The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2019
#61
RBA ook nog gewoon 2x break voor in de 5de set he.... Doh
2-3-2
Reply
#62
Klizan van 6-2 naar6-8 in de TB hahaha. Wie zal die clown hebben tegen wankele Marin...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#63
Op wie reageer je, buurs?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
(27-08-2019, 08:46 PM)Ad Wim Wrote: Op wie reageer je, buurs?

Als reactie op de fysio
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#65
Helaas gegokt en verloren met Griek, zat erin. Blessure is wel zuur.
Nog niet alles verloren door Rba, maar wel als Kyrgios nu diep komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
(27-08-2019, 08:49 PM)buurs Wrote:
(27-08-2019, 08:46 PM)Ad Wim Wrote: Op wie reageer je, buurs?

Als reactie op de fysio

Snap het nog steeds niet, want je citeert twee berichten.
Toch juist gek dat Griek geblesseerd is omdat ie nauwelijks gespeeld heeft?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
(27-08-2019, 05:14 PM)Ad Wim Wrote:
(27-08-2019, 04:18 PM)rikbetert Wrote:
(27-08-2019, 08:03 AM)Mitch Wrote: In de update van morgen zal ik de bovenste regels (gebruikt & over) ook aanpassen.

In de kolom 'gekozen' staan denk ik ook waarden van een ander toernooi...
en er is nog iets niet in de haak. Ik zie in het eerste blok, dus onder de scores en standen, bij kraai bij djokovic ook een 1 staan? Terwijl alleen ronniev en ondergetekende hem hebben?
dus als je dat ook even meeneemt. Ik kan het als je op vakantie bent wel bijhouden.

Die 'gekozen'-kolom klopt inderdaad niet.
Lijkt handmatig ingevuld, terwijl er normaliter een formule stond.

Had ik inmiddels ook gezien en aangepast. Morgen in de update... 
Reply
#68
(27-08-2019, 08:53 PM)Ad Wim Wrote:
(27-08-2019, 08:49 PM)buurs Wrote:
(27-08-2019, 08:46 PM)Ad Wim Wrote: Op wie reageer je, buurs?

Als reactie op de fysio

Snap het nog steeds niet, want je citeert twee berichten.
Toch juist gek dat Griek geblesseerd is omdat ie nauwelijks gespeeld heeft?

Geen idee hoe die dubbele quote erin komt

Was een reactie met een knipoog.
Hij wint al maanden weinig. Zou gek zijn als hij nu diep komt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
Joh, daarom was het ook een gok. Als ie in vorm was geweest, had iedereen hem genomen.

Zelfde kan ik trouwens ook over RBA zeggen die hier nooit heeft gepresteerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Wie gaat er in vredesnaam in het 3e kwart de halve finale halen? Rublev? Kyrgios? Shapo? monfils? Thiem?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Edmund, bautista, prutsers!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
(27-08-2019, 09:37 PM)centre court Wrote: Wie gaat er in vredesnaam in het 3e kwart de halve finale halen? Rublev? Kyrgios? Shapo? monfils? Thiem?

Auger! Zou ook prima Berrettini kunnen worden.
Maar wat een uitslagen weer, wat een jaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Gunstige uitslagen. Nu de beurt aan schwartzman.  Hup Argentijn!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#74
Haha Auger, hoe had ik kunnen denken dat het minimaal 50/50 zou zijn...

Khachanov eraf tegen fucking Pospisil, waar gaat dit over joh.

Wat een uitslagen onderin, wat een jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Auger echt even les gehad

Kyrgios prima, is nog live op Eurosport
Kei Nishikori





Reply
#76
Update...
Voor de rest zal Rikbetert het bijhouden.
Reply
#77
thx Mitch zal ik doen. Fijn dat je tijdens mijn vakantie hebt waargenomen. Ik vind het trouwens geen vervelend klusje ;-)

Fijne vakantie!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#78
Griek ook nog even sp gemist in de belangrijke derde. Daarna raakte ie pas geblesseerd, dus wie weet...

Ach ja, Nadal haalt toch easy de finale, dus het is sowieso al kansloos.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Wat is dat gat toch immens groot tussen de big 3 en de rest. En het lijkt steeds groter te worden, hoe ouder ze raken. 

Besef even dat Thiem, Tsisipas, Bautista, Nishi, Khachanov en Zverev in de top 10 staan op dit moment. 

Die big 3 heeft op dit moment alleen Wat van medvedev te dulden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
En Kyrgios (maar dan weer niet qua ranking).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
(28-08-2019, 10:06 AM)Ad Wim Wrote: En Kyrgios (maar dan weer niet qua ranking).

De grootste tegenstander van Kyrgios is voornamelijk hijzelf....
Geen bedreiging voor Nadal.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#82
Coric komt niet. Dimi naar R3.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Doei Opelka.

Wel vervelend dat ik Koepfer en Kezman heb ingeruild voor Lorenzi en Minaur. Maar dat kan nog goed komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
weinig gebeurd.

MOrgen ben ik op dienstreis, dus of iemand anders kan de sheet invullen en posten, of het duur eventjes langer.


Attached Files
.xlsx   USOpenCalc.xlsx (Size: 108.41 KB / Downloads: 6)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#85
90 punten uit 3 potjes vanavond is prima. Koepfer gun ik het wel als CTM held. Had ze beiden en is gewoon ook een betere tennisser dan Opelka.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
Djokovic geblesseerd. Had bijna opgegeven vannacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Vandaag droog? Gekke is dat die weer app gisteren maar heel weinig regen aan gaf....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
Zul je zien dat Djoko de SF niet redt, maar dat Federer verliest van Goffin. Zou lachen zijn.

Hup Lajovic en Minaur. Beiden zouden nid moeten zijn, maar je weet het nooit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
(29-08-2019, 05:43 PM)Ad Wim Wrote: Zul je zien dat Djoko de SF niet redt, maar dat Federer verliest van Goffin. Zou lachen zijn.

Hup Lajovic en Minaur. Beiden zouden nid moeten zijn, maar je weet het nooit.

Lajovic?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
(29-08-2019, 05:43 PM)Ad Wim Wrote: Zul je zien dat Djoko de SF niet redt, maar dat Federer verliest van Goffin. Zou lachen zijn.

Hup Lajovic en Minaur. Beiden zouden nid moeten zijn, maar je weet het nooit.

Om te forceren had je oa moeten hebben:
- wawrinka
- kecmanovic
- medvedev
- goffin
- nishikori
- Kyrgios 
- shapo/auger
- paire/schwartzman
- cilic
- verdasco
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: