The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2019 Parijs
#1
Alle toppers aanwezig...Succes!


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 Parijs.xlsx (Size: 14.19 KB / Downloads: 17)
Kei Nishikori





Reply
#2
Deadline?
Reply
#3
Maandag 11 uur staat in de sheet
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
Tiafoe staat geen prijs bij in de sheet
2-3-2
Reply
#5
Die is 1060
Kei Nishikori





Reply
#6
Iemand toch per ongeluk Federer nog gekozen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
yep
doet ie niet mee?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
Nee. Afgemeld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
fok.  Mijn eigen basisregel aan mijn laars gelapt…..
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#10
Hierbij de teams!

De Zverev, Tsitsipas en Medevedevs gaan het verschil maken

Atlanta en Rik met Roger, waar andere juist Seppi hebben

Buurs met Monfils als duurste speler, wederom de juiste tactiek?


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 Parijs teams.xlsx (Size: 34.49 KB / Downloads: 14)
Kei Nishikori





Reply
#11
morgen maak ik een rekenschema….
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#12
Rik wij kunnen er ook niks aan doen dat Federer niet komt Smile
Kei Nishikori





Reply
#13
En Gasquet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
ben bezig. 
2 dingen: budgetoverschrijding van Atlanta van welgeteld 1. Maar ja regels zijn regels de goedkoopste vervalt in dit geval zoemhoer, maar dat maakt niet veel uit.
Jornstars had te weinig berekend voor cilic, maar met het correcte bedrag valt hij nog binnen het budget.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#15
krijgen de spelers 10 atp punten voor het meedoen?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#16
Ja 10 punten
2-3-2
Reply
#17
de rekensheet...


Attached Files
.xlsx   paris_calc.xlsx (Size: 70.7 KB / Downloads: 8)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#18
5 kwijt alweer. Dat compenseert het “verlies” van Federer voor Atlanta al weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Balen van Fed, had geen tijd meer het gisterochtend te checken. Gelukkig blijft de schade op mijn naaste belager beperkt.
Reply
#20
hier weer een update.

Als mijn voorstel in het begin van het jaar voor het wekelijks uitdelen van weekprijzen was aangenomen, dan was dit spel nu nog steeds voor iedereen interessant. Nu alleen voor de top 4....
Misschien een idee voor volgend seizoen. Al ga ik daar niet meer aan meedoen….


Attached Files
.xlsx   paris_calc.xlsx (Size: 70.83 KB / Downloads: 5)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#21
Stop je er komend jaar mee Rik?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Ja CC, ik heb er genoeg van.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#23
Niet verwacht, je bent altijd zo enthousiast. Jammer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Zeker jammer

Het spel is dit jaar zo gespeeld het meest vergelijkbaar met de bestaande variant, omdat mensen daar waarden aan hechten. 

Een weekprijs kan over gestemd worden. Zelf denk ik dat de inzet dan verhoogt moet worden, omdat weekprijzen van 2.- mensen ook niet interesseert.
Kei Nishikori





Reply
#25
Maar 6 weekprijzen van 2.- is wel interessant.

Wat ik zou doen is alle toernooien optellen, dwz 250, 500, 1000 en 2000 en dat wordt de weekweging.

Als in een week 3 toernooien van 250 wordt gespeeld, dan telt die week mee als 750 / (total aantal punten * prijzengeld)

Als een GS wordt gespeeld, dan telt dat mee als 2000 / TAP * prijzengeld.   etc.

iedere week worden de prijzen bij elkaar opgeteld en aan het einde uitbetaald.

Maar ja dat is een advies, want ik ga niet meer een volgend seizoen in. Kan me niet meer motiveren om een goed team uit te zoeken.

Maak dit seizoen nog wel af in tegenstelling tot anderen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#26
de stand....


Attached Files
.xlsx   paris_calc.xlsx (Size: 71.3 KB / Downloads: 13)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#27
Dankje Rik! Kan de stand van Wenen/Basel nog aangepast worden en hierin worden verwerkt? Thanks alvast.
Reply
#28
(30-10-2019, 11:47 AM)rikbetert Wrote: Ja CC, ik heb er genoeg van.

Doordat het spel halverwege al nagenoeg beslist was?
Je mist spanning?
De meesten spelen nergens (meer) voor.
Kan me voorstellen dat dat niet motiveert.

Wellicht prijzen per ondergrond en per periode invoeren, naast een algemeen klassement?

Inleg zal dan wel hoger moeten worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Ook deze week lijk ik weer goud te gaan halen... bijna 5000 punten voorsprong... Eusa_think
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
We kunnen je voorzichtig feliciteren buurs
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: