Calc sheet klopt nog niet Mitch...de scores van Antalya worden nu wel meegenomen maar sommige deelnemers krijgen nog de verkeerde scores.
Zie als voorbeeld Ruusuvuori : 6x gekozen en maar 5 krijgen de punten...CC heeft hem niet en krijgt de punten, GAE en Jornstarts hebben hem wel en krijgen geen punten. De formules vanaf Buurs tm Luuk zijn verkeerd.
(07-01-2021, 10:09 PM)Kraai Wrote: Calc sheet klopt nog niet Mitch...de scores van Antalya worden nu wel meegenomen maar sommige deelnemers krijgen nog de verkeerde scores.
Zie als voorbeeld Ruusuvuori : 6x gekozen en maar 5 krijgen de punten...CC heeft hem niet en krijgt de punten, GAE en Jornstarts hebben hem wel en krijgen geen punten. De formules vanaf Buurs tm Luuk zijn verkeerd.
(13-01-2021, 09:06 AM)kooltje Wrote: Wat kom ik geweldig uit de startblokken! Bublik maakt het verschil, toch wel verbaast dat niemand anders hem heeft. Maar ga vooral zo door
Hierna een rustperiode dus voorlopig een trots koploper haha
Bublik nooit aan gedacht.
Ik dacht wel dat ik Hurkacz had, maar die heb ik blijkbaar later toch weer weggehaald.. foute keuze geweest ..