat ongelovelijk irritante marrokaanse/antilliaanse gebrabbel....
Misschien toch een idee om toch maar op de LPF te stemmen?

Hoezo?
Omdat ik een hekel heb aan het feit dat mensen Marrokaans/Turks/Antilliaans/Surinaams praten terwijl ze in gezelschap zijn? Of dat ik het belachelijk vind dat bij mij in de klas jongens/meisjes zitten die vloeiend Nederlands practisch zonder accent en heel erg goed in Nederlands zijn, maar dat het gros wat op straat loopt dat niet kan/doet?

Wat een bullshit weer Ad, heb je het partijprogramma van de LPF gezien? Staat niets over taalverbetering in....
Als ik wil dat mijn stem totaal nutteloos is stem ik LPF, dan stem ik nog liever blanco wat vervolgens wel betekend dat ik op de grootste partij geen kritiek meer kan leveren.
Reply


Forum Jump: