The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Hoe volg jij de Tour?
You do not have permission to vote in this poll.
Nederland 2
58.33%
14 58.33%
Sporza
33.33%
8 33.33%
Radio Tour de France
8.33%
2 8.33%
Total 24 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Hoe volgen jullie de Tour?
#1
Ikzelf kiijk de Belg
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#2
kuiperinho Wrote:Ikzelf kiijk de Belg

idem
Reply
#3
Ik ook de Belg, en daarvoor de herhaling van Mart.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#4
Liever de Belg!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#5
Na vandaag nog vrij weinig, en als ik kijk ga ik natuurlijk voor het fantastische duo Herbert/Maarten.


Ik rol af en toe van mn stoel van het lachen als ik Herbert moet aanhoren, die man is zo waanzinnig slecht dat de tranen je spontaan in de ogen schieten.
Reply
#6
Er mogen nog minimaal 2 opties bij, namelijk: via Internet en Niet. Ik volg het namelijk via Internet en wel via <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.letour.fr">http://www.letour.fr</a><!-- w --> en dan klik ik op live. Er zullen ook mensen hier zijn die het niet kunnen volgen omdat ze moeten werken en geen mogelijkheid hebben om tijdens hun werk te kijken/luisteren.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#7
via dit forum Wink

en meestal heb ik de tv wel aanstaan
Reply
#8
Ned2, hoe veel ik me ook erger aan HD en MD... de Belgen irriteren me nog teveel met hun accent.
Reply
#9
Sporza nog steeds. Ondanks het succes van Boonen. :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#10
Via Internet hoofdzakelijk.
Reply
#11
Ik zit nu een weekje in Frankrijk dus volg de Tour via France 2, wat een verschil met de Nederlandse commentatoren! Jalabert is co-commentator, er vallen echt amper stiltes. Ze vinden altijd wel iets om over te lullen (zinnig en onzinnig) en er zijn altijd veel (vooraf opgenomen) interviews tijdens de etappe.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#12
Ah Laurent, tu connais l'histoire du père de Thomas Voeckler?
Reply
#13
Fred Naaigaren Wrote:Ah Laurent, tu connais l'histoire du père de Thomas Voeckler?

:Big Grin :Big Grin

Zo onzinnig is het nog net niet! Vergeleken met Herbert en Maarten valt het reuze mee. Die Voeckler is wel absoluut de nieuwe held van het Franse wielrennen trouwens. Over Dekker praatten ze ook vol respect gister.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#14
Voyou Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Ah Laurent, tu connais l'histoire du père de Thomas Voeckler?

:Big Grin :Big Grin

Zo onzinnig is het nog net niet! Vergeleken met Herbert en Maarten valt het reuze mee. Die Voeckler is wel absoluut de nieuwe held van het Franse wielrennen trouwens. Over Dekker praatten ze ook vol respect gister.

terecht dat ze met respect over dekker praten.

ik volg het via internet (<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.letour.com">http://www.letour.com</a><!-- w -->) en het liefst via radio 1 (maar dat kan zelden). radio tour de france vind ik het beste radioprogramma. die tune op 5 kilometer van de finish vind ik echt goud. de commentatoren op de motor geven klasse verslag.

die franse radio vind ik geen hol aan, maar dat kan komen omdat ik 95% niet versta. :lol: en ze hebben te weinig amazing stroopwafels tussendoor (ome cobus heeft zijn linkerbeen verloren). enkelt dat franse geratel word ik trouwens doodzenuwachtig van...

herbert dijkstra is de reden dat ik tegenwoordig als ik thuis de etappe op tv kijk de radio aanzet. jammer dat ik het deskundige en goeie commentaar van ducrot mis, maar ik word elke 5 minuten heeeeeeeeeel agressief als ik naar dat vreselijk domme namaakgeluk van die dijkstra moet luisteren.
Reply
#15
Gewoon via Sporza
Make tea, not war
Reply
#16
Via radio en internet, was ik maar thuis (iig volgende week met de bergetappes)
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#17
ik via letour.com op mijn werk.
Reply
#18
Nu nog via tv. Vanaf dinsdag niet meer(werken :x ). Dan wordt het 's avonds de samenvatting op NL 2 kijken.
Reply
#19
Zelfs in die samenvattingen zit ik me enorm te ergeren aan Herbert. Om vervolgens in lachen uit te barsten als hij de winnaar van de etappe weer niet herkent, ik verdenk hem ervan op zijn commentaarpositie heel stil te zijn in de hoop de naam uit de mond van 1 van zijn buitenlandse collega-commentatoren te horen.

Ik proef soms ook een btje agressie aan Ducrot, je voelt gewoon dat ie Herbert er af en toe verbaal ff van langs wil geven.
Reply
#20
Ducrot heeft in zijn eerste jaar het nog aangeken ... gezien dat hij over meer talent beschikt dan Herbert (wat elk organisme groter dan een weekdiertje heeft) en laat dat nu meer zien. Die kerel heeft ook een jaar lang moeten horen dat ie er vorig jaar maar gewoon naast zat en niks zei ....

Overigens heb ik Eurosport aanstaan.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#21
Eurosport had trouwens wel een mooie primeur: bij de tijdrit hadden ze linksboven een staatje met alle laatste doorkomsten per meetpunt, zodat je niet achter je computertje moest refreshen om alle renners bij te kunnen houden.
Sportshag
Reply
#22
Ik ben in ieder geval de eerste twee weken nog in de vroege dienst, dus om 6 uur beginnen en dan om 2 uur klaar. Daarna lekker afstemmen op nederland 2.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#23
Jansoe Wrote:Ik ben in ieder geval de eerste twee weken nog in de vroege dienst, dus om 6 uur beginnen en dan om 2 uur klaar. Daarna lekker afstemmen op nederland 2.


Jansoe, suc6 ermee. Ben jij niet toevallig familie van Herbert?
Reply
#24
Sporza áls ik kan kijken, verder vooral letour.fr. Met die achterlijke TWEE live-mogelijkheden, achter 'Live' en 'Newsflashes', waarvan dan de één, dan de ander actueler is.
Reply
#25
ik hou het bij NL2, al snap ik niet waarom mart "zandioso" smeets nou weer een koppel moet vormen met dijkstra, zo heb je dus twee kansloze ouwehoeren die niks snappen. harkende hengst of hengstende hark ducrot is daarentegen extreem heerschend, het wachten is op het moment dat ie zegt: "dijkstra, je kan me de bout hachelen". wel jammer dat ie valverde niet kent ("waarom gaan die illes balears nou op kop rijden?")
Reply
#26
Vandaag een half uur naar de NOS moeten kijken.. Mart en Herbert kwamen er aan het einde van dat half uur achter dat ze al die tijd Etxebarria voor Flores aanzagen, terwijl zijn rugnummer al die tijd duidelijk in beeld was #-o
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#27
Op de Radio gisteren hoorde ik trouwens dat Rasmussen een Noor is..
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply


Forum Jump: