The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2020 Inschrijving / Informatie
#1
Hierbij het topic met algemene informatie over FTM2020

Het goede nieuws is dus....FTM gaat door! 

Wij hopen een groei te zien in het deelnemersveld. Hieronder en in de Excel sheet wat praktisch informatie.

- Deelname aan een jaar FTM met prijzenpot, te betalen voor de eerste deadline: €20,- (100% in de prijzenpot)
- Eerste deadline 5 Januari 2020 om 23:59 voor het toernooi van Doha
- De sheet die begin Januari online komt, stuur je ingevuld naar: fantenman2020@gmail.com
- Is je inschrijving te laat of ben je het helemaal vergeten ontvang je automatisch 80% van de laagste score van die week 
- Alle Toernooien doen mee (dus ook OS, NEXT GEN en Finals) behalve de ATP Cup, Laver Cup en de Davis Cup

Voor de kern staat in de Excel verwerkt wanneer je verantwoordelijk bent voor de sheet. Dit lijkt mij ruim op tijd, mocht je toch niet kunnen geef dit tijdig aan. Ik zal tijdig zorgen voor de sjablonen. 

Prijzenverdeling:
1e Prijs AK 50%
2e Prijs AK 25%
3e Prijs AK 15%
1e Prijs Medailleklassement 10%

Leuk om even in dit forum te vermelden dat je meedoet om zo ook andere mensen te motiveren.


Attached Files
.xlsx   FTM 2020 Opening.xlsx (Size: 11.26 KB / Downloads: 48)
Kei Nishikori





Reply
#2
Nog iets dat niet uit de enquete kwam: weten we zeker dat dit forum nog aanblijft?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
ja ik zal m nog wel up en running houden
Reply
#4
Svp nog ff vermelden naar wie we het inschrijfgeld moeten overmaken (plus betalingsgegevens)
2-3-2
Reply
#5
Super Mac! Kunnen we je ook verwachten bij het deelnemersveld? 
Toevallig nu wat spam, maar verder loopt het prima door.

Jornstars wil jij de pot weer beheren?
Kei Nishikori





Reply
#6
hehe nee meedoen gaat m helaas niet worden, ik hou dat nooit een jaar lang vol
Reply
#7
(03-12-2019, 09:16 AM)kooltje Wrote: Super Mac! Kunnen we je ook verwachten bij het deelnemersveld? 
Toevallig nu wat spam, maar verder loopt het prima door.

Jornstars wil jij de pot weer beheren?

Prima! Ik zal dit over 2 weken even regelen.
Reply
#8
Ik doe mee
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Deelnemers 2020:
Buurs
Kooltje
Kei Nishikori





Reply
#10
(10-12-2019, 12:14 PM)kooltje Wrote: Deelnemers 2020:
Buurs
Kooltje

Kraai
2-3-2
Reply
#11
Centre court
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Deelnemers 2020:
Buurs
Kooltje 
Kraai
Centre Court
GAE
Reply
#13
Deelnemers 2020:
Buurs
Kooltje 
Kraai
Centre Court
GAE
Ad Wim
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Ik ben erbij
Reply
#15
Hadden jullie dat privebericht gehad met wat promotie erin voor FTM 2020 gisteren?

Ik had hem namelijk ook naar heel wat oud deelnemers gestuurd, maar 0 reactie
Kei Nishikori





Reply
#16
Ontvangen Kooltje!

Deelnemers 2020:
Buurs
Kooltje 
Kraai
Centre Court
GAE
Ad Wim 
Mitch
Jornstars

Zitten jullie allemaal in de FTM app? Daar stuur ik binnenkort een tikkie, na betaling is de inschrijving officieel.
Reply
#17
Hier niks ontvangen. Was het niet zo dat je 'm naar max. 3 mensen per keer kunt sturen? Ben er trouwens bij in 2020.
Reply
#18
ik heb m ontvangen
Reply
#19
Ik kamp al heel lang met wat ellende en heb besloten voorlopig niet aan te melden voor elk willekeurig tennisspel.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
(12-12-2019, 10:13 AM)Stille Wrote: Ik kamp al heel lang met wat ellende en heb besloten voorlopig niet aan te melden voor elk willekeurig tennisspel.

Jammer Stille! sterkte uiteraard!
Kei Nishikori





Reply
#21
Komt ie de komende weken nog wel op terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
(11-12-2019, 04:35 PM)Jornstars Wrote: Ontvangen Kooltje!

Deelnemers 2020:
Buurs
Kooltje 
Kraai
Centre Court
GAE
Ad Wim 
Mitch
Jornstars

Zitten jullie allemaal in de FTM app? Daar stuur ik binnenkort een tikkie, na betaling is de inschrijving officieel.

ik doe ook mee
Reply
#23
Hoe kan ik straks de weeksheet uploaden? Krijg ik daarvoor admin rechten waarschijnlijk en dan zie ik een upload button? Wellicht handig als er een korte werkomschrijving gemaakt kan worden.
Reply
#24
Leuk dat jullie doorgaan, maar ik laat dit jaar schieten. Mijn software is minder geschikt voor winsten uit Knock-Out toernooien. Dat heb ik in ieder geval wel geleerd. Sporten waar veel punten worden gescoord gaan een stuk beter :-D. Fantasy spellen ga ik wel mee door. Erg leuk om te doen. De afgelopen 3 maanden heb ik iedere maand positief gedraaid op zweeler. Eigenlijk wil ik meespelen met draftkings, maar zie nog niet zo 123 hoe. Hoop dat fantasy spellen naar europa overwaaien.
Ik ga jullie wel volgen en wens jullie allen veel spelplezier. En 1 ding: zorg ervoor dat Buurs een keertje niet wint, anders gaat hij nog verder naast zijn schoenen lopen.  ;-)

Verder wens ik iedereen fijne feestdagen en een sportief 2020!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#25
Deelnemers FTM 2020:

Buurs (betaald)
Kooltje (betaald)
Kraai (betaald)
Centre Court (betaald)
GAE (betaald)
Ad Wim (betaald)
Mitch (betaald)
Jornstars (betaald)
Ronniev (betaald)
Stille (betaald)
Atlanta (betaald)
Reply
#26
Ik heb ook zojuist betaald (BP Kohlen) en zit op de FTM app maar kan nog geen berichten verzenden omdat ik nog geen beheerder ben?
Kan iemand dat ff regelen svp?
thx.  Kraai
2-3-2
Reply


Forum Jump: