The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Forum Liga 2006 / 2007 - La Grande Finale
Hallo iedereen,

Ja ja.. het is zover... de finaleweek van de Forum Liga is daar...
Let op! Het is een dubbele week, ALLE wedstrijden deze week tellen mee maar dat was wel duidelijk denk ik....

En nog steeds:
Bij een gelijk spel word er allereerst gekeken naar het aantal punten wat behaald is met de aanvoerder. Wie het meeste punten met de aanvoerder heeft gehaald wint! Als dat puntenaantal gelijk is word er gekeken naar de stand op de ranglijst. Wie het laagst (!!!) staat op de ranglijst VOOR(!!) dit weekend wint (dit omdat je dat waarschijnlijk wat minder geld had dan je tegenstander)

Succes alle 4!

KJ en Boca

De Grote Finale!

RR - São Paulo

RR
In the red corner....
we zien daarin een manager die elke keer weer hoge ogen gooit. In de halve finale wist hij Treesong nog van zich af te schudden, het koste enige moeite want dat ging zeker niet zonder slag of stoot. De man die vorig seizoen als 2de wist te eindigen in het algemeen klassement. Ook al gaat het dit jaar in het algemeen klassement (nog) wat minder... toch staat hij in de finale van de 5de Forum Liga, hij staat bij de bookies bovenaan als DE favoriet voor de titel....
Dames en heren... mag ik een groot applaus.... could u please make some noice for the one and only....... RR!!!

São Paulo
And in de white corner....
daar staat een manager die de laatste weken op een roze wolk leeft.... via het kwalificatietoernooi kwam hij het toernooi in... en vanaf de poulefase was al duidelijk dat São Paulo niet voor spek en bonen meedeed... met 3 overwinningen in de poule wandelde hij rustige de knock-out fase in. Ook daar kende hij weinig problemen en daar staat hij dan. Voor het eerst in de geschiedenis van de Forum Liga staat er een qualifier in de finale...
En op de vraag of hij het erg vind om als underdog de finale in te gaan zei São Paulo: Geen enkel probleem, ik heb hier niets te verliezen!
Ladies and gentlemen, give the man a big hand....... all the way from Brazil I present to u....... São Paulo!!!!

De Kleine Finale!

gittermaster - Treesong

gittermaster
In the red corner....
waarschijnlijk de enige finalist die het woord "finale" foutloos kan spellen na zijn optreden in Lingo. Daarom is zijn aanwezigheid in de finaleweek terrecht en gaat hij voor het brons... na zijn tv-optreden heeft hij zijn eigen fanclub gekregen dus ook voor de kleine finale verwachten wij een uitverkocht huis...
Hooggeëerd publiek.... graag even op ze Lingo's een hartelijk W-E-L-K-O-M voor .... Gittermaster!!!!

Treesong
And in de white corner....
Een manager die we allemaal wel kennen, hij wordt ook wel The Godfather van het forum genoemd. Het levende bewijs dat votebalkennis met de jaren komt...hij wilde eerst zijn verlies in de halve finale tegen RR nog aanvechten maar zag hier vanaf. Ook hij is een manager waarvoor het publiek naar het stadion komt.
Last but zeker niet least...... hier is hij....... in de witte broek en blauwe pantoffels... Treesong!!!!
Wie dit leest is gek
Reply
São Paulo veel succes!!
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Go Jantje =D>

Is het trouwens al bekend of er een vervolg komt?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
=D> =D> Erg leuk KJ... Smile
Nu Tree ff een pak rammel geven. Overigens wel een grappige zin Wink
Quote:waarschijnlijk de enige finalist die het woord "finale" foutloos kan spellen na zijn optreden in Lingo. Daarom is zijn aanwezigheid in de finaleweek terrecht
The great old Ludwig von...
Reply
En het is La Grande Finale, maar allez... :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kleine Jan Wrote:RR
In the red corner....
we zien daarin een manager die elke keer weer hoge ogen gooit. In de halve finale wist hij Treesong nog van zich af te schudden, het koste enige moeite want dat ging zeker niet zonder slag of stoot. De man die vorig seizoen als 2de wist te eindigen in het algemeen klassement. Ook al gaat het dit jaar in het algemeen klassement (nog) wat minder... toch staat hij in de finale van de 5de Forum Liga, hij staat bij de bookies bovenaan als DE favoriet voor de titel....
Dames en heren... mag ik een groot applaus.... could u please make some noice for the one and only....... RR!!!

De man die mij tot twee keer toe mij weet te verslaan in deze editie heeft natuurlijk recht op de titel.
Go RR!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
gittermaster Wrote:=D> =D> Erg leuk KJ... Smile
Nu Tree ff een pak rammel geven. Overigens wel een grappige zin Wink
Quote:waarschijnlijk de enige finalist die het woord "finale" foutloos kan spellen na zijn optreden in Lingo. Daarom is zijn aanwezigheid in de finaleweek terrecht

t' was ook al laat toen ik dit stukje in elkaar zette :wink:

Treesong Wrote:En het is La Grande Finale, maar allez... :razz:

aangepast..
Wie dit leest is gek
Reply
RR Wrote:São Paulo veel succes!!

Jij ook heel veel succes in deze loodzware finale, RR! Mijn eerste jaar CM is nu al een succes te noemen. Nu nog minstens één (dubbele) speelronde het hoge niveau van de afgelopen weken vasthouden, daarna mag het gedaan zijn met het beginnersgeluk :wink:

Komt er ook weer een bookie-bet?
Reply
Vret Mien Gras Wrote:De man die mij tot twee keer toe mij weet te verslaan in deze editie heeft natuurlijk recht op de titel.
Go RR!

Thnx, ik ga mijn uiterste best doen!
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Ik heb inmiddels bij Bumme een verzoek uitgezet om de finale's ook weer bij de bookies onder te brengen...
Wie dit leest is gek
Reply
Ze staan erop dankzij Kuiper!! =D>

Inzetten maar! :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
Het moge duidelijk zijn dat ik die sloeberfinale op m'n sloffen ga winnen :8:

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
hahahahahahahah, you wish... Icon_twisted
Reply
eens even jullie teams bekijken...

EDIT: 50 op Treesong! :razz:
Wie dit leest is gek
Reply
Doordat die sloeber treesong de vorige keer al verloren heeft heb ik geen roebels meer :letitallout:
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Doordat die sloeber treesong de vorige keer al verloren heeft heb ik geen roebels meer :letitallout:

Pff, alleen maar door zo'n suffe regel :x

Song of the decade:

Reply
Mogen mijn odds omhoog???
Reply
Sinouh, Khalid (11.00M)

Silva, Bruno (10.65M)
Kromkamp, Jan (14.95M)
Opdam, Barry (13.75M)

Ramzi, Adil (10.55M)
De Graaf, Edwin (7.95M)
Quansah, Kwame (6.05M)
Guijo-Velasco, Daniel (5.20M)

Everton (6.90M)
Huntelaar, Klaas-Jan © (18.15M)
Koné, Arouna (16.35M)

Nou daar gaan we dan! Ik begin al met een niet-spelende Kromkamp... :letitallout:
Reply
Das een minder begin, São Paulo..... maar met een redelijk verassende captain kan je nog wel verschil maken denk ik

RR, wil je ook je team hier plaatsen?
Wie dit leest is gek
Reply
Sinouh, Khalid (11.00M)

Reekers, Peter (5.40M)
Penders, Rob (8.55M)
Kromkamp, Jan (14.95M)
Van der Linden, Antoine (10.85M)

Quansah, Kwame (6.05M)
Martens, Maarten (13.95M)
Sneijder, Wesley (16.00M)

Slory, Andwele (5.85M)
Farfán, Jefferson © (17.70M)
Suárez, Luis (10.95M)

Ook Kromkamp dus... Bericht op PSV-site was om 18.55 uur geplaatst; door kloten cursus net pas thuis... Icon_twisted
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Tsja, je kan niet alle sites tot 19.00 uur in de gaten gaan houden. Pure pech dus.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Tsja, je kan niet alle sites tot 19.00 uur in de gaten gaan houden. Pure pech dus.

Indien ik geen cursus had gehad, die van PSV altijd als eerste natuurlijk. Maar gelukkig ben ik niet de enige!
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
RR Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Tsja, je kan niet alle sites tot 19.00 uur in de gaten gaan houden. Pure pech dus.

Indien ik geen cursus had gehad, die van PSV altijd als eerste natuurlijk. Maar gelukkig ben ik niet de enige!

Je hebt tenminste niet Jantje als captain, maar wel Farfan!
Ik ook niet hoor. Ik heb Kone als captain. Als ik deze ronde tegen had moeten aantreden, had ik je verslagen. Maar goed, als als als......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Als hij tegen jou had gemoeten had hij gewoon zijn oude tactiek weer gedaan en had hij een heel ander team genomen... en was je weer verslagen door hem :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Als hij tegen jou had gemoeten had hij gewoon zijn oude tactiek weer gedaan en had hij een heel ander team genomen... en was je weer verslagen door hem :wink:

Waarschijnlijk wel.
RR rules :Big Grin
Reply
Vret Mien Gras Wrote:RR rules :Big Grin

Haha, RRR :wink:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Even snel geteld en ik kom op een 59-40 tussenstand in het voordeel van RR, excl. quiz en onder voorbehoud natuurlijk! Als KJH er niet een paar inprikt tegen Heerenveen ben ik vrijwel kansloos.
Reply
tussenstand treesong-gitter 52-40
Reply
Inderdaad even voor de volledigheid de tussenstanden na de door-de-weekse-ronde:

Grote Finale:

RR - São Paulo 58 - 43

Kleine Finale

Treesong-gittermaster 52-40
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Inderdaad even voor de volledigheid de tussenstanden na de door-de-weekse-ronde:

Grote Finale:

RR - São Paulo 58 - 43

Tussenstand is inmiddels 88 - 73

Ik heb er nog 3 te gaan, São Paulo nog 2.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply

Forum Jump: