The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Verhuizen
Yihaaaa!! We hebben een nieuwe (beneden)woning (2 verdiepingen)! Een schitterende authentieke arnhemse woning! Moet veel aan gebeuren (hebben voor ons studenten ingezeten) en dus met name veel schoonmaak- en schilderwerk! We gaan voor het eerst samenwonen en gaan dus veel veranderingen tegemoet. Iemand van jullie nog tips omtrent huisinrichting, samenwonen, omzetting adresgegevens (welke vergeet je snel) etc? (tips als "stop je vriendin in de kleinste kamer van je huis" zijn al door mijn gedachten gegaan dus wat achterhaald!)

Elke bruikbare tip omtrent kostenbesparing, woninginrichting, samenleven etc zijn welkom!

U zijt dank!

Marshall

NB. Alleen die bemiddelingskosten voor de makelaar ben ik minder blij mee Sad Schurken zijn het!
Reply
Geen tip, wel een opmerking... heb ook net een huis gekocht.. rente is echt super laag op het moment.... heb hem afgesloten op 3,6% voor 8 jaar vast... :8:
Wie dit leest is gek
Reply
niet gekocht... huur... eerste keer samenwonen ga ik niet kopen Wink :8:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Wij zijn van hur naar koop gegaan.. dus die heb ik al achter de rug :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
nou mars hou me op de hoogte ik ga nameljik eind van dit jaar hokken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Tsja... had het eerlijk gezegd nog niet gepland maar mijn hertje is twee jaar ouder dus eerder toe aan dit soort zaken en aangezien ze aan mijn kop bleef zeiken over dat het toch ruim 2 jaar kostte om een huis te vinden wilde ik even het tegenovergestelde bewijzen. Zondag ingeschreven, dinsdag telefoontje, donderdag bezichtiging, vandaag (vrijdag) bevestiging... Ik ben er weer ingetuind! #-o :lol:

Nee, ik heb er zin in! Maar tips zijn welkom!
Reply
whehe dat wordt helemaal niet meer roken marsh Smile
Reply
Laat elkaar vooral je eigen ding houden. Dus als jij eens lekker wil stappen/zuipen met je maten moet dat kunnnen, maar ook als zij bijvoorbeeld weer een nagelparty heeft...
Verder kan het heel handig zijn om de computer in de woonkamer te hebben, dan ben je in ieder geval "bij elkaar", dat vindt het vrouwtje ook altijd wel fijn....

Verder gewoon heel veel plezier samen!! Gefeliciteerd! Ik houdt het inmiddels alweer 3 jaar uit zonder problemen.
Reply
Lol! Thanks man! Dat laatste hadden we zelf ook al bedacht. Komt waarschijnlijk niet in de woonkamer maar wel in de achterkamer die dus direct aan de woonkamer gelegen is...

Maar verder iemand nog tips met welke organisaties je niet moet vergeten in je adreswijziging?
Reply
Marshall Wrote:Lol! Thanks man! Dat laatste hadden we zelf ook al bedacht. Komt waarschijnlijk niet in de woonkamer maar wel in de achterkamer die dus direct aan de woonkamer gelegen is...

Maar verder iemand nog tips met welke organisaties je niet moet vergeten in je adreswijziging?

-woningbouwvereniging
-kabelmaatschappij
-energiemaatschappij
-verzekeringen
-banken
-kpn-post
-werk
-alle abonnementen op kranten, bladen, etc.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Yzeren Henkie Wrote:Verder kan het heel handig zijn om de computer in de woonkamer te hebben, dan ben je in ieder geval "bij elkaar", dat vindt het vrouwtje ook altijd wel fijn....

Ik ken er eentje die precies het tegenovergestelde zegt :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mensen met wie je liever geen contact meer wil kan je beter geen adreswijziging sturen. Vergeet verder geen abonnementen en contributies die je maar 1 keer per jaar betaalt, zeker als die ook nog eens automatisch gaan. Misschien is het handig je dagafschriften van het laatste jaar eens door te spitten.
May The Schwartz Be With You
Reply
Goede tip BB!!! En GZ thanks voor het lijstje. Heb een aantal dingen inclusief dus daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken, verzekeringen lopen via zusterlief dus dat wordt wel geregeld... Wink
Reply
Kopen op je eigen naam, is je vrouw lastig dan knikker je dr op straat en strik je weer ergens een nieuwe voor weinig.
Reply
Dat lijstje van GZ zocht ik :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ook samenwonen?
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Ekslem, tippie:

- Stuur in het begin zoveel mogelijk zooi van de vorige bewoners retour afzender. Ook geadresseerde reclame. Wij flikkerden de reclame-artikelen gewoon weg met als gevolg dat we nu nog steeds van allerlei clubjes, internetshops, PABO's ( :8: ) etc in de bus krijgen... Niet wegflikkeren dus maar terugsturen...
- Maak alles af wat je klust. Na een half jaar kost het extra veel moeite om nog even dat lampje op te hangen...
- Enne, geef je oud-huurbaas je nieuwe adres niet Wink
Reply
Het is nieuwbouw en ik ben nog niet toe aan samenwonen dus ga er mooi alleen wonen (en dus ook huren). Appartementje van 75m2, ben er net wezen kijken, wel een relaxed ding. Worden begin juni opgeleverd als het goed is.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bocaloca Wrote:nou mars hou me op de hoogte ik ga nameljik eind van dit jaar hokken

In de herkansing? :8:

Ekslem Wrote:Dat lijstje van GZ zocht ik :razz:

Geen dank. :cheers:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Marshall Wrote:Tsja... had het eerlijk gezegd nog niet gepland maar mijn hertje is twee jaar ouder dus eerder toe aan dit soort zaken en aangezien ze aan mijn kop bleef zeiken over dat het toch ruim 2 jaar kostte om een huis te vinden wilde ik even het tegenovergestelde bewijzen. Zondag ingeschreven, dinsdag telefoontje, donderdag bezichtiging, vandaag (vrijdag) bevestiging... Ik ben er weer ingetuind! #-o :lol:

Nee, ik heb er zin in! Maar tips zijn welkom!

volgens mij heeft de TPG ofzo een verhuisservice.. kun je op een formulier allerlei instanties (van energiebedrijf t/m tv gids en krant) aankruisen, aan wie zij dan je adreswijziging doorgeven.
Reply
Tool, ik geloof dat dit 2x in een etmaal is maarreh, even goed lezen... =D> :wink:

Mijn vraag is reeds ruim 1/2jaar oud en achterhaald, Ekslem heeft het opnieuw opgehaald!
Reply
Dugarry woont nog bij moeders, heeft vorige week een huis gekocht waar ie 1 april 2007 in kan en gaat niet samenwonen. Mocht ik me zo bedonderd voelen als de laatste maanden dan ga ik direct in juni/juli/augustus/september 2007 trouwen, dan ben ik overal in een keer vanaf! Hopppppa!

(Dit was geen geintje btw...!)
Reply
Dugarry Wrote:Dugarry woont nog bij moeders
Over sloebers gesproken :razz:
Reply
Dan maar een sloeber....

Heerlijk de bovenverdieping van het (vrije grote) ouderlijke huis!

-Nooit schoonmaken
-Nooit wassen
-Geen kosten
-Geen regels
-Geen huishouden
-Altijd (lekker) eten
-Geen gezeik
-Moeders heeft sport1 en film1 en krijgt in augustus Tele2/Versatel!

Wat is het toch fijn om sloeber te zijn!
Reply
haha idd ook hier een übersloeber!!

Bovenstaand lijstje geldt ook voor Harry behalve dan het gedeelte sport 1 en dat ik nogal eens voor eigen eten moet zorgen als moeders weer eens in de kroeg zit (Aan welke kant van de bar maakt niet uit)!

Nog wel een toevoeging
- Midden in het stadscentrum wonen, absoluut een goede rede om voorlopig nog niet te vertrekken!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://gomamago.com/Pix/logoname3.jpg&imgrefurl=http://gomamago.com/&h=283&w=404&sz=17&tbnid=dAcT9lOvqzOcbM:&tbnh=84&tbnw=121&hl=nl&start=20&prev=/images%3Fq%3DMama%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nl-NL:official_s%26sa%3DG">http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... s%26sa%3DG</a><!-- m -->
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Nee, lekker een paar honder meter vanaf de buren in the middle of nowhere, das pas lekker. Alleen jammer dat ze er geen kabel hebben en de laatste wegen naar huis onverhard zijn, dus met heel erg veel hobbels en kuilen.
Reply
Dugarry Wrote:Dan maar een sloeber....

-Nooit schoonmaken
-Nooit wassen
-Geen kosten
-Geen regels
-Geen huishouden
-Altijd (lekker) eten
-Geen gezeik
-Geen eigen verantwoordelijkheid
-Geen echte vrijheid
-Gewoon laf :razz:

maar moet toegeven, als je bij je moeder nooit iets hoeft te doen (meehelpen in huishouden) en ook nog eens geen regels en geen gezeik, dan is de drempel om weg te gaan natuurlijk wat hoger. ik vind het altijd lekker om na een paar weken weer een weekendje thuis-thuis te zijn, maar na een paar dagen wil ik meteen weer terug.

Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Dugarry Wrote:Dugarry woont nog bij moeders, heeft vorige week een huis gekocht waar ie 1 april 2007 in kan en gaat niet samenwonen. Mocht ik me zo bedonderd voelen als de laatste maanden dan ga ik direct in juni/juli/augustus/september 2007 trouwen, dan ben ik overal in een keer vanaf! Hopppppa!

(Dit was geen geintje btw...!)

Heb je eindelijk genoeg kaartjes verkocht om het hout voor je eigen boomhut in je moeders tuin te kunnen bekostigen?

[Image: wolf_happy_smile_sm_clr.gif]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Marshall Wrote:Tool, ik geloof dat dit 2x in een etmaal is maarreh, even goed lezen... =D> :wink:

Mijn vraag is reeds ruim 1/2jaar oud en achterhaald, Ekslem heeft het opnieuw opgehaald!

hehehe ehmz.... :oops:
tijd voor een evaluatie! Wink
Reply
Aukinho Wrote:
Dugarry Wrote:Dan maar een sloeber....

-Nooit schoonmaken
-Nooit wassen
-Geen kosten
-Geen regels
-Geen huishouden
-Altijd (lekker) eten
-Geen gezeik
-Geen eigen verantwoordelijkheid
-Geen echte vrijheid
-Gewoon laf :razz:

maar moet toegeven, als je bij je moeder nooit iets hoeft te doen (meehelpen in huishouden) en ook nog eens geen regels en geen gezeik, dan is de drempel om weg te gaan natuurlijk wat hoger. ik vind het altijd lekker om na een paar weken weer een weekendje thuis-thuis te zijn, maar na een paar dagen wil ik meteen weer terug.

Geen eigen vrijheid? Nou kom maar eens bij mij in de hut wonen, let maar eens op hoeveel vrijheid je hebt!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply

Forum Jump: