The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord-Ajax
Hoef Wrote:Volgens mij is Fabian (en Harrie B. misschien) zo'n beetje de enige op dit forum die vaak een uitwedstrijd van zijn favoriete club bezoekt dus ik begrijp niet waar je het over hebt.
En uiteraard kom je weer met de clichéteksten over teletekstsupporters en gloryhunters. Zoals ik al eerder meldde: Rot toch op met die eeuwige kletsverhalen van je. Ga nou maar snel komma's rechtzetten in de daklozenkrant. En probeer nou eens 1 keer die paar flutpagina's zonder een fout af te leveren.

Misschien moet jij je eens gaan baseren op feiten in plaats van veronderstellingen... En probeer eens inhoudelijk te reageren in plaats van iedere keer met hetzelfde kulantwoord te komen...

Waar het mij om gaat is dat iemand die niet fysiek in het stadion aanwezig was hier onwijs gaat zitten blaten... Ik ben van mening (lees goed: dat is een mening, daar hoef je het niet mee eens te zijn) dat je dat best mag doen, mits je ook aanwezig bent geweest in het stadion. Ben je dat niet, dan mag je vanzelfsprekend best uiting geven aan je vreugde over een overwinning, maar mag je ook best iets minder lopen te pochen hier... En al zeker niets zeggen over sfeer in het stadion, want je kunt en mag je daarbij wat mij betreft niet baseren op televisiebeelden, danwel een radioverslag...
Reply
Keyzer Wrote:
Hoef Wrote:Volgens mij is Fabian (en Harrie B. misschien) zo'n beetje de enige op dit forum die vaak een uitwedstrijd van zijn favoriete club bezoekt dus ik begrijp niet waar je het over hebt.
En uiteraard kom je weer met de clichéteksten over teletekstsupporters en gloryhunters. Zoals ik al eerder meldde: Rot toch op met die eeuwige kletsverhalen van je. Ga nou maar snel komma's rechtzetten in de daklozenkrant. En probeer nou eens 1 keer die paar flutpagina's zonder een fout af te leveren.

Misschien moet jij je eens gaan baseren op feiten in plaats van veronderstellingen... En probeer eens inhoudelijk te reageren in plaats van iedere keer met hetzelfde kulantwoord te komen...

Waar het mij om gaat is dat iemand die niet fysiek in het stadion aanwezig was hier onwijs gaat zitten blaten... Ik ben van mening (lees goed: dat is een mening, daar hoef je het niet mee eens te zijn) dat je dat best mag doen, mits je ook aanwezig bent geweest in het stadion. Ben je dat niet, dan mag je vanzelfsprekend best uiting geven aan je vreugde over een overwinning, maar mag je ook best iets minder lopen te pochen hier... En al zeker niets zeggen over sfeer in het stadion, want je kunt en mag je daarbij wat mij betreft niet baseren op televisiebeelden, danwel een radioverslag...

Feiten? Iedereen mag hier wat mij betreft zo hard blaten als hij zelf wil, zelfs als hij niet eens weet wat de uitslag is, het zal me jeuken. Ik word enigszins moe van dat badinerende toontje over mensen die wel een mening hebben maar die niet op de volgens professor Keyzer voorgeschreven manier tot stand is gekomen.
Dat roep je zeker ook tegen de verslaggevers van dat flutkrantje als ze weer eens een telexbericht van vaj het ANP hebben zitten overschrijven? Of mag dat dan weer wel?
Reply
Keyzer Wrote:Waar het mij om gaat is dat iemand die niet fysiek in het stadion aanwezig was hier onwijs gaat zitten blaten... Ik ben van mening (lees goed: dat is een mening, daar hoef je het niet mee eens te zijn) dat je dat best mag doen, mits je ook aanwezig bent geweest in het stadion. Ben je dat niet, dan mag je vanzelfsprekend best uiting geven aan je vreugde over een overwinning, maar mag je ook best iets minder lopen te pochen hier... En al zeker niets zeggen over sfeer in het stadion, want je kunt en mag je daarbij wat mij betreft niet baseren op televisiebeelden, danwel een radioverslag...
Het is toch ongelooflijke onzin dat je alleen over wedstrijden mag oordelen als je in het stadion hebt gezeten? Ik kijk de wedstrijd live, hoor dat die supporters zich een half uur lang schandalig gedragen en dan mag ik daar niks over zeggen, omdat ik er niet fysiek bij ben geweest? Wat onzin zeg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Keyzer Wrote:Waar het mij om gaat, is dat Ad Wim een ontzettend grote muil heeft, terwijl hij een beetje thuis achter zijn pc zit... Maar goed, gloryhunters (en teletekstsupporters) zullen die bezwaren nooit begrijpen...
Waarom mag ik niet enthousiast zijn als Ajax, mijn club, met 4-0 wint van de aardsrivaal? Moet ik dan per se naar alle uitwedstrijden gaan om een 'echte' supporter te zijn?

En gloryhunter? Ik heb er vorig seizoen ook een heel seizoen gezeten. Laat mij dan nu, nu we geweldig draaien, eindelijk eens een keer enthousiast zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoef Wrote:Op de radio hadden ze het er over dat het hooggeëerde fnooitpubliek nogal aan de gang bleef end at het belachelijk was enz. Vandaar dat ik wel wat aandacht had verwacht. Het is vaak het best om er compleet geen aandacht aan te besteden want de gasten die dat trieste gezang leuk vinden, vinden aandacht de ultieme beloning
Jan Mulder meldde het wel nog even, gelukkig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De sfeer was heerlijk.

Vooral de 'hermes House band' en het juichen bij balbezit van fnooit was lekker.
Of was het leukste toch het 'Put your hands up for pi-air' bij die vrije trap net nadat ie eruit was....

:lol:

Meegezongen thuis Ad ? :wink:
Reply
Heb wel het aloude 'Kampioenen!' ingezet in de kroeg :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bredanaar Wrote:
Quote:Overigens wel bijzonder opvallend dat De wedstrijden compleet geen aandacht aan de spreekkoren besteedde; of zal dat later op de avond nog gebeuren?
Goeie zaak vwb kwetsende spreekkoren. Hoe meer aandacht hieraan in de media besteed wordt, des te leuker vinden de koorknaapjes dat en des te meer zijn zij gemotiveerd om hun grievende praktijken voort te zetten.
Gewoon negeren dus dat is het beste.
[-( =D>
Daarom vond ik het ook goed dat Temmink niet staakte. Als hij het wel had gedaan, leg je te veel macht bij het publiek. Dan kun je, als je het ziet dat je team onwijs onder druk staat en het moeilijk heeft, keiharde spreekkoren gaan aanheffen zodat het gestaakt wordt en je team zich kan hergroeperen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zat je trouwens in trein 1 of 2 fabian? Ik zat gelukkig in trein 1
Reply
Voyou Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar ik vond Feyenoord echt onverwacht zwak en het publiek was erg tegenvallend, gelaten bijna. Ik heb ze alleen na de 0-1 gehoord. En een half uur 'hoerenjong' horen zingen, maar als dat de functie van de twaalfde man is...

Heb jij Teletekst met geluid?

Ondanks dat het mij ook geen sodemieter uitmaakt als je niet naar (uit)wedstrijden van je favoriete club gaat (ik ga per jaar een keer of 5 naar een voetbalwedstrijd) is dit wel De Opmerking Van De Dag natuurlijk! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Nadat ik voor het eerst in mijn leven en tevens voor het laatst, als een crimineel ben behandeld, toen ik naar een voetbalwedstrijd ging kijken, heb ik mijn seizoenskaart doorgescheurd en mezelf beloofd, dat ik daar niet bij wilde horen.
Op die dag hebben de debielen van mij gewonnen. Sinds die tijd ben ook ik een teletekst/radio 1(dus mét geluid) supporter. Met een voorliefde voor Feyenoord en daardoor bekend met het fenomeen "Het Grote Lijden".
Feli aan alle 020-ers. Jullie weten ook hoe het voelt. Daar hebben Gloeilampen en Kaasboeren nog geen kaas van gegeten.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Lekker natuurlijk die drie punten maar dit was eigenlijk gewoon een beetje zielig. :oops:
Vorig jaar verloren wij 2 keer (behalve toen het er echt om ging) maar zo overlopen als Feyenoord gisteren zijn wij toen nooit.
Een van de ochtenkranten schrijft vandaag dat het een wedstrijd was van "een profbokser tegen een kleuter met een slaapgebrek" en ik sluit mij daar geheel bij aan.....

Sterkte aan alle Feyenoorders die vandaag tegen die grote smile van hun Ajax collega's moeten aankijken...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
bolleb77 Wrote:Zat je trouwens in trein 1 of 2 fabian? Ik zat gelukkig in trein 1

Ik gelukkig ook ! Wel weer helemaal platgedrukt en weer moeten knokken voor m'n plekkie, maar dan sta je wel beneden.

Andere maten zaten in 2, maar waren ook nog beneden :wink: !

Heerlijk zo die ochtend, sommige collega's zijn wel erg stil... :lol:
Reply
Ad Wim Wrote:
Keyzer Wrote:Waar het mij om gaat, is dat Ad Wim een ontzettend grote muil heeft, terwijl hij een beetje thuis achter zijn pc zit... Maar goed, gloryhunters (en teletekstsupporters) zullen die bezwaren nooit begrijpen...

Waarom mag ik niet enthousiast zijn als Ajax, mijn club, met 4-0 wint van de aardsrivaal?

:oops:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Ad Wim Wrote:
Keyzer Wrote:Waar het mij om gaat, is dat Ad Wim een ontzettend grote muil heeft, terwijl hij een beetje thuis achter zijn pc zit... Maar goed, gloryhunters (en teletekstsupporters) zullen die bezwaren nooit begrijpen...

Waarom mag ik niet enthousiast zijn als Ajax, mijn club, met 4-0 wint van de aardsrivaal?

:oops:

Ada Wim is teveel in de war met het woord 'Aarsrivaal'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
EJR Wrote:
Ad Wim Wrote:
Keyzer Wrote:Waar het mij om gaat, is dat Ad Wim een ontzettend grote muil heeft, terwijl hij een beetje thuis achter zijn pc zit... Maar goed, gloryhunters (en teletekstsupporters) zullen die bezwaren nooit begrijpen...

Waarom mag ik niet enthousiast zijn als Ajax, mijn club, met 4-0 wint van de aardsrivaal?

:oops:

Ada Wim is teveel in de war met het woord 'Aarsrivaal'.

Die keept toch bij ADO ?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Daar kijkt Ada Wim niet naar, zolang ie geen tennisrekket in zijn hol heeft, is het voor haar niet interessant.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ad Wim Wrote:En dan het legioen. Hun frustratie afreageren op Temmink, terwijl die echt een hele goede wedstrijd floot. Hij had misschien moeten staken, maar dan leg je wel veel macht bij het publiek. Ik vind dat hij het goed aanpakte. Maar zo triest dat het publiek een half uur 'hoerenjong' heeft geroepen. Reageer het alseblieft af op je bestuur, zoals gewoonlijk, en niet op een scheidsrechter die een goede wedstrijd fluit.

ik snap dat jij hem goed vindt fluiten als hij alles in het voordeel van ajakkes fluit, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je gelijk hebt.

ik vind het de beste van het gehele corps, maar gisteren vond ik hem slecht. ik zag in het stadion en ook bij de wedstrijden geen enkele reden om die 1-1 van boussaboun af te keuren. maar erger waren continu de kleine overtredingen van fainoid die hij telkens affloot, en die van ajakkes stelselmatig niet.

maar het verlies kwam net als gitter zegt door het zonder elk vertrouwen spelend fainoid. de eerste 10 minuten ging nog wel, maar gelijk bij de eerste corner volkomen onnodig op 0-1 komen en de ballon was doorgeprikt. daar hoefde ajakkes zich echt niet bovenmatig voor in te spannen.

die discussie over kwaliteit is ook zo lomp. het ligt niet aan het materiaal. het gaat gewoon om vertrouwen. en dat moet een coach geven. koeman faalt hopeloos als coach.
Reply
Hoef Wrote:Overigens wel bijzonder opvallend dat De wedstrijden compleet geen aandacht aan de spreekkoren besteedde; of zal dat later op de avond nog gebeuren?

vond je het vervelend dat je vrienden de hele tijd 'joden joden' zongen dan?

lul niet hoef, als temmink zijn moeder uitgemaakt wordt voor hoer dan ga je de wedstrijd toch niet stilleggen? dat is toch net wat het fainoid publiek wil? je moet er gewoon helemaal geen aandacht aan besteden, zo belangrijk is het ook helemaal niet. het werd alleen belangrijk gemaakt doordat er vantevoren zo'n ophef over kwam. moet je ook vooral doen van tevoren... :roll:
Reply
waf Wrote:het ligt niet aan het materiaal.

Foei! Vrijdag gaf je nog ruiterlijk toe dat er wel het een en ander mankeert aan jullie voorhoede [-X
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
voorhoede? Gisteren was t de achterhoede die jammerlijk faalde.
The great old Ludwig von...
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:het ligt niet aan het materiaal.

Foei! Vrijdag gaf je nog ruiterlijk toe dat er wel het een en ander mankeert aan jullie voorhoede [-X

Waf bedoelt de schoeisel, kleding, ballen etc.etc. Daar ligt het niet aan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gittermaster Wrote:voorhoede? Gisteren was t de achterhoede die jammerlijk faalde.

Ik probeer het nog een beetje aardig te brengen door de slachting van gister niet te noemen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:ik vind het de beste van het gehele corps, maar gisteren vond ik hem slecht. ik zag in het stadion en ook bij de wedstrijden geen enkele reden om die 1-1 van boussaboun af te keuren. maar erger waren continu de kleine overtredingen van fainoid die hij telkens affloot, en die van ajakkes stelselmatig niet.

De bal was NAAST waf, NAAST.... :eeeek:
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:het ligt niet aan het materiaal.

Foei! Vrijdag gaf je nog ruiterlijk toe dat er wel het een en ander mankeert aan jullie voorhoede [-X

daar mankeert ook zeker wat aan, maar dat wil nog niet zeggen dat je 8x vrije doorgang hoeft te geven. of huntelaars gewoon in laat koppen. of alle ballen achter de man moet spelen. met de verkeerde snelheid. halfhoog.

ik denk toch wel zeker te weten dat oa pardo, greene en guzman veel beter kunnen dan dat ze gister lieten zien.
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:ik vind het de beste van het gehele corps, maar gisteren vond ik hem slecht. ik zag in het stadion en ook bij de wedstrijden geen enkele reden om die 1-1 van boussaboun af te keuren. maar erger waren continu de kleine overtredingen van fainoid die hij telkens affloot, en die van ajakkes stelselmatig niet.

De bal was NAAST waf, NAAST.... :eeeek:

oh echt, ik zag hem er echt in. maar als hij niet had gefloten had hij hem er wel ingeschoten. :wink:
Reply
waf Wrote:
Hoef Wrote:Overigens wel bijzonder opvallend dat De wedstrijden compleet geen aandacht aan de spreekkoren besteedde; of zal dat later op de avond nog gebeuren?

vond je het vervelend dat je vrienden de hele tijd 'joden joden' zongen dan?

lul niet hoef, als temmink zijn moeder uitgemaakt wordt voor hoer dan ga je de wedstrijd toch niet stilleggen? dat is toch net wat het fainoid publiek wil? je moet er gewoon helemaal geen aandacht aan besteden, zo belangrijk is het ook helemaal niet. het werd alleen belangrijk gemaakt doordat er vantevoren zo'n ophef over kwam. moet je ook vooral doen van tevoren... :roll:

Dat meld ik toch ook in mijn daaropvolgende post?
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:het ligt niet aan het materiaal.

Foei! Vrijdag gaf je nog ruiterlijk toe dat er wel het een en ander mankeert aan jullie voorhoede [-X

omdat je zo hard gevallen ben in de kroeg ben je de rest van mijn verhaal zeker vergeten. :wink:
Reply
:lol:

Twente-speler: "Scheids, die bal is naast, hoe kun je dan een goal geven?"
Scheids: "Jongens, het Feyenoord, en jullie staan al met 0-4 voor......"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:omdat je zo harg gevallen ben in de kroeg ben je de res van mijn verhaal zeker vergeten. :wink:

harg? Ik was gewoon nog steeds confuus van die flapdrol die herrie begon te schoppen :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: