The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Uit de nieuwe promo van de PVDA:

Quote:"Respect is niet iets dat je eist"
"Respect is iets dat je geeft"

Er klopt iets niet aan deze zinnen... :-s
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Uit de nieuwe promo van de PVDA:

Quote:"Respect is niet iets dat je eist"
"Respect is iets dat je geeft"

Er klopt iets niet aan deze zinnen... :-s

De slogan klopt wel, het hoort alleen niet bij een Medelandervriendelijke partij als de PvdA. Het zijn namelijk (meestal jongere jongens), uit multiculturele hoek, die doorgaans Respect Eisen Icon_question om wie of wat ze zijn (zonder enige bijzonder respectvolle daad voor te hebben verricht).
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
Respect moet je verdienen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Respect moet je verdienen....

Ook een goeie maar...

Geven is toch mooier, dan bepaalt namelijk een derde of het respect ook werkelijk verdiend is. Sommigen vinden vaak op basis van eigen beleving dat zij respect verdienen. Hierbij moet je "verdienen" als een vriendelijke vorm van "eisen" interpreteren.

Als iemand je respect geeft, gebeurt dat in het algemeen denk ik, als je ook werkelijk iets doet waar iemand (of meerderen) vinden dat jij iets met een toegevoegde waarde verricht hebt...

:roll: Icon_question
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
Jezus Feits, je lijkt gvd wel een wollensokkenpoliticus...
Reply
Quote:res·pect (het ~)
1 eerbied uit hoogachting of angst


Angst is een slechte raadgever, dus dat doe ik maar niet.
Hoogachting heb ik niet, iedereen schijt uit hetzelfde gat en mot daarna zijn reet afvegen (behalve mensen met een stoma...). Dat doet de koningin niet anders dan ik. hooguit met 3-laags wc-papier en ik met 2-laags.

Respect is bullshit. Respect kan in de stront zakken. Je gewoon gedragen zoals het hoort. De klant voor je in de supermarkt erop attenderen dat er nog een pakje sportlife ligt, die hij/zij is vergeten in te pakken? Wat is dat? Da's gewoon beleefdheid. Respect is je reinste flauwekul.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoef Wrote:Jezus Feits, je lijkt gvd wel een wollensokkenpoliticus...
:wink:

Stop de demonisering van de geitenwollensok!!! :razz:

De Werkgroep voor Herprofilering van de Geitenwollen Sok zet zich in om een tegenwicht te bieden aan de demonisering van de geitenwollen sok door het propaganda-apparaat van het kapitalisme. Geen marketingboek is te koop, of er staat wel in dat men af moet van het 'geitenwollen-sokken-imago'. Geen maatschappijleraar gaf politiek verantwoorde geschiedenisles of hij werd afgedaan als 'ouwe geitenwollen-sok'. Zelfs natuurbeschermers en verkopers van natuurkleding zetten zich verbeten af van de geitenwollen sokken, omdat ze bang zijn om in hokje geduwd te worden. Geheel ten onrechte, omdat de geitenwollen sok als de laatste ambachtelijk geproduceerde sok kan worden gezien. Ter verduidelijking: een geit maakt geen wol; een geitenwollen sok is een wollen sok met geitenharen verstevigd. Helaas moet ook de Werkgroep voor Herprofilering van de Geitenwollensok onderkennen dat het fenomeen van de geitenwollen sok zo goed als uitgestorven is. Zo goed als, want geheel tegendraads zal de werkgroep zich onverveerd inzetten om het tij te keren. Voor de werkgroep is het onaanvaardbaar dat sokken met polyamide vermengd worden en vervolgens onder de noemer 'geitenwollen sok' over de toonbank gaan. Aan deze consumentenmisleiding moet een einde komen, en ook de consument moet de keuzevrijheid hebben om zich een waarlijk paar geiten wollen sokken te bemachtigen.
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:res·pect (het ~)
1 eerbied uit hoogachting of angst


Angst is een slechte raadgever, dus dat doe ik maar niet.
Hoogachting heb ik niet, iedereen schijt uit hetzelfde gat en mot daarna zijn reet afvegen (behalve mensen met een stoma...). Dat doet de koningin niet anders dan ik. hooguit met 3-laags wc-papier en ik met 2-laags.

Respect is bullshit. Respect kan in de stront zakken. Je gewoon gedragen zoals het hoort. De klant voor je in de supermarkt erop attenderen dat er nog een pakje sportlife ligt, die hij/zij is vergeten in te pakken? Wat is dat? Da's gewoon beleefdheid. Respect is je reinste flauwekul.

hear hear!
Respect betekent 'eerbied' of 'achting'. Dat is dan ook alles. Voor mensen die de boel beflikkeren of anderszins anderen benadelen, kan ik geen, ik herhaal, géén eerbied, achting, of respect opbrengen.
Ben ik nu een slecht mens?
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Feits Wrote:
Hoef Wrote:Jezus Feits, je lijkt gvd wel een wollensokkenpoliticus...
:wink:

Stop de demonisering van de geitenwollensok!!! :razz:

De Werkgroep voor Herprofilering van de Geitenwollen Sok ........mekker, mekker, bleeheeheee, bleeeehehee, blaaahaaa, blaaahaaa.....de consument moet de keuzevrijheid hebben om zich een waarlijk paar geiten wollen sokken te bemachtigen.

Dan wil ik ook een herinvoering/herprofilering/ontdemonisering van de poederpruik, pofbroek, drollenvangerbroek/MC Hammer-broek, t-shirt met capuchon (zie Boten Anna), Hawaii-shirt (zie Tropical Danny), petticoatrok met kant, gleufhoed, visnetkousen, broekrok, tuinbroek, bolhoed, de veel te strakke hardrockspijkerbroek waar je onvruchtbaar van schijnt te worden en de achterstevorenspijkerbroek van Kriss-Kross!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Feits Wrote:
Hoef Wrote:Jezus Feits, je lijkt gvd wel een wollensokkenpoliticus...
:wink:

Stop de demonisering van de geitenwollensok!!! :razz:

De Werkgroep voor Herprofilering van de Geitenwollen Sok ........mekker, mekker, bleeheeheee, bleeeehehee, blaaahaaa, blaaahaaa.....de consument moet de keuzevrijheid hebben om zich een waarlijk paar geiten wollen sokken te bemachtigen.

Dan wil ik ook een herinvoering/herprofilering/ontdemonisering van de poederpruik, pofbroek, drollenvangerbroek/MC Hammer-broek, t-shirt met capuchon (zie Boten Anna), Hawaii-shirt (zie Tropical Danny), petticoatrok met kant, gleufhoed, visnetkousen, broekrok, tuinbroek, bolhoed, de veel te strakke hardrockspijkerbroek waar je onvruchtbaar van schijnt te worden en de achterstevorenspijkerbroek van Kriss-Kross!

Voor elk wat wils !!! Lang leve onze democratie.
=D> =D> =D> =D> :wink:
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
doe eens een zet man... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:doe eens een zet man... Wink

Lc1-f4

(Zal mijn baas blij mee zijn, ik heb pas pauze om 12:45)
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
Quote:vrijdag 06 oktober 2006
Van Mierlo twijfelt over voortbestaan D66

AMSTERDAM - Mede-oprichter Hans van Mierlo van D66 vraagt zich hardop af of de partij nog bestaansrecht heeft.

Dat zegt hij vrijdagavond in het tv-programma EenVandaag. Van Mierlo zegt dat tijdens het D66-partijcongres zaterdag een cruciale vraag voorligt. ,,Ga je nog door of zeg je dat het na 40 jaar genoeg is geweest'', aldus Van Mierlo.
Volgens Van Mierlo heeft de partij haar geloofwaardigheid verloren door als coalitiepartner in Balkenende-II geen breekpunt te maken van het beleid van VVD-minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken).
Boris Dittrich, D66-fractieleider tijdens het grootste deel van de afgelopen kabinetsperiode, is het niet met Van Mierlo eens. Hij wijst erop dat hij het regeerakkoord ter goedkeuring aan de D66-achterban heeft voorgelegd en dat die daarmee in ruime meerderheid heeft ingestemd. De fractie heeft het beleid van Verdonk altijd kritisch gevolgd, aldus Dittrich. ,,De voortbestaansvraag is voor mij niet aan de orde. Er is voldoende ruimte voor een sociaal-liberale partij.''

Lijsttrekker Alexander Pechtold wilde vrijdag nog niet reageren op de woorden van Van Mierlo. Hij zal dat zaterdag pas doen bij het verkiezingscongres van de partij, aldus zijn woordvoerster. Ook fractieleider Lousewies van der Laan wil niet op de uitspraak van Van Mierlo ingaan.

D66, dat vrijdag zijn veertigjarig bestaan viert met een congres in Amsterdam, zit electoraal al jaren in de versukkeling. De partij haalde in 1994 nog 24 Tweede Kamerzetels. Dat werden er bij elke volgende verkiezing minder. In 2003 was D66 teruggezakt naar 6 zetels. Volgens de peilingen zouden er daar nog maar 1 of 2 van overblijven.

Mooi dat ze al weten dat ie dat vanavond gaat zeggen op TV. Kunnen ze ook even zeggen wat Bulgarij - Nederland gaat worden morgenavond? Als het 0-0 wordt, dan weet ik dat ik beter iets ander kan gaan kijken...
Maar het is in ieder geval de eerste zinvolle opmerking sinds tijden van een D'66-er, ook al wordt mij bij verkiezingswijzers aanbevolen op deze splintergroepering te stemmen. =;
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
:cry: me partij is naar zijn moer........

Als "we" 3 zetels halen ben ik tevreden. Vanuit de oppositie kunnen we dan weer zinnige dingen doen en groeien naar de 15.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote::cry: me partij is naar zijn moer........

Als "we" 3 zetels halen ben ik tevreden. Vanuit de oppositie kunnen we dan weer zinnige dingen doen en groeien naar de 15.

:roll: ............. Undecided

D66 en zinnige dingen doen. De gekozen burgemeester zeker.
Reply
Bumme Wrote::cry: me partij is naar zijn moer........

Als "we" 3 zetels halen ben ik tevreden. Vanuit de oppositie kunnen we dan weer zinnige dingen doen en groeien naar de 15.

Voor de oppositie heb je wel minimaal 1 zetel nodig en dat wordt al lastig.
Reply
joep Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:res·pect (het ~)
1 eerbied uit hoogachting of angst


Angst is een slechte raadgever, dus dat doe ik maar niet.
Hoogachting heb ik niet, iedereen schijt uit hetzelfde gat en mot daarna zijn reet afvegen (behalve mensen met een stoma...). Dat doet de koningin niet anders dan ik. hooguit met 3-laags wc-papier en ik met 2-laags.

Respect is bullshit. Respect kan in de stront zakken. Je gewoon gedragen zoals het hoort. De klant voor je in de supermarkt erop attenderen dat er nog een pakje sportlife ligt, die hij/zij is vergeten in te pakken? Wat is dat? Da's gewoon beleefdheid. Respect is je reinste flauwekul.

hear hear!
Respect betekent 'eerbied' of 'achting'. Dat is dan ook alles. Voor mensen die de boel beflikkeren of anderszins anderen benadelen, kan ik geen, ik herhaal, géén eerbied, achting, of respect opbrengen.
Ben ik nu een slecht mens?

weet ik niet, herhaal het anders even
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Rutte heeft het zooitje flink op scherp gezet door te zeggen dat hij een coalitie met een kleine partij uitsluit. Dat wil dus zeggen dat voor de VVD regeren alleen mogelijk is samen met het CDA, maar het zal verdomd moeilijk worden om samen een meerderheid te krijgen. Goed nieuws voor links.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn stem gaat dit jaar naar de CU of het CDA. Het knelpunt is voor mij de vraag of het nu echt zo zinvol is om op de CU te stemmen, gezien deze partij relatief weinig kan bereiken in de Kamer. De CU draagt echter wel veel dingen uit waar ik ook voor sta. Ik wil echter ten koste van alles voorkomen dat de PvdA 'erin' komt, dus zou ik eventueel CDA overwegen te stemmen als preventie.
Reply
Stem gewoon met je hart en je verstand, niet strategisch.

Maar ChristenUnie?! Je bent dus tegen abortus, euthanasie en wil het gezin de hoeksteen van de samenleving maken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bakke Wrote:Mijn stem gaat dit jaar naar de CU of het CDA. Het knelpunt is voor mij de vraag of het nu echt zo zinvol is om op de CU te stemmen, gezien deze partij relatief weinig kan bereiken in de Kamer. De CU draagt echter wel veel dingen uit waar ik ook voor sta. Ik wil echter ten koste van alles voorkomen dat de PvdA 'erin' komt, dus zou ik eventueel CDA overwegen te stemmen als preventie.

Ik zit met hetzelfde dilemma, CU staat bij mij vast op de eerste plaats, maar tactisch gezien is het beter om op het CDA te stemmen zodat de partij van nr.1 slijmjurk, Wouter 't wordt alsmaar stouter, weer in de oppositie mag gaan plaatsnemen. :-k
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Aha, ik zie het al, jullie komen uit Ede :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag staan we volgens de peilingen weer met 44 zetels aan de leiding. =D>
Ik denk dat ik maar weer snel JP cappie maak....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ChristenUnie?! Je bent dus tegen abortus, euthanasie en wil het gezin de hoeksteen van de samenleving maken?

Ja. Dat mag toch?
Reply
FC Petr Wrote:we

Oh ja joh? Jij bent er wel trots op jezelf onder dezelfde paraplu te scharen als opperplurken als Maxime Verhagen en Maria van der Hoeven? Puke
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:
FC Petr Wrote:we

Oh ja joh? Jij bent er wel trots op jezelf onder dezelfde paraplu te scharen als opperplurken als Maxime Verhagen en Maria van der Hoeven? Puke

Ach, ons Petr is een vieze gristenhond, die elke zondag in de kerk naar knappe meisjes zit te kijken met zn hand in zijn broekzak. Prima dat hij zich zo identificeert met het CDA. Daar hoort hij immers thuis.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Stem tactisch op CDA, zodat die linkse honden er hopelijk niet in komen!
Reply
Als dat je bedoeling is kun je volgens mij beter VVD stemmen :roll:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:
FC Petr Wrote:we

Oh ja joh? Jij bent er wel trots op jezelf onder dezelfde paraplu te scharen als opperplurken als Maxime Verhagen en Maria van der Hoeven? Puke

met wie heeft maria vd hoeven liggen scharen?

(niet toevallig dat je 2 limburgers noemt trouwens, dat volk is net zo betrouwbaar als de dinestregeling van de ns).
Reply
waf Wrote:(niet toevallig dat je 2 limburgers noemt trouwens, dat volk is net zo betrouwbaar als de dienstregeling van de ns).

En dat denkt Marco van Basten dus ook :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: