The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2019
#91
(29-08-2019, 05:48 PM)buurs Wrote:
(29-08-2019, 05:43 PM)Ad Wim Wrote: Zul je zien dat Djoko de SF niet redt, maar dat Federer verliest van Goffin. Zou lachen zijn.

Hup Lajovic en Minaur. Beiden zouden nid moeten zijn, maar je weet het nooit.

Lajovic?

Iedereen heeft toch Kudla?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
(29-08-2019, 05:58 PM)buurs Wrote:
(29-08-2019, 05:43 PM)Ad Wim Wrote: Zul je zien dat Djoko de SF niet redt, maar dat Federer verliest van Goffin. Zou lachen zijn.

Hup Lajovic en Minaur. Beiden zouden nid moeten zijn, maar je weet het nooit.

Om te forceren had je oa moeten hebben:
- wawrinka
- kecmanovic
- medvedev
- goffin
- nishikori
- Kyrgios 
- shapo/auger
- paire/schwartzman
- cilic
- verdasco

Kijk en lees dan nog eens goed. Aantal heb ik, aantal heb ik een andere gok in dat stuk, aantal dacht ik dat iedereen ze zou hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
(29-08-2019, 06:31 PM)Ad Wim Wrote:
(29-08-2019, 05:48 PM)buurs Wrote:
(29-08-2019, 05:43 PM)Ad Wim Wrote: Zul je zien dat Djoko de SF niet redt, maar dat Federer verliest van Goffin. Zou lachen zijn.

Hup Lajovic en Minaur. Beiden zouden nid moeten zijn, maar je weet het nooit.

Lajovic?

Iedereen heeft toch Kudla?


Jij zegt dat lajovic nid is
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Volgens de odds en vorm etc wel ja, Kudla kan echt niks. Maar goed, het loopt alweer (close) anders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Wat een partijen, wat een belangen.
Gaat prima tot nu, iedereen door en paar lastige jongens eruit.

Medvedev vertoont eerste barstjes?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Stille jaar... Paire 2-1 sets 5-3 en 40-0 voor. Lach er maar om
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#97
Helemaal klaar met dit grafspel!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
Haha, die Paire, heerlijk.
Belooft wat voor Lorenzi dit, hup Stille.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Einde FTM.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse John, Cilic en Nadal zijn de volgende.

Nu Lorenzi nog even finishen en dan kan ik gerust naar bed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha Lorenzi! Wat een cultheld. Op je 37e nog even 2x een pot van bijna 5 uur spelen, op HC nota bene.
Gunstig voor Wawrinka ook.

Begint er wat beter uit te zien na die dramadag met Griek en Khachanov, maar het gaat nu pas echt beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Update.
CC is er al 11 kwijt, maar heeft er wel nog 10 over.
Rik kan een historisch verlies lijden als Djokovic er vroeg uit gaat.


Attached Files
.xlsx   USOpenCalc (2).xlsx (Size: 102.45 KB / Downloads: 16)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rik heeft toch ook Nadal?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daar redt ie het niet mee als Djoko voor de SF verliest.
Tenzij Nadal wint natuurlijk, maar zo ver is het nog lang niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Of Rik kan een historische zege behalen als djokovic het toernooi wint. Thx voor de update.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Jammer dat je niet meer meedoet stille.... Het gaat je goed.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Wat een grap joh, die Carreno. Had gewoon elke set kunnen winnen, en dat in zo'n belangrijke pot. Maar als Roger zo speelt als vandaag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag 2 heel belangrijke. Kyrgios Rublev en Shapo Monfils. De winnaars pakken hun volgende pot ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Update.
CC is er weer 4 kwijt geraakt vannacht, en heeft nu ook niet meer het meeste over, en als enige geen topper. Nog wel de meeste punten, maar dat gaat snel veranderen.
GAE doet het beter, met nog 9 over (en bijna net zoveel punten als CC). En dat met Raonic en Anderson in zijn team...
Rik staat inmiddels 1000 punten achter op de weekkoplopers.


Attached Files
.xlsx   USOpenCalc (2).xlsx (Size: 102.52 KB / Downloads: 9)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima dag, alleen Carreno kut.
Hoop drama ook weer, met Djokovic en Medvedev die allebei niet fit zijn. Benieuwd hoe de schouder van Djokovic het houdt bij zijn eerste test. Zou toch niet gek zijn als ie verliest van Wawrinka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(31-08-2019, 09:35 AM)Ad Wim Wrote: ...
Rik staat inmiddels 1000 punten achter op de weekkoplopers.

Dat is inherent aan mijn tactiek deze week. Met maar 4 spelers kun je niet verwach ten dat je na r3 aan kop gaat. Maar het gaat om de meeste punten aan het einde van het toernooi en dat zoud best nog kunnen.
Thx voor de uodate wim.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Nadal op wegravel naar de finale.  Hier staat op Eurosport 1 Duitsland Zverev ervoor. Tien break in de 2de doorgang. ZvereVoor leidt met 3 - 1
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Zverev heeft deze tien break nog 4 punten nodig.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Denk date het 1-1 wordt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Sasha verspeelt wel veel energie met zijn 5 setters. Gunstig voor mijn schwartzman. Service Zverev 219 kmh.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Pfff, Isner.  In set 1 meer punten en in set 3 sps gemist. Dat is een zure. Maar gaat gelukkig maar om 90 punten.

En Monfils en Rublev compenseren de boel weer een beetje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Update. Pittige nacht voor GAE met Shapo, Isner en Kyrgios eruit.
Iedereen heeft nog 3 tot 5 spelers over, dat is leuk. En bijna allemaal bovenin, behalve Mitch.
Onze dramaqueen Stille heeft er gewoon nog 5...


Attached Files
.xlsx   USOpenCalc (2).xlsx (Size: 102.51 KB / Downloads: 3)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(29-08-2019, 10:53 PM)Stille Wrote: Einde FTM.


Wat ga jij je de komende tijd vervelen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Een keer of 5 per jaar zegt ie dit. Volgende week heeft ie gewoon weer een team.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Adwim, ik zie nog niet de uitslagen van vannacht verwerkt in de update?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: