The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2020 Roland Garros
#1
Hierbij de sheet voor Roland Garros.

Deadline: zondag 27.09.2020 om 11:00 uur 

Succes!


Attached Files
.xlsx   FTM 2020 Roland Garros.xlsx (Size: 16.85 KB / Downloads: 19)
Reply
#2
[archivo adjunto = 790]


Attached Files
.xlsx   FTM ROLAND GARROS 2020 FRANCISCO PATIÑO.xlsx (Size: 14.94 KB / Downloads: 3)
Reply
#3
Veel Djoko en Nadal logischerwijs

ik zeg hup Thiem!


Attached Files
.xlsx   FTM 2020 RG teams.xlsx (Size: 34.11 KB / Downloads: 16)
Kei Nishikori





Reply
#4
calc sheet
Reply
#5
Tuurlijk Wawrinka. In Rome heb ik je en verlies je snoeihard van Musetti en nu kun je het wel?
Gokje Goffin was ook raak zeg, lol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Volgende gok (Fognini) naar de kloten. Bij hem weet je het, maar je weet ook dat hij, als ie zin heeft, easy R4 haalt met deze loting. En kansen had ie hoor. 

En ook Krajinovic er nog af tegen een nobody. Blegh, story of dit kansloze year. Alles op Djokovic dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ik ben met Thiem ineens bang voor Stanislas.

Nadal viel mij ook niet mee. Die lijkt wat zachter te slaan als voorheen. Vond ik in Rome al en nu weer
Kei Nishikori





Reply
#8
Ja, Nadal is/was niet goed hoor. Ben benieuwd of ie genoeg ritme heeft als ie tegen Thiem en meer nog Djokovic komt.
Opvallend genoeg is ie wel topfavoriet bij de bookies.

Ik zou eerder voor Ruud bang zijn, Kool.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Update na 1e ronde
Reply
#10
Update na ronde 2
Reply
#11
Klasse Mitch, dat ziet er al iets beter uit.
Hup Schwartz en Rublev!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
10 over nog!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Dat is nog wel heel veel. Hier een stuk minder. maar Thiem in ieder geval met speels gemak langs Ruud.
Kei Nishikori





Reply
#14
Update
Reply
#15
Je zou zowel Rublev als Schwartzman, met hun vorm, prijs en loting, toch niet hebben hier zeg...
Hopelijk kan een van de twee stunten in de volgende ronde, voor de bonuspunten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Als je twee toppers (Djokovic/Nadal/Thiem) dan was er weinig meer over natuurlijk.

Rublev kwam net uit Hamburg en lag er al bijna uit in ronde 1. Schwartzman leek kansloos voor meer punten door zijn zware reeks Thiem/Nadal/Djoko. Thiem zag er echter niet best uit, dus mijn hoop is al een beetje vergaan.
Kei Nishikori





Reply
#17
Dat eerste klopt, maar daarom zou ik dus ook niet snel die 2 toppers kiezen, zeker niet onderin waar het zo dicht bij elkaar ligt.

Rublev is 22 jaar en ze hebben een halfjaar niet gespeeld. Even aanpassen, net als Griek, maar Rublev en Schwartzman zijn de mannen in vorm op gravel, naast Djoko.

We gaan het zien vanmiddag, spannend potje! (al denk ik wel gewoon Thiem, en morgen ook Griek)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Update
Reply
#19
Hoppa, dat is 1. Nu Rublev nog, hopelijk in net zo'n boeiende pot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Stille week!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#21
(05-10-2020, 03:04 PM)Ad Wim Wrote: Je zou zowel Rublev als Schwartzman, met hun vorm, prijs en loting, toch niet hebben hier zeg...
Hopelijk kan een van de twee stunten in de volgende ronde, voor de bonuspunten.

En toch gaan degene zonder die 2 je weer voorbij.  Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Update

Bij Nadal def. Djoko is eindstand RG:
1. Stille 3955
2. Kraai 3920
3. Mitch 3755

Bij Djoko def. Nadal is het:
1. Kraai 3920
2. Atlanta 3570
2. Buurs 3570
Reply
#23
Vamos rafa

Stille week
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
(29-09-2020, 12:27 PM)Ad Wim Wrote: Ja, Nadal is/was niet goed hoor. Ben benieuwd of ie genoeg ritme heeft als ie tegen Thiem en meer nog Djokovic komt.
Opvallend genoeg is ie wel topfavoriet bij de bookies.

Ik zou eerder voor Ruud bang zijn, Kool.

Grappige uitspraken weer om terug te lezen  Eusa_clap

vamos goat!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Eindstand.
Feli Stille.
Reply
#26
Thanks!
Reply


Forum Jump: