The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Playa Sport
harry_bierdop Wrote:
Elikian Wrote:Proficiat! Het begin is er ... successen komen met de jaren (maanden).

Ja precies! 1 maand is eigelijk 1 jaar toch??? Toch niet slecht na 6 dagen al van 2 niet computer spelers gewonnen!

M'n laatste spelertje kwam in z'n 1e toernooi meteen tot de kwart-finale in een cat. II toernooi en aan het einde van het jaar stond hij op een 403e plaats. :Big Grin Maar dat is wel heeelll bijzonder, waarschijnlijk zelfs uniek...
Reply
Hoe ziet jou spelertje eruit, Harry?

Mijn eerstejaars speler ziet er als volgt uit. Niet helemaal slim gedaan, maar ik had hem ook al 2x aangepast maar drukte per ongeluk op ENTER.

Name Joachim Robertos
Country NED
Age 19
Rank 1420
Wins 9
Losses 4
Titles 0
High Rank 1420
Career Wins 9
Career Losses 4
Career Titles 0

SKills
Serve 45.0
Forehand 22.0
Backhand 16.0
Volley 32.0
Fitness 45.0
Speed 45.0
Clay 45.0
Grass 0.0
Carpet 0.0
Hardcourt 60.0
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Mijne ziet er zo uit! Kheb hem nog niet veranderd dus dat mag ik nog een keer!

Information
Name Harry Bierdop
Country NL
Age 18
Rank 1493
Wins 3
Losses 2
Titles 0
High Rank 1493
Career Wins 3
Career Losses 2
Career Titles 0

SKills
Serve 45.0
Forehand 37.0
Backhand 37.0
Volley 35.0
Fitness 25.0
Speed 30.0
Clay 0.0
Grass 0.0
Carpet 0.0
Hardcourt 100.0
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Elikian Wrote:Proficiat! Het begin is er ... successen komen met de jaren (maanden).

Ja precies! 1 maand is eigelijk 1 jaar toch??? Toch niet slecht na 6 dagen al van 2 niet computer spelers gewonnen!

M'n laatste spelertje kwam in z'n 1e toernooi meteen tot de kwart-finale in een cat. II toernooi en aan het einde van het jaar stond hij op een 403e plaats. :Big Grin Maar dat is wel heeelll bijzonder, waarschijnlijk zelfs uniek...
Frustrerend ook, want dan sta je veel te hoog voor je spelers kwaliteit. En win je nooit meer bonuspunten door het winnen van hoger gerankte spelers. Het succes van Velikiandri: altijd verliezen in de eerste ronde van het hoofdtoernooi. Levert niet veel punten op, maar al die (q) potjes wel bonuspunten Smile
Reply
Trucje wat je kunt doen bij een speler die te hoog staat gezien z'n skills, is een jaar alleen maar trainen en geen toernooien spelen. Aan het einde van het jaar staat ie dan op 0 pnt en kun je het jaar d'r op heel veel bonuspunten halen. Het duurt wel even voordat weer op z'n normale ranking staat. Tot dan kan je lekker die bonuspunten blijven binnenhalen!!
Reply
Sad

Dat kan inderdaad, maar vind ik echt niet leuk ... beetje zo'n speler trainen. Vind het nu al erg als mijn spelertje een dag niet speelt.
Reply
kuiper Wrote:Tussenstand november 2004 (na dag zestien) INCL SKILLPOINTS (SP):

1. Tom "Ronnie O'Sullivan" 32 (22) 11 titels SP = 720
2. Senseo "Simoni Saeco" 79 (79) 5 titels SP = 657
3. Elikian "Filippo Velikiandri" 84 (84) 1 titel SP = 745
4. Witte Gei't "Nicolas du Lac" 92 (78 ) 6 titels SP = 666
5. DJW "Dirk Juan" 110 (108) SP = 504
6. Fred Naaigaren "Frederic Couture" 132 (128) 1 titel SP = 665
7. Dr. Pils "Jarko Stokinen" 199 (199) SP = 670
8. Kuiper "Rafael Kuipal" 226 (194) 1 titel SP = 673
9. Aragorn "Jaap de Mepper" 227 (179) 1 titel SP = 465
10. Jeepee "Pieter Latvoet" 228 (161) SP = 513
11. Lnenrvn "Laidback Luke" 512 (228) SP = 491
12. Haggie "James Haggemanius" 586 (458) SP = 359
13. EBPlayer "Andre Bakkasi" 711 (665) SP = 491

Er zijn inmiddels 4 top-100 spelers. Ik hoop dat er aan het eind van de maand nog wat spelers bijkomen.

Hi Kuiper,

kan je weer eens een updateetje maken en dan de spelers van Harry Bierdop en mij toevoegen? De namen van de teams staan op pagina 5. Ik weet niet of er verder nog nieuwe teams bij zijn gekomen?

Gr!
Reply
Ik doe ook mee:

"Jose Omyacasuso" 770 (?) SP = 391
Reply
De nummer 14 in de ranglijst verslagen en in de 4e ronde gekomen van de Tennis Masters Rome, 72 punten erbij en nu in de top 350. Daar komt nog bij dat ik nog 8 toernooien deze maand te gaan heb (incl. Grand Slam French Open) en maar 36 punten te verdedigen heb. Dat kan wel eens betekenen dat ik in de top 100 kan komen te staan.
Reply
Tussenstand januari 2005 (na dag vijftien) INCL SKILLPOINTS (SP):

1. Elikian "Filippo Velikiandri" 3 (2) 5 titels SP = 796
2. Tom "Ronnie O'Sullivan" 27 (22) 14 titels SP = 769
3. Witte Gei't "Nicolas du Lac" 74 (55) 9 titels SP = 698
4. Dr. Pils "Jarko Stokinen" 83 (83) SP = 707
5. Fred Naaigaren "Frederic Couture" 96 (79) 2 titels SP = 706
6. DJW "Dirk Juan" 118 (108) SP = 504
7. Senseo "Simoni Saeco" 142 (77) 6 titels SP = 695
8. Jeepee "Pieter Latvoet" 169 (161) SP = 513
9. Kuiper "Rafael Kuipal" 177 (177) 1 titel SP = 721
10. Aragorn "Jaap de Mepper" 325 (179) 1 titel SP = 465
11. EBPlayer "Andre Bakkasi" 330 (330) SP = 536
12. Lnenrvn "Laidback Luke" 616 (228) SP = 491
13. Haggie "James Haggemanius" 1052 (458) SP = 373
14. Robert-vdl. "Joachim Robertos" 1109 (1109) SP = 320
15. Harry_b "Harry Bierdop" 1446 (1446) SP = 321
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik moet eens van die Velikiandri af. Joachim Jelikiansson gaat het helemaal maken volgend jaar Wink
Reply
Waar slaat dat op, je staat nota bene 3e! Ik ben er jaloers, ik met mijn Kuipal. Kuiperreo doet het trouwens beter bij mij, hij staat nu 54e.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik doe ook mee. De naam is Andy de Ruiter, 19 jaar en hardcourt 100. Ik heb trouwens al 2x tegen Bakkasi gespeeld en verloren. Nu lig ik al een paar dagen met m'n reet op het strand. De 20e mag ik weer
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Velikiandri wint ook Roland Garros, met een Gravel Skill van 0 Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Reply
Feli Elikian. Ik zelf heb de afgelopen 2 dagen 2x 3 punten met trainen behaald. Voorlopig weer wat geluk dus, ik vergeet wel eens te trainen en dat is jammer, anders was ik zeker 10 punten sterker geweest dan nu.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Ik verloor dus de finale van Roland Garros van Velikiandri , en ik had een gravel skill van 1 :o Toch een beetje vreemd....
Reply
Couture heeft last van een winterdip.
What, me worry?
Reply
Vandaag had ik vrij, morgen ook. Overmorgen moet ik 26 punten verdedigen. :roll:
Reply
De Slam gaat Velikiandri dit jaar niet halen. Een kansloze nederlaag in de eerste ronde. Maar omdat ook O'Sullivan in de 1e ronde verloor en die zijn titel verdedigde is nu

FILIPPO VELIKIANDRI de nieuwe nummer 1 Big Grin

WHOEHA!

Mijn tweede speler... tja, als de eerste speler in de eerste ronde strandt, dan strandt hij natuurlijk in de 2e Wink. Hij blijft 5e in de rankings.
Reply
Mijn Kuiperreo heeft niet optimaal geprofiteerd van de misstap van O´Sullivan. Hij had in de 2e ronde tegen hem moeten spelen. Nog wel de tegenstander van O´Sullivan verslagen maar daarna in de 3e ronde kansloos verloren van een speler die nu 114e staat.

Jammerrrrrrr!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ronnie O'Sullivan Jr. haalt wel de halve finale op Wimbledon en stijgt daardoor naar de 14e plaats. Al m'n 3 spelers dus in de top 14 :Big Grin Dat ik de eerste plaats zou verliezen was ingecalculeerd... Gefelikiandri!!
Reply
Kuiperer verslaat de nummer 1 Velikiandri !!!!!!!!!

Ondanks "slechts" de 3e ronde gehaald, toch 126 punten.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Feli Kuiper. Ik had het vanmorgen gezien ja... niet echt iets om over op het forum te schrijven wat mij betreft Wink
Reply
Jaja, vannacht in me eerste seizoen al een 2e ronde hoofdtoernooi gehaald! 3 Kwallies gewonnen toen ook nog eens in de 1 ronde van een top 500 speler (was zelf 1348) en toen 2e ronde eruit tegen de nr.58 van de wereld in 3 sets! Geen schande...

4 skillpoints voor de wedstrijden vandaag + 3 training :razz:

Edit: en van 1348 naar 800 gestegen :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Wow, Ronnie O'Sullivan Sr. wint de US Open (van de GrandSlams alleen Roland Garros nog nooit gewonnen, maar daar heeft ie ook nooit aan deelgenomen) en dat zonder setverlies!! Tevens staat ie weer terug op nr.1 :Big Grin Niet verwacht, maar wel leuk...
Reply
Ik heb al 38 SP geplust in 25 dagen, maar ik heb er maar 1 verdient met een overwinning op een hoger geplaatste. Ben nu overal mijn gemiddeldes omhoog aan het halen, behalve op de ondergrond die hou ik zo. Is dit een slimme strategie of niet, kenners?
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Ik zou als eerst forehand en backhand naar de 100 brengen ja. Geen idee eigenlijk of dat 'goed' is, ik heb nooit iets anders geprobeerd. Fitness en volley zijn in mijn ogen minder belangrijk.
Reply
Dan heb ik nog wat werk te doen de aankomende maanden.....

Serve 45.0
Forehand 43.0
Backhand 20.0
Volley 35.0
Fitness 45.0
Speed 45.0
Clay 45.0
Grass 0.0
Carpet 0.0
Hardcourt 60.0
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
ik deed altijd serve forehand en backhand om de 10. zijn wel de drie belangrijksten volgens mij.
Reply
Vandaag mijn eerste partij gespeeld tegen O'Sullivan en weet 1 set te winnen, wel de partij verloren.
Reply


Forum Jump: