The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM Roland Garros
#1
Invulsheet Roland Garros

Succes !!
Reply
#2
Top Mitch.
Wordt een saai toernooi voor FTM, vrees ik. Tjonge, wat ongelijk verdeeld die loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
1 van de mooiste toernooien van het jaar en voor sommige hét mooiste toernooi van het jaar

Dit keer is Ronnie zijn team het team van de week!
Ronnie kent een tegenvallend jaar, mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen met een negende plaats in het AK en vorige week een tiende plaats.

Gaat hij een inhaalslag maken op RG? Hier kan ik het antwoord alvast op geven: Nee. 
Veel dezelfde spelers door iedereen gekozen en ook Ronnie ontkwam niet aan Nadal en Tsitsipas

Ronnie koos daarbij voor onder andere Berrettini, een hoop duiten voor iemand in het schema bij Federer, Djokovic en Nadal. In mijn ogen weinig perspectief op een echt mooie score voor hem, maar zijn loting voor de eerste rondes is gunstig. 

Verder is Ronnie de enige manager zonder Ruud en heeft hij ook de veel gekozen Garin niet. Hij moest ook wel ergens ruimte laten want hij heeft ook nog Zverev in zijn team, geen groot RG fan maar dit jaar wel uitermate goede prestaties. 

Verder probeert hij nog wat te sprokkelen met 2 qualifiers en Majchrzak, de enige manager met hem in zijn team die in de tweede ronde Ruud treft. Moet hij Ronnie het Goud bezorgen?

Best wel een leuk team Ronnie! Ik denk niet dat je de verschrikkelijk degelijke teams van een aantal managers klopt maar ik voorspel een nette 5e plaats. 

Succes allen!


Attached Files
.xlsx   FTM 2021 RG teams.xlsx (Size: 35.52 KB / Downloads: 7)
Kei Nishikori





Reply
#4
Calc sheet
Reply
#5
Heerlijk snel heren, mooiste toernooi van het jaar, vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Helaas behoorlijk saaie stats, zoals ik al vreesde. Lijkt om niet meer dan een paar honderd punten te gaan.
Niemand voor Djokovic vind ik opvallend. Buurs geen Nadal vind ik dan weer mooi.

Mijn enige keus was Zverev of een hoop kleintjes. Ben voor het laatste gegaan, omdat ik met Zverev niet uit kwam en een paar mustpicks moest laten schieten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
(30-05-2021, 11:45 AM)Ad Wim Wrote: Helaas behoorlijk saaie stats, zoals ik al vreesde. Lijkt om niet meer dan een paar honderd punten te gaan.
Niemand voor Djokovic vind ik opvallend. Buurs geen Nadal vind ik dan weer mooi.

Mijn enige keus was Zverev of een hoop kleintjes. Ben voor het laatste gegaan, omdat ik met Zverev niet uit kwam en een paar mustpicks moest laten schieten.
Mijn enige keus was Zverev of een hoop kleintjes. Ben voor het laatste gegaan, omdat ik met Zverev niet uit kwam en een paar mustpicks moest laten schieten...

Voor mij precies hetzelfde idee
2-3-2
Reply
#8
Er gaat volgens mij wel iets fout met het budget.
Bij de meeste grandslamtoernooien hadden we 5k minder.
Keuzes maken is niet meer nodig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Dat idee had ik ook, buurs. Maar het leek me te laat om aan te kaarten toen ik er gisteravond achter kwam.
En deze discussie hebben we eerder dit jaar ook al gehad, dus ik ging er vanuit dat het nu goed was.
Alle waardes zijn natuurlijk wel gestegen door die gekke Corona-ranking.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Berekening budget lijkt al een tijdje niet juist, door het bevriezen van de rankings. Hadden we iets mee moeten doen. Ik kies nu geen Nadal, maar de rest heeft nog steeds de andere must picks.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Budget is volledig juist, 15% van het totaal

Succes Buurs zonder Nadal
Kei Nishikori





Reply
#12
De berekening zal juist zijn, maar niet meer juist in verhouding.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
Dat is de vraag, aangezien het nog steeds dezelfde formule is als altijd, en afhangt van alle waardes bij elkaar opgeteld. Dus het zou niet uit moeten maken.
Absoluut is het veel, en ik ben het eens dat er al een tijdje niet echt keuzes gemaakt hoeven te worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Wat stel je voor Buurs?
Kei Nishikori





Reply
#15
Het is trouwens absoluut geen commentaar, kooltje.
De organisatie is geweldig dit jaar. Echt complimenten.

12% zou mijn voorstel zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
Buurs, al is het wel commentaar, daar ben ik niet zo gevoelig voor Smile 

En voor de andere toernooien dan? 

En wanneer houdt die "gekke Corona ranking" op en zakken de waardes weer en kunnen wij weer naar de bestaande percentages?
Kei Nishikori





Reply
#17
(31-05-2021, 11:28 AM)kooltje Wrote: Buurs, al is het wel commentaar, daar ben ik niet zo gevoelig voor Smile 

En voor de andere toernooien dan? 

En wanneer houdt die "gekke Corona ranking" op en zakken de waardes weer en kunnen wij weer naar de bestaande percentages?

Ik denk de rest van het jaar aanhouden voor 12%.
Ook bij de kleinere toernooien kun je heel veel spelers kiezen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Gaat wel lekker hè, buurs? Ik reken op een Sinner-Zverev finale nu  Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
(31-05-2021, 03:22 PM)Ad Wim Wrote: Gaat wel lekker hè, buurs? Ik reken op een Sinner-Zverev finale nu  Wink

haha, paar meevallers voor 35 punten 

goat gaat walsen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Hierbij een update na de eerste ronde

Jornstars leed de gevoeligste nederlaag met Rublev
Kraai,GAE en Stille raakte al respectievelijk 4,3 en 3 spelers kwijt

Buurs, CC en Sommer daarentegen zijn nog helemaal compleet 

Luuk gaat aan kop met nog de meeste (12) spelers over.


Attached Files
.xlsx   calc_RolandGarros na1.xlsx (Size: 214.06 KB / Downloads: 13)
Kei Nishikori





Reply
#21
Klasse, Kool.
Prima eerste ronde, op de wanprestatie van Galan na.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Update

Vandaag wat mij betreft een bagger OOP, heel weinig interessants. 
Hij gaat alleen even aan voor Federer


Attached Files
.xlsx   calc_RolandGarros in2.xlsx (Size: 213.97 KB / Downloads: 9)
Kei Nishikori





Reply
#23
Harris had trouwens gewonnen van Sonego, staat nu nog andersom.
Reply
#24
(30-05-2021, 03:36 PM)buurs Wrote: De berekening zal juist zijn, maar niet meer juist in verhouding.

In 2018 zat de nr. 16 onder de 2000 en de nr. 47 onder de 1000. 
In 2019 was dat resp. plek 17 en 51.
Nu is dat resp. plek 29 en 69.
Kortom: Spelers zijn duidelijk duurder geworden.

Roland Garros specifiek:
Budget 2019 was 22050. Stel je pakt een gemiddelde van 12 spelers voor RG, dan komt je gemiddeld op 1837,5. Dat is ong. plek 17 van toen (Khachanov 1840).
Dit jaar: gem. 2606 = plek 16-17 (16= Ruud 2690, 17 = Dimitrov 2521).

Vorig jaar zat het m.i. wel een beetje scheef vanwege allerlei aanpassingen ivm COVID, maar dit jaar zitten we m.i. op dezelfde verhoudingen als voor 2020. De spelers zijn alleen duurder geworden.
Reply
#25
En dat is juist het punt.
Spelers zijn duurder geworden, omdat ze geen punten hebben verloren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
Ik snap je punt niet, buurs. Volgens mij is er geen speld tussen de berekening van Mitch te krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Jezus, Karatsev. Weg naar de QF lag open en dan verliezen van fucking Kohlschreiber. Tweede wanprestatie uit m'n team, maar deze is wel erg vervelend. 1.10 favoriet op voorhand, die zie je niet vaak verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Update
Reply
#29
Wekenlang constant aardige weken en weer onderaan bij een GS
Kei Nishikori





Reply
#30
(04-06-2021, 08:17 AM)kooltje Wrote: Wekenlang constant aardige weken en weer onderaan bij een GS

Je zat me inderdaad goed op de hielen.
Vandaag is trouwens pas een saaie OOP zeg, op papier. Al gaan saai en Nishikori niet samen dit toernooi, dus je weet maar nooit.
Hup Delbonis verder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: