The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2019
#31
Typische Stille pot. Serveren voor de wedstrijd, mp krijgen in TB en het verneuken
Fog wint dit natuurlijk NID
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
Nadal opent tegen Millman, vorig  jaar nog kwartfinale hier
Kei Nishikori





Reply
#33
(26-08-2019, 07:17 PM)rikbetert Wrote: ah ik ben de enige met supertroef Schwartzmannnnn!

Best veel verschillen in de teams. Interessant.

Moet tie wel eerst voorbij Haase he  Wink Big Grin
Haase staat h-t-h toch mooi met 5-0 voor...
Reply
#34
(26-08-2019, 09:59 PM)Stille Wrote: Typische Stille pot. Serveren voor de wedstrijd, mp krijgen in TB en het verneuken
Fog wint dit natuurlijk NID

piep piep piep
Kei Nishikori





Reply
#35
Het is niet waar!!!! Kentering die seizoen op 26 aug  Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#36
(26-08-2019, 10:27 PM)Mitch Wrote:
(26-08-2019, 07:17 PM)rikbetert Wrote: ah ik ben de enige met supertroef Schwartzmannnnn!

Best veel verschillen in de teams. Interessant.

Moet tie wel eerst voorbij Haase he  Wink Big Grin
Haase staat h-t-h toch mooi met 5-0 voor...

hoog tijd voor 5-1!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#37
Doet niet echt ter zake,[Image: Kuhne_rode_kool__88593.1524647597.jpg?c=2&imbypass=on] maar kwam iets dergelijks tegen op vakantie. Vond het wel grappig.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#38
Rotjarry
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#39
Prima eerste dag. Iedereen door en dat kan lang niet iedereen zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
7 door 4 out hmm
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
(27-08-2019, 06:19 AM)Ad Wim Wrote: Prima eerste dag. Iedereen door en dat kan lang niet iedereen zeggen.

Berdych?

Verder had je bijna niemand in actie en mis je ogenschijnlijk aardig wat mustpicks die ook wonnen vannacht. Het is maar net hoe je het wilt brengen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Zo zou die moeten zijn...

Ik kan de sheet bijhouden t/m de wedstrijden van woensdagavond. 
Ik ga in de nacht van donderdag op vrijdag op vakantie.
Reply
#43
Deze frustratie snap ik bij jou, aangezien jij het meeste kwijt bent.

Berdych klopt inderdaad, en over mustpicks hoeven we het niet te hebben, want zo heb ik mijn team niet gemaakt.
Ik ben iig blij met 5-1 gisteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
In de update van morgen zal ik de bovenste regels (gebruikt & over) ook aanpassen.
Reply
#45
Thx Mitch! Ik hou het wel bij verder. Top.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#46
(27-08-2019, 07:56 AM)Ad Wim Wrote: Deze frustratie snap ik bij jou, aangezien jij het meeste kwijt bent.

Berdych klopt inderdaad, en over mustpicks hoeven we het niet te hebben, want zo heb ik mijn team niet gemaakt.
Ik ben iig blij met 5-1 gisteren.

We hoeven het ook niet te hebben over wie er hoeveel kwijt is. Want zo heb ík mijn team niet gemaakt. 
Ik ben blij met alvast 9 jongens door en 525 punten.
Nogmaals, het is maar net hoe je het wilt zien. 
Soort evaluatie van verkiezingen, elke partij ziet wel ergens winst.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Dat snap ik, maar je hebt je team toch niet gemaakt op eerste rondeverlies van 4 spelers op dag 1?

Maar goed, het was een reactie op jouw reactie op mijn post dat ik blij was met de eerste dag. Next.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
3 van de 4 die eruit zijn gewoon kut. Vesely die 2-1 voorstaat in sets en 5-3 in de 4e voorstaat. Het was weer zover....
Jarry die in 3e set 6 SP mist.  Kwon die opgeeft terwijl ie net on fire kwam. Berdych die niet meer kon serveren was niet zo boeiend.

Had zomaar 9-2 kunnen zijn gisteren. Dan wordt je toch anders wakker dan 7-4.

Mijn toppers zitten in de onderste helft. Bovenste helft zijn puntenpakkers voor de 1e paar rondes.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
(27-08-2019, 08:03 AM)Mitch Wrote: In de update van morgen zal ik de bovenste regels (gebruikt & over) ook aanpassen.

In de kolom 'gekozen' staan denk ik ook waarden van een ander toernooi...
en er is nog iets niet in de haak. Ik zie in het eerste blok, dus onder de scores en standen, bij kraai bij djokovic ook een 1 staan? Terwijl alleen ronniev en ondergetekende hem hebben?
dus als je dat ook even meeneemt. Ik kan het als je op vakantie bent wel bijhouden.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#50
De kraker Griek-Rublev meteen om 17u. Hup supertroef!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
(27-08-2019, 04:18 PM)rikbetert Wrote:
(27-08-2019, 08:03 AM)Mitch Wrote: In de update van morgen zal ik de bovenste regels (gebruikt & over) ook aanpassen.

In de kolom 'gekozen' staan denk ik ook waarden van een ander toernooi...
en er is nog iets niet in de haak. Ik zie in het eerste blok, dus onder de scores en standen, bij kraai bij djokovic ook een 1 staan? Terwijl alleen ronniev en ondergetekende hem hebben?
dus als je dat ook even meeneemt. Ik kan het als je op vakantie bent wel bijhouden.

Die 'gekozen'-kolom klopt inderdaad niet.
Lijkt handmatig ingevuld, terwijl er normaliter een formule stond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Er staan wat namen van FTM deelnemers door elkaar boven de koloms met gekozen spelers
2-3-2
Reply
#53
(27-08-2019, 04:50 PM)Ad Wim Wrote: De kraker Griek-Rublev meteen om 17u. Hup supertroef!

Flinke berg te beklimmen, nu al...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Griek is warm! Mooie pot, live op Eurosport.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Fysio voor Tsitsi
Ik heb die gast altijd op verkeerde moment
Kei Nishikori





Reply
#56
Haha Kuku wint van Bautista....kan allemaal tennis 2019
Kei Nishikori





Reply
#57
Het wordt steeds gekker idd. Zit ik dan met RBA
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#58
(27-08-2019, 08:29 PM)kooltje Wrote: Fysio voor Tsitsi
Ik heb die gast altijd op verkeerde moment

Jezus, net nu ie momentum heeft.
Kansloos dus, ook al wint ie deze nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Mist ook nog even 7 bps, maar loopt bijna niet meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
(26-08-2019, 08:24 PM)kooltje Wrote: Wat is de gok aan Federer dan? Goedkoop en makkelijke eerste rondes

Nadal opent direct zwaar. 
Medvedev zware weken erop zitten maar als hij door kan trekken scoor je

Dus maar net hoe je beredeneert

(27-08-2019, 08:36 PM)Ad Wim Wrote:
(27-08-2019, 08:29 PM)kooltje Wrote: Fysio voor Tsitsi
Ik heb die gast altijd op verkeerde moment

Jezus, net nu ie momentum heeft.
Kansloos dus, ook al wint ie deze nog.

Hij speelt al maanden max 3 sets per week

Dan wordt het nu wel een beetje veel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: