The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bangkok, Palermo en Mumbai
#1
Jasper Smit. Kom op jongen. Motomura is te doen!
Roofmagic
Reply
#2
Gek toernooi daar. De geplaatste spelers zijn allemaal wel goed, maar wat er omheen hangt...

Hup Jasper!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
In Bagkok wordt trouwens gewoon niet gespeeld vandaag :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Nationale Nasi dag?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
henman weer tegen murray in de 1e ronde? die kerel zal er zo onderhand gek van moeten worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
En ook al de gehele dag regen verwacht in Palermo. Dat worden veel verschillende teams.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Smit is van z'n vriendin af en plaatst zich meteen voor een ATP-toernooi. =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#8
De grote vraag deze week is: Ancic of Berdych?

Verder zijn er nog een aantal sleutelpotjes die moeilijk te voorspellen zijn: Mathieu-Lapentti, Murray-Henman, Thai-Lopez, Simon-Seppi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Mathieu - Lapentti? PH wandelt naar de halve finale.

Murray - Henman lijkt me een eitje voor Andy.

In eigen land zal Srichaphan geen problemen hebben met Lopez.

Simon - Seppi is inderdaad lastig te voorspellen. Simon heeft dit jaar al wel een keer gewonnen van Seppi met 7-6 7-6. Ik neem ze geen van beide aangezien ze toch van Mathieu gaan verliezen.
Reply
#10
Genomico Wrote:Mathieu - Lapentti? PH wandelt naar de halve finale.
PHM is zo wisselvallig als de pest en Lapentti komt net terug van een Challengerwinst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Mathieu - Lapentti? PH wandelt naar de halve finale.
PHM is zo wisselvallig als de pest en Lapentti komt net terug van een Challengerwinst.

Mee eens, ik ga voor de goedkope Lapentti.
Reply
#12
Ad Wim Wrote:De grote vraag deze week is: Ancic of Berdych?

Verder zijn er nog een aantal sleutelpotjes die moeilijk te voorspellen zijn: Mathieu-Lapentti, Murray-Henman, Thai-Lopez, Simon-Seppi.

ancic heeft straks al tegen kunitsyn gespeeld dus dan weet je wat ie deze week kan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Smit verliest tie-break derde set. :|
Roofmagic
Reply
#14
Aiaiai, dat is wel echt heel zuur. Het zit het Nederlandse tennis ook niet mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
He, in Palermo spelen ze toch. Horna geeft op en Fognini wint van Marin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:De grote vraag deze week is: Ancic of Berdych?

Verder zijn er nog een aantal sleutelpotjes die moeilijk te voorspellen zijn: Mathieu-Lapentti, Murray-Henman, Thai-Lopez, Simon-Seppi.

ancic heeft straks al tegen kunitsyn gespeeld dus dan weet je wat ie deze week kan.
Hij moet dan ook wel de finale halen, anders is hij niet rendabel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Waar is toch iedereen? Er wordt gewoon weer getennist deze week!

Ancic wint makkelijk van Kunitsyn, veel mensen zullen hem wel nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Lastig, na het Davis Cup weekend. Ik verwacht een aantal niet-starters. Velen met Davis Cup in de benen:
Verdasco, Bracciali, Seppi, Mayer, Pavel, Marach, Volandri, Robredo, Tursunov, Berdych, Udomchoke, Srichaphan, Waske, Blake, Lee, Safin.

En tot nog toe geen afzeggingen, maar dat kan natuurlijk niet zo blijven.
Reply
#19
De mensen die gisteren nog in Europa hebben gespeeld, daarvan zullen er een aantal niet komen inderdaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ik heb rond zitten zoeken, maar kan vooralsnog geen afmeldingen vinden. Terwijl ze er zeker zullen komen. Jammer want ik kan niet langer online blijven.
Reply
#21
Voor mij is het eigenlijk alleen hopen dat Murray speelt. De rest mag afzeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Het eerste gezeik is er al, Mayer trekt zich terug :letitallout:
En dat was nou net een speler die het moest doen voor mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
_Tampie Wrote:Lastig, na het Davis Cup weekend. Ik verwacht een aantal niet-starters. Velen met Davis Cup in de benen:
Verdasco, Bracciali, Seppi, Mayer, Pavel, Marach, Volandri, Robredo, Tursunov, Berdych, Udomchoke, Srichaphan, Waske, Blake, Lee, Safin.

En tot nog toe geen afzeggingen, maar dat kan natuurlijk niet zo blijven.

Mayer is de eerste die niet komt opdagen. Hernandez speelt in zijn plaats tegen Kohlschreiber.

Gemengde gevoelens. Mayer kan ver komen, maar zal door de meeste managers gekozen. Ben benieuwd hoeveel er voor Kohlschreiber zijn gegaan. Gunstig is 't wellicht ook voor Vassalo Arguello. Die mag daar nu ver gaan komen.
Wacht eigenlijk nog op de afzegging van tursunov en murray. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Sjonge jonge, dit verwacht je toch ook niet. Hij speelt gisteren een trainingspotje 61 63 en nu zegt hij af. MEISJE!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Dan ben ik iig blij dat ik Safin en Vassallo i.p.v. Srichaphan heb gekozen, want nu wordt de kans voor Vassallo om 8 pnt te halen al een stuk groter.
Reply
#26
Niemand om mij heen op de ranglijst heeft Mayer :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Murray krijgt nog een dagje rust, dat is dan wel weer gunstig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
The last of the big names arrived in Bangkok yesterday including American world #9 James Blake and former world #1 Marat Safin who arrived together from Moscow. Last year’s runner-up and world #16 Andy Murray also arrived with his new coach Brad Gilbert. “I’m happy to be returning to Bangkok and hope to go one better than I did last year,” Murray told organizers.

Murray is er dus in elk geval. Zo te lezen lag ie er vorig jaar vroeg uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
We hebben tenminste wel 3 goede scoreborden deze week. Dat is ook wat waard.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
centre court Wrote:The last of the big names arrived in Bangkok yesterday including American world #9 James Blake and former world #1 Marat Safin who arrived together from Moscow. Last year’s runner-up and world #16 Andy Murray also arrived with his new coach Brad Gilbert. “I’m happy to be returning to Bangkok and hope to go one better than I did last year,” Murray told organizers.

Murray is er dus in elk geval. Zo te lezen lag ie er vorig jaar vroeg uit.
:eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: