The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM Australian Open
#1
Deadline zondag 7-2, 22.00 uur

Succes !!
Reply
#2
Hup fnale Djoko-Medvedev!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Hierbij de teams van de Aus Open, het toernooi wat je positie op de ranglijst bepaalt voor de komende tijd

Zelf zwaar ontevreden, wilde geen Djoko en geen Thiem maar eigenlijk ook niet blij met de alternatieven. 

Hopen maar,
Succes!


Attached Files
.xlsx   FTM 2021 Aus open teams.xlsx (Size: 35.45 KB / Downloads: 25)
Kei Nishikori





Reply
#4
Thanks Kool.

Zelf ook niet echt tevreden. Net iets te weinig tijd aan besteed. Daardoor bijv mustpick als Karatsev gemist.
En zit ik wel met Fucso die loopt te kloten.

Maar al met al wel tevreden met de stats. Alles op Medvedev onderin. Hopelijk kan ie z'n 4-0 h2h tegen Rublev bestendigen. Dat wordt de pot van het toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Prima Ruusuvouri, Gerasimov en Karatsev (die laatste 2 in ieder geval al 135 punten - job done voor die 2)
Reply
#6
Calc sheet
Reply
#7
Prima eerste ronde, houden zo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
(09-02-2021, 10:22 AM)Ad Wim Wrote: Prima eerste ronde, houden zo!

tegen wie heb je het, Ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Tegen jou, vooral. Lekker begin hè?
Of boeit het je weer allemaal niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
8 uit 8 is een prima score. Vannacht gaat er sowieso 1 uit maar dat wist ik van tevoren. Hopen dat Ruusu nog 1-2 rondjes meepikt
Reply
#11
Had je ook wel wat fortuin voor nodig, ouwe.
Maar mooi team hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Geluk met Fucso, pech met Bublik.
Had het liever andersom gezien.
Hup Kyrgios.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Bublik met name gewoon te wisselvallig

Fucso is kapot, simpele prooi voor Raonic, dat is prima. 

Mooie keus zeg van 3 managers...Karatsev! Benieuwd of hij het tegen Diego ook kan

Hup Carreno!
Kei Nishikori





Reply
#14
Zeker wisselvallig, maar een onwijs goede loting en aardige vorm. Als ie vandaag een van die 6 sps had gepakt in de tweede, had ie zomaar 180 gehaald. Ach ja, voorlopig meer dan tevreden.
Al lijkt Kyrgios het niet te gaan redden. Nu wel hoor, die Humbert...

Niemand met Auger, toch opvallend. Denk dat die Shapo wel gaat pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ad jaar
Hoe krijg je het voor elkaar met Fuscsovics en Kyrgios tig MP's tegen bij elkaar.
Reply
#16
Zegt degene met Popyrin...
Maar ik mag niet klagen vandaag nee. Toch had ik liever Fucso en Kyrgios ingeruild voor Bublik. Die twee zijn kansloos overmorgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Kasse Nick
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#18
Maar eens een update gedaan, Mitch style.
Ik zou het een mooie toevoeging vinden als je kunt zien hoeveel budget een ieder kwijt is in de week.
Dat moet niet al te moeilijk zijn, toch?


Attached Files
.xlsx   calc_AustralianOpen.xlsx (Size: 203.51 KB / Downloads: 7)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Klasse Ad!

De wedstrijden in het vooruitzicht worden leuker en leuker
Djokovic oogde zeker niet onoverwinnelijk
Kei Nishikori





Reply
#20
Kleintjes opruimdag vandaag, prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
En weg koppositie, iedereen eruit
Kei Nishikori





Reply
#22
Oei, daar ging Griek bijna. Zonde.
Coric exit dan wel weer mooi.
Hup Minaur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Nieuwe update, na de volledige 2e ronde. Je staat nog netjes bovenaan hoor Kool.
All to play for. Nog steeds lijkt Medvedev-Rublev de grote doorslag te gaan geven.


Attached Files
.xlsx   calc_AustralianOpen.xlsx (Size: 203.6 KB / Downloads: 24)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Carreno geeft ook nog even op...zit dan ook nog even tegen

Nou maar hopen dat sowieso Medvedev zijn ding doet ipv Djoko
Kei Nishikori





Reply
#25
Precies. Hier lijkt het ook bijltjesdag te worden. Die Karatsev joh, pijnlijk.
Alles op Medvedev en Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Leuk dat jullie dit nog steeds spelen. Ik heb 2 zweeler teams, 1 met en 1 zonder Djokovic. Karatsev heb ik daarin dubbel en dat zou een hele mooie zijn als die zou winnen. En daar gaat het zo langzaamaan wel op lijken.
Succes allen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#27
Laatste dag met publiek, geef dat publiek iets moois mee, Nick!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Pff, zuur zeg. 2-0 in sets, geen bp tegen, Thiem mat, dan meteen 2 bps krijgen. Daarna kwam Thiem erin en wint uiteindelijk verdiend.
Kyrgios had zomaar SF kunnen halen met deze loting, bittere pil dit. Toch geen Ad week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Wordt dat nog erger en gaan we Djoko zo gedag zeggen?
Kei Nishikori





Reply
#30
Past wel in de dag, Kool.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: