The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




"Het grote FC Twente topic"
Wat zeg jij eigenlijk Ajakkes omdat dat meer woordwaarde heeft bij Scrabble?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:waarschijnlijk geldt dat niet voor ajakkessieden, maar feyenoorders en psveejers krijgen ook geel als ze hun shirtje niet uittrekken, maar bijvoorbeeld een stukje over hun hoofd doen.

Undecided Undecided Undecided
Reply
Bocaloca Wrote:Wat zeg jij eigenlijk Ajakkes omdat dat meer woordwaarde heeft bij Scrabble?

als je zo onbegrijpelijk formuleert mag je niet eens meedoen met scrabble.
Reply
Fabian Wrote:Stam heeft het voor 3 tv-camera's herhaald, die Heerenveen speler moesten ze ongeveer liplezen.
Dit soort schorsingen is al vaker geweest, willekeur is het zeker niet. Dit soort dingen zeggen voor de camera, hoe begrijpelijk ook, is net zo dom als je shirt uittrekken als je op scherp staat.

Dan kan inderdaad een verschil worden. Stam heeft het direct voor de camera's gezegd, het verhaal van Bak Nielsen kwam een dag later naar boven via de schrijvende pers.

Waarschijnlijk nemen ze zaken wat hoger op, die direct in de camera gezegd worden. Zoals het 'fuck off with that camera'-incident van Grindheim, die daarvoor maar liefst 2 wedstrijden kreeg. Als je daar tussenin gaat zitten, kom je op 1 wedstrijd onvoorwaardelijk voor Stam.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Overigens was die rode kaart van Schilder natuurlijk ook onderdeel van het grote Henk Kessler complot, evenals het geel van Penders en de daarbij behorende schorsing
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Overigens was die rode kaart van Schilder natuurlijk ook onderdeel van het grote Henk Kessler complot, evenals het geel van Penders en de daarbij behorende schorsing

je begrijtp er weer niks van. dat is wisselgeld van de knjb. als nac strakjes 3 pingels krijgt en de knjp partijdigheid wordt verweten, kunnen ze altijd zeggen: ja maar wij hebben toch 2 nac spelers geschorst?

ik hoop voor ze dat de scheids niet hard gaat juichen bij de doelpunten van nac. de scheids die juicht voor ajakkes is ondertussen gewoon aangesteld als scheids in de aarsrena. Undecided
Reply
das inderdaad wel heel lachwekkend... Dan wordt t misschien 7-0 ipv 6-0... We hebben wel mazzel zeg met al die neuzen bij de KNVB
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:waarschijnlijk geldt dat niet voor ajakkessieden, maar feyenoorders en psveejers krijgen ook geel als ze hun shirtje niet uittrekken, maar bijvoorbeeld een stukje over hun hoofd doen.

Terwijl ze daarvoor juist beloond zouden moeten worden, hoe minder we van die karpatenkoppen we zien, hoe beter.
May The Schwartz Be With You
Reply
gittermaster Wrote:das inderdaad wel heel lachwekkend... Dan wordt t misschien 7-0 ipv 6-0... We hebben wel mazzel zeg met al die neuzen bij de KNVB

joh, als jij dat allemaal normaal vindt, moet je dat gewoon vinden.
Reply
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:waarschijnlijk geldt dat niet voor ajakkessieden, maar feyenoorders en psveejers krijgen ook geel als ze hun shirtje niet uittrekken, maar bijvoorbeeld een stukje over hun hoofd doen.

Terwijl ze daarvoor juist beloond zouden moeten worden, hoe minder we van die karpatenkoppen we zijn, hoe beter.

dan kijk je toch iets anders dan naar een wedstrijd met psv of feyenoord?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Berend Botje Wrote:hoe minder we van die karpatenkoppen we zijn

wat een ergerniswekkende zinsconstructie zeg.

waarom mag je wel een bal onder je schirt stoppen, maar niet je gezicht in je shirt stoppen? ik denk dat niemand dat uit kan leggen. maar het is een feit dat dit kennelijk de regels zijn.
Reply
gittermaster Wrote:Overigens was die rode kaart van Schilder natuurlijk ook onderdeel van het grote Henk Kessler complot, evenals het geel van Penders en de daarbij behorende schorsing

Penders mag blij zijn dat ie geen rood kreeg voor die schandalige overtreding
Make tea, not war
Reply
Bredanaar Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:waarschijnlijk geldt dat niet voor ajakkessieden, maar feyenoorders en psveejers krijgen ook geel als ze hun shirtje niet uittrekken, maar bijvoorbeeld een stukje over hun hoofd doen.

Terwijl ze daarvoor juist beloond zouden moeten worden, hoe minder we van die karpatenkoppen we zijn, hoe beter.

dan kijk je toch iets anders dan naar een wedstrijd met psv of feyenoord?

ik denk dat berend ondertussen wel een beetje geil wordt van sneuarez, rommeldaal en sjoelmanie.
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:hoe minder we van die karpatenkoppen we zijn

wat een ergerniswekkende zinsconstructie zeg.

waarom mag je wel een bal onder je schirt stoppen, maar niet je gezicht in je shirt stoppen? ik denk dat niemand dat uit kan leggen. maar het is een feit dat dit kennelijk de regels zijn.

:yellow:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:das inderdaad wel heel lachwekkend... Dan wordt t misschien 7-0 ipv 6-0... We hebben wel mazzel zeg met al die neuzen bij de KNVB

joh, als jij dat allemaal normaal vindt, moet je dat gewoon vinden.

Dat zal ik ook zeker doen en als jij in elke actie een complotthorie wilt zien, moet je dat ook gewoon doen...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:das inderdaad wel heel lachwekkend... Dan wordt t misschien 7-0 ipv 6-0... We hebben wel mazzel zeg met al die neuzen bij de KNVB

joh, als jij dat allemaal normaal vindt, moet je dat gewoon vinden.

Dat zal ik ook zeker doen en als jij in elke actie een complotthorie wilt zien, moet je dat ook gewoon doen...

niet in elke actie he. ik geef altijd gemotiveerd aan wanneer ik van mening ben dat het grote proajakkes neuzencomplot zich openbaart. die motivering mag je in onderscheiden gevallen proberen te weerleggen.

maar daar kun je uiteraard niet uit afleiden dat ik in elke actie een complottheorie zie.
Reply
jij bent inderdaad goed in motiveren. En je weet evengoed als ik dat je alles kunt motiveren.
Jij had nl. die schorsingen van Schilder en Penders ook goed kunnen motiveren indien Ajax had moeten afsluiten tegen NAC.
Wat ik met mijn post probeer aan te geven (maar volgens mij begrijp je dat wel) is dat het makkelijk is om iets een bepaalde kant op te beredeneren.

Als ik het had gewild had ik elke ronde wel iets kunnen bedenken wat positief voor Feyenoord, Utrecht of Den Haag zou zijn geweest, is te makkelijk. Ik ga er ook vanuit dat je slechts probeert reacties uit te lokken met je opmerkingen en de boel wat probeert te stangen, al zal je in de kern altijd van mening zijn dat Ajax bevoordeeld wordt
The great old Ludwig von...
Reply
@ lieve kleine Wafmansje
Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero
cry cry cry cry cry cry cry
Reply
Riekki Wrote:
gittermaster Wrote:Overigens was die rode kaart van Schilder natuurlijk ook onderdeel van het grote Henk Kessler complot, evenals het geel van Penders en de daarbij behorende schorsing

Penders mag blij zijn dat ie geen rood kreeg voor die schandalige overtreding

Het leek schandaliger dan het was. Svec en Penders gaan beide voor de bal. Penders wil die bal schieten maar in de baan van dat schot komt Svec inglijden en tikt die bal weg. Penders kon die beenbeweging niet meer stoppen en haalt door op Svec. Een gevalletje: "Net te laat voor de bal", zoals je zo vaak ziet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dus, gewoon terecht geel, maar zeker geen rood.
Reply
gittermaster Wrote:jij bent inderdaad goed in motiveren. En je weet evengoed als ik dat je alles kunt motiveren.
Jij had nl. die schorsingen van Schilder en Penders ook goed kunnen motiveren indien Ajax had moeten afsluiten tegen NAC.
Wat ik met mijn post probeer aan te geven (maar volgens mij begrijp je dat wel) is dat het makkelijk is om iets een bepaalde kant op te beredeneren.

Als ik het had gewild had ik elke ronde wel iets kunnen bedenken wat positief voor Feyenoord, Utrecht of Den Haag zou zijn geweest, is te makkelijk. Ik ga er ook vanuit dat je slechts probeert reacties uit te lokken met je opmerkingen en de boel wat probeert te stangen, al zal je in de kern altijd van mening zijn dat Ajax bevoordeeld wordt

dan had ik ook wel gezegd dat vink in het complot zat door twente geen pingel te geven. en die mening had ik niet. gewoon omdat ik altijd mijn mening geef, maar omdat je je aan anti ajakkes meningen stoort blijven die wss het beste hangen bij je.

ik geef gewoon aan wanneer ik constateer dat de tuchtcommissie inconsequent is (en daar heb ik tig voorbeelden van gegeven met huntelaars, ibrafiets en sneuarez, die niet gestraft werden terwijl voor soortgelijke gevallen anderen wel gestraft werden) en ik heb nu weer een voorbeeld waarbij de knjb regelmenten heeft veranderd waarbij ajakkes bevoordeeld wordt. gewoon een feit wat mij betreft.

oh ja, sinds wanneer krijg je ook geel als je je shirt alleen over je gezicht doet? :roll:
Reply
de mega meeloper Wrote:Dus, gewoon terecht geel, maar zeker geen rood.

oh ja, want als mukkus het zegt is het waar he, kwezel.
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:jij bent inderdaad goed in motiveren. En je weet evengoed als ik dat je alles kunt motiveren.
Jij had nl. die schorsingen van Schilder en Penders ook goed kunnen motiveren indien Ajax had moeten afsluiten tegen NAC.
Wat ik met mijn post probeer aan te geven (maar volgens mij begrijp je dat wel) is dat het makkelijk is om iets een bepaalde kant op te beredeneren.

Als ik het had gewild had ik elke ronde wel iets kunnen bedenken wat positief voor Feyenoord, Utrecht of Den Haag zou zijn geweest, is te makkelijk. Ik ga er ook vanuit dat je slechts probeert reacties uit te lokken met je opmerkingen en de boel wat probeert te stangen, al zal je in de kern altijd van mening zijn dat Ajax bevoordeeld wordt

dan had ik ook wel gezegd dat vink in het complot zat door twente geen pingel te geven. en die mening had ik niet. gewoon omdat ik altijd mijn mening geef, maar omdat je je aan anti ajakkes meningen stoort blijven die wss het beste hangen bij je.

ik geef gewoon aan wanneer ik constateer dat de tuchtcommissie inconsequent is (en daar heb ik tig voorbeelden van gegeven met huntelaars, ibrafiets en sneuarez, die niet gestraft werden terwijl voor soortgelijke gevallen anderen wel gestraft werden) en ik heb nu weer een voorbeeld waarbij de knjb regelmenten heeft veranderd waarbij ajakkes bevoordeeld wordt. gewoon een feit wat mij betreft.

oh ja, sinds wanneer krijg je ook geel als je je shirt alleen over je gezicht doet? :roll:

Sinds de eerste scheidsrechter besloot daar geel voor te geven, uilskuikentje.

Tjees, hoe een domme grafkop kun je hebben: "gewoon een feit wat mij betreft"

](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) Calimero ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Reply
Dugarry Wrote:Dus, gewoon terecht geel, maar zeker geen rood.

Imo zeker geen rood. Was niet in de samenvatting, maar Svec gebaarde later ook naar Penders dat het ongelukkig was.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:jij bent inderdaad goed in motiveren. En je weet evengoed als ik dat je alles kunt motiveren.
Jij had nl. die schorsingen van Schilder en Penders ook goed kunnen motiveren indien Ajax had moeten afsluiten tegen NAC.
Wat ik met mijn post probeer aan te geven (maar volgens mij begrijp je dat wel) is dat het makkelijk is om iets een bepaalde kant op te beredeneren.

Als ik het had gewild had ik elke ronde wel iets kunnen bedenken wat positief voor Feyenoord, Utrecht of Den Haag zou zijn geweest, is te makkelijk. Ik ga er ook vanuit dat je slechts probeert reacties uit te lokken met je opmerkingen en de boel wat probeert te stangen, al zal je in de kern altijd van mening zijn dat Ajax bevoordeeld wordt

dan had ik ook wel gezegd dat vink in het complot zat door twente geen pingel te geven. en die mening had ik niet. gewoon omdat ik altijd mijn mening geef, maar omdat je je aan anti ajakkes meningen stoort blijven die wss het beste hangen bij je.

ik geef gewoon aan wanneer ik constateer dat de tuchtcommissie inconsequent is (en daar heb ik tig voorbeelden van gegeven met huntelaars, ibrafiets en sneuarez, die niet gestraft werden terwijl voor soortgelijke gevallen anderen wel gestraft werden) en ik heb nu weer een voorbeeld waarbij de knjb regelmenten heeft veranderd waarbij ajakkes bevoordeeld wordt. gewoon een feit wat mij betreft.

oh ja, sinds wanneer krijg je ook geel als je je shirt alleen over je gezicht doet? :roll:

Sinds de eerste scheidsrechter besloot daar geel voor te geven, uilskuikentje.

Tjees, hoe een domme grafkop kun je hebben: "gewoon een feit wat mij betreft"

](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) Calimero ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Wat een TMF-forum begint dit te worden zeg met al die kut-smilies.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Sorry, zal mijn gedrag verbeteren. Enkelen werken dit gedrag echter wel erg in de hand, ze zijn namelijk niet zo nozel als ze pretenderen te zijn.
Reply
Legion Wrote:kut-smilies.

Waar kan ik die vinden?!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:oh ja, sinds wanneer krijg je ook geel als je je shirt alleen over je gezicht doet? :roll:

Officiële beslissing
OB 1
Spelers mogen geen onderkleding tonen die is voorzien van slogans of reclame.
De verplichte standaarduitrusting mag geen enkele politieke, religieuze of persoonlijke
uiting bevatten.
• Een speler die zijn shirt omhoog doet of uittrekt om slogans of reclame te tonen,
zal worden gestraft door de organisator van de competitie. De partij van een
speler wiens verplichte standaarduitrusting politieke, religieuze of persoonlijke
uitingen bevat, zal worden gestraft door de organisator van de competitie of
door de FIFA.

Het vieren van een doelpunt
Het is toegestaan, dat een speler zijn vreugde uit als er is gescoord, maar het moet
niet worden overdreven.
Redelijke vreugde-uitingen zijn toegestaan, maar de praktijk van ingestudeerde
uitingen moet niet worden aangemoedigd, wanneer dit uitmondt in buitensporig
tijdrekken. Scheidsrechters moeten in deze gevallen ingrijpen.
Een speler moet een waarschuwing ontvangen als hij:
• naar het oordeel van de scheidsrechter gebaren maakt die provocerend, beledigend
of opruiend zijn;
• in de omheining klimt om een doelpunt te vieren;
• zijn shirt uittrekt of zijn hoofd er mee bedekt;
• zijn hoofd of gezicht bedekt met een masker of soortgelijk voorwerp

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlink/knvb/document/KNVB_spelregels_veldvoetbal.pdf?service=lucene%2FProcessIncrementHitCount&DocumentData%2FDocumentId=706&dataPath=DocumentData%2FData&checksum=-316345094">http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlin ... -316345094</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:kut-smilies.

Waar kan ik die vinden?!
[Image: smile_if_you_like_bald_beaver_sticker-p2...cl_400.jpg]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ik heb niet gevraagd om smilies van kale bevers....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: