The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




cabaret 2005-2006
#31
kaarten Javier Guzman van de hand gedaan, volgende afspraak is bij De Ploeg.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#32
Zaterdag naar de finale van Cameretten geweest.


Van de 3 finalisten gaan we (gelukkig) niets meer horen. Winnaar Begijn Le Bleu, kreeg tevens de publieksprijs en knuffelantiliaan Jandino Asporaat de persoonlijkheidsprijs.

Leuker was echter het gastoptreden van Theo Maassen na de pauze, die ruim drie kwartier van zijn nieuwe show speelde. Nou, dat wordt ouwerwets genieten straks in Juni! =D>

Daarna nog afgetapt in Cafe Rotterdam, met een aantal heerlijke cocktails. #-o
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#33
Heb afg. weekend de dvd box met het gehele werk van Finckers gekregen. Met een woord geniaal! AL het werk van Youp ga ik ook nog aanschaffen. Van Teeuwen, de minste van de 3 als je het mij vraagt, heb ik alles al, evenals van Jiskefet
Reply
#34
voor de liefhebber:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=17499&playerName=variatee.player">http://variatee.vara.nl/mediaplayer/pla ... tee.player</a><!-- m -->

kun je allemaal stukjes van cabaratiers bekijken
Reply
#35
Vorige week Ruben & Nathan gezien. Ik vond ze erg leuk. Goede vaak subtiele grapjes. Veel typetjes en sketches werden gedaan.

Deze week staat Jochem Meyer op het programma.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#36
Davydoff Wrote:Vorige week Ruben & Nathan gezien. Ik vond ze erg leuk. Goede vaak subtiele grapjes. Veel typetjes en sketches werden gedaan.

Deze week staat Jochem Meyer op het programma.

Das toevallig, hier ook!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#37
Ik ben gisteren naar Youp geweest in de Schouwburg in Groningen.... :eeeek:

Ik wil er niet eens over praten, zo slecht, oubollig, simpel en goedkoop. :-#
Reply
#38
Vanavond naar Ajuinen en Look :!:

Aangezien The Mike & Thomas show mijn favo show is, verwacht ik veel van de heren.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#39
Kasper van Kooten.

We hebben overwogen om in de pauze maar naar 'Public' te gaan.

Wat een arrogante kwal.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#40
Kennemerland Wrote:Kasper van Kooten.
We hebben overwogen om in de pauze maar naar 'Public' te gaan.
Wat een arrogante kwal.

Hahahaha, Kasper kan inderdaad soms wat arrogant overkomen Big Grin Ik kan je echter melden dat ie allesbehalve arrogant is.
Reply
#41
Marshall Wrote:
Kennemerland Wrote:Kasper van Kooten.
We hebben overwogen om in de pauze maar naar 'Public' te gaan.
Wat een arrogante kwal.

Hahahaha, Kasper kan inderdaad soms wat arrogant overkomen Big Grin Ik kan je echter melden dat ie allesbehalve arrogant is.

Joh, hebben jullie samen op de padvinderij gezeten? :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#42
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:
Kennemerland Wrote:Kasper van Kooten.
We hebben overwogen om in de pauze maar naar 'Public' te gaan.
Wat een arrogante kwal.

Hahahaha, Kasper kan inderdaad soms wat arrogant overkomen Big Grin Ik kan je echter melden dat ie allesbehalve arrogant is.

Joh, hebben jullie samen op de padvinderij gezeten? :roll:

Joh nee, maar een van de vriendinnen van mijn vrouwke kent hem erg goed (zelfde vriendenkring) dus ik kom m wel eens tegen op feessies en partijtjes Wink

oh, bijna vergeten, moet natuurlijk ook nog even een rolleyes plaatsen... :roll:
Reply
#43
Ik weet dat dit redelijk tevergeefs is maar iemand enig idee of er nog ergens kaartjes voor een show van Jochem Meyer te vinden zijn?
Wie dit leest is gek
Reply
#44
cool
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#45
Hoef Wrote:Verveer had wel een aantal aardige grappen maar eigelijk was het matig. Aardig is dan wel dat ze na de voorstelling nog even een biertje komen drinken met het publiek (toch zeker 40 man).

Zaterdag Verveer gezien en ik vond hem behoorlijk grappig. Het was geen super show, maar ik heb toch wel een aantal keer flink in een deuk gelegen.

Dit jaar weinig soeps gezien in cabaret land. Expres dit jaar NIET gekozen voor de allergrootste namen en dat is mij duur komen te staan. Ajuinen & Look, Ruben & Nathan en Jochem Meyer vielen allemaal tegen. Roue Verveer had als enige een redelijke goede show.

Volgend jaar gewoon weer Lebbis, Najib en Javier.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#46
Lamme Lennie Wrote:
Davydoff Wrote:Vorige week Ruben & Nathan gezien. Ik vond ze erg leuk. Goede vaak subtiele grapjes. Veel typetjes en sketches werden gedaan.

Deze week staat Jochem Meyer op het programma.

Das toevallig, hier ook!

Hier ook.............heb alleen helaas de show van Meyer moeten missen.
Voor wie Meyer wel gezien heeft: hij is in iedere show zijn tekst vergeten hoor en zijn geluidsman helpt hem iedere keer even slecht. :wink:

Ruben en Nathan vond ik goed, met name het lied van de Stier was erg leuk........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#47
Bumme Wrote:kaarten Javier Guzman van de hand gedaan, volgende afspraak is bij De Ploeg.

Stappen met 5 dames gaat de voorkeur krijgen boven het optreden van de Ploeg. Derhalve bij deze 2 kaarten te koop voor vrijdag 24e in de Kleine Komedie. Ze staan ook op Marktplaats maar daar zijn ze duurder.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#48
is de ploeg wat?
en hoeveel vraag je ervoor?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#49
Bocaloca Wrote:is de ploeg wat?
en hoeveel vraag je ervoor?

De Ploeg
Prijs: € 18,00 - € 22,00
De Ploeg -het beproefde samenwerkingsverband van de cabaretiers Peter Heerschop, Viggo Waas en Joep van Deudekom (NUHR) met de acteurs Han Römer en Titus Tiel Groenestege- voert al enige jaren met groot succes criminele, incestueuze en anderszins ontsporende families ten tonele. Op een of andere manier hebben ze daar veel verstand van. Voor het tableau van de tot in de wortels van de stamboom ontaarde maffiafamilie waar het in Vendetta om draait, zijn extra gasten uitgenodigd. Najib Amhali als de slechterik. Of juist als de goeierik. Hangt af van zijn inzet bij de repetities. Marisa van Eyse als de moeder aller moeders. Of als de tante. Hangt ervan af wie er met haar wil trouwen. Derde gast is de jonge diva Lies Visschedijk. De Ploeg deed haar een voorstel dat niet geweigerd kon worden. Deze cast raakt -vooralsnog alleen in de voorstelling- verzeild in een bloeddoorlopen en -stollende vete die goedschiks of kwaadschiks beslecht moet worden. Kwaadschiks heeft de voorkeur.

1e rang 22,00
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#50
Davydoff Wrote:Zaterdag Verveer gezien en ik vond hem behoorlijk grappig. Het was geen super show, maar ik heb toch wel een aantal keer flink in een deuk gelegen.

Roué is idd beter geworden sinds ik hem zag debuteren bij Toomler... mijn enige probleem met de 'stand-up brothers' is dat het toch altijd weer aankomt op de zwart-wit moppen... (ofschoon ik de klassieker: "Waarom winnen negers zo vaak de 100 m sprint? Als ze een pistool horen afgaan, denken ze automatisch dat ze hard weg moeten rennen voor de politie." geestig blijf vinden :wink: )
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#51
Wat krijg je als je een Neger kruist met een octopus?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#52
???
Reply
#53
een achtarmige bandiet.
Reply
#54
:lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#55
Vrouwlief is weer dusdanig hersteld van de heup-operatie dat we vorige week weer eens naar een theater konden.

Johan Hoogeboom ! Dit was van een erbarmelijk niveau, niet te filmen. Wat is die vent slecht. Ik ben gek op droogkloten als Boerstoel, Weemoedt, Dorresteijn of zo, maar die ogen tenminste nog als echte goot-figuren. Deze man moet liedjes blijven schrijven, maar absoluut niet zelf uitvoeren. We zijn in de pauze weggegaan.

Vanavond zijn we naar Richard Groenendijk geweest. Van het begin straalt de klasse ervan af. En ook nog eens een verhaal met een begin en eind en vele tussenlagen. Een aanrader.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#56
Bumme Wrote:Wat krijg je als je een Neger kruist met een octopus?

Ik weet het ook niet maar het kan vast goed katoen plukken.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#57
Bocaloca Wrote:is de ploeg wat?
en hoeveel vraag je ervoor?

Ondanks een bod van €80,00 op mijn kaarten heb ik besloten om toch zelf te gaan en wat ben ik daar blij om !
Fantastische voorstelling die echt helemaal klopte en af was.

Ik zie veel voorstellingen maar deze show komt met stip mijn persoonlijke top 3 binnen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#58
Bumme Wrote:
Bumme Wrote:Wat krijg je als je een Neger kruist met een octopus?

Ik weet het ook niet maar het kan vast goed katoen plukken.........

"Zoooooo, ook met de dames op stap?"
"Nee, lul, hersenbloeding!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#59
Icon_question
Reply
#60
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:
Bumme Wrote:Wat krijg je als je een Neger kruist met een octopus?

Ik weet het ook niet maar het kan vast goed katoen plukken.........

"Zoooooo, ook met de dames op stap?"
"Nee, lul, hersenbloeding!"

:wink: idd, die twee ja !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: