The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - Roda JC
PSV - Roda JC

PSV-spits Jefferson Farfán is na zijn hersenschudding klaar om zijn rentree te maken in de wedstrijdselectie van PSV. De Peruaan heeft de hele week meegetraind en begint tegen Roda JC normaal gesproken op de bank om als invaller speelminuten te maken met het oog op de belangrijke Champions Leaguewedstrijd tegen Galatasaray van woensdag. Trainer Ronald Koeman kan beschikken over een vrijwel complete selectie. „Ik moet voor het eerst dit seizoen na gaan denken welke spelers ik wel en niet selecteer voor de groep van achttien.”

PSV: geblesseerd: De Jong, Kluivert.

Roda JC: geblesseerd: Van Dessel, Lachambre, Rompelberg.
Wie dit leest is gek
Reply
0-1 de Fauw

Volgens Ldl assist Oper, maar dat zal speltechnisch weinig toegevoegde waarde hebben.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
1-1 Farfan
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
2-1 Alex (vrije trap Farfan komt op de hak van Alex, of dat als assist telt?)

Saeijs rood.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Alex
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Alex (Farfan)

Ehhh...volgens mij is die Farfan erg belangrijk voor PSV.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
3-1 Aissati
4-1 Beerens
Reply
FC Petr Wrote:Alex (Farfan)

Ehhh...volgens mij is die Farfan erg belangrijk voor PSV.

Of Aissati, of Beerens :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Die Saeijs had er ook wel meteen afgemogen trouwens, in plaats van na 2 keer geel. Een tackle van achteren op de achillespezen/enkels zonder de bal te spelen was ooit nog wel eens een directe rode kaart. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
De notoire kansenmisser deed zijn naam gisteren wel weer eer aan ! =D>
Bangkok resident.
Reply
Goalnee?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Die laatste actie van hem was nog het mooist toen hij weer eens gemist had, en gewoon wegliep terwijl behrens alsnog ging scoren...
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Die laatste actie van hem was nog het mooist toen hij weer eens gemist had, en gewoon wegliep terwijl behrens alsnog ging scoren...

Dat zie je wel vaker bij spitsen die even niet scoren.. die lopen tegen zichzelf te voetballen.. Huntelaar had het een paar weken terug ook. Toch had Koné gisteren ook gewoon een paar keer pech dat Kujovic goed redde. Vorig seizoen scoorde Koné 'gewoon' als vleugelspits 11 keer in 20 wedstrijden.. hoor je niemand over. Ik blijf het een prima speler vinden; doordat hij 2 verdedigers van Roda bezig hield kon Beerens bijvoorbeeld vrijstaan en daardoor de 4-1 maken.
Reply
Ik heb hem altijd al een notoire kansenmisser genoemd, en nu maakt hij dat eindelijk eens echt waar, maar hij had altijd al heel veel kansen nodig om er 1 te maken..
Hij mist zelfs wel vaker voor open doel dan wie dan ook...
Bangkok resident.
Reply
:roll: Koné, goede voetballer hoor.....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Let nou maar op.. Koné maakt er dit seizoen nog zeker 15 en zal samen met Farfan steeds 3 verdedigers bezighouden waardoor PSV steeds ergens anders iemand vrij heeft lopen die in kansrijke postitie kan komen.

Iemand weddenschapje afsluiten op die 15 goals? :8:
Reply
Peter Wrote:Let nou maar op.. Koné maakt er dit seizoen nog zeker 15 en zal samen met Farfan steeds 3 verdedigers bezighouden waardoor PSV steeds ergens anders iemand vrij heeft lopen die in kansrijke postitie kan komen.

ik geloof het best, ik vind het ook een prima speler. snap dat gezeik niet zo, er wordt hem een complex aangepraat.
Reply
Peter Wrote:Koné maakt er dit seizoen nog zeker 15

Undecided :cheers:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Peter Wrote:Let nou maar op.. Koné maakt er dit seizoen nog zeker 15 en zal samen met Farfan steeds 3 verdedigers bezighouden waardoor PSV steeds ergens anders iemand vrij heeft lopen die in kansrijke postitie kan komen.

nu nog 15 in de competitie?????????????????? Kom maar op met die bet.
Reply
Hallo Petertje waar blijf je nou?!
Bangkok resident.
Reply
Als het op een gezonde bet aankomt, zijn het allemaal broekpoeperds hier...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Petertje moet even geld vragen aan zn mama
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ricochan Wrote:

nu nog 15 in de competitie?????????????????? Kom maar op met die bet.

Nu nog? :roll: Er zijn dan ook al 7 wedstrijden gespeeld, waarvan voor PSV slechts 2 thuis tegen niet-topploegen (op papier). Dus nog 12 'makkelijk' thuiswedstrijden voor Kone om te scoren en uit bij clubs als Excelsior moet ie der ook meerdere kunnen maken.

Waar wil je om wedden?
Reply
JIj zei dat hij er nu nog 15 zou maken....

Zeg maar waar je om wilt wedden; 10 euri? 20 euri? .?
Reply
And the winner is Peter.
Het is dat ik volgens Tree een broekpoeperd ben anders had ik wel met je gewed Rico.
Als Kone niet geblesseerd raakt dan maakt hij er zeker nog wel 15.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:And the winner is Peter.
Het is dat ik volgens Tree een broekpoeperd ben anders had ik wel met je gewed Rico.
Als Kone niet geblesseerd raakt dan maakt hij er zeker nog wel 15.

Ik zie hem eerder 15 assists geven...

Maar idd jammer dat jij een BROEKPOEPERD bent dan...
Reply
Treesong Wrote:Als het op een gezonde bet aankomt, zijn het allemaal broekpoeperds hier...

Jouw geluk is dat Harry niet naar PSV is gekomen! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
15 assists Undecided kijk, nu wil ik wel een weddenschap aangaan.....
Reply
FC Petr Wrote:15 assists Undecided kijk, nu wil ik wel een weddenschap aangaan.....

Natuurlijk haalt hij dat niet goochem, maar aangezien hij een notoire kansenmisser is, zou hij ze beter allemaal aan een ander kunnen geven...maar 15 goals maakt hij zeker niet.
Kom op met die poen !
Reply
Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:15 assists Undecided kijk, nu wil ik wel een weddenschap aangaan.....

Natuurlijk haalt hij dat niet goochem, maar aangezien hij een notoire kansenmisser is, zou hij ze beter allemaal aan een ander kunnen geven...maar 15 goals maakt hij zeker niet.
Kom op met die poen !

Hoe kun je nou zeggen.... kom op met die poen, je hebt nog geeneens een weddenschap afgesloten, goochem. :roll:
Reply

Forum Jump: