The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord-Ajax
#31
Babel is er niet bij, maar daar worden ze niet veel minder van.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Nee, dat is alleen maar reden om Perez te laten starten en die is me toch in vorm Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Wij hebben Charisteas! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
denk dat fey niet verliest..... 1 tegen 0
'play offs are for losers'
Reply
#35
centre court Wrote:Wij hebben Charisteas! Icon_twisted
Undecided Xtragaap4de Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#36
Ad Wim Wrote:Nee, dat is alleen maar reden om Perez te laten starten en die is me toch in vorm Hakkuh

Heb je dat op Teletekst gelezen?
Reply
#37
Grappig man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
centre court Wrote:Wij hebben Charisteas! Icon_twisted
Die is heel goed, dat zagen we net.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Wij hebben Charisteas! Icon_twisted
Die is heel goed, dat zagen we net.

nou, heel goed niet, maar ik vond hem vanavond niet slecht. hij kan er weinig aan doen dat er alleen maar ziekenhuisballen kreeg en dat a(li)d.h.d naast hem stond.
Reply
#40
Ik heb hem ook altijd verdedigd bij Ajax waf. Het is gewoonweg geen slechte voetballer plus hij werkte zich altijd 3 slagen in de rondte!

Hij heeft alleen nog wat 'pech' met de afronding, als ie die ene bal er ingeschoten had vanavond, had ie volgens velen vast een wereldpot gespeeld...
Reply
#41
Weet iemand iets meer inzake het onderstaande? Het is op een website geschreven door een Feijenooit aanhanger dus ik kan me voorstellen dat er niets van waar is, maar toch........

Volgens het ajax-netwerk is Wesley Sneijder vandaag geblesseerd aan de enkel geraakt. Vanochtend leek er nog niks aan de hand toen de geboren Utrechtenaar op de training door zijn enkel ging. Hij kon de training probleemloos voortzetten, maar vanavond waren de klachten dusdanig dat het al voor 99% zeker is dat hij zondag niet kan mee spelen in de klassieker. Morgen zal er verder onderzoek volgen
Ik heb een droom.
Reply
#42
Dat zou wel mooi zijn, zonder babel en sneijdert is ajaks ongeveer niveau ADO.
Bangkok resident.
Reply
#43
Overdrijven is ook een kunst
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#44
Als Sneidert inderdaad geblesseerd is moet F'noord de winst maar binnenhalen. :|

:roll: Trouwens wat lul ik nou, ook met Sneijder hoop ik op een Rotterdamse overwinning.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#45
HUp Nec
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#46
Bocaloca Wrote:Overdrijven is ook een kunst

Dank je wel, ik ben idd een kunstenaar.
Bangkok resident.
Reply
#47
PI-AIR !
Bangkok resident.
Reply
#48
FC Petr Wrote:Als Sneidert inderdaad geblesseerd is moet F'noord de winst maar binnenhalen. :|

:roll: Trouwens wat lul ik nou, ook met Sneijder hoop ik op een Rotterdamse overwinning.
Voor Sneijder hebben we een hele goed invaller, namelijk Perez. Daar maak ik me dus niet zo'n zorgen over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Zou een dure grap zijn, Sneijder blessee
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
Fabian Wrote:Ik heb hem ook altijd verdedigd bij Ajax waf. Het is gewoonweg geen slechte voetballer plus hij werkte zich altijd 3 slagen in de rondte!

Hij heeft alleen nog wat 'pech' met de afronding, als ie die ene bal er ingeschoten had vanavond, had ie volgens velen vast een wereldpot gespeeld...
Ik vond Charisteas bij Ajax ook altijd wel leuk spelen, goede pinchhitter. Maar bij Feyenoord is het tot nu toe nog weinig. Een leuke pot spelen is een begin, maar Feyenoord heeft goals nodig. Ze hebben die paniekaankoop niet voor niets gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Wie er nou wel of niet speelt, zondag, Feyenoord heeft nog niet een klein schijntje van een kans, als ze niet minimaal een klasje of 4 beter spelen dan gisteren. Wat een onwaarschijnlijk bedroevend niveau. Ik ben het meestal niet eens met de snor, maar gisteren vond ik hem nog mild.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#52
Ad Wim Wrote:
FC Petr Wrote:Als Sneidert inderdaad geblesseerd is moet F'noord de winst maar binnenhalen. :|

:roll: Trouwens wat lul ik nou, ook met Sneijder hoop ik op een Rotterdamse overwinning.
Voor Sneijder hebben we een hele goed invaller, namelijk Perez. Daar maak ik me dus niet zo'n zorgen over.

die ging al invallen voor bijbal.
Reply
#53
Dan gaat Rosenberg invallen voor Bijbel. Perez is altijd de standaardinvaller voor Sneijder. Perez is gewoon een middenvelder en is goed in vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Maar het is nog niet bevestigd. Op ajax.nl en vi.nl is er niks over te vinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
EN wat nou als Perez ook geblesseerd is Ada?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#56
Dan gaat Gabri daar spelen en komt Roger er waarschijnlijk bij op het middenveld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ad Wim Wrote:Dan gaat Gabri daar spelen en komt Roger er waarschijnlijk bij op het middenveld.


Nou dan hebben ze toch een goed team :|
Bangkok resident.
Reply
#58
Sjaak Wrote:Weet iemand iets meer inzake het onderstaande? Het is op een website geschreven door een Feijenooit aanhanger dus ik kan me voorstellen dat er niets van waar is, maar toch........

Volgens het ajax-netwerk is Wesley Sneijder vandaag geblesseerd aan de enkel geraakt. Vanochtend leek er nog niks aan de hand toen de geboren Utrechtenaar op de training door zijn enkel ging. Hij kon de training probleemloos voortzetten, maar vanavond waren de klachten dusdanig dat het al voor 99% zeker is dat hij zondag niet kan mee spelen in de klassieker. Morgen zal er verder onderzoek volgen

op ajax.netwerk wordt niks vermeld over een eventuele blessure..
Reply
#59
Kletskoek volgens mij
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#60
Gaan we ons nou druk maken om iets dat door een Feyenoordsupporter wordt gemeld of één of ander zielig forum!? Sneijder moet gewoon meedoen, we moeten toch aan iemand een hekel hebben zondag, rest van die ideale schoonzonen is niet veel aan mis behalve dat lelijke shirt. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: