The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




"Het grote FC Twente topic"
Het nieuwe loge is bekend gemaakt op het 12 Grolsch glas van FC Twente:

[Image: nieuwe%20logo.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
1965, dat kutclubje is dus pas 40 zielige jaartjes oud. Pfffffffffffffff, logisch dat ze alleen maar gloryhunters hebben daar en dat het gros voor de oudere club's als Ajax en Feyenoord is.
Reply
Dugarry Wrote:1965, dat kutclubje is dus pas 40 zielige jaartjes oud. Pfffffffffffffff, logisch dat ze alleen maar gloryhunters hebben daar en dat het gros voor de oudere club's als Ajax en Feyenoord is.

En toch 4de club van Nederland. Knappe prestatie....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Dugarry Wrote:1965, dat kutclubje is dus pas 40 zielige jaartjes oud. Pfffffffffffffff, logisch dat ze alleen maar gloryhunters hebben daar en dat het gros voor de oudere club's als Ajax en Feyenoord is.

En toch 4de club van Nederland. Knappe prestatie....

Resultaten uit het verleden...........
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Culina, Culina toch. <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vakp.nl">http://www.vakp.nl</a><!-- w -->

Jammer van zo'n speler.
Reply
Tukker_Rulez Wrote:Culina, Culina toch. <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vakp.nl">http://www.vakp.nl</a><!-- w -->

Jammer van zo'n speler.

Als het waar is --> WAARDELOZE ACTIE
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hij heeft al aan een lid van Vak-p gevraagd of de informatie onmiddelijk van de site gehaald kon worden. Ook heeft Culina contact opgenomen met FC Twente om ditzelfde te kunnen bewerkstelligen.

Bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tctubantia.nl">http://www.tctubantia.nl</a><!-- w -->
Reply
"Culina gooit shirts altijd weg"

Zaterdag 15-10-2005 - Utop
Het raadsel is opgelost. Jason Culina houdt er gewoon niet van om oude rommel met zich mee te zeulen, waardoor zijn Twente-kledij in een vuilcontainer belandde. "Tegen iemand van de club heeft hij verteld dat hij dat altijd doet. Ook met andere shirts", aldus Munsterman in de Twentsche Courant Tubantia. Dat Twente de enige club is waar Culina ooit slaagde maakt voor hem blijkbaar geen enkel verschil. De voorzitter vervolgt met enig gevoel voor understatement: "Hij heeft daar verder waarschijnlijk niet bij stil gestaan, maar ik kan me voorstellen dat de supporters daar niet blij mee zijn. Hij had dat shirt natuurlijk ook aan een kind in de buurt kunnen geven."

Overigens heeft Culina vrijdagmiddag verzocht zijn boekhouding en kunstzinnig gefröbel van de Vak P-site te laten halen, maar begrijpelijkerwijs is daar geen gehoor aan gegeven
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vennegoor neemt Culina wel even onder handen tijdens de training bij PSV, ik heb al gebeld.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
16/10: Combi Heracles vanwege dreiging Twente-supporters
Geplaatst op Zondag 16 oktober @ 21:36:02 GMT+1 door Jeroen

De buscombi voor de uitwedstrijd tegen Heracles van aanstaande vrijdag is opgelegd vanwege mogelijke rellen met FC Twente-supporters.

Aanvankelijk waren alle partijen een regeling voor eigen vervoer overeengekomen. Echter na geruchten dat Twente-supporters uit waren op een confrontatie werd de combi omgezet in een verplichte buscombi. De Supportersvereniging (SV) vindt het jammer en baalt dat supporters van andere club voor ons de mogelijkheid voor eigen vervoer, verpesten. Zoals bekend is de SV tegen deze combi, vandaar dat ook deze wedstrijd door de SV geboycot wordt. Alle supporters zijn aanstaande vrijdag welkom in het Supportershome in De Eendracht waar deze wedstrijd rechtstreeks op een groot scherm wordt getoond. Het home is open om 19.30 uur en zal rond 23:00 uur sluiten.

-------

Stelletje rotzakken die tukkerts :wink: :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Lullig voor je Harry. Het wordt ook steeds gekker. Wat hebben wij nou weer Nec-supporters te doen. Vast omdat NEC punten heeft gestolen van Twente.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Lullig voor je Harry. Het wordt ook steeds gekker. Wat hebben wij nou weer Nec-supporters te doen. Vast omdat NEC punten heeft gestolen van Twente.

Tsja...alsk heel eerlijk ben vret, ist een vrij verstandige beslissing van Politie.

NEC op eigen vervoer is vaak al een probleem op zich, daar komt bij dat Almelo ook een leuke groep heeft én dat er dan ook nog eens een groep als Twente in de buurt zit. Toch wel te veel risico's. EV bij ons is altijd hetzelfde... we zitten met 200 man al uren van te voren in kroegen op de Grote markt van de stad waar we heen gaan en dan ist altijd maar de vraag of hun het goed vinden :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Maar euh.... zeker vast niet iemand hier die 2 kaartjes voor Harry kan scoren voor een Heracles vak? Wedstrijd wordt geboycot door NEC..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Nico Jan Hoogma gaat de jeugd van Quick'20 Oldenzaal trainen.
Hmmm, nieuwe talentjes voor FC Twente in de toekomst uit Oldenzaal en omstreken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Even een oud bericht van een Roda-supporter waar ik nog steeds kriebels van krijg als ik het lees:

Eindigde ik mijn voorbeschouwing nog met de wens, dat ik hoopte dat het de verre reis wel waard zou zijn? Nou mensen, niet alleen de reis was prachtig, maar ook het weer, de wedstrijd en wederom de terugreis. Elke Eurocent dubbel en dwars waard!
Om 13.15 uur mocht ik mijn kooitje in Kunrade verlaten. Meteen al bij de auto werd ik geconfronteerd met een fervente Feyenoord supporter. Toen hij mij zag, had hij opeens een excuus om zijn vrouw niet te helpen met de nét gehaalde wekelijkse boodschappen. Hij wist mij te vertellen dat het jammer van mijn tijd en moeite was om zoveel energie in een club van het kaliber van Roda te stoppen terwijl we tóch nooit kans zouden maken op welke hoofdprijs dan ook! Nadat ik hem eerst vernietigend had aangekeken en toen dat niet het gewenste effect had, vertelde ik hem dat ik liever een live supporter van Roda was, dan dat ik een TV supporter van een andere club zou willen zijn. Verder vroeg ik hem waarom hij op dit moment niet onderweg was naar de wedstrijd van zijn "superclub"? Toen hij hierop géén antwoord kon/wilde geven vertelde ik hem, dat hij volgende week maar weer eens moest kijken op de ranglijst. Want mijn cluppie zou dan wel eens op die derde plek kunnen staan. En lachend ben ik en mijn auto gestapt.

Aangekomen bij het PLS scheen de zon en straalde mij onze clubkleuren tegemoet. Ik voelde het als thuiskomen. Op zulk soort momenten besef ik steeds weer, dat Roda méér is voor mij, dan alleen maar een club welke ik aanmoedig. Hier is de sfeer van vriendschap en verbondenheid de reden. De sensatie van het moment télt hier en nu! Het wachten op de bus, het instappen, het reizen, het aankomen op vreemd terrein, het uitstappen, het binnengaan van een ander zijn "Walhalla", ons cluppie zien spelen, het verdriet, het uitzinnig gevoel van geluk bij een doelpunt, het samen zingen, huilen, lachen, radeloos zijn, en de terugreis. Dit alles maakt een gewonnen, gelijk of verloren wedstrijd ónvergetelijk. De uren smelten tot minuten. En als je, net als ik, het voorrecht hebt om hier deel van te mogen uitmaken dan wéét je waarover ik praat! En ben je nog nooit mee geweest? Dan kán ik het jullie écht aanraden. Op het moment dat je meegaat hoor je erbij. Ongeacht of we jou wél of niet kennen. Behalve als je van plan bent om Oerwoud geluiden te gaan produceren, zoals een aantal jonge WSU-ers dachten te kunnen! Want dán kun je beter thuis blijven! Want gelukkig zijn er dán nog mensen die meegereisd zijn, én die hiertegen durven op te treden! Alle lof hiervoor!

Maar nu naar de wedstrijd, want daarvoor heet het een nabeschouwing hé?

Twente kwam uit de startblokken en meteen werd duidelijk dat mijn oogjes héél vermoeid zouden raken. Het was nét alsof ik de videorecorder op FF had geschakeld. tjonge, tjonge, wat ging dat snel. Vóór mijn oogjes wisselde de ene aanval zich af met de andere. Gelukkig voor ons (en voor mijn hartje), staat er een Kujovic in de goal van ons. Ja, ja, hij liet wel eens een bal uit zijn handjes schieten (nadat hij een duw gekregen had), maar hij zorgde er wel voor, dat Roda de 0 hield. Hierdoor kon Roda zelfs tegen het eind van die eerste helft, bijna op een voorsprong komen. Maar doordat deze goal nét niet viel is het met name aan de goed keepende Kujovic te danken., dat we met 0 - 0 de rust ingingen.

Tijdens de rust ging het gesprek over het hoge tempo van Twente, en dat ze dit nóóit de tweede helft zouden kunnen volhouden. Dus wij begonnen mogelijkheden te zien. Wel had ik steeds het vermoeden, dat we hier weer eens niet móchten winnen van die scheids en vlaggers! De indruk (hoe gekleurd ook!), was tóch, dat er weer eens véél te veel overtredingen tégen Rodaspelers niet gefloten werd. En dat eenzelfde overtreding door Rodaspelers begaan, wél weer afgefloten werden. Maar dit was mijn eigen (gekleurde) mening!

De tweede helft brak aan. En nu brak de hél los. Aaanval volgde op counter. Twente scoort niet. En Roda krijgt een vrije trap terhoogte van de zestien meter. Sergio legt de bal neer en .... raakt de lat. Weer een aanval van Twente afgeslagen door de tot dan toe goede verdediging, de bal wordt doorgespeeld naar de nét ingevallen Sonko.. Hij passeert zijn directe tegenspeler, gaat op de goalie van Twente af en..... SCOORT!!! Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal...

Het spel gaat weer verder.. de trommels van het thuispubliek kan ik nérgens zien, maar deze maken mij langzaam gék! Onheilsspellend deze voortdurende drums.. Die van geen ophouden weten, alsof het machines zijn die nooit moe kunnen worden. Weer wordt een aanval van Twente afgeslagen, wederom een counter en Anastasiou kopt de bal, en... SCOORT! Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal...

Uitzinnig worden we! De Hél van de drums wordt opeens de hemel op aarde! Onder het gejuich wordt weer afgetrapt, Ik sta de omstanders nog te omarmen en ons geluk kán niet op! Feyenoord staat achter! Mijn overbuurman zie ik al jankend van verdriet voor zijn TVtje zitten en wij staan hier te juichen, te zingen, uit ons dak te gaan en.... TEGENGOAL! Meteen wordt ik weer tot de realiteit teruggeworpen, het spelletje is nog niet gespeeld, het Twente publiek met 13.000 kelen en die verdomde trommels klinken OORVERDOVEND in mijn oortjes... De angst kruipt langzaam in mijn velletje terug! Weer die snelle aanvallen van Twente.. Waar halen ze toch verdomme die energie vandaan vraag ik mij af? Maar dát hoef ik eigenlijk niet af te vragen! Kijk maar eens rond, Luister maar eens! Die voortdurende Drums met hun eigen ritme, Die aanmoedigende koren uit 13.000 kelen! Verdomme jongens JULLIE staan ACHTER! Waarom zwijgen jullie niet??

Weer een counter en de nét ingevallen Berglund verandert zich ineens voor onze ogen in die Owen! Ooh wát is het voetbal mooi! Owen maakt zijn actie, gaat voorbij, loopt op de goalie af en.... SCOORT! We gaan winnen! We worden kampioen, Owen is voor het grijpen zo nabij! Dit kan niet meer kapot! Roda, Rodaaaaaaaa, Verrekte drums, en wederom willen die 13.000 kelen niet zwijgen, géén wanklank, géén gefluit, géén boegeroep... Neen 13.000 kelen opgejaagd door die trommels blijven zingen, roepen, dansen, schreeuwen! Waar ben ik hier terecht gekomen??? Oooh wat had ik deze sfeer toch ook eens graag gehad in ons eigen PLS! Jongens dán is het écht een hel voor de tegenstanders! Zélfs als die vóórstaan!

Twente stopt niet! Kujovic heeft wederom de bal, Ik weer opgelucht! Als hij de bal heeft dan kunnen we weer even adem halen. Hij gooit de bal naar Sonkaya, en op dát moment lijkt de video te stokken. Van Fast Forward naar still slowmotion! Geen geluid, geen drums, geen 13.000 kelen! Neen alleen maar mijn eigen bloedsomloop en mijn eigen ademhaling dringen tot mij door! Roda staat stil! de bal komt bij Heubach.. Hij schiet op doel, Kujovic redt!! maar niet genoeg! Cavens heeft de bal vrij voor het inschieten en Twente heeft de aansluitingstreffer!

En nét nadat ik dacht dat 13.000 kelen en een paar trommels nooit méér geluid kunnen produceren als ze al gedaan hebben? Zwelt het geluid met nóg meer decibellen aan. Ze worden hier helemaal gek! Wij kunnen hier met geen mogelijkheid tegenop! Alsof onze monden door kussens gedempt worden, wijzelf horen zelfs elkaar niet meer! Het kabaal produceert zóveel energie, dat je die als het ware van de tribune op de Twente spelers overslaat! We staan nog voor met 3-2. Maar in mijn hoofdje komt een gedachte op. We gaan toch hier niet verliezen hé?? Verdorie we staan vóór en ik begin aan verliezen te denken?? Ik schud mijn hoofdje en probeer die negatieve gedachte weg te gooien, maar die 13.000 kelen en die trommels!!! Twente stormt weer naar voren en... Goaaaaal!!! 3 - 3

Mijn borst doet pijn, mijn hoofd wil huilen, nog 10 minuutjes.. Ze lijken uren! Mijn lieve God, het zál toch niet waar zijn hé? Elke aanval van Twente snijdt nu in mijn hart. Ik schreeuw, Roda, maar ik hoor mijzelf niet.. De lucht is bezwangerd met de geur van bloed.. Ons bloed, het bloed van Roda... We liggen nu op de slachtbank, we worden ingekerfd! Maar voordat het mes mij nog meer kan verwonden wordt de wedstrijd afgefloten.. Einde 3 -3

Voor mij is dit gelijke spel een overwinning.. De spelers komen met bedrukte gezichten naar ons toe... Waarom jongens? Omdat jullie niet gewonnen hebben?? Luister dan om je heen? Het gejoel, gedans, gezang, getrommel blijft nog voortduren! Hier kun je niet tegenop! Jullie hebben hier een gelijkspel uitgesleept! Jullie zijn tóch de helden. Natuurlijk zul je achteraf horen dat je een 2 doelpunten verschil nooit mag weggeven. Maar in deze hel hebben jullie voor mij tóch het onmogelijke gepresteerd. Okee.. we hadden kunnen winnen, máár wat ik belangrijker vindt?? We hadden hier ook kunnen verliezen! Want eerlijk is eerlijk. Twente had met dit publiek en met dit elftal, hier en nu gewonnen moeten hebben! Ze verdienden het. En wij hadden dan niets te morren gehad. Neen jongens, Kop op! Jullie blijven mijn helden.. En Kujovic is voor mij tóch de matchwinnaar! Man of the match! Laat de anderen maar lullen!

En met dit gevoel, én het éne puntje liefkozend omvattend gingen we terug de bus in. Er werd op de terugweg gezongen en gedronken. Er werd zelfs nog een kleine discoshow gegeven (Waar hupie, onze chauffeur, eerst aan meedeed en daarna ons bestraffend ging toespreken), Hierna werd er zelfs nog een polonaise in de bus gehouden. Ik heb nooit geweten dat dit ook kon in een bus. En véél te vroeg waren we weer thuis.

Hier aangekomen namen we afscheid van elkaar en toen ik mijn auto om 2.00 uur voor mijn deur parkeerde, maakte ik nog stiekem een obsceen gebaar naar de donkere overkant van de straat, en hoopte ik dat die Feyenoorder een rusteloze nachtrust mocht hebben, terwijl ikzelf met een heerlijk gevoel de deur van mijn kooitje achter mij dicht sloot. En vlak voordat ik in slaap viel zwegen eindelijk die trommels!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Inderdaad een prachtig verslag! Alleen jammer dat dit verhaaltje mij meer kriebels en kippevel geeft dan dat ik de laatste tijd bij Twente op de tribune heb gehad. Maar gelukkig is het seizoen nog lang. Allus komp goet.
Khalid for President!!!!!!!!!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Het nieuwe loge is bekend gemaakt op het 12 Grolsch glas van FC Twente:

[Image: nieuwe%20logo.jpg]

Kijk ik vant weekend naar MTV Cribs waar ze op bezoek zijn bij skate-legende Tony Hawk in zijn nieuwe optrekje ("I just moved a few blocks") en wat zie ik daar in zijn koelkast staan???????

[Image: fddkBeersBy_NameAllGrolsch_Premium_Lager.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Tja, das bier voor echte mannen.
Khalid for President!!!!!!!!!
Reply
Hilcoholic Wrote:Tja, das bier voor echte mannen.

Beaam.
En vooral dat nieuwe biertje; Weizen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Hop :razz:
Reply
*HOP*

Jong Twente - Jong Heerenveen 1-2
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hebben andere clubs ook zoiets?

[Image: walloffame.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Waar is Epi?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Waar is Epi?

Onder de zoden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:Waar is Epi?

Onder de zoden.

Dat weet ik. :roll:
Epi is toch het Twente-icoon? Ik had hem wel verwacht op die 'Wall'.
Of is dit niet het complete overzicht?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:razz:

Ze willen de hele zijde aan de kant van VakP vol hebben en Epi staat er ook tussen. We zien wel hoeveel interesse er in is. Er komen wel steeds meer en meer stenen bij. Leuk initiatief toch, daarom ben ik ook benieuwd of er meer clubs zijn die iets in deze richting hebben?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Er komen wel steeds meer en meer stenen bij.

Ja, dat wel. Maar da's ook logisch bij een stadionuitbreiding. :wink:
Hier hebben we de Pronkkeamer, het Heerenveen-museum. Daar worden een paar oude helden geeerd. Die wall is inderdaad een mooi initiatief.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Na het verlengen van het contract met Sander Boschker, dat na anderhalf uur al geregeld was volgens Boschker zelf, heeft FC Twente ook pogingen ondernomen om het contract van Sharbel Touma te verlengen. Club en speler werden het echter nog niet eens over de voorwaarden. Het huidige contract van de vleugelspits loopt tot medio 2007. Vorig seizoen kende hij een bliksemstart bij FC Twente. Met zijn goals en assists was hij mede verantwoordelijk voor de wederopstanding van FC Twente na de winterstop. Dit seizoen wil het echter nog niet echt lukken met Touma. De Zweed wil naar het WK, maar kwam tijdens 10 basisplaatsen nog maar tot 1 goal en 1 assist
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Kolff Overijssels Grootste, Epi tweedeDinsdag 15-11-2005
Vandaag is op RTV Oost Overijssels Grootste bekend geworden: Dokter Willem Johan Kolff. Een terechte uitslag, waar wij Overijsselaars trots op kunnen zijn. Wij hebben iemand gekozen die door zijn baanbrekende werk (hij ontwikkelde in de jaren '40 de kunstnier) ontelbare mensen het leven heeft gered. Door middel van deze keuze hebben wij ons onderscheiden van de Grootste Nederlander verkiezing, met Pim Fortuyn als winnaar. Het schaamrood zou de Nederlanders op de kaken moeten staan voor die uitslag. Als derde is een groot denker en politicus geëindigd, Thorbecke. Hij is de grondlegger van ons staatsbestel en daardoor van invloed op ons dagelijks leven. Als tweede is Mister FC Twente Epi Drost geëindigd. Wellicht is deze uitslag voor de betrokken partijen een duidelijk signaal om het naam van het stadion te vernoemen naar deze grote voetballer en een signaal naar het landelijke voetbal dat in deze regio hele karakteristieke sporters hebben rondgelopen. Maar hoe kun je een voetballer vergelijken met een medicus of een staatsman? Het blijft moeilijk te rijmen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Majstro is de baas in Amsterdam!
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: