The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Playa Sport
Arastogi blijft ondanks verlies in de 2e ronde van de French Open op een keurige 22e plaats staan. De carpettoernooien komen eraan en daar moet in gescoord worden.
Reply
Sommigen gebuiken wel heeeel openlijk doping, zoals onze trotse nummer 1:

Name John McGregor
Country AUS
Age 24
Rank 1
Wins 59
Losses 10
Titles 4
High Rank 1
Career Wins 325
Career Losses 103
Career Titles 16

SKills
Serve 100.0
Forehand 100.0
Backhand 100.0
Volley 100.0
Fitness 100.0
Speed 100.0
Clay 100.0
Grass 100.0
Carpet 100.0
Hardcourt 100.0

Dat hij zich maar flink blij en trots mag voelen nummer 1 te zijn! Was al dat geld toch wat waard :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Up,

Het seizoen is weer begonnen
Reply
Zeg is er niemand meer op playa ???
Reply
ik speel onder jasper van der zwan, sta nu 1500 :lol:
Reply
Anderson kamp niet echt geweldig. Voormalig toptienspeler Srichaphanderson blijft laatste maanden hangen rond positie 65.. (beetje frusterend :| )..

Generatie 22-jarigen Nalbanderson jr. en Anderson Yarryd jr. naderen top200..
Van de generatie 23-jarigen Grosjeanderson en Wilanderson verwacht ik eind dit seizoen plek rond de 100..

Nalbanderson jr. heeft overigens wel het Volleys Open gewonnen dit jaar. Errug netjes zo jong en zonder dope..
Reply
Ik zag dat Wilanderson het niet kon bolwerken tegen mijn topper Arastogi die helaas wel wat aan het dalen is momenteel.
Reply
Prima toernooi voor Grosjeanderson:

Connecticut Classic View Main Draw
1R v. wuilly (234) 6-3, 6-4
2R C. Husarova (73) 6-3, 6-2
3R A. Dominguez (204) 7-6 (8-6), 5-7, 6-2
QF m. vandy (90) 2-6, 7-5, 6-2
SF I. Vemic (8 ) 4-6, 6-3, 6-2
F J. Zannidakis (20) 7-5, 5-7, 4-6

Stijgt weer 50 plekkies naar 145...
Reply
Mijn spelers zijn dan allemaal wel top100, echt finales winnen zit er niet in. Toevallig stond Robsunov weer eens in een halve finale French Open voor de rest is het huilen met de pet op.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Mijn El Dodgynoui lootte met inmiddels ranking 30 in de eerste ronde McGregor, dopingkoning en nummer 2! Echt belachelijk natuurlijk. Verloor weer nipt van hem (3de keer dit jaar :letitalloutSmile
Die grand slams moet je echt alleen maar doen als je top 20 bent lijkt wel!

Wel leuk dat forummers het nog spelen, het lijkt een beetje op te drogen!
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Dodge Wrote:Mijn El Dodgynoui lootte met inmiddels ranking 30 in de eerste ronde McGregor, dopingkoning en nummer 2! Echt belachelijk natuurlijk. Verloor weer nipt van hem (3de keer dit jaar :letitalloutSmile
Die grand slams moet je echt alleen maar doen als je top 20 bent lijkt wel!

Wel leuk dat forummers het nog spelen, het lijkt een beetje op te drogen!

Dat overkwa Arastogi op de French open, vandaar dat hij ook nog steeds tussen nr 30 en 40 zweeft. Nog 1 binnen de 1e 100 de rest is daar nog te jong voor.
Reply
Prima toernooi voor Srichaphanderson. Alleen in finale was uberdopingzondaar McGregor net iets beter.. Icon_evil

Porsche Cup View Main Draw
1R Y. Vasudhara (564) 6-2, 6-1
2R V. de Cobos (112) 6-2, 5-7, 6-0
3R I. Vemic (11) 7-6 (7-4), 6-3
QF D. Stillbody (16) 2-6, 6-3, 7-5
SF A. Sampreso (23) 6-4, 3-6, 6-3
F J. McGregor (9) 2-6, 7-5, 6-7 (1-7)
Reply
Nalbanderson jr. verdedigt met succes z'n titel bij het Volleys Open. Grosjeanderson stormt top100 in met z'n derde finaleplek op rij. Icon_twisted In tegenstelling tot vorige twee keer deze keer helaas niet gewonnen... Icon_evil

Nog nieuwe deelnemers dit jaar / deze maand??
Reply
El Dodgynoui heeft zijn sprong naar de top gemaakt in zijn (helaas) laatste jaar, staat nu 13de. Dodgekovic (26) staat in de top 100 eindelijk, 91ste.

Ik ga denk ik volgende maand een nieuwe speler maken, vind 2 spelers hebben wel een fijn aantal. Blijf het toch ook wel leuk vinden.. al klaag ik vaak op het spelletje.. :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Beckerara wint de Open Gaz de France en stijgt door naar plaats 40, Arastogi heeft een zeer matige seizoenstart en hangt rond de 32e plek rond.
Reply
mijn jonge god staat nog steeds rond de 700e plaats, met als beste prestatie een 3e ronde :lol: slow starter neem ik aan
Reply
El Dodgynoui doorgestoomd naar een 7de plek inmiddels! Gisteren zowaar een klassieke forumclash aan de top:

Ericsson Open View Main Draw
1R N. Chevkov (54) 6-3, 6-4
2R E. Lam Lien Ing (129) 6-3, 4-6, 6-4
3R d. maradona (413) 6-1, 1-6, 6-2
4R J. Zannidakis (21) 4-6, 6-1, 6-0
QF m. vandy (34) 6-3, 7-6 (7-3)
SF V. Robnescu (43) 6-1, 4-6, 6-4
F D. Robsunov (2) 3-6, 6-4, 5-7

Had in ieder gaval een all-Robert finale weten te voorkomen :wink:
Reply
Ik wilde het net gaan melden op het forum.

Inderdaad bijna een all-Robert finale! Sad

Je zit me de laatste tijd wel vaker dwars met Dodgydenko en daar ben ik zo blij mee. Maar goed een beetje concurrentie kan geen kwaad, de rest ligt zover achter.

Ik hoop dat je Dodgydenko het volhoudt totaan de ChampionsRace, want een playasport-tennismaand duurt best lang :wink:

Succes, we meet again!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Hij (Dodgynoui, Denko is met pensioen :wink: ) ligt nu 5de, en de verschillen met daarboven zijn klein, dus alle kansen nog. Speelt gravel en carpet en ook niet zo gek veel te verdedigen.
Hij gaat in ieder geval als een speer voorlopig ( 41 - 8 ). Train hem nu op HC voor de grote toernooien aan einde. Daar zal die zeker Robsunov gaan treffen!!

De terugkeer van het dopingvrije forum aan de top!! :8:
Reply
El Dodgynoui schittert nu op plaats 2!!! :8:

Eveneens choked ie als een gek aangeizen hij uit de laatste 3 toernooien slechts 2 winstpartijen heeft geboekt! Sad
Zo haal ik die wmbomba (1) natuurlijk nooit in. Maar nog 5 grote toernooien te gaan, kan van alles gebeuren... Zelfs Robsunov zou me nog kunnen achterhalen.. :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
hmm mijn toppers doen het momenteel wel erg rustig aan, wel een van de jongeren met zijn eerste toernooizege nog wel tegen een teamgenoot.
Reply
Fijne speler die Striker... Icon_evil g&@#>?#$**omme

Groundstroke Open View Main Draw
1R Y. ICKNOAH (1234) 6-0, 6-1
2R A. Yarryd jr. (237) 7-6 (7-5), 6-4
3R L. Wilanderson (93) 4-6, 6-3, 6-4
QF L. Srichaphanderson (25) 6-2, 6-2

SF S. Lal (71) 5-7, 3-6
Reply
He zag vandaag ene Dodgekevic verliezen van mijn jongste telg.
Reply
Icon_evil Dus was dat een van jou?
En hij had nog wel zo'n goede reeks!

We moeten de forumtennissers maar weer eens op een rijtje gaan zetten, volgens mij zijn het er toch weer aardig wat!
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Anderson Yarryd jr. verliest vandaag van 'good old' Rem Laden: 51 JAAR!! :eeeek:

Slamma Jamma Open View Main Draw
1R S. Whatshisface (552) 6-1, 7-5
2R R. Laden (1522) 4-6, 3-6

Name Rem Laden
Country CAN
Age 51
Rank 1522
Wins 5
Losses 1
Titles 0
High Rank 479
Career Wins 180
Career Losses 240
Career Titles 0


... Srichaphanderson wint voor 6e keer in carriere het slamma jamma open; nalbanderson jr. wint in finale van vegas open van grosjeanderson.. Hakkuh
Reply
haha, dat heb ik ook wel eens gehad, soort comeback. Erg fijn is dat altijd.. :roll:

Ik heb een subleague aangemaakt op basis van spelers die ik herkende in de rankings. Check even of alle spelers er tussen staan, en if not dan graag even hun ID's.

http://playasport.com/my_sports/tennis/e...eagueid=43
Reply
huh, welk spel is dat ze gaan op hun 30e toch met pensioen.

Ik heb er trowuens 5 rondlopen op dit moment.

Naam,positie,leeftijd

Araberrer,144,21
Araborg,155,24
Greulara,395,20
Arastogi,108,29
Beckerara,57,26
Reply
14217 en 13437

..wellicht kun je nog kijken op (incomplete) lijst <!-- m --><a class="postlink" href="http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=12">http://playasport.com/my_sports/tennis/ ... eagueid=12</a><!-- m -->
Reply
Thanx, ik heb de lijst wat aangevuld met overige spelers. maar wel een beetje de spelers genomen waar nog in wordt geinvesteerd zeg maar..

Ik zal vanaf nu de actuele lijst bij gaan houden.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Name jasper van der zwan
Country CHI
Age 20
Rank 493
Wins 10
Losses 13
Titles 0
High Rank 493
Career Wins 38
Career Losses 38
Career Titles 0
hier nog 1 :lol:
Reply


Forum Jump: