The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Livetoernooien
Bij zulke staat er bij mij:
Callingstation; niet bluffen, hard valuebetten.
c 3 str af met A high (of zoiets)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Bij zulke staat er bij mij:
Callingstation; niet bluffen, hard valuebetten.
c 3 str af met A high (of zoiets)

Da's toch een iets intelligentere categorie... :wink:

de zombie callt ala Harry's voorbeeld uit positie met q5 en J3 en 42 en hit dan z'n low pair of TP PK. En dan stug doorgaan. :-&
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
gisteren in het pokerhol in noord weer eens eerste geworden (eigenlijk gedeeld eerste met deshotas, maar ik had 4 x zoveel stack toen we een deal maakte :razz: )
10 euro rebu daar is gewoon ziek.
eerste half uur, echt elke hand preflop all in met minimaal 3 man.
3 x ak, 1 x TT en 1 x QQ en uietraard alles verloren. heb echt veel moeten rebuyen (totaal 120 euro) om beetje stack te vergaren.
Ik vraag me toch af wat de juiste tactiek is als je aan dit soort toernooien zit. Was van plan om dit keer heel tight te spelen en alleen tophanden te spelen, maar dat werkte ook niet echt. Normaal speel ik ook krakers daar (89s etc) maar dan kost je dat echt gewoon minimaal 150 eutjes daar.

Anyway, met 27 deelnemers een een eerste plek van 700 euro is prima voor een tientje rebuy, zegt wel iets over het aggressie niveau. het blijft een leuk toernooitje.
Voor de mensen die bekend zijn met het hol; vrijdag over 2 weken (ik meen de 31e) 115 euro freeze out (15 fee).
Ik doe er wel aan mee als ik kan, meer geinteresseerden?
The great old Ludwig von...
Reply
Was de brilbanaan er ook weer? :razz:

Over twee weken zit ik op Omaha beach helaas :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Eind augustus zijn weer de summerclassics in HC Utrecht! Veel leuke toernooien, denk dat het op de lange termijn niet echt + EV is om in de meeste toernooien mee te spelen maar een gamble op zijn tijd is nooit weg. In Utrecht doet meestal wel de gehele nederlandse top mee.

Ik zit er zelf aan te denken om het €500 european open 6-max toernooi te spelen. Van dit toernooi weet ik zeker dat het -EV is maar goed, het is wel een supervet toernooi. Vorig jaar ff wezen kijken en omdat het vrijwel het enige 6-max toernooi is in europa nemen alle online cashgame toppers de moeite om een toernooitje van €500 euro te spelen, ver onder hun budget natuurlijk.

Zelfs Jorryt was gewoon ff over komen vliegen uit Ierland. Joep speelde toen ook en die zat bij Jorryt, Joris (jazzyface) en AasisdeBaas (Jasper Wetemans) aan tafel. En zo waren er nog 60 tafels haha...

ff kijken of ik hem speel, ga hem iig niet voor 100% spelen. Maar joep wou wel 50% dus moet wel lukken..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Was de brilbanaan er ook weer? :razz:

Over twee weken zit ik op Omaha beach helaas :cry:

Tuurlijk. Na de break kwam ik bij hem aan tafel. Ik pakte de ene helft van zijn stack en shota heeft hem er persoonlijk uitgeknikkerd. Uiteraard ging ie weer mopperend, huilend weg.. Smile
@ Harry, eens even rustig bekijken, lijkt me wel leuk
The great old Ludwig von...
Reply
Zojuist voor het eerst live cashgame gespeeld. Ik runde behoorlijk hot waardoor ik met een aardige winst wegging maar ik zat daar toch behoorlijk scared. Het had een stukje meer kunnen zijn namelijk maar goed ben op zich tevreden.

1/2$ zijn de blinds (canadese dollars trouwens) en ging met 100$ zitten. Aan tafel zaten vooral locals maar genoeg calling stations. Niveau was even dramatisch als in de verhalen die je altijd erover hoort. 5e of 6e hand aan tafel krijg ik AQ. Ik zit in middenpositie en na 1 caller maak ik er 10 van (ongeveer de standaardraise daar...). small blind callt en limper voor me callt ook. Flop is AKT, niet heel relaxed maar uiteraard c-bet ik wel (20) en ik pik de pot op.

Hierna fold ik een hele tijd, heel af en toe een flopje proberen te bekijken met sc ofzo maar niet erg succesvol. Vervolgens krijg ik een gratis flop te zien met J3 en de flop is J82. 4 man zaten er in de pot en EP bet 6$, ik flatcall en gozer achter me ook. Turn checked iedereen en ook op river. Beide blanks trouwens. Op de river had ik wellicht een valuebet kunnen plaatsen. Maar goed mn paartje boeren is goed, EP better draait TT open, die had dus zeker een kleine valuebet gecalld.

Tijdje later krijg ik JJ en ik open naar 10$. Ik krijg 3 callers en de flop is Q62. Ik durf niet te c-betten met 3 anderen in de pot en iedereen checkt. Turn is een K en nu bet een loose agressive speler in vroege positie 25$ (pot is ruim 40). Eigenlijk denk ik dat hij hier een play maakt om de pot op te pakken maar ga hier niet callen. Iedereen fold en helaas laat ie zn hand niet zien.

2 handen later krijg ik KK op de button.....natuurlijk is dit het enige handje in anderhalf/2uur tijd dat door iedereen gefold wordt. Ik raise naar 10 en ook de blinden folden. cooler Sad

paar handen later krijg ik 56s en ik limp in. small blind raised naar 6 (rare raise er werd altijd meer geraised) en natuurlijk callen er weer 3 man waaronder ik. flop is 378 en iedereen checkt. turn is een prachtige 4. Iedereen checkt naar me toe en ik bet 20 (pot is 24 ofzo) en iedereen fold Sad

Hand gelijk erna krijg ik QQ, ik raise naar 10 en krijg 3 callers (verrassend) Flop is 78T (2 harten) en ik c-bet 20. Ik krijg 2 callers. Turn is een 2. Ik besluit hier te checken voor pot control. Turn is nog een 8 en hier baal ik wel van, ik had hier gewoon moeten valuebetten 25/30 ofzo maar ik durf het niet en besluit dat ik blij ben met de pot zoals die is. Gozer achter me denkt nog wel lang na over een bet maar besluit het niet te doen (hier had ik wel heel veel gecalled trouwens). LAG laat een draw zien en gozer achter me muckt nadat ik QQ laat zien.

Uiteindelijke resultaat een nette 90$ up en dus zeker niet ontevreden maar denk dat t wel iets meer had kunnen/moeten zijn. Wel vet veel geld weg te halen hier, zaten heel veel calling stations dus ga misschien vandeweek nog wel even. Maar blijft toch lastig als dit niet je limieten zijn.
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik zit er zelf aan te denken om het €500 european open 6-max toernooi te spelen. Van dit toernooi weet ik zeker dat het -EV is maar goed, het is wel een supervet toernooi. Vorig jaar ff wezen kijken en omdat het vrijwel het enige 6-max toernooi is in europa nemen alle online cashgame toppers de moeite om een toernooitje van €500 euro te spelen, ver onder hun budget natuurlijk.

ff kijken of ik hem speel, ga hem iig niet voor 100% spelen. Maar joep wou wel 50% dus moet wel lukken..

I'm in!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
kutzooi. 300 euro van zaterdag zit vol. Wilde ik me voor inschrijven.
Ik overweeg nu dat bounty tournament te spelen. Iemand daar ervaring mee?
The great old Ludwig von...
Reply
Denk het niet... wordt volgens mij 1 van de 1e keren.

6max zal ook wel bijna vol zijn denk ik, toen ik kocht waren er nog 19!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
oke. Ik ga misschine main event spelen. I know -EV, maar wel leuk om eens mee te maken en denk toch eerste plek ongeveer 60k.
Wil zelf 500 max neerleggen, denk wel dat ik de rest gebacked krijg.
Het wordt of Bounty of me
The great old Ludwig von...
Reply
Hmm denk dat ME minder -EV is als die 6-max maar ja die 6 max is wel veel vetter daarom speel ik die.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik ga mijn debuut maken op de Unibet Open in Praag \Big Grin/ \Big Grin/
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Als verslaggever?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nee, dat debuut was op een klein toernooi in Las Vegas :wink:

In Praag doe ik mee aan het hoofdtoernooi. Ik kan natuurlijk voor geen meter pokeren. Mijn enige doel is om op te vallen. Hoe ik dat ga doen, weet ik nog niet.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
bekijk anders wat filmpjes van Phil Helmuth voor inspiratie...
The great old Ludwig von...
Reply
ga in de bruidsjurk van je vrouw?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Een parodie op Helmuth met een bruidsjurk aan.... ik vind het briljant!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Elke hand blind all in tot je dubbel of tot je bust :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
gisteren in de kroeg aan t cash spelen.
Relatief kleine blinds, 10, 20 cent, maar niveau flopje kijken... De gemiddelde eerste raise is naar 4 euro, dus waarom die kleine blinds nog steeds zo zijn zal mij een raadsle wezen.
anyhow; niveau is best slecht op een enkeling na. Iedereen wilt een flopje kijken dus goede handen moet je meteen dik raisen om ten minste 1 of 2 limpers af te schrikken.
Ik ben een van de weinige die preflop raist hier. Kon hiermee relatief gemakkelijk van 20 euro naar 80 euro komen. (wel 2 x AA volle bak uitbetaald gekregen).
Dan deze hand. Ik krijg voor de derde keer AA.
IR UTG riast van 20 ct. naar 2 euro, uiteraard 2 limpers, dus ik raise 16 euro en krijg 1 caller (de man voor mij).
Flop: AQ6 rainbow.
Hij bet 20 en ik schuif all in. Hij zegt dat ie AK heeft en dat ie mij op pocket vrouwen zet....
Hij denkt lang na en callt.
Inderdaad AK schoppen. Procentje of 6 heeft ie volgens mij nog; of runner runner straat of runner runner flush.
Turn: J schoppen
River: 10 schoppen.
Om maar ff duidelijk te maken dat ik niet moet denken ooit een showdown te winnen wordt er maar direct een straat en een flush voor hem uit het deck getoverd.
Het is echt te ziek voor woorden. Of ik nou online speel bij Everest, Stars of gewoon live. Ik kan al een maand of 5 bijna geen showdown meer winnen. Ja ik win de eerste 2 pocket azen om mijn stack groot te krijgen om vervolgens tegen de enige aan tafel die een vergelijkbare stack heeft het weer weg te geven.
Uiteindelijk nog wat terug gewonnen, maar goed, ik ben er echt helemaal klaar mee nu.
The great old Ludwig von...
Reply
Vandaag dus de 6max gespeeld op de summerclassics en ff netjes €550 (275 a Harry en 275 a Joep) weggepist. Letterlijk geen seconde het gevoel gehad ook maar 1% kans te maken. Geen hand kon ik hitten, echt niks gewoon.

Zoals ik al had gezegd was het echt een knettersterk bezet toernooi, alle toppers waren er iig. Harry heeft dan net weer het geluk op echt de aller, aller, aller slechtste tafel (dus de beste om aan te zitten) plaats te mogen nemen. Echt by far de weakste tafel van de 20. Ten eerste zaten we bijna 1,5 uur 5handed aangezien iemand 1,5 uur later kwam. Tafel:

seat 1: Harry Bierdop; dikke speknek.
seat 2: een "mokertje" oftewel een Marokkaantje die zelfs in de foyer en in het restaurant met de zonnebril op zat. Deze vriendelijk vriend deinsde niet terug voor openraises tussen de 6 en 12bb.
seat 3: Een gruwelijke "dork", had z'n oren op de kaaklijn zitten als een soort vleugels, ik was zo al bang om naar hem te kijken laat staan in een pot. Tevens zat hij de gehele dag, ondanks dat de parels hem 3 rijen dik over het voorhoofd liepen, met trui en jas aan. Grootste hobby van deze vriend was limp/folden en monsters hitten of oppakken. ( AA 2x, AK en QQ gehad, en 3 setjes in 2,5 uur LOL)
seat 4: jonge gast, snapte wel dat je veel moet openen etc 6max maar blufte nogal eens vs verkeerde mensen op verkeerde boards.
seat 5: Vrij aparte vent, jaar of 40, loose/passive (raisde echt NOOIT), leek me homoseksuele kakker. Heel rare vent iig, hij kwam 1,5 uur te laat.
seat 6: Wendy Slot, wel bekend. Speelt veel limit en vond ik het sterkst spelen van de tafel. Ging er wel als 1e af met AK vs QQ van seat 2.

Tsja, wat moet ik van het toernooi zeggen. Het was echt kansloos, echt geen seconde goed gevoel gehad. Ik heb echt helemaal niks gehit. In 2,5 uur tijd 2 x AQ IP gecallt en 2 x TP geflopt en op de turn klein potje opgepakt. Verder gewoon echt helemaal niks gehit. Wel wat potjes opgepakt die de rest niet wilde hebben maar allemaal met air. Kan ook niet klagen over beats ofzo... kreeg niet eens iets om een beat te krijgen :razz: .

Enige hand, en daar gaat het achteraf misschien al mis, die ik kreeg was [Kd] [Kc] alleen wel al de 3e hand. Iedereen is dus nog unknown aan tafel en je zit 250bb diep. Ik raise naar 80 (10/20) vanaf de CO. beide blinds callen, flop is [5d] [6d] [7d] , ik bet 120, sb (seat 2) raist naar 330. Ik call, turn is een [Tc] hij bet 440, ik call en river is [7s] Nu bet ie 760, ik fold na ff denken.

Achteraf (na hele dag aan tafel gezeten te hebben) had ik liever gecallt. Hij zei later wel dat ie een 7 had maar dat wil niks zeggen want toen zaten we nog allebei in het toernooi. Na het zien van hoe hij een aantal lines nam en betsizes nam met bluffs en monsters denk ik toch dat ik had moeten callen. Je geeft dan ook meteen een signaal af dat je niet makkelijk te bluffen bent maar op dat moment dacht ik daar ook niet echt aan. Ik kon/kan me ook niet zo goed voorstellen dat een complete unknown check/raise 3 barrel blufft maar goed... zat er dus meteen slecht in.

Daarna aantal keren geopend en gecallt maar echt niks geflopt en als je constant in 4way potten zit kan je ook gewoon bijna geen stack opbouwen met non-showdown handen. Uiteindelijk werd ik verplaatst naar een andere tafel. Toen had ik nog 2.1k (5k startstack), 1e hand raist er iemand naar 260 (in 50/100), CO en button callen, ik kijk en heb AJo op de SB, ik shove all in. de raiser en de CO folden, de button callt met KQ, flop Qxx en afgelopen.

1 handje dan om een schets te geven van mijn tafel:

Level = 50 / 100 en we zitten 6 handed;
utg fold, utg+1 (seat 4) maakt 260, seat 5 callt, seat 6 (nieuwe gast, ipv van wendy slot gekomen) 3bet naar 960 (met nog 1600 behind), ik fold, knuffelmarokkaan COLDCALLT de 3B haha. IR heeft ook nog maar 2k maar fold toch. Seat 5 callt uiteraard. Flop is [Jd] [9c] [5d] , seat 2 checkt, "de enge man" donkbet ineens 800 in 2800. Grote neonlichten met "IK HEB EEN BOER" beginnen al boven zijn hoofd te knipperen. Seat 6 ziet de bui al hangen en denkt toch nog ff een minuut of 3 na of ie misschien de odds krijgt om zijn AK toch te pushen. Probleem is natuurlijk dat als die gast AJ/KJ heeft, hij nog maar 3 outs heeft. Hij fold toch maar.

Knuffelmaroc raist echter instant naar 2900 en speelt nog 1800 behind. Nu gaat "de enge man" instant all in voor net iets meer als de knuffelmaroc. Knuffelmaroc helemaal geirriteerd, heeft zijn kaarten al bijna in de muck liggen (LOLLLLLLLLL waarom reraise je je dan commited!!!!). Hij begint wat te zwetsen over "je hebt die boer" en is dan zo gefrustreerd dat ie zijn chips er toch maar ingooit. Handen gaan open, de enge man heeft keurig TJo (LOL) en de knuffelmaroc draait TT open (moet ik blijven lollen?). Hij zit te schelden en te tieren, staat al ongeveer 3 tafels verder op als de dealster keurig een 1 outer voor de knuffelmaroc draait op de turn :waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Overigens was 1 tafel naast mij enigzins sterker Undecided :

Jorn Walthaus
Sven Polarski
Kenny Halleart
Joris Jaspers (snel out)
Daan Ruiter
en 1 vis :razz:

Elke hand op die tafel was er gewoon: raise, 3bet en dan call en flop spelen of een 4B gevolgd door een fold of een shove. Gewoon echt elke hand en die arme arme arme ouwe vis die wist niet wat hem overkwam. Volgens mij heeft ie 3 x geprobeerd in te limpen, daarna is ie overgestapt op de minraise Undecided . Waarna ie uiteraard call na call kreeg of gewoon ook een 3B om de oren kreeg.

Die man kan denk ik niet zeggen dat ie "tenminste een lekker potje heeft gekaard voor €550" :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
gittermaster Wrote:gisteren in de kroeg aan t cash spelen.

Welke kroeg? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
de laurierboom
The great old Ludwig von...
Reply
Davydoff Wrote:Ik ga mijn debuut maken op de Unibet Open in Praag \Big Grin/ \Big Grin/

SkyEurope failliet..... laat ik daar nou net mijn ticket hebben geboekt naar Praag :-(
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Je bent niet de enige! Van de week ook al wat mensen gehoord die daarmee geboekt hadden!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Dit buitenkansje wil ik jullie niet ontnemen.


Attached Files
.jpg   wedden.JPG (Size: 152.41 KB / Downloads: 117)
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Ruben van der meer Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Check vanaf 8 minuut 40. Die gozer wordt echt een topper!! :wink:

http://www.casinocity.nl/unibet_open_pra...10035.aspx
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Undecided Undecided
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: