The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2019 Cincinnati
#61
Opelka heeft toch bijna iedereen neem ik aan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
Hoezo neem je dat aan? Licht underdog bij de bookies en niet echt in vorm. En je had daar easy Minaur kunnen hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Thiem trouwens ook pleite. Moet Gasquet dat stukje maar oprollen. Ik hoor Stille al...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
update
Reply
#65
(13-08-2019, 11:45 PM)Ad Wim Wrote: Hoezo neem je dat aan? Licht underdog bij de bookies en niet echt in vorm. En je had daar easy Minaur kunnen hebben.

Voor dat geld, op een snelle baan, usa, talantvolle jongen, bijzonder zwak deel van het schema. Mustpick.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Kei weer eens ziek zwak en misselijk ....Minaur NID natuurlijk  Cool
2-3-2
Reply
#67
Haha lekker Nishioka
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Haha, wat een week weer. Doei
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Nishi
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#70
Lekker nishi en Alex 
Kom op Tsitsi jij moet de titel pakken
Kei Nishikori





Reply
#71
Klasse tsitsi ga door
Slappe tzatziki
Kei Nishikori





Reply
#72
6-4 5-4 30-0....

Ach laat ook maar.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Haha wat een graprachtige.  Wat bookies beweren is niet heilig dit jaar. Iedereen wint weer van iedereen. 
Ik heb een paar domme keuzes gedaan Coric en geen minaur. Maar ach Schwarzman en djokovic kunnen dat nog aardig recht gaan trekken. V
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#74
Stille ik had de Griek hè
Dan hoef jij je echt niet druk te maken
Kei Nishikori





Reply
#75
Stats ook volop voor Struff. Ik flikkerde mijn telefoon al weer in de hoek toen ie van 6-3 naar 6-6 ging. Verdiende zege.  Nu smurf en pella nog
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
Serveerde erg sterk inderdaad
Kei Nishikori





Reply
#77
2e gokweek gaat ook al helemaal mis.
Reply
#78
Wat een grap van een toernooi weer. Het ging vorige week even normaal, maar dit is weer idioot. Kijk naar die draw onderin. Hup Federer en RBA dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
(15-08-2019, 01:23 AM)Ad Wim Wrote: Wat een grap van een toernooi weer. Het ging vorige week even normaal, maar dit is weer idioot. Kijk naar die draw onderin. Hup Federer en RBA dan maar.

Wat we vooraf al hadden gezegd toch?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
update
Reply
#81
Kyrgios heeft zich weer flink misdragen. Die gaat nu een flinke schorsing krijgen gok ik. Genoeg is genoeg. 

https://t.co/q9ywtk7D7U

Hier de samenvatting.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
Zo die stille. Mooi overzichtelijk mitch.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#83
Ik werd wakker en mijn hele twitter timeline stond vol met Kyrgios. Wat een vent is het toch.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#84
De schade van vorige week zal denk ik wel goed gemaakt worden. Federer moet minstens finale halen en eigenlijk winnen om het gat naar Jornstars te dichten. De rest is veel te ver weg.

Trouwens bevallen de kleinere overzichten die Mitch maakt heel goed. Veel overzichterlijker, keep up the good work!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#85
Die zijn zeker top

Helaas worden de resultaten er niet beter van
Kei Nishikori





Reply
#86
(15-08-2019, 06:04 AM)buurs Wrote:
(15-08-2019, 01:23 AM)Ad Wim Wrote: Wat een grap van een toernooi weer. Het ging vorige week even normaal, maar dit is weer idioot. Kijk naar die draw onderin. Hup Federer en RBA dan maar.

Wat we vooraf al hadden gezegd toch?

Klopt, maar het is dus totaal at random. Helaas valt het kwartje voor mij dan net verkeerd, maar het had net zo goed andersom kunnen zijn.

Gokken wordt iig niet beloond, maar juist een buursteam.
Zat zo te twijfelen tussen Goffin en Fritz, als die maar niet de finale haalt. Of juist wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
(15-08-2019, 12:14 PM)Ad Wim Wrote:
(15-08-2019, 06:04 AM)buurs Wrote:
(15-08-2019, 01:23 AM)Ad Wim Wrote: Wat een grap van een toernooi weer. Het ging vorige week even normaal, maar dit is weer idioot. Kijk naar die draw onderin. Hup Federer en RBA dan maar.

Wat we vooraf al hadden gezegd toch?

Klopt, maar het is dus totaal at random. Helaas valt het kwartje voor mij dan net verkeerd, maar het had net zo goed andersom kunnen zijn.

Gokken wordt iig niet beloond, maar juist een buursteam.
Zat zo te twijfelen tussen Goffin en Fritz, als die maar niet de finale haalt. Of juist wel...

At random?

Alleen uitschakeling zverev, cilic en nishikori zijn verrassingen onderin.

Alledrie winnen al maanden weinig... dus niet echt verrassingen 

Zverev slaat 20 df en nishi vorige week al teruggetrokken uit de dubbel

Wat zijn verder verrassingen volgens jou?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Gisteren alleen al: 6 van de 13 tegen de odds.

Maar überhaupt, Kecmanovic, Mannarino en Nishioka in een R16 van een TMS op HC?!
Onderin was zwak, maar er zaten een stuk betere spelers dan deze.

En het gaat mij erom dat er net zo goed Fritz, Kuku, Cilic, Nishi en Opelka hadden kunnen staan, dat weet jij ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Anders geef het ff weg Diego...**5-2 en *6-4 in de tie-break   Doh
2-3-2
Reply
#90
(15-08-2019, 04:22 PM)Ad Wim Wrote: Gisteren alleen al: 6 van de 13 tegen de odds.

Maar überhaupt, Kecmanovic, Mannarino en Nishioka in een R16 van een TMS op HC?!
Onderin was zwak, maar er zaten een stuk betere spelers dan deze.

En het gaat mij erom dat er net zo goed Fritz, Kuku, Cilic, Nishi en Opelka hadden kunnen staan, dat weet jij ook.

Ben het deels met je eens
Te lang verhaal voor de mobiel

Nishioka en mannarino hebben de afgelopen weken goede vorm laten zien en nishioka 2 knappe q potten

Ben het met je eens dat een aantal potten beide kanten op konden, maar de speler in vorm won meestal.
Opelka, nishikori en fritz hadden hier natuurlijk ook kunnen staan, maar ik vind het verloop tot nu toe niet heel gek
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: