23-01-2005, 12:48 AM
t is gelukt, k ben op dit moment supporter van antidote, mac en devlin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hattrick
|
23-01-2005, 12:48 AM
t is gelukt, k ben op dit moment supporter van antidote, mac en devlin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
23-01-2005, 12:50 AM
Mac, ga je voor de 50 supporters?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
23-01-2005, 12:51 AM
marshall zal ik jou ook effe supporteren, moet ik wel je teamnaam weten
23-01-2005, 12:54 AM
ehrm... SD HT Managers? Maar ok, CdF Marshall...
23-01-2005, 12:59 AM
hehe tja marsh wat kan ik zeggen...wie goed doet wie goed ontmoet! (ofzo)
23-01-2005, 01:02 AM
Lol! Ik hanteer m vaak andersom; wie goed ontmoet, goed doet...
23-01-2005, 01:08 AM
zou ik deze verkopen?
Don Woodworth (30463522) 24 jaar, uitstekend in vorm, gezond Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: England Total Skill Index (TSI): 3 710 Loon: 1 056 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Track United Waarschuwingen: 0 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: uitstekend Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: slecht Doelpunten in carrière: 7 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 1 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 als ik hem nog wat op conditie train, dan verliest ie vorm.. dus wat zou ik doen?
23-01-2005, 01:13 AM
conditie trainen! extra conditie levert meer op dan eventueel uitstekend vorm.
mensen zoeken nu toch niet echt spelers die in vorm zijn
23-01-2005, 01:14 AM
Als je m wil verkopen zou ik m wel op conditie trainen... Vorm is fluctuerend gedurende het seizoen en cond training heeft niet dermate invloed op vorm dat ie nu ineens binnen twee weken zakt naar slecht oid. Bovendien is cond belangrijk voor mids en wordt daar dus eerst naar gekeken door de kopers...
Jij traint mids? Dan zou ik m verkopen en naar een jonkie op zoek gaan... Als je het geld hebt NU de jonkie kopen en over een paar weken deze verkopen...
23-01-2005, 01:17 AM
Ik zou graag NU de jonkie kopen, maar ik zou ook graag mijn stadion vergroten, van een dillemma gesproken :wink:
23-01-2005, 01:19 AM
Hoeveel poen heb je? als het elkaar in het nauw drijft, eerst het stadion vergroten, dat kost je volgend seizoen klauwen met geld...
Bedenk wel: eerst een speler kopen en dan je stadion uitbreiden waardoor je onder de -200k komt kan, andersom kan het niet....
23-01-2005, 01:21 AM
oeps... ook 2 keer hier... mmm.. traag forum is debet hieraan...
23-01-2005, 01:26 AM
Ik heb momenteel slechts 130k, niet echt veel ik weet het, maar doordat het volgend seizoen verdubbeld :eeeek:
mooie dubbel post
23-01-2005, 01:26 AM
Ik heb momenteel slechts 130k, niet echt veel ik weet het, maar doordat het volgend seizoen verdubbeld :eeeek:
23-01-2005, 01:29 AM
Er is dus duidelijk iets mis met het forum (ik ga niet 2keer op marsh vraag antwoorden, hoewel hij het me 2 keer vroeg :wink
23-01-2005, 01:29 AM
jaja, we horen je wel
En hoeveel zou het uitbreiden kosten en hoeveel een trainee?
23-01-2005, 01:40 AM
en wederom een bidwar verloren... grrrr... Ik had een ideale speler op het oog:
Kevin Stoker (4342876) 26 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Koppen Total Skill Index (TSI): 6 030 Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos maar er komt een of andere kutzwitser tussen.... zelfs mijn laatste bod (met de jeugdinvestering teruggeschroefd naar 0k) mocht niet baten... iig zijn bod van 1.2M opgedreven naar 1.7M
23-01-2005, 01:47 AM
Ik zie dat ik vanavond 2 PB-tjes van mijn tegenstander van de P/D-wedstrijd heb gekregen.
Dit staat er in Hoi! Als je wil kan ik je laten winnen - ik wil eventueel wel weer een keer degraderen, dan kan ik weer eens kampioen worden in de V. Je mag het zeggen. He, ik speel morgen met bijna dezelfde spelers als afgelopen woensdag tegen T.Z.N.! Ik meld het maar even, als je evt. niet wil promoveren moet je zorgen dat je team slecht speelt. Mij maakt het niet uit, ik wil i.i.g woensdag goed voor de dag komen in de friendly tegen een vriend... Mijn opstelling staat vast, morgen ben ik er niet. Succes. Als het waar is, dan ga ik winnen. Want dat team was bagger van hem in die friendly. Maar ik heb nog steeds niet zo veel trek in die promotie. En ik vind het een beetje een klotestreek, want nu legt hij de beslissing bij mij en kan ik hem achteraf niet afzeiken hierover.
Hier stond iets veel te lang.
23-01-2005, 01:50 AM
LOL!!! Plus de kans dat hij gewoon lult... Is zijn divisie sterk? Oftewel zou je het kunnen redden volgend seizoen?
23-01-2005, 01:52 AM
Marshall Wrote:LOL!!! Plus de kans dat hij gewoon lult... Is zijn divisie sterk? Oftewel zou je het kunnen redden volgend seizoen? Nee, normaal gesproken niet. Of de 2 andere promovendi moeten niet van een hoog niveau zijn.
23-01-2005, 01:58 AM
Mmm.. als je denkt dat je het zeker niet haalt zou ik er ook niet voor gaan... gewoon lekker extra training pakken en volgend seizoen voor directe promotie gaan, uitgaande van het feit dat wat er bij jou in de league bijkomt niet megasterk is...
23-01-2005, 02:06 AM
Grrrrrrrrrrrrrrrr.... en opnieuw is er iemand die zich ermee gaat bemoeien... tot 2x toe op een 1/2e minuut van de deadline biedt hij nog even...
:letitallout: EDIT: Uiteindelijk gelukkig bleef het daarbij... dus toch kunnen binnenslepen. Minder ervaring en geen spelhervatting helaas (moet ik nog ergens vandaan zien te halen), maar grot pluspunt: het is een spanjaard! José MarÃÂa Cairós Barreto (21664497) 22 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: España Total Skill Index (TSI): 3 390 Loon: 1 656 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Eldenia Waarschuwingen: 0 Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht Voor 1.286M uiteindelijk binnengehaald...
23-01-2005, 02:20 AM
wat ik me nu realiseer is dat ik de volgende economische situatie heb:
704 113 â⬠(-970 441) Daarbij moet worden geteld dat ik een speler op de lijst heb staan waarop het eerste bod al 1.2M is (dank dre!).... ik neem aan dat HT dat wel gewoon meeneemt bij de eco update??? Ik schrik me ineens de pleuris!
23-01-2005, 02:25 AM
22-01-2005 Aanvalsbijdrage vleugelverdedigers
Er is een aanpassing aan de match engine in de maak (en die krijgt effect op dinsdagmorgen, na alle kwalificatiewedstrijden): de bijdrage aan de vleugelaanval door vleugelverdedigers gaat bij "normaal" (in het bijzonder) en bij "aanvallend" omhoog, alles afhankelijk van de vleugelvaardigheid van de betreffende vleugelverdediger. Ik speel met de wingbacks verdedigend dus voor mij heeft deze regel geen zin.. en marshall er gebeurt natuurlijk niets omdat je 1.2 nog krijgt
23-01-2005, 02:36 AM
Nee? Ben je zeker van je zaak??? Immers, de eco update draait VOOR ik de 1.2M krijg (of eigenlijk 1.116.000 na aftrek van de belasting )...
en hmmm... die bijdrage aan de vleugels vind ik kut aangezien ik nagenoeg geen vleugels heb en dus vrijwel altijd AIM speel... das een kutregel...
23-01-2005, 02:41 AM
ik had het nagevraagd aan de kenners op de chat
23-01-2005, 02:43 AM
dan vertrouw ik daar maar op... 'de kenners' lol...
Ik zag dat en schrok me ineens de pleuris... je zal maar door zoiets ineens failliet zijn... :eeeek: :roll:
23-01-2005, 02:58 AM
als dre niet had geboden... :eeeek:
23-01-2005, 03:02 AM
Ja, maar die afspraak had ik ook al gemaakt met Dre... Als Dre niet had geboden had ik nog even moeten wachten want dan had ik deze speler niet kunnen kopen. Dre had al een tijdje geleden aangegeven serieus geinteresseerd te zijn in mijn verdediger en ik heb de afspraak met hem gemaakt dat hij direct zijn eerste bod zou uitbrengen... dusss...
kom maar op met die yp
23-01-2005, 03:04 AM
ik hoop op een uitstekende 17 jarige speler ....
|
« Next Oldest | Next Newest »
|