The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

voetbal insite
zozo, Keje Molenaar doet rake uitspraken over van den Herik zeg! :eeeek:
The great old Ludwig von...
Reply
Mwah rake opmerkingen is een groot woord....
Molenaar is een advocaat Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
nou, zeggen dat Feyenoord onder het bewind van van den Herik de laatste 20 jaar is afgezakt tot een dieptepunt vind ik best pittig.
Reply
gittermaster Wrote:nou, zeggen dat Feyenoord onder het bewind van van den Herik de laatste 20 jaar is afgezakt tot een dieptepunt vind ik best pittig.

ik vind het allemaal wel meevallen mettie uitspraken.
Reply
hmmm, oke misschien dat ik snel iets pittig vind... :razz:
Reply
gittermaster Wrote:hmmm, oke misschien dat ik snel iets pittig vind... :razz:

ik weet niet waarom die derksen altijd zo met de gkl meelult, maar molenar had natuurlijk wel gelijk dat de waarheid van de gkl niet perse de waarheid hoeft te zijn.

ik vond het wel geloofwaardig. wel treurig dat derksen met een niet te controleren opmerking komt dat zijn kleinkinderen worden bedreigd. het zou te treurig voor woorden zijn, maar uitsluiten kun je het niet.
Reply
Quote:V/d Herik overweegt opstappen

Jorien van den Herik overweegt om zijn functie bij Feyenoord neer te leggen, wanneer de druk op zijn persoon nog meer toeneemt. De voorzitter wordt door een groot deel van de supporters verantwoordelijk gehouden voor de slechte resultaten. Volgens RTV Rijnmond liet Van den Herik zich de volgende quotes ontvallen.

"Ik vind het natuurlijk niet leuk om naar wedstrijden te kijken, dat ik alleen maar spandoeken zie met Van den Herik, Rot op. Dan denk ik: rot jij eens lekker zelf op. Maar daar sta ik boven," aldus de Grote Kale Leider, zoals zijn bijnaam luidt.

"Maar als ik zie dat mijn directe omgeving of mijn familie hier last van krijgt, of door niet goed te slapen of door geconfronteerd te worden met de hysterie en de hetze die wordt gevoerd, dan moet het niet al te lang duren en dan stap ik op."
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Die quotes komen gewoon uit Voetbal Insite... Nu is Rijnmond sowieso nooit zo netjes in bronvermelding...
Reply
Ik vond het wel aardig hoe van basten een uur lang vanuit alle hoeken de volle laag kreeg =D>
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Ik vond het wel aardig hoe van basten een uur lang vanuit alle hoeken de volle laag kreeg =D>

En terecht...
Reply
Ik vond het wel een gejank van Derksen om nu ook het negeren van Seedorf, Davids en Makaay er bij te halen om v Basten eens stevig aan te pakken. Eerst is er niets aan de hand en doet v Basten het prima door te vernieuwen en de lastige jongens thuis te laten. Nu is ook dat, volgens Derksen, niet goed.

De kritiek op v Basten door de perikelen rondon Bommel en Ruud zijn terecht, maar dit moet imo niet onderbouwd worden met deze larie!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ach, binnenkort belt JC even met die dikke mongool en heeft hij toch maar weer een andere mening. Dit is echt allemaal zo ontzettend voorspelbaar. Dat er nog iemand naar dat programma kijkt... Dat moeten wel mensen zijn die ook de samenvatting van een wedstrijd die ze al live hebben gezien, nog spannend vinden.
Reply
Hoef Wrote:Ach, binnenkort belt JC even met die dikke mongool en heeft hij toch maar weer een andere mening. Dit is echt allemaal zo ontzettend voorspelbaar. Dat er nog iemand naar dat programma kijkt... Dat moeten wel mensen zijn die ook de samenvatting van een wedstrijd die ze al live hebben gezien, nog spannend vinden.

Ik kijk meestal wel! :oops:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik vond het wel een gejank van Derksen om nu ook het negeren van Seedorf, Davids en Makaay er bij te halen om v Basten eens stevig aan te pakken. Eerst is er niets aan de hand en doet v Basten het prima door te vernieuwen en de lastige jongens thuis te laten. Nu is ook dat, volgens Derksen, niet goed.

De kritiek op v Basten door de perikelen rondon Bommel en Ruud zijn terecht, maar dit moet imo niet onderbouwd worden met deze larie!

Nou, ik weet niet of het geheel flauwekul is. Volgens mij ging het er niet om dat deze spelers niet meer geselecteerd werden, het ging erom hoe er met ze om is gegaan en dat ze aan de hand daarvan schijnbaar niet meer onder Marco willen spelen.
Maar dat kan kun je natuurlijk ook betitelen als ego-gedrag, de waarheid zal in het midden liggen.
Reply
Quote:Ik vond het wel een gejank van Derksen om nu ook het negeren van Seedorf, Davids en Makaay er bij te halen om v Basten eens stevig aan te pakken
Helemaal mee eens... Hoe durfde hij dat nog te nomen, terwijl hyij toentertijd criticaster nummer 1 was van oa Seedorf
Reply
Was gewoon om het een beetje aan te dikken...
Bangkok resident.
Reply
aangedikt is ie zeker...
Reply
Volgende week Calrence Seedorf bij VI.
Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft, denk niet dat hij contact heeft gehad met MVB.
Wellicht zegt ie dat hij het nederlands elftal uit wil dagen voor een oefenpot, met een door hem samengesteld nederlands elftal...
Reply
gittermaster Wrote:Volgende week Calrence Seedorf bij VI.
Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft, denk niet dat hij contact heeft gehad met MVB.
Wellicht zegt ie dat hij het nederlands elftal uit wil dagen voor een oefenpot, met een door hem samengesteld nederlands elftal...

Stekelenburg; Kromkamp, Greene, Vlaar, Opdam, Van Bommel, Davids, Zenden, Makaay, Van Nistelrooy.

Zo maar een elftal dat niet of niet meer opgeroepen wordt. En dan vergeet ik er vast nog wel wat die ipv Vlaar, Opdam, Greene en Zenden kunnen spelen en vast nog beter zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
johan jij zal toch nooit trainer worden...Johan: heb anders wel wat uitnodigen uit china. Willem: Wat dan? om te eten zeker?
Reply
centre court Wrote:

Stekelenburg; Kromkamp, Greene, Vlaar, Opdam, Van Bommel, Davids, Zenden, Makaay, Van Nistelrooy.

Zo maar een elftal dat niet of niet meer opgeroepen wordt. En dan vergeet ik er vast nog wel wat die ipv Vlaar, Opdam, Greene en Zenden kunnen spelen en vast nog beter zijn.

Ik denk dat Seedorf best nog in staat is om zichzelf op te stellen in plaats van Zenden :wink:
Reply
São Paulo Wrote:
centre court Wrote:

Ik denk dat Seedorf best nog in staat is om zichzelf op te stellen in plaats van Zenden :wink:

Hij is natuurlijk zelf trainer, dan kan hij Bassie persoonlijk aftroeven. :8:
Reply
Daar is niet veel voor nodig want bassie heeft nog nooit een goede wissel gedaan zolang als hij aan het roer staat.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Daar is niet veel voor nodig want bassie heeft nog nooit een goede wissel gedaan zolang als hij aan het roer staat.

Volgens jou heeft hij ook geen goede spelers in de selectie, dus dan wordt goed wisselen idd lastig.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Ricochan Wrote:Daar is niet veel voor nodig want bassie heeft nog nooit een goede wissel gedaan zolang als hij aan het roer staat.

Volgens jou heeft hij ook geen goede spelers in de selectie, dus dan wordt goed wisselen idd lastig.

Er zitten nog genoeg goede spelers bij, alleen er ontbreken er een paar.
Bangkok resident.
Reply

Ach geen goede wissel is nog altijd beter dan een verschrikkelijke wissel op een EK in Portugal doen...
Reply
het kan altijd slechter =D>
Bangkok resident.
Reply
tering jantje wat een saaie uitzending. ik denk omdat er psveejers zaten?
Reply
Je doelt denk ik op Studio Voetbal met cocu en affelay. wat een verlegen(lees: saaie) gast is die affelay zeg. Hij weet niets, durft nergens iets over te zeggen, kijkt constant naar beneden. Terecht dat Borst hem ''nederig'' noemde. Verder lijkt 't me wel een beste knul zonder kapsones. Dat is ook al heel wat waard.
Reply
oh ja, dit programma heet anders. :lol:

nee, niks tegen die jongens, cocu is een weergaloze speler, appelvlaai een mooi talent. maar ze hebben gewoon niks te melden..... maar goed, misschien vonden de psveejers het wel interessant.
Reply

Forum Jump: