Threads: 27
Ik zit bij Iessie n de competitie zoals gedacht en gezegd...
Geniaal !
Zo op het eerste gezicht zou ik dit seizoen zeker aan handhaving kunnen denken.
En volgens mij zijn Iessie en ik zelfs potentiele titel-kandidaten.....
Threads: 11
Leuk dat jullie ook meteen de eerste match tegen elkaar moeten.
En de laatste match dus ook, misschien dat de één de ander dan nog even moet "helpen" :wink:
Threads: 35
Sjeffer Wrote:En wel begin volgend seizoen, nieuwe deelnemers vinden dit soort trainees mooi: hoge TSI en breed inzetbaar.
*Denkt terug aan zijn matig PM/matig passen/matig verdedigen aankoop van 14K op zijn eerste dag* :oops:
ik ben ook nieuwe
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 22
ehm nooit matig trainee's kopen probeer bij redelijk te beginnen als je financiën het toelaten natuurlijk...anders gewoon matig.. maar dan wel zo jong mogelijk
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 60
En opnieuw kwam er heden avond een nieuw Bueno logo member bij. Het volgende logo kwam van de lopende band rollen (handig man zo'n logomachine ) en werd na wat kleine aanpassingen goedgekeurd door de board van Koninckijke Lelystadse F.C.:
We gaan verder met het volgende al liggende verzoek (die is stukken lastiger )
Verdere verzoeken mogen uiteraard altijd ingediend worden via PM maar komen wel in een wachtrij...
Yup Yup zwaar tevreden marsh...nou gooi anders het andere verzoek op tafel miss dat de rest nog goeie ideeén heeft...
Nee, heb wel een idee, maar dat is op dit moment nog zwaar bagger (heb wel een eerste opzet). Dus dat moet ik de komende dagen (mmm, morgenavond vrijwel geen tijd, woensdag overwerkdagje, donderdag ook vrijwel geen tijd en dan is het alweer beursweekend ) verder uitwerken... Probleem is dat ik de meesten hier wel enigszins ken en wel uit hun postings en clubgeschiedenis/achtergrond kan halen wat voor soort logo ze zouden willen en dat is hier niet het geval... beetje aanklooien dus nog. Maar, positief punt: ik heb wat leuke sites ontdekt met per onderdeel een tutorial dus ik blijf groeien
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
whehehe photoshop eunt..
indeed... ik ben dan ook zwaar op zoek naar een functie waar ik dagelijks gebruik kan maken van dit soort geweldige proggies... Dus mocht iemand nog wat weten; ik houd me aanbevolen om weer een comuternerd te worden
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Threads: 6
Djabs Wrote:Wilde eigenlijk een stadionuitbreiding gaan doen, maar met het oog op het degradatievoetbal van volgend seizoen zijn die plannen gewijzigd. Jazz, jij hebt ooit ook zo'n seizoen gehad; hoe waren je toeschouwersaantallen toen??
Dat is heel zuur Djabs. Na zo'n geweldige prestatie zou je zeggen dat de sups wel trouw zullen blijven. Helaas werkt dit bij HT anders en wordt je voor elke verlies partij gestraft. Dit merk je ook aan de toeschouwers die je wedstrijden bezoeken. Om dit enigszins op te vangen is lang door bekeren een goede oplossing. Dit houdt je sups tevreden en je stadion gevuld. Mijn eerste seizoen IV heeft me zo'n 300 a 400 sups gekost inclusief degraderen, natuurlijk zit je stadion ook niet iedere week vol wanneer je 7e of 8e staat. Achteraf baalde ik eigenlijk zo snel die promotie gemaakt te hebben, net ff seizoentje te vroeg.
Threads: 3
Shit 300 tot 400 supportters kwijt, hier wordt je niet vrolijk van. :eeeek:
Hier stond iets veel te lang.
Threads: 15
en de reorganisatie gaat verder...na gister thuisgekomen te zijn zag ik dat ik in totaal meer dan 1 miljoen heb gevangen voor 3 spelers....kunnen we eindelijk weer eens gaan shoppen :lol:
Threads: 4
JAZZ Wrote:Djabs Wrote:Wilde eigenlijk een stadionuitbreiding gaan doen, maar met het oog op het degradatievoetbal van volgend seizoen zijn die plannen gewijzigd. Jazz, jij hebt ooit ook zo'n seizoen gehad; hoe waren je toeschouwersaantallen toen??
Dat is heel zuur Djabs. Na zo'n geweldige prestatie zou je zeggen dat de sups wel trouw zullen blijven. Helaas werkt dit bij HT anders en wordt je voor elke verlies partij gestraft. Dit merk je ook aan de toeschouwers die je wedstrijden bezoeken. Om dit enigszins op te vangen is lang door bekeren een goede oplossing. Dit houdt je sups tevreden en je stadion gevuld. Mijn eerste seizoen IV heeft me zo'n 300 a 400 sups gekost inclusief degraderen, natuurlijk zit je stadion ook niet iedere week vol wanneer je 7e of 8e staat. Achteraf baalde ik eigenlijk zo snel die promotie gemaakt te hebben, net ff seizoentje te vroeg.
10-01-2005
We hebben enkele kleine aanpassingen verricht aan de toeschouwersformules. De stemming van je fans zal iets minder bepalend zijn dan voorheen. Ook gaat de omvang van de fanclub van het uitspelende team voortaan een (kleine) bijdrage leveren aan de publieke belangstelling - de trouwste fans reizen met hun club mee. Ze willen natuurlijk vooral naar de belangrijkste wedstrijden en niet zozeer naar vriendschappelijke potjes. De stemming onder de fans van het uitteam doet er beduidend minder toe dan eerst. Algemeen gesteld leiden deze veranderingen ertoe dat de toeschouwersaantallen van wedstrijd tot wedstrijd veel minder dramatisch fluctueren. Verschillen blijven er, maar ze worden kleiner. In het bijzonder zal een fanclub die erg ongelukkig is een minder verwoestend effect hebben op de opkomst.
aldus <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hattrick.org">http://www.hattrick.org</a><!-- w --> zelf
Een vriend van me heeft een zoon gekregen en hoe noemt hij hem:
Tanne!!
Wat een bizarre naam. :razz:
What, me worry?
Gekocht voor 278k en krijgt de komende 2 weken conditietraining...
Amador Sucarrat (48744320)
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 747 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Threads: 66
Devlin Wrote:Gekocht voor 278k en krijgt de komende 2 weken conditietraining...
Amador Sucarrat (48744320)
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 747 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Wauw :eeeek:.
ja die moet nog 18 worden
Threads: 8
Het Estadio de Parasito wordt momenteel uitgebreid naar een ware voetbaltempel. Na de verkoop van enige spelers was het mogelijk om het stadion met maar liefst 18000 plaatsen uit te breiden, naar een totale capaciteit van 30000
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 06-02-2005.
Staanplaatsen: 11340
Gewone zitplaatsen: 4500
Overdekte zitplaatsen: 1800
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 360
Deportivo Wrote:ja die moet nog 18 worden
komende maandag is z'n verjaardag...komen jullie ook? :lol:
ik zit op 47.500 plaatsen
Threads: 325
Devlin Wrote:Deportivo Wrote:ja die moet nog 18 worden
sorry dan heb ik al een andere verjaardag. volgende keer ok?
Mac Wrote:Devlin Wrote:Deportivo Wrote:ja die moet nog 18 worden
sorry dan heb ik al een andere verjaardag. volgende keer ok?
Joh, jij ook al? Ik heb er dan 23 geloof ik (eentje ben ik niet op uitgenodigd )
Wel grappig dat je zelf niet ouder wordt in HT, zoals bij CM3 ofzo...
moet je jezelf eens kopen bij hattrick...kun je zien hoe snel je ouder wordt!
Deportivo Wrote:ik zit op 47.500 plaatsen
Dat zijn er ook aardig wat :lol:. Maar ik ben al meer dan tevreden met 30.000 in divisie VIII.
Mac Wrote:moet je jezelf eens kopen bij hattrick...kun je zien hoe snel je ouder wordt!
er zijn 2 spelers die Koen Maaskant heten:
Quote:Koen Maaskant (21762308)
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 33 390
Loon: 16 392 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ladyboys
Waarschuwingen: 0
Dit is een keeper. Ik sta dus op doel en haal 6.5* bij een Engelse II'e klasser, ik heb dus een verborgen talent :razz:
Quote:Koen Maaskant (13591627)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Laatste volledige wedstrijd in dit team gespeeld op 18-01-2005
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 648 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: big chins
En ik ben dus ook een slechte middenvelder die 2* haalt bij een Engelse VI'e klasser.
Ik heb dus duidelijk een voorkeur voor Engeland
hehe ik besta helaas nog niet...wel 2x een martin van doesselaar en een martinus maar die ene j kunnen mn ouders nog niet vinden.
Ik ben een hele slechte Duitse verdediger:
Robert Horsten (38063133)
25 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 660 ââ¬/week
Eigenaar: FC Gigantig
Waarschuwingen: 0
En de huidige eigenaar wil hem niet eens voor 10.000 aan mij verkopen :cry:
Dit zijn zijn stats:
kondition: sehr gut
standards: durchschnittlich
Flügelspiel: durchschnittlich
der restliche teil: erbärmlich
armselig
schwach
Nou, dan houdt het voor mij op hoor. Ik ga mezelf toch niet voor teveel geld binnenslepen. Dat 25 jaar zie ik wel zitten trouwens, dan maar een Duitser en vijf jaar jonger zijn.
What, me worry?
Deportivo Wrote:ik zit op 47.500 plaatsen
Gaan we patsen? 50.000 hier
Ja, kom maar op met die 60.000 en 70.000
MIjn voornaam Jeroen...bestaat niet eens...toch jaren de populairste naam van nederland geweest :S :S me achternaam zal er waarschijnlijk niet inkomen..
Deportivo Wrote:MIjn voornaam Jeroen...bestaat niet eens...toch jaren de populairste naam van nederland geweest :S :S me achternaam zal er waarschijnlijk niet inkomen..
Ik denk wel dat Jeroen bestaat, maar als je zoekt naar een speler moet je de gehele combinatie geven, dus én voornaam én achternaam!
|