The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wedstrijden woensdag
#31
Deniz loopt het veld op! :eeeek:
Reply
#32
Deniz op het veld =D>
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#33
Tripplexxx Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Bleh, waar blijven die goals van Klose Icon_question

Misschien zaterdag weer, want hij is net gewisseld. :|

Wat een baggerzooi zeg, weer maar 6 punten voor mijn cappie
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#34
Voyou Wrote:Deniz op het veld =D>

en zijn broer :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#35
You know it is so!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#36
Geel voor Gio, Bommel en Kuyt :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#37
Notworthy Hulde gloeilampen!!! =D>
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#38
waf Wrote:
voe Wrote:wat is kromkamp weer slecht zeg.....

pcies (oh nee, volgens kletsmania doet hij het heel erg goed :roll: ).

en reiziger dan, of koelina. veel middelmaat ook hoor bij psvee. die wind is wel kut, dan kun je eigenlijk ook lastig voetballen, vooral bij wind mee. met wind tegen is het toch lekkerder voetballen. benieuwd hoe die turkse smurfen dat doen de tweede helft.

Hey Waf.. noem je meteen de spelers die geen vaste basisplek hebben. Hoe is het met de rechtsback die Feyenoord gekocht heeft? En hoe heet de linksback van Feyenoord ook alweer? Backs zijn nu eenmaal een probleem in het voetbal tegenwoordig en Culina speelde om tactische redenen en moet de concurrentieslag met Afellay, Aisatti, Vayrynen, Tardelli en Beerens eerst maar eens winnen. Verder heeft PSV met Gomes, Salcido, Alex, Cocu, Simons, Mendez, Koné en Farfan gewoon 8 spelers in de ploeg die de europese top kunnen halen/gehaald hebben. Mja ik heb na vandaag weer wat meer vertrouwen in mn weddenschap met Rico.. als Koné in de 'hel' van Deniz zn cluppie al weet te scoren. :razz:

Nog 3 puntjes halen thuis tegen Bordeaux en Galatasaray en 'we' overwinteren voor het 3e jaar op rij.
Reply
#39
Knap gedaan psv, na die eerste helft gaf ik er geen stuiver meer voor...

En leuk voor konehead dat hij eindelijk eens scoorde, maar dat lag ook aan die keeper die geen poot uistak...

Feli !
Bangkok resident.
Reply
#40
Peter Wrote:
waf Wrote:
voe Wrote:wat is kromkamp weer slecht zeg.....

pcies (oh nee, volgens kletsmania doet hij het heel erg goed :roll: ).

en reiziger dan, of koelina. veel middelmaat ook hoor bij psvee. die wind is wel kut, dan kun je eigenlijk ook lastig voetballen, vooral bij wind mee. met wind tegen is het toch lekkerder voetballen. benieuwd hoe die turkse smurfen dat doen de tweede helft.

Hey Waf.. noem je meteen de spelers die geen vaste basisplek hebben. Hoe is het met de rechtsback die Feyenoord gekocht heeft? En hoe heet de linksback van Feyenoord ook alweer? Backs zijn nu eenmaal een probleem in het voetbal tegenwoordig en Culina speelde om tactische redenen en moet de concurrentieslag met Afellay, Aisatti, Vayrynen, Tardelli en Beerens eerst maar eens winnen. Verder heeft PSV met Gomes, Salcido, Alex, Cocu, Simons, Mendez, Koné en Farfan gewoon 8 spelers in de ploeg die de europese top kunnen halen/gehaald hebben. Mja ik heb na vandaag weer wat meer vertrouwen in mn weddenschap met Rico.. als Koné in de 'hel' van Deniz zn cluppie al weet te scoren. :razz:

Nog 3 puntjes halen thuis tegen Bordeaux en Galatasaray en 'we' overwinteren voor het 3e jaar op rij.

nou, wat een hel was dit zeg. :roll:

goed van je zeg, zo'n jij bak over feyenoord. :| dus kromkamp is opeens geen basisspeler meer, dat is nieuws voor me. om je vragen te beantwoorden, onze rechtsback is danny buys, prima speler. de linksback komt bij ons uit de jeugd. royston drenthe. dat weten jullie niet echt daar in de provincie, maar hier hebben we ook wel eens voetballers uit de jeugdopleiding. als reserve linksback hebben we een belgisch international.

maar goed, backs is zeker een probleem, bij elke nederlandse ploeg, maar dan mag ik nog wel constateren dat die 3 gasten zeer matig zijn. culina vind ik gewoon helemaal niets. hoef je niet gelijk zo gepikeerd te reageren, als een kutprovinciaal met lange tenen. ik snap werkelijk niet waarom je altijd zo'n treurig minderwaardigheidscomplex etaleert.

salcido, simons, mendez en kone komen vooralsnog veel te kort voor de europese top. farfan kan er komen, gomez, hoewel technisch onvolmaakt, wellicht, cocu heeft het beste wel gehad, en over dikke alex heb ik ook mijn twijfels.

galatasary kan veel minder dan bordeaux, maar je moet daar natuurlijk wel ff winnen. erg mooi. gelukkig had ik dat ook voorspeld. :razz:
Reply
#41
Netjes van PSV =D>
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#42
waf Wrote:
voe Wrote:wat is kromkamp weer slecht zeg.....

pcies (oh nee, volgens kletsmania doet hij het heel erg goed :roll: ).

en reiziger dan, of koelina. veel middelmaat ook hoor bij psvee. die wind is wel kut, dan kun je eigenlijk ook lastig voetballen, vooral bij wind mee. met wind tegen is het toch lekkerder voetballen. benieuwd hoe die turkse smurfen dat doen de tweede helft.

Gelukkig scoort Jantje wel. We winnen.
Feyenoord mag het morgen proberen in de Uefa cup :lol:
Wat een onwijze sloeber ben je eigenlijk toch ook.....ik krijg bijna medelijden met je.
Reply
#43
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
voe Wrote:wat is kromkamp weer slecht zeg.....

pcies (oh nee, volgens kletsmania doet hij het heel erg goed :roll: ).

en reiziger dan, of koelina. veel middelmaat ook hoor bij psvee. die wind is wel kut, dan kun je eigenlijk ook lastig voetballen, vooral bij wind mee. met wind tegen is het toch lekkerder voetballen. benieuwd hoe die turkse smurfen dat doen de tweede helft.

Hey Waf.. noem je meteen de spelers die geen vaste basisplek hebben. Hoe is het met de rechtsback die Feyenoord gekocht heeft? En hoe heet de linksback van Feyenoord ook alweer? Backs zijn nu eenmaal een probleem in het voetbal tegenwoordig en Culina speelde om tactische redenen en moet de concurrentieslag met Afellay, Aisatti, Vayrynen, Tardelli en Beerens eerst maar eens winnen. Verder heeft PSV met Gomes, Salcido, Alex, Cocu, Simons, Mendez, Koné en Farfan gewoon 8 spelers in de ploeg die de europese top kunnen halen/gehaald hebben. Mja ik heb na vandaag weer wat meer vertrouwen in mn weddenschap met Rico.. als Koné in de 'hel' van Deniz zn cluppie al weet te scoren. :razz:

Nog 3 puntjes halen thuis tegen Bordeaux en Galatasaray en 'we' overwinteren voor het 3e jaar op rij.

nou, wat een hel was dit zeg. :roll:

goed van je zeg, zo'n jij bak over feyenoord. :| dus kromkamp is opeens geen basisspeler meer, dat is nieuws voor me. om je vragen te beantwoorden, onze rechtsback is danny buys, prima speler. de linksback komt bij ons uit de jeugd. royston drenthe. dat weten jullie niet echt daar in de provincie, maar hier hebben we ook wel eens voetballers uit de jeugdopleiding. als reserve linksback hebben we een belgisch international.

maar goed, backs is zeker een probleem, bij elke nederlandse ploeg, maar dan mag ik nog wel constateren dat die 3 gasten zeer matig zijn. culina vind ik gewoon helemaal niets. hoef je niet gelijk zo gepikeerd te reageren, als een kutprovinciaal met lange tenen. ik snap werkelijk niet waarom je altijd zo'n treurig minderwaardigheidscomplex etaleert.

salcido, simons, mendez en kone komen vooralsnog veel te kort voor de europese top. farfan kan er komen, gomez, hoewel technisch onvolmaakt, wellicht, cocu heeft het beste wel gehad, en over dikke alex heb ik ook mijn twijfels.

galatasary kan veel minder dan bordeaux, maar je moet daar natuurlijk wel ff winnen. erg mooi. gelukkig had ik dat ook voorspeld. :razz:

Neem nog een biertje!Calimero
Reply
#44
Die kiepert had rood moeten hebben toen hij de eerste helft die handsbal maakte. In de vertraagde herhaling was duidelijk te zien dat hij de bal toch enkele decimeters buiten de 16 met de hand beroerde waardoor Kone zijn scoringskans werd ontnomen. (Maar misschien ook wel goed want de reservekiepert had dat schot van Kromkamp mogelijk WEL gehouden :wink: )
Ook is PSV in de 2e helft een penalty onthouden, want Farfan werd in het strafschopgebied duidelijk onderuit gehaald. Maar al met al....... TOCH DRIE PUNTEN IN DE POCKET =D> =D> =D> =D> :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#45
Hoppakee, heeeeerlijke overwinning Hakkuh
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Klasse PSV =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Alle lampies gefeliciteerd. Mooie overwinning tegen een paar turkse tieners en een ouwe veteraan.

Blijft wel een draak van een ploeg om naar te kijken dat PSV. Waar is die flair van een paar jaar geleden?

Waar ik wel van heb genoten is de samenvatting van [WvH] Sjellsie [WvH]- Barcelona.

Dit is de échte top. Dwingend voetbal, een enorm tempo, passes die aankomen, altijd een mannetje aanspeelbaar, individuele hoogstandjes, goed keeperswerk aan beide kanten (waarom Barthez halen?) en een echte voetbalsfeer. Als ook de afronding van hetzelfde niveau had geweest hadden er ook nog eens 6 of 7 goals gevallen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#48
EJR Wrote:Waar ik wel van heb genoten is de samenvatting van [WvH] Sjellsie [WvH]- Barcelona.

Dit is de échte top. Dwingend voetbal, een enorm tempo, passes die aankomen, altijd een mannetje aanspeelbaar, individuele hoogstandjes, goed keeperswerk aan beide kanten (waarom Barthez halen?) en een echte voetbalsfeer. Als ook de afronding van hetzelfde niveau had geweest hadden er ook nog eens 6 of 7 goals gevallen.
Beaam beaam!
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#49
EJR Wrote:Alle lampies gefeliciteerd. Mooie overwinning tegen een paar turkse tieners en een ouwe veteraan.

Blijft wel een draak van een ploeg om naar te kijken dat PSV. Waar is die flair van een paar jaar geleden?

Waar ik wel van heb genoten is de samenvatting van [WvH] Sjellsie [WvH]- Barcelona.

Dit is de échte top. Dwingend voetbal, een enorm tempo, passes die aankomen, altijd een mannetje aanspeelbaar, individuele hoogstandjes, goed keeperswerk aan beide kanten (waarom Barthez halen?) en een echte voetbalsfeer. Als ook de afronding van hetzelfde niveau had geweest hadden er ook nog eens 6 of 7 goals gevallen.

Ff quoten.. :!:
Reply
#50
EJR Wrote:Blijft wel een draak van een ploeg om naar te kijken dat PSV. Waar is die flair van een paar jaar geleden?
Die is er toch nooit meer geweest sinds Ronaldo daar weg is?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: