The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wat is het leiderschap van je coach?
You do not have permission to vote in this poll.
Goed
14.81%
4 14.81%
Redelijk
33.33%
9 33.33%
Matig
18.52%
5 18.52%
Zwak
3.70%
1 3.70%
Slecht
18.52%
5 18.52%
Waardeloos
11.11%
3 11.11%
Rampzalig
0%
0 0%
Total 27 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Leiderschap coach?
#1
Na trainingvorm misschien leuk iedere week een stat onderzoek in een poll vorm te doen. Deze week leiderschap coach!
Reply
#2
uitstekend leiderschap bestaat niet jazz btje jammer Wink
Reply
#3
Momenteel matig. Heb nu overigens een redelijke 'in opleiding'

Mac Wrote:uitstekend leiderschap bestaat niet jazz btje jammer Wink
En Jazz maar zoeken..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
foutje uitstekend coach is weer wat anders, Wink was d8 ik ooit btw wel een speler met goddelijk leiderschap.
Reply
#5
momenteel slecht, maar een goed in opleiding
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#6
JAZZ Wrote:foutje uitstekend coach is weer wat anders, Wink was d8 ik ooit btw wel een speler met goddelijk leiderschap.

Wat dat niet in Letland ofzo? Trouwens nog een behoorlijke rel. Door een bug kreeg die eigenaar een coach met goddelijk leiderschap, maar verzuimde om dat te melden. 1 keer piccen en zijn TS was meteen zwaar paradise on earth. Via-via kreeg een GM dat te horen en gaf een boete, omdat de eigenaar in kwestie dit had moeten melden. Die is op het betreffende forum erg tekeergegaan en alle forumregels overschreden....

Op het hoogtepunt hebben ze de strijdbijl begraven en besloten om hem geen boete te geven, omdat de eigenaar bij hoog en bij laag beweerde dat hij het niet gezien had.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Ik heb een coach met redelijk leiderschap. als hij zakt naar matig neem ik er eentje met goed leiderschap
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#8
Ik dacht dat Bob Sunneson ooit goed leider was en dat daardoor het teamspirit van de eigenaar (een vriendje van de oprichters) altijd erg hoog was.
Toen hebben ze hem maar slecht leiderschap gegeven waardoor hij als geliefd teamspeler niet meer de teamleider was.

Bob Sunesson (773204)
37 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!


Een geliefde teamspeler persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Reply
#9
klopt ja...die gast kon elke match motsen zonder ts te verliezen
Reply
#10
Belang van de coach is toch ook dat hij een zo hoog mogelijke ervaring heeft.

Heb nu een red/red

Maar heb 2 oudjes rondelopen met respectievelijk, form/slecht en uitst/matig.

Wat werkt nu beter om te spelen ???
Reply
#11
coach hoeft geen ervaring te hebben...speler wel om er bepaalde coach van te maken
Reply
#12
Oei, tot nu toe als enige een coach met waardeloos leiderschap, daar gaan we maar eens verandering aanbrengen voor volgend seizoen
Reply
#13
De mijne heeft nog redelijk. Op het moment dat ie matig wordt, ga ik opzoek naar een leuke vervanger.
Reply
#14
Redelijk, alleen net gezakt van goed...
Reply
#15
Op het moment een redelijk/redelijk coach ... Begin volgend seizoen zal ik overstappen op een goed coach/redelijk leider. Verschil tussen goed leider en redelijk leider vind ik momenteel nog te groot.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#16
Momenteel een externe goed coach met slecht leiderschap, wordt binnen 2 seizoenen ingeruild voor een huidige speler met redelijk leiderschap.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#17
Momenteel een goed coach met nu waardeloos leiderschap. Heb nu een redelijk/redelijk speler die eind van het seizoen wel naar goed zal springen en meteen mijn nieuwe coach word.
Reply
#18
Ik heb een speler coach gemaakt met eigenschappen goed/redelijk.
Reply
#19
Oké, vooropgesteld: dit topic had na bijna vier jaar niet per se omhooggehaald hoeven worden. Maar ik wilde geen apart topic openen voor deze mededeling: Alex Billing is gestegen naar goed leiderschap. Ongelooflijk, maar waar. Niemand die nog een stuiver voor zijn kansen gaf, want:

Quote:Transfers voor Alex Billing
Datum Van Aan Prijs TSI toen
05-11-2006 tehe mayl´s team Himmelsblå IF 12 000 € 60

Ja, in november 2006 kocht ik 'm, destijds redelijk-redelijk. Ik gokte erop dat hij met een wedstrijd of 25 wel zou stijgen naar goed ervaring. Maarrrr, nee hoor. Tot vandaag bleef het bij redelijk. Inmiddels is Alex 43 jaar en speelt hij nog steeds alle friendlies, blessurevrij! Altijd weer die angst dat hij +9 aan zijn broek krijgt met een gebroken been, maar nee, wat schetst mijn verbazing terwijl ik tijdens mijn internationale friendly inlog:

Quote:Alex Billing (23498956)
43 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 18-07-2009

Een gemeen persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

En dat na maar 91 wedstrijden voor Himmelsblå IF. Ongelooflijk. Wat vinden jullie, moet ik 'm door laten gaan tot uitstekend Wink ?
Reply
#20
Bakke Wrote:Alex Billing is gestegen naar goed leiderschap

Vooropgesteld: Dat kan nie... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
Ach ach, het zal het tijdstip wel zijn geweest... ervaring natuurlijk :lol:.
Reply
#22
Nu weet ik niet meer exact hoeveel ervaringspunten een speler moet behalen om te stijgen. Het ligt volgens mij tussen de 24 en 28. Laten we voor de gein uitgaan van 24 ervaringspunten om te stijgen.

24 x 5 (0.2pnt voor int friendly) = 120 wedstrijden.

Zeg dat je gemiddeld elk seizoen tot beker ronde 4 komt, dan zou je 12 internationale vriendschappelijke wedstrijden per seizoen moeten spelen.

120 / 12 = 10 seizoenen.

Dan is hij na 2 1/2 seizoen aardig gedaald in zijn leiderschap (redelijk -> zwak) dat hij niet meer de moeite waard is. Denk dat je mijn antwoord wel weet of het de moeite waard is. Trouwens heeft hij wel een mooie leeftijd behaald. Ik zou hem alleen al houden om de record te verbreken.

Quote:oudste speler: 43 jaar
Johan Aalberts (8257251) van FC De Flierefluiters.tk
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#23
Uit mijn hoofd zijn de ervaringspunten als volgt.

4 pnt - NT / U20 / HT-Masters wedstrijd
2 pnt - Beker wedstrijd
1 pnt - Comp wedstrijd / NT & U20 vriendschappelijk
0.2 pnt - Internationaal vriendschappelijk
0.1 pnt - Nationaal vriendschappelijk
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#24
Antidote Wrote:Denk dat je mijn antwoord wel weet of het de moeite waard is.

Het was ook meer een grapje, ik zou het niet aandurven hem nog te laten spelen tot hij uitstekend ervaring opdoet. Veel te riskant Smile.

Antidote Wrote:Trouwens heeft hij wel een mooie leeftijd behaald. Ik zou hem alleen al houden om de record te verbreken.
Oudste speler: 43 jaar
Johan Aalberts (8257251) van FC De Flierefluiters.tk

Goeie tip, maar hij wordt wel in juli pas 44 jaar. Tegen die tijd heb ik 'm wellicht al aangesteld als coach. Aan de andere kant kan het best nog even duren voordat die financiën vrijkomen, dus wie weet wat er nog mogelijk is. Een extra recordje kan nooit kwaad, natuurlijk!

Wat kost het overigens om een interne kandidaat coach te maken? In dit geval dus een goed coach met goed ervaring en redelijk leiderschap?
Reply
#25
Bakke Wrote:
Antidote Wrote:Denk dat je mijn antwoord wel weet of het de moeite waard is.

Het was ook meer een grapje, ik zou het niet aandurven hem nog te laten spelen tot hij uitstekend ervaring opdoet. Veel te riskant Smile.

Antidote Wrote:Trouwens heeft hij wel een mooie leeftijd behaald. Ik zou hem alleen al houden om de record te verbreken.
Oudste speler: 43 jaar
Johan Aalberts (8257251) van FC De Flierefluiters.tk

Goeie tip, maar hij wordt wel in juli pas 44 jaar. Tegen die tijd heb ik 'm wellicht al aangesteld als coach. Aan de andere kant kan het best nog even duren voordat die financiën vrijkomen, dus wie weet wat er nog mogelijk is. Een extra recordje kan nooit kwaad, natuurlijk!

Wat kost het overigens om een interne kandidaat coach te maken? In dit geval dus een goed coach met goed ervaring en redelijk leiderschap?

In principe zal dat rond de 700-750 liggen, afhankelijk van hoe hoog hij zit op zijn ervaring. Vermits hij pas gestegen is, zal dit dus eerder 750k zijn Wink

trouwens: 51. Alexis Goguet-Chapuis (E2) 45 jaar en 93 dagen 8-[
Reply
#26
Thanks Birger! Enne... dat record kan ik dus maar beter vergeten... Wink.
Reply
#27
Antidote Wrote:Uit mijn hoofd zijn de ervaringspunten als volgt.
4 pnt - NT / U20 / HT-Masters wedstrijd

Volgens mij zit hier ook nog een onderverdeling is: Kwalificatiewedstrijden/WK-wedstrijden met het NT en U20 leveren meer ervaring op dan een vriendschappelijke interland.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#28
Antidote Wrote:Uit mijn hoofd zijn de ervaringspunten als volgt.

4 pnt - NT / U20 / HT-Masters wedstrijd
2 pnt - Beker wedstrijd
1 pnt - Comp wedstrijd / NT & U20 vriendschappelijk
0.2 pnt - Internationaal vriendschappelijk
0.1 pnt - Nationaal vriendschappelijk

Dat dacht Anti dus ook Muk Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#29
Excuses. Combinatie van eind van de week en vroeg tijdstip! :oops:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
Ik had Xalilov (azerbeidjan) en die speelde bij mij nagenoeg alleen maar competitiewedstrijden en aan het begin van het seizoen 2 bekerwedstrijden of zo, hij had 10 u20 wedstrijden en was net 21 toen hij met redelijk XP (en dat had hij al ff :winkSmile wegging.

Volgens mij zijn die officiele NT wedstrijden wel meer dan 4 punten waard...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: