The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 3)
Sta nu op 31 uit 11, door een 0-1 winst. Speel deze week nog tegen de nummer 2 en 3 dus dan weet ik echt waar ik dit seizoen sta. Stadion is bijna naar 60000 gebracht en met 3 miljoen op de bank, kan ik spreken van een gezonde club :wink:
Reply
Een mooie 0-1 uit overwinning! Gaat beter.
Reply
Met maar liefst 4-1 gewonnen van een medesubtopper en doordat er boven mij gelijkgespeeld wordt, ben ik nog maar 3 puntjes verwijderd van de nummer 2 en 5 van de nummer 1 (waar ik vannacht tegen moet aantreden), dus alles ligt weer open (met Dre in mijn kielzog).

Met Peter's team weer gewonnen en dus nog steeds aan kop (but what else is new?) :Big Grin
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zelf met 3-0 gewonnen. Heb nu al 8 spelers die op alle stats gemaxed zijn. Degene die op de belangrijkste dingen 90 of 100 hebben blijven de rest gaat in de verkoop en de eerste die overal op 70 en 80 max is gaat er al uit voor 6.6M.

Met cruijff heb ik helaas verloren met 2-1.
Reply
2-1 gewonnen. Speel morgen uit tegen de nummer 2 en vrijdag uit tegen de nummer 3... M'n beste spelers zijn gespaard de afgelopen 2 wedstrijden!
Reply
Vraagje: wat maakt je ground condition uit?
Reply
Matador! Wrote:Vraagje: wat maakt je ground condition uit?

Als je ground condition slecht is (lees: je speelt veel extra thuiswedstrijden), dan moet je meer geld betalen voor grond-onderhoud (Ground Maintenance in de rechterkolom van je Accounts.

Overigens met 0-1 gewonnen van de koploper en omdat de nummer 2 gelijkspeelt zijn de verschillen slechts 2 en 1 punt(en) meer. Vanavond winnen van Dre en de MOTW kan me bijna niet meer ontgaan.

0-0 met Erik's Gunners (ik heb nog nooit 0-0 gespeeld in een officiële wedstrijd :eeeek: ), maar op doelsaldo nog steeds 1e. Door zijn stadionuitbreiding, de afgeloste leningen en de vrijgekomen reclameborden is zijn team ineens bijna volledig uit de financiële zorgen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik doe ook weer mee met It's a goal. Lang geleden dus ik weet niet meer precies hoe of wat. Ik heb een team in divisie 492 en ik sta bovenaan met 30 punten zonder een wedstrijd gespeeld te hebben.

Teamnaam is overigens Moker United.

Hebben jullie nog tips voor een beginner?
Economists do it with models...
Reply
Gewonnen van de nr 8, waardoor ik in punten gelijk kom.
Begint eindelijk weer een beetje te lopen nu. Alleen het kopen/verkopen wil nog niet echt vlotten...

Nou ja, dan gaan we toch gewoon rustig verder met dit team, nog een aantal wedstrijden en mijn stadionuitbreiding is ook weer af.
Heb nog reeds 3 leningen uitstaan, na de uitbreiding moet dat langzaam naar 1 gaan lopen, volgend seizoen, om erna gewoon niet meer te lenen. Kan mezelf wel 'bedruipen' nu.
Reply
HT-Moker Wrote:Ik doe ook weer mee met It's a goal. Lang geleden dus ik weet niet meer precies hoe of wat. Ik heb een team in divisie 492 en ik sta bovenaan met 30 punten zonder een wedstrijd gespeeld te hebben.

Teamnaam is overigens Moker United.

Hebben jullie nog tips voor een beginner?

De vorige twee IAG-topics even doorbladeren en daar je voordeel mee doen. Er zijn al veel dingen besproken m.b.t tactiek, training, financieel, algemene clubzaken en transfers. Als je er niet uit komt moet je maar ff een PB sturen. Morgen heb ik wel tijd om nog even wat dingen te verduidelijken mocht dat nodig zijn. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
0-1 winst bij de nummer 2... De nieuwe nummer 2 heeft nu 4 punten achterstand. Sta zelf op 37 punten!!! :Big Grin
Reply
Hier een 4-1 uit overwinning en met cruijff uit 1-1 gespeeld. Ik sta op de 3de plek en hij op de 8ste. Op een of andere manier wilt het niet helemaal lopen met zijn team. Met mijn team heb ik vorige week ook een dip gehad. Al bijna evenveel punten verloren als geheel vorige seizoen.
Reply
Ook Mukkus is from the party!

Ik sta 16e in divisie 193, gisteren met 2-1 gewonnen.

Net als Moker: Hebben jullie nog do's and dont's voor fanatieke beginners?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus, in tegenstelling tot de hulp die geboden wordt aan de nieuwelingen bij Hattrick, worden de nieuwelingen van Itsagoal verwezen om 2 topics te gaan lezen waar alleen onzin in staat. :cry:
Economists do it with models...
Reply
HT-Moker Wrote:Mukkus, in tegenstelling tot de hulp die geboden wordt aan de nieuwelingen bij Hattrick, worden de nieuwelingen van Itsagoal verwezen om 2 topics te gaan lezen waar alleen onzin in staat. :cry:

Heeheehee, je kunt de uitslagen+standen-berichten overslaan en de berichten waarin vragen & antwoorden staan even goed bekijken. Ik wil je best hulp bieden, maar een grote bek heb ik zelf wel. :8:
Ik heb jullie al toegevoegd aan het overzichtsbericht (1e) in dit topic.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik zie het.

De bereidwilligheid om te helpen is ver te zoeken. Hier mag je alleen schreeuwen dat je met "1-0 gewonnen hebt van de nummer 2 en nu 3 punten voor staat!"

Dan moeten we het samen maar doen, Moker.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Exactly! Maar dat geeft niet. Als je zelf een beetje op onderzoek uit gaat en belangrijke dingen tegen komt is het alleen maar leuker!
Economists do it with models...
Reply
mukk als je en team wil in een hogere divisie, kan je mijn team overnemen
ik heb dr al et hele seizoen geen kloot aan gedaan
maar ben wel 2 seizoenen lang 2 keer kampioen geworden
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Waarom mag ik geen spelers kopen?

Eeh, je moet nog maar wat wedstrijden spelen......voordat je spelers mag kopen.....triest. Zie dat Arie van Eijden al zeggen tegen Danny Blind?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bij hattrick heb je ook echt wat hulp nodig in het begin van het spel. Hier kan je het makkelijk op eigen houtje doen. Het is opzicht best makkelijk spel.
Je traint je spelers dagelijks behalve <20 en >29 die train je 2x in de 3dgn. De donker groene balken zijn zeg maar de hoofdstats voor die positie. Verder is het opstellingen maken en tactiek kiezen afhankelijk van je tegenstander. Afhankelijk van hoe sterk je tegenstander is speel je thuis aanvallend (352, 433, 442) en uit verdedigend (541, 532, 442).
Verder is het handig om snel je stadion uit te breiden. Daar haal je veel inkomsten uit. Vergeet ook niet je advertisment te vullen. Reclameborden leveren ook geld op.
Echt veel meer is er niet.

Als jullie de handigheid een beetje hebben, dan mogen jullie mijn team wel overnemen aan het eind van het seizoen. Ik speel in div.89. Div.91 2de geworden en div.90 1ste. Ben nu een 8* team en heb binnenkort zo'n 10M op mijn bank en een stadion van 60000 plaatsen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
moet alleen effe kijken hoe je mijn team definitef kan overnemen dus met je eigen manager naam
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Waarom willen jullie van je team af? (bocaloca, Antidote)
Economists do it with models...
Reply
Ik neem het team van Boca over. Kan ik dan meteen spelers kopen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik neem het team van Boca over. Kan ik dan meteen spelers kopen?

Als hij zijn quotum voor dit seizoen nog niet overschreden heeft, dan wel. Ik kan er nog eentje kopen (van de 7 in totaal).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
HT-Moker Wrote:Waarom willen jullie van je team af? (bocaloca, Antidote)

Heb er niet zoveel lol in als met HT! En heb gewoon geen zin om er meer tijd in te steken. Maak dit seizoen nog af en dan gaat ie weg.
Reply
gezo moet ik dan ontslag nemen bij mijn club en mukkus solliciteren

ik heb nu 2 kampioenschappen behaalt mokertje, en daarom geen zin meer, omdat er ook geen diepgang in zit en geen lol
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:gezo moet ik dan ontslag nemen bij mijn club en mukkus solliciteren

ik heb nu 2 kampioenschappen behaalt mokertje, en daarom geen zin meer, omdat er ook geen diepgang in zit en geen lol

Nee, je moet Mukkus je login+pw geven zodat hij ze kan gebruiken. Je teamnaam + login kan je volgens mij niet veranderen, maar je pw uiteraard wel. Als je ontslag neemt heb je kans dat iemand anders dat team krijgt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ow hij heeft et al gekregen dan moet ie effe dingen veranderen hoe die et zelf wil
enne mukkie zorg je goed voor shaun :cry: :cry: :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Sjaan? Is dat de koffiejuf?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
shaun is mijn uberspits, die er vorig seizoen in 28 optredens 54 inknalde
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: