The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Het is in ieder geval fijn om te zien dat de PvdA zwaar afgestraft is. Waarschijnlijk kunnen we in 2011 helaas pas definitief afscheid nemen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Dat de PvdA zo'n nederlaag lijdt komt denk ik vooral omdat ze nu in de regering zitten, het economisch even wat minder gaat, het asielzoekersprobleem weer groter wordt, ze onduidelijke standpunten hebben en omdat veel voorheen-PVDA-kiezers graag oppositioneel denken. En die komen echt wel weer terug.
Dat Wilders zo'n succes heeft komt denk ik vooral omdat toch een behoorlijk deel van de kiezers het fijn vindt om ergens tegenaan te kunnen trappen, het liefst met grove en respectloze taal. Ze zijn bang voor het Marokkanen-probleem, scheren alle Marokkanen voor het gemak en de duidelijkheid maar over 1 kam en willen ieder met een beetje Marokkaanse achtergrond die zich niet perfekt aan onze regeltjes houdt het land uitschoppen. Meestal figuren met weinig sociale vaardigheden, kennis en relativeringsvermogen die op hem stemmen. Toch krijgt Wilders op een aantal punten ook wel medestanders van mensen die wat meer hersencellen bezitten, die geen andere alternatieve politieke partij zien (de ex-verdonk-aanhang vooral) en daarom ook op hem stemmen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Legion Wrote:Het is in ieder geval fijn om te zien dat de PvdA zwaar afgestraft is. Waarschijnlijk kunnen we in 2011 helaas pas definitief afscheid nemen.

volgens mij komt dat doordat er weinig allochtonen gestemd hebben.
Reply
Bredanaar Wrote:Toch krijgt Wilders op een aantal punten ook wel medestanders van mensen die wat meer hersencellen bezitten, die geen andere alternatieve politieke partij zien (de ex-verdonk-aanhang vooral) en daarom ook op hem stemmen.

De combinatie meer hersencellen en ex-verdonkaanhang gaat bij mij ook niet echt hand in hand Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Onze europese landgenoten liepen ook niet echt warm voor die verkiezingen, weer een laagterecord.

De sociaal democraten krijgen bijna overal, net als in NL een pak op hun broek, extreem rechts en links doen het naar verwachting en de grootste winst is voor de groenen. Hoewel de Christendemocraten verlies leden blijven ze de grootste in het Europarlement. De liberalen zakken ook wat en komen net boven de groenen uit.

Dus ook Europees gezien is de CDA winnaar, voor Groenlinks, PVV, VVD/D66, SP en PvdA.

Waarschijnlijk heeft de uitslag alleen in het Verenigd Koninkrijk directe binnenlandse politieke gevolgen.
Reply
Pronk: PvdA heeft behoefte aan sterke leider DEN HAAG - De PvdA moet bij zichzelf te rade gaan en dicussie voeren over wat er moet gebeuren. De PvdA heeft een duidelijke, sterke leider nodig en er moet serieuzer dan voorheen worden gesproken over de koers van de partij. Dat zei partij-prominent Jan Pronk maandag naar aanleiding van het verlies van de PvdA bij de Europese verkiezingen.

Hij noemde Bos een goede minister van Financiën en een goed manager. Maar hij zei ook: „Hij is de afgelopen weken niet de leider van de PvdA geweest.” Volgens Pronk is dat ook moeilijk te combineren. „Mensen willen zich herkennen door een duidelijke leider die niet gebonden is aan het manager zijn”, zei hij. „Een sterke leider, dat spreekt aan en dat haalt mensen naar de stembus.” Als voorbeeld noemde hij de Franse president Nicolas Sarkozy en de Duitse bondskanselier Angela Merkel.

Volgens de oud-minister van Milieu heeft de partij ook onvoldoende „aansprekende mensen” in de Tweede Kamer. Politici als Jan Schaeffer en Marcel van Dam zouden volgens hem op een heel andere manier gedebatteerd hebben met iemand als Geert Wilders. „We gaan er een beetje onderdoor. We durven te weinig.”
-------------------

Tuurlijk meneer Pronk. Die Marcel van Dam moet je zeker terughalen. :crazy:

http://www.youtube.com/watch?v=tMxS_xSKujU
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Iemand Knevel en van de Brink gezien vrijdag met Vogelaar?
Knettergek!
http://player.omroep.nl/embed/aflevering/9652728
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Tuurlijk meneer Pronk. Die Marcel van Dam moet je zeker terughalen. :crazy:

Leven die nog? :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Iemand het debat gezien vanavond?
Wie was de winnaar?

Ik vond Wilders erg sterk. Cohen imo een goeie tweede (goed herstel). Rutten 3 en Balkenende vond ik maar matig
The great old Ludwig von...
Reply
Ik kijk nu naar een stukkie en inderdaad kom Wilders in ieder geval het eerlijkst en duidelijkst over. Cohen is een ouwe, saaie lul en Balkie zet zich alleen maar af tegen de PvdA. Rutte laat zich niet piepelen door wie dan ook, maar die zit, volgens de peilingen, in een zetel.
Ik denk dat mijn strategische stem waarschijnlijk naar de VVD gaat. Alles om te voorkomen dat Cohen de PM wordt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
hmm, ik ben blijkkbaar de enige die Cohen best goed vond, gezien de commentaren
The great old Ludwig von...
Reply
ik heb het helaas niet gezien. de ad lezers hebben rutte als winnaar uitgeroepen en cohen als 2. balkie en wilders als 3.

wilders heeft natuurlijk de makkelijkste positie, gewoon schelden op alles wat beweegt.

het blijft een one issue partij, de overige standpunten zijn geen standpunten van hem zelf, maar gewoon de standpunten die de meeste deelnemers delen zijn erbij gezocht.

treurig. maar nog treuriger is het als je daarop gaat stemmen.
Reply
Ik denk dat hij echt een domme zet heeft gedaan met het grappen over de fout die hij heeft gemaakt en het zgn aanbieden van excuus.
Daarvoor was hij nl. heel sterk. Uiteraard zal ik ook niet op hem stemmen, maar dat neemt niet weg dat ie goed het debat aan kan gaan, ook zonder zijn oneliners.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:hmm, ik ben blijkkbaar de enige die Cohen best goed vond, gezien de commentaren

Hij stamelde, stotterde, wist weinig te pareren en had zijn cijfers niet bij de hand. Allemaal nog niet dodelijk, maar het debat won hij er niet mee. De analyse achteraf vond ik wel passend: Cohen is een ervaren bestuurder, maar heeft de laatste jaren weinig hoeven debatteren. In de gemeenteraad van Amsterdam werd hij door de wethouders wel uit de wind gehouden en kon hij rustig met Imams gaan theeleuten en het toespraakje voor 4 mei voorbereiden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Uberhaupt, Cohen heeft tot op heden altijd een functie toegewezen gekregen. Nu voor het eerst pas moet hij en plein public laten zien wat ie waard is en de grote massa ervan overtuigen dat hij een goede keuze is. Dat heeft hij nooit gedaan. Ik denk dan ook niet dat je Cohen dit aan moet rekenen maar het gehele team wat erachter staat. Hij is zeer duidelijk niet klaar gestoomd voor het grote werk. Dat gaat de PvdA pijn doen uiteindelijk...
Wat ik grappig om te zien vind is dat Balkie altijd en overal zo rustig blijft. Het is een clown om te zien maar wel een zonder grimassen.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Is er ergens een overzicht beschikbaar met samenvatting vd standpunten vd partijen gesplitst naar specifieke onderwerpen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:ik heb het helaas niet gezien. de ad lezers hebben rutte als winnaar uitgeroepen en cohen als 2. balkie en wilders als 3.

wilders heeft natuurlijk de makkelijkste positie, gewoon schelden op alles wat beweegt.

het blijft een one issue partij, de overige standpunten zijn geen standpunten van hem zelf, maar gewoon de standpunten die de meeste deelnemers delen zijn erbij gezocht.

treurig. maar nog treuriger is het als je daarop gaat stemmen.

Beaam, maar als je het zo bekijkt is het bijkans even treurig als stemmen op de SP of Groen Links, alleen dan de linker kant op.

Wilders weet gewoon wat de echte problemen zijn die de doorsnee Nederlander aangepakt wil zien. Zijn grote pecht is het feit dat het nu meer om bezuinigingen oid gaat en veel minder over buitenlanders ed.


Mijn stem gaat naar Rutte, voor het eerst sinds 1998 VVD, puur als tegenstem voor de PvdA. Normaliter zou ik CDA stemmen, maar die hebben het verkloot de laatste jaren en de PVV is me veel te rigoreus, met als voorbeeld de kopvoddentax/algeheel verbod op hoofddoekjes. Al vind ik een verbod of hoofddoekjes/petjes/hoedjes/bandana's/tulbanden ed bij overheidsinstellingen een must.

Als Geert het wat genuanceerder zou brengen zou hij veel meer stemmen krijgen denk ik, maar goed, aan de andere kant zullen er dan ook veel mensen zeggen dat hij zich niet voldoende onderscheidt.
Reply
Wat is die Rutte goed bezig in de debatten zeg. Heeft echt veel geleerd de afgelopen jaren.
Het moet eindelijk eens afgelopen zijn met dat PVDA softie-beleid. Geen Vogelaar, Albayrak, Hamer, van der Laan en ga zo maar door. Wat een verademing zou dat zijn. Als je niet wil dat pvda de grootste wordt stem je nu dus gewoon VVD, simpel.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Balkenende biedt excuses aan


Copyright 2010, Novum

Balkenende biedt excuses aan
(Novum) - Premier Jan Peter Balkenende (CDA) heeft zijn excuses aangeboden voor een opmerking richting RTL-interviewster Mariëlle Tweebeeke, woensdagavond tijdens een lijsttrekkersdebat in Carré.

"U kijkt zo lief", zei Balkenende toen Tweebeeke hem lastige vragen stelde waarop hij geen antwoord wilde geven. Deze opmerking kwam Balkenende op veel kritiek te staan.

GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema vond dat Balkenende 'een knietje' verdiende. Hoofdredacteur Margriet van der Linden van feministisch maandblad Opzij eiste excuses voor de in haar ogen seksistische opmerking. Tweebeeke zelf zegt in Het Parool dat ze 'perplex' was. "Zoiets was me nog nooit gebeurd."

Tijdens een bezoek aan het dagblad Tubantia in Enschede kwam Balkenende donderdag terug op de kwestie. "Als mevrouw Tweebeke zich onheus bejegend voelt, heb ik er geen enkele moeite mee om excuses aan te bieden", zei de premier volgens Tubantia.

In Enschede voorspelde Balkenende dat het CDA bij de verkiezingen op 9 juni de grootste wordt, ondanks de forse achterstand in de peilingen op VVD en PvdA. Het CDA gaat volgens hem winnen met 34 zetels, gevolgd door de VVD (32 zetels) en de PvdA (28 zetels).

PvdA-leider Job Cohen, donderdag ook op bezoek bij de regionale krant van Twente, ziet zijn eigen partij de grootste worden met 35 zetels, gevolgd door de VVD (34 zetels) en het CDA (27 zetels).

:lol: :lol: Het moet goddomme toch niet gekker worden. "Wat kijkt u lief". Seksitische opmerking? OMG echt, achter het aanrecht dat wijf van opzij. Het is nooit goed. Of je wordt als vrouw achtergesteld, of je bent seksitisch als je zegt "wat kijkt u lief". Echt IK HAAT FEMINISTEN
The great old Ludwig von...
Reply
Tsja... ik heb dat stuk van het debat gezien en vond de opmerking wel misplaatst maar zeker niet seksitisch. Hij had ook net als Wilders simpel weg de stokpaardjes op blijven dreunen bij lastige vragen.

Vond in de gesprekken met Tweebeke Pechtold erg sterk door rechtaan en eerlijk antwoord te geven, terwijl vooral Balkenende op geen enkele vraag echt inging. Heb Cohen niet gezien maar die vondt ik in debat over een toptarief in de inkomstenbelasting erg zwak.

Rutte wordt m.i. een steeds betere politicus. Ik laat mij eigenlijk altijd leiden door de stemwijzer en daar komt dit keer VVD uit (vlak voor CDA) dus daar gaat mijn stem dan maar ook naartoe.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik kom fucking voor de zoveelste keer uit op de partij voor de dieren :lol:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Wat een onzin zeg! Heb net dat stukje zitten terugkijken van Balkie. Seksistisch? Hoe nou toch op man? Misplaatst? Mwah, wel erg kort door de bocht hoor. Vond het wel een frappantje opmerking. Tuurlijk was: "Nogmaals, op die vraag ga ik u geen antwoord geven" beter geweest of iets dergelijks maar wat hollands dit weer... De hele media valt over een enkel zinnetje wat zelfs geen seksistische ondertoon heeft. Als je zo een interviewer kunt verrassen doe je het juist goed. Moeilijke vragen, situatie volledig op z'n kop zetten door de interviewer te verrassen en voila: de controle over het gesprek is weer terug. Dit leer je al in de kleuterklas van de communicatie-opleidingen...

En harry: jij kijkt alleen naar uiterlijk. Logisch dat je dan niet op Rita stemt Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik twijfel of dit hier al gepost is, maar als er al mensen zijn die twijfelen om op Rita te stemmen, dan is dat hiermee denk ik wel passe....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XUYaRTYQ4w8[/youtube]
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Ik twijfel of dit hier al gepost is, maar als er al mensen zijn die twijfelen om op Rita te stemmen, dan is dat hiermee denk ik wel passe....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XUYaRTYQ4w8[/youtube]

Geweldig! Ik mis alleen wat nieuwe nederlanders in dat groepje aan het einde van het filmpje. Zelfs Zeeuws meisje staat erbij
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Toen ik hoorde dat Meneer Willibrord Frequin de regisseur is van het geheel heb ik besloten niet te gaan kijken.
Reply
Wilders was lekker op dreef maandag bij NOVA.

Maar wat is die Pechtold een ontzettende zeurpiet zeg, pffff, richt je op je eigen speerpunten zou ik zeggen ipv de VVD (Wiechel) aan te vallen omdat ze geen enkele partij, dus ook niet de PVV, vooraf uitsluiten.

Terecht, de kiezers zijn de baas meneer Pechtold, als deze PVV met die rare fratsen meer kiezers trekt dan D66 met dat slappe softi programma dan moet ie gewoon lering trekken uit zn gedrag. Hij kan beter proberen inhoudelijk kiezers te winnen, dan dit te doen door Wilders door de mangel te halen.
Reply
Quote:''Bij de PvdA telt iedereen mee. Dat mag ook wel, want een echt rekenwonder is Cohen niet.'' Cabaretier Freek de Jonge duidt de verkiezingsslogan van de PvdA.

:razz:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
En er is vanochtend om 7.53 gestemd :excited:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Zweeft nog altijd wat rond... Mocht iemand nog tips hebben voor een putsgewijs overzicht van de partijprogramma's...
Ik neigte de kant van VVD uit maar als ik nou nog eens goed de punten van Rutte doorloop klopt daar ook geen hout van: verlaging van belastingen, bevriezen zorgtoeslag... Dat is niks"sterke schouders dragen de grootste lasten" dit is extra benadelen van de onderklasse... Hypotheekrenteaftrek mag in mijn ogen best boven een x-bedrag (500.000?) aangepast worden...
Conservatieve punten als hogere gevangenisstraffen en het beperken van ww-uitkering tot 1 jaar ben ik het dan weer totaal mee eens!

Beleid van de VVD is snoeihard maar wel dubbel en bevorderlijk voor de welgestelderen in de samenleving wat niet de juiste wijze is volgens mij.
Twijfel twijfel twijfel :-k

Wat stemt een ieder of heeft een ieder gestemd of wil men geen kleur bekennen? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Beleid van de VVD is snoeihard maar wel dubbel en bevorderlijk voor de welgestelderen in de samenleving

wat een gelul man, kennelijk heeft het effect als cohen dit doorlopend roept, maar als hij dat zegt is dat nog niet waar hoor.

dat is trouwens ook mijn grote bezwaar tegen al die debatten, ze pleuren maar wat aannames in de rondte, er klopt geen hol van en je hebt er geen reet aan. die pvda heeft een program laten doorberkenen met aow aanpassing vanaf 2015 terwijl er 2020 in hun program staat. ze geven toe dat dit fouot is, maar ze hebben nog nergens verteld waar ze dat tekort dan van gaan betalen? lekker discussieren zo, de conclusies van het cpb gebruiken terwijl je toegegeven hebt dat er niks van klopt.

welgestelden zorgen toch wel voor zichzelf. als je hen geld afpakt, zorgen ze wel dat ze meer gaan verdienen. ze bezuinigen dan op personeel of op slarais van personeel. en zo krijgt de onderklasse het als een boemerang terug.

je bent christelijk (cda, sgp, cu), liberaal (vvd, d66), asociaal (pvv. ton) of jaloers op mensen die wel geld verdienen (pvda, gl, sp).

dat zijn de smaken, succes dermee!
Reply


Forum Jump: