The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Straks komt Zlatan ook nog wel, en SQD en Trabelsi en en en en
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Balthazar Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:Koeman wil Maxwell naar PSV halen

Ronald Koeman denkt er serieus over na om Maxwell terug naar Nederland te halen. Na het vertrek van Andre Ooijer is de beoogde linksback van PSV, Carlos Salcido, naar het centrum geschoven waardoor er geen echte linksback meer is.
Bij Internazionale komt Maxwell momenteel nauwelijks aan spelen toe en lijkt hij hier ook weinig uitzicht op te hebben. Hierdoor lijkt het niet onwaarschijnlijk dat de Braziliaans international, die bij Ajax al samenwerkte met Koeman, mogelijk mag vertrekken.

In Voetbal International geeft Koeman aan dat Maxwell afgelopen zomer ook al op het lijstje stond. "Dat is duidelijk. Maxwell is niet alleen een fantastische jongen, maar ook een fantastische voetballer. Ik heb dan ook met belangstelling naar zijn revalidatie gekeken", zo doelt de coach op de zware knieblessure waar Maxwell mee kampte.

Vervolgens geeft de oudste van de broertjes Koeman aan inderdaad zeer geïnteresseerd te zijn in de komst van de aanvaller linkervleugelverdediger. "Het zal niet makkelijk voor hem zijn om terug te komen. Mocht de kans ooit aanwezig zijn om Maxwell te halen, dan sta ik daar open voor", zo zegt de Europees Kampioen uit '88, die in het interview tevens aangaf dat Ahmed 'Mido' Hossam afgelopen zomer kandidaat was om naar PSV te komen.


Dat zou een goede zet zijn.

Ik dacht altijd dat Erwin ouder was, niet dus.
Reply
Bocaloca Wrote:Straks komt Zlatan ook nog wel, en SQD en Trabelsi en en en en

sikoraaaaaaa Hakkuh
Reply
Dugarry Wrote:
Balthazar Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:Koeman wil Maxwell naar PSV halen

Ronald Koeman denkt er serieus over na om Maxwell terug naar Nederland te halen. Na het vertrek van Andre Ooijer is de beoogde linksback van PSV, Carlos Salcido, naar het centrum geschoven waardoor er geen echte linksback meer is.
Bij Internazionale komt Maxwell momenteel nauwelijks aan spelen toe en lijkt hij hier ook weinig uitzicht op te hebben. Hierdoor lijkt het niet onwaarschijnlijk dat de Braziliaans international, die bij Ajax al samenwerkte met Koeman, mogelijk mag vertrekken.

In Voetbal International geeft Koeman aan dat Maxwell afgelopen zomer ook al op het lijstje stond. "Dat is duidelijk. Maxwell is niet alleen een fantastische jongen, maar ook een fantastische voetballer. Ik heb dan ook met belangstelling naar zijn revalidatie gekeken", zo doelt de coach op de zware knieblessure waar Maxwell mee kampte.

Vervolgens geeft de oudste van de broertjes Koeman aan inderdaad zeer geïnteresseerd te zijn in de komst van de aanvaller linkervleugelverdediger. "Het zal niet makkelijk voor hem zijn om terug te komen. Mocht de kans ooit aanwezig zijn om Maxwell te halen, dan sta ik daar open voor", zo zegt de Europees Kampioen uit '88, die in het interview tevens aangaf dat Ahmed 'Mido' Hossam afgelopen zomer kandidaat was om naar PSV te komen.


Dat zou een goede zet zijn.

Ik dacht altijd dat Erwin ouder was, niet dus.

Erwin is ouder.
May The Schwartz Be With You
Reply
T00L Wrote:
Bocaloca Wrote:Straks komt Zlatan ook nog wel, en SQD en Trabelsi en en en en

sikoraaaaaaa Hakkuh

Soetaers
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Jelle Vandamme
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
t was even zoeken, maar het klopt, Erwin is inderdaad ouder

bron: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.epilepsie.nl/index.php?forcedoc=%2Fepiscoop%2Fshow_archief.php%3Fisid%3D152">http://www.epilepsie.nl/index.php?force ... isid%3D152</a><!-- m -->
Quote:Behalve voetbaltrainer is Erwin Koeman vader van een dochter met epilepsie. Als ambassadeur van het Nationaal Epilepsie Fonds draagt hij graag zijn steentje bij aan openheid over epilepsie.

:wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ronald is ouder! Ronald is namelijk van maart en Erwin van september !

Ronald Koeman (Zaandam, 21 maart )
Erwin Koeman (Zaandam, 20 september)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik zou het fijn vinden als je voor de volledigheid ook nog even de jaartallen vermeldt :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bumme Wrote:Ronald is ouder! Ronald is namelijk van maart en Erwin van september !

Ronald Koeman (Zaandam, 21 maart )
Erwin Koeman (Zaandam, 20 september)

Altijd al gedacht dat Erwin een couveusekindje was.
May The Schwartz Be With You
Reply
Het was de nageboorte van Ronald !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Sunday Express: Man. United gaat voor Huntelaar in januari

Volgens de Britse tabloid Sunday Express zou Manchester United manager Alex Ferguson zich voorbereiden op een bod op Ajax aanvaller Klaas-Jan Huntelaar. Manchester United zou de Ajax spits al in de transferperiode in de winterstop over willen nemen van Ajax, zo meldt de tabloid.
Reply
Snel verkopen want hij raakt geen peprnoot meer !
Bangkok resident.
Reply
Gelukkig is het de Sunday Express maar. Daar staat morgen weer in dat Aberystwyth Town de tegenvallende Shevchenko van Chelsea vermoedelijk overneemt.
Reply
Sevchenko die op het moment de psychiater van Milan heeft ingeschakeld om hem bij te staan nu hij wat moeite heeft het netje te vinden...
Bangkok resident.
Reply
BV Veendam heeft spits Marnix Kolder (foto rechts) in de etalage gezet. Op de clubsite van Veendam staat pontificaal te lezen dat Twente, Heracles en Heerenveen vrijdag op de tribune zaten voor de 25-jarige spits, momenteel topscorer in de Jupiler League met 9 doelpunten. Daarnaast hebben Groningen en twee andere eredivisieclubs inmiddels naar de transfersom van Kolder geïnformeerd.

Verder zouden scouts van Twente ook met bovengemiddelde belangstelling naar Niek Loohuis (foto links) gekeken hebben. Zaakwaarnemer Henk Nienhuis bevestigt tegenover het Dagblad van het Noorden de 'brede interesse' in de 20-jarige middenvelder uit Losser.




Ik heb nog samen met Niek gespeeld bij Quick. En tegenwoordig zitten we bij elkaar bij Fc Twente. dus als hij die stap kan maken doet hij dat zeker.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Ik heb Niek z'n zus nog gepaald.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb Niek z'n zus nog gepaald.

Of was het postma? :lol:
Bangkok resident.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb Niek en z'n zus nog gepaald.
Reply
Marnix Kolder, het talentje uit CM4 wat altijd tweede man is gebleven achter saviola Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hoef Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb Niek en z'n zus nog gepaald.

:lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Johan de Snor: Slory en Bruins na dit seizoen naar Feyenoord. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Johan de Snor: Slory en Bruins na dit seizoen naar Feyenoord. =D>

geloof jij die vent nog, met zijn betrouwbare bronnen? :roll:
Reply
slory en bruins, toe maar :roll:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
centre court Wrote:Johan de Snor: Slory en Bruins na dit seizoen naar Feyenoord. =D>

Ach, weer 2 talenten die ze kunnen verneuken in Rotterdam-Zuid... :lol:
Reply
Inderdaad, het zijn nu nog leuke voetballers................
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Een kinderhand is snel gevuld tegenwoordig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
bron: De Telegraaf

De Braziliaanse spits die de afgelopen zomer overkwam van het Zweedse Malmö FF is inmiddels weer op de eerste plaats beland van de topscorerslijst en heeft nu in acht duels al zeven keer gescoord. Zelfs van de verliezende trainer Ron Jans van FC Groningen kreeg Alves een compliment. "Zoals hij die kansen uit de counters wist te benutten was prachtig."

"Op snelheid kan bijna niemand deze Alves afstoppen en dan maakt hij het vervolgens technisch nog knap af ook. De vraag rijst nu uiteraard of Heerenveen deze spits aan het einde van het seizoen kan behouden. Want geloof me, er zaten alweer de nodige scouts op de tribune."

Scouts van Feyenoord kunnen wel wegblijven, volgens bronnen binnen Heerenveen hangt er een prijskaartje van 20 miljoen om zijn nek.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
centre court Wrote:Johan de Snor: Slory en Bruins na dit seizoen naar Feyenoord. =D>

Ze vergeten Steur, die wordt ook veel gekozen bij Competitiemanager. Dat zal de volgende wijsheid van die mongoloïde walrus wel zijn.
Reply
de nieuwe Wrote:Inderdaad, het zijn nu nog leuke voetballers................

slory kan nog niet echt veel meer dan hard hollen.

bruins is een mooie speler, astie wat meer 'body' krijgt is hij al snel erg goed denk ik.

steur is een leuke linksbuiten, beetje momenten voetballer.
Reply


Forum Jump: