The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2019
#1
Loting is bekend: https://www.usopen.org/en_US/draws/index...omo=subnav

Djokovic - Medvedev
Federer - Nishikori
Tsitsipas - Thiem
Zverev - Nadal

Al zie ik bovenstaande het niet worden....
Reply
#2
Dramaloting om te gokken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Laatste GS van het jaar.

Genoeg tijd om te spelen met je team, deadline pas over drie dagen

Laat de Q aub op hun plaats staan bij het insturen van je sheet


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 US OPEN.xlsx (Size: 72.87 KB / Downloads: 26)
Kei Nishikori





Reply
#4
Misschien een gekke vraag, maar waarom zet je alle qualifiers erin?
Degene die niet gekozen kunnen worden kan je dan toch ook gewoon beter weglaten?
Reply
#5
Zodat de sheet nu al af is en het goed te zien is tegen wie ze spelen
Kei Nishikori





Reply
#6
Het is nog 2 dagen tot de deadline en de qualifiers zijn bekend. Is het een ideel om een nieuwe invulsheet te maken met alles op zijn plaats?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#7
laat maar.

Team klaar, ben benieuwd naar de andere teams.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
Ik ben erg tevreden en volgens mij geslaagd in een alles of niets-team om nog 1x proberen de sprong richting een wat acceptabelere positie wagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ben benieuwd Adwim.

Ik ben ook tevreden over mijn team.

Overigens ben ik weer terug van vakantie en zal morgen rond lunchtijd een schema in elkaar draaien als dat nog niet gebeurd is.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#10
Kecmanovic, Opelka, Koepfer, Berdych, Kwon, Carreno, Goffin, Vesely, Dimitrov, Jarry, De Minaur
Kyrgios, RBA, Monfils, Tiafoe, Paire, Khachanov, Klizan, Ivashka

Geen grote kanonnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Voor de deadline vriend!

Djoko, Jarry, Schwarzman en Nadal.

Wel grote kanonnen, verder weinig budget over.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#12
Hup iedereen behalve de big 3. 

Buurs met alleen Nadal denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
(26-08-2019, 05:03 PM)centre court Wrote: Hup iedereen behalve de big 3. 

Buurs met alleen Nadal denk ik.

klopt Wink

Vamos!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
Wawrinka, Lorenzi, Berdych, Federer, Carreno, Dimitrov, Minaur, Griek, Auger, Khach, Isner

Ik ging er vanuit dat Nadal, RBA en Kyrgios door bijna iedereen gekozen zouden worden, en dat er ook veel voor Medvedev en Djokovic zouden gaan.

Dus ik moest daarvan wegblijven, maar toch nog mogelijke SFs kiezen. In die zoektocht ben ik voor Federer bovenin gegaan (lijkt me een zeldzame keuze) en voor Griek onderin.
Aangezien de meesten Kyrgios en RBA zullen hebben, zal Griek niet tot nauwelijks gekozen zijn (ook door zijn vorm), dus hopelijk een monstertroef.

Verder een hoop jongens met een hoge top en matige vorm of moeilijke loting. We gaan het zien, alles of niets!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Het ergste van deze us open is dat je Lorenzi moést nemen. 
Hoe kan die tegenstander nou zo vreselijk slecht zijn. Fucking Lorenzi voor 390 1.06 ofzo bij de bookies.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Vooral heel jong, die tegenstander.

Berdych is nog niet helemaal terug, zo te zien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Zou fijn zijn als er snel een sheet is. Weet nu echt niet voor wie ik moet juichen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
(26-08-2019, 05:35 PM)Ad Wim Wrote: Vooral heel jong, die tegenstander.

Berdych is nog niet helemaal terug, zo te zien...

Ja 16 dacht ik. Wint zelfs op ITF niveau niks. Waarom dan een wc? En bijv Tommy Paul niet?

Zelfs Buurs zou meer dan 1.06 hebben tegen Lorenzi op hc.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
(26-08-2019, 05:58 PM)centre court Wrote:
(26-08-2019, 05:35 PM)Ad Wim Wrote: Vooral heel jong, die tegenstander.

Berdych is nog niet helemaal terug, zo te zien...

Ja 16 dacht ik. Wint zelfs op ITF niveau niks. Waarom dan een wc? En bijv Tommy Paul niet?

Zelfs Buurs zou meer dan 1.06 hebben tegen Lorenzi op hc.

Flower
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Hopen dat Nadal weer eens ouderwets kapot gaat op HC, en Federer nog een laatste kunstje kan verrichten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ik heb paar verrassende keuzes
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Hierbij de teams
Ik zag veel nieuwe teams gedurende het team, veel twijfel dus 

Buurs was de laatste om 16:59


Succes!


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 US OPEN teams.xlsx (Size: 87.82 KB / Downloads: 29)
Kei Nishikori





Reply
#23
ah ik ben de enige met supertroef Schwartzmannnnn!

Best veel verschillen in de teams. Interessant.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#24
Wat weinig Medvedev en Nadal!
En wat veel Federer, helaas...
Blijkbaar veel anderen die ook nog een keer wilden gokken.

Gelukkig wel een monstertroef met Griek, en ook wel wat anderen, zoals Auger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Een van de weinige belagers van Buurs haakt nu definitief af met Anderson en Raonic in z'n team...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Wat is de gok aan Federer dan? Goedkoop en makkelijke eerste rondes

Nadal opent direct zwaar. 
Medvedev zware weken erop zitten maar als hij door kan trekken scoor je

Dus maar net hoe je beredeneert
Kei Nishikori





Reply
#27
(26-08-2019, 05:58 PM)centre court Wrote:
(26-08-2019, 05:35 PM)Ad Wim Wrote: Vooral heel jong, die tegenstander.

Berdych is nog niet helemaal terug, zo te zien...

Ja 16 dacht ik. Wint zelfs op ITF niveau niks. Waarom dan een wc? En bijv Tommy Paul niet?

Zelfs Buurs zou meer dan 1.06 hebben tegen Lorenzi op hc.

Gaat iig wel een set verliezen, en hoe...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
(26-08-2019, 08:24 PM)kooltje Wrote: Wat is de gok aan Federer dan? Goedkoop en makkelijke eerste rondes

Nadal opent direct zwaar. 
Medvedev zware weken erop zitten maar als hij door kan trekken scoor je

Dus maar net hoe je beredeneert

Niet bepaald in vorm of goed voorbereid. En moet SF halen voor dit geld, is niet evident. En dan flink underdog tegen Djokovic op papier, lijkt me.

Waar baseer je op dat Nadal zwaar opent? Ik vind het juist vrijwel geen tegenstand tot de SF en dan ook nog een op papier makkelijke SF. Lock voor de finale, mits is dit blijft, lijkt me.

Medvedev had ik verwacht uit opportunisme. Maar is wel duur en in principe max QF, dus dat zal het zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Nadal verliest van Chung  Tongue
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#30
Wtf, die Lorenzi is echt de grap van de week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: