The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2022 Australian Open
#1
Invulsheet.

LET OP: Als Djokovic uit het schema verdwijnt dan zullen er een aantal spelers een andere plek in het schema krijgen, daar moet je zelf rekening mee houden. MAAR ga NIET de invulsheet wijzigen door met de namen te gaan schuiven !!!
Dat vergroot de kansen op fouten bij het samenstellen van de totaalsheet. Ik zet ze in de calcsheet wel op de juiste plek.
Reply
#2
Als ik nog mee wil doen, hoeveel punten heb ik dan achterstand?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
Twee weken de 80% score van de nummer laatst als bekend toch
Kei Nishikori





Reply
#4
Thxs
Ik wist niet of jullie iets gewijzigd hebben.

En moet het team naar hetzelfde mailadres?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
(16-01-2022, 08:55 AM)kooltje Wrote: Twee weken de 80% score van de nummer laatst als bekend toch

70%
Reply
#6
(15-01-2022, 05:21 PM)buurs Wrote: Als ik nog mee wil doen, hoeveel punten heb ik dan achterstand?

Stand:
Dennis 1680
Kraai 1385
RonnieV 1385
Luuk 1365
GAE 1315
Sommer 1310
Stille 1310
Jornstars 1195
Mitch 870
CC 835
Atlanta 830
Kooltje 805

Met 2x 70% van de slechtste score zou jij op 291+259 = 550 punten komen.
Reply
#7
Dank.

Ik denk er nog even overna.

Inleg € 15?
En waar moet het team naartoe?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Ik doe niet mee 

Succes allemaal
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
20€ Jornstars 

Als bekend is er een app Buurs, forum wordt matig bezocht
Kei Nishikori





Reply
#10
Ik heb een team gemaakt en gemaild naar het adres van vorig jaar.

Kijk wel hoelang ik het volhoud.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Buurs heeft idd iets gestuurd, exact om 22.00 uur. Het is echter een bestand die ik vanuit mijn laptop niet kan openen. Graag gewoon in excel aanleveren zoals iedereen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
(14-01-2022, 10:06 PM)Mitch Wrote: Invulsheet.

LET OP: Als Djokovic uit het schema verdwijnt dan zullen er een aantal spelers een andere plek in het schema krijgen, daar moet je zelf rekening mee houden. MAAR ga NIET de invulsheet wijzigen door met de namen te gaan schuiven !!!
Dat vergroot de kansen op fouten bij het samenstellen van de totaalsheet. Ik zet ze in de calcsheet wel op de juiste plek.

De teams. Nog zonder Buurs dus.


Attached Files
.xlsx   FTM 2021 teams blanco.xlsx (Size: 43.52 KB / Downloads: 21)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
calc sheet
Reply
#14
calc sheet
Reply
#15
Update
Reply
#16
Update
Reply
#17
Update
Reply
#18
Update

Atlanta wint de FTM van de AO. Gefeliciteerd !!
Reply
#19
Dankjewel. De matige start in de eerste 2 weken is weer goedgemaakt Smile
Reply
#20
(28-01-2022, 02:05 PM)Atlanta Wrote: Dankjewel. De matige start in de eerste 2 weken is weer goedgemaakt Smile


Hopelijk geeft Nadal ons nog even een extra bonus Eusa_clap
Reply
#21
Eindstand
Reply


Forum Jump: