The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




cabaret 2005-2006
#61
Afgelopen weekend naar Turks Fruit in Arnhem geweest.

Aanrader, de waterlanders rolden bij de meeste dames over de wangetjes.
Reply
#62
Morgen (bijna vandaag) naar Theo Maassen, laatste voorstelling van dit seizoen voor mij.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#63
Bumme Wrote:Morgen (bijna vandaag) naar Theo Maassen, laatste voorstelling van dit seizoen voor mij.
Ik ga in mei ook, laat even weten hoe het was.

Heb al van iemand anders gehoord dat het erg goed was, dus ik ben benieuwd!
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#64
Zaterdag naar Arie en Sylvester... zal mij benieuwen!
Wie dit leest is gek
Reply
#65
Kleine Jan Wrote:Zaterdag naar Arie en Sylvester... zal mij benieuwen!

Als je nog nooit een voorstelling van dit duo gezien hebt is het een erg leuke en venieuwende show! Als je ze al vaker hebt gezien dan is het een beetje van hetzelfde!

Vergeet niet voor aanvang even het Arie en Sylvester Playstationspel te spelen, is erg leuk gemaakt !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#66
Ik heb wel wat shows gezien op DVD.. vooral VET vond ik erg leuk...

Ik hoorde een vriend van mij ook over die Playstation ja.. ben benieuwd!
Wie dit leest is gek
Reply
#67
Iemand de nieuwste show van De Vliegende Panters al gezien of geboekt? Ik zit erover te twijfelen omdat de kaarten vrij hard gaan maar ik weet niet hoe try-outs van DVP zijn. Ooit een try-out van Kasper van Kooten gezien en dat was echt 3x ruk, try-out van Acda ed Munnik was ook bij vlagen een herhaling van hetzelfde stukje, dus ik twijfel altijd even bij het woordje 'try-out'
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#68
Bumme Wrote:
Kleine Jan Wrote:Zaterdag naar Arie en Sylvester... zal mij benieuwen!

Als je nog nooit een voorstelling van dit duo gezien hebt is het een erg leuke en venieuwende show! Als je ze al vaker hebt gezien dan is het een beetje van hetzelfde!

Vergeet niet voor aanvang even het Arie en Sylvester Playstationspel te spelen, is erg leuk gemaakt !

Ik heb Rammen! van ze gezien en dat was een van de broekzakuitscheurendste voorstellingen die ik ooit heb gezien. :lol:
Vooral de scene's met de publiekscamera en de virtuele zee met vissen waren prachtig.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#69
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:
Kleine Jan Wrote:Zaterdag naar Arie en Sylvester... zal mij benieuwen!

Als je nog nooit een voorstelling van dit duo gezien hebt is het een erg leuke en venieuwende show! Als je ze al vaker hebt gezien dan is het een beetje van hetzelfde!

Vergeet niet voor aanvang even het Arie en Sylvester Playstationspel te spelen, is erg leuk gemaakt !

Ik heb Rammen! van ze gezien en dat was een van de broekzakuitscheurendste voorstellingen die ik ooit heb gezien. :lol:
Vooral de scene's met de publiekscamera en de virtuele zee met vissen waren prachtig.

Die was inderdaad ook lache ja... lache dat die lui uit het publiek aan het einde van de show weer terugkwamen...
Wie dit leest is gek
Reply
#70
Marshall Wrote:Iemand de nieuwste show van De Vliegende Panters al gezien of geboekt? Ik zit erover te twijfelen omdat de kaarten vrij hard gaan maar ik weet niet hoe try-outs van DVP zijn. Ooit een try-out van Kasper van Kooten gezien en dat was echt 3x ruk, try-out van Acda ed Munnik was ook bij vlagen een herhaling van hetzelfde stukje, dus ik twijfel altijd even bij het woordje 'try-out'

Heb Grote Drie gezien in de TO en die was zeer matig. Later ook naar de echte voorstelling geweest en mijn billen uit mijn string gelachen......
Ik ga iig niet meer naar een TO.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#71
FC Wageningen Wrote:
Bumme Wrote:Morgen (bijna vandaag) naar Theo Maassen, laatste voorstelling van dit seizoen voor mij.
Ik ga in mei ook, laat even weten hoe het was.

Heb al van iemand anders gehoord dat het erg goed was, dus ik ben benieuwd!

Nu weet ik het zeker; het enige goede dat uit Eindoven komt is Theo Maassen, wat is die kerel goed zeg echt HC !
Geen grappen die je zomaar even navertelt maar een voorstelling die van begin tot einde klopt en waar helemaal niets aan ontbreekt.

Zowaar ook nog een beetje echte emotie als hij het heeft over zijn moeder die veel te vroeg overleden is, je ziet dat hij het daar echt moelijk mee heeft want hij is totaal geen ochtendmens!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#72
Vorige week Guido Weyers gezien. Vorig jaar in een klein zaaltje, deze show in de 'grote' zaal. Een aanrader !!!!

Gisteren voor het eerst Jochem Meyer live gezien.
Ik heb in een deuk gelegen. Vrijwel geen verhaal, ongelooflijk hak-op-de-tak, maar wel zeer weloverwogen. Zeer knap ! Alle dorpen en wijken uit de omtrek in de juiste kontekst genoemd.
Achteraf in de kroeg begonnen we steeds zomaar te lachen om een scène die we proestend weer herhaalden. 't Zal de lente wel zijn.

Begin juni nog de Vliegende Panters.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#73
Ging het bij jullie ook per ongeluk fout en loste Jochem dat toen heel leuk op met zijn geluisman ?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#74
Quote:Zowaar ook nog een beetje echte emotie als hij het heeft over zijn moeder die veel te vroeg overleden is, je ziet dat hij het daar echt moelijk mee heeft want hij is totaal geen ochtendmens!
Ik hoor t m zo zeggen Smile
Ik vind Theo Maasen ook geweldig, echt de beste van zijn generatie. Wat je zegt; er zit altijd een lijn in zijn show en t klopt gewoon. Ik wil die show ook zien...
Hoe heet die show Bum?
The great old Ludwig von...
Reply
#75
Ik wil ook heel graag naar Jochem Meyer maar kan echt nergens aan kaarten komen. Sad
Wie dit leest is gek
Reply
#76
Heb je Jochem al gebeld?
Reply
#77
Nee daar was ik nog niet opgekomen.. bedankt!
Wie dit leest is gek
Reply
#78
heb jij geen kaartjes over dan dug?
Reply
#79
Bumme Wrote:
Kleine Jan Wrote:Zaterdag naar Arie en Sylvester... zal mij benieuwen!

Vergeet niet voor aanvang even het Arie en Sylvester Playstationspel te spelen, is erg leuk gemaakt !

KJ, nog gespeeld?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#80
:lol: :lol:

Ik niet, ik vertrouwede het zaakje niet... maar Kleine Jantien kon het niet laten om toch even te spelen dus die kreeg een straal water over der mouw :lol:

Vond het een erg leuke show, heb een zeer leuke avond gehad!
Wie dit leest is gek
Reply
#81
Bumme Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Bumme Wrote:Morgen (bijna vandaag) naar Theo Maassen, laatste voorstelling van dit seizoen voor mij.
Ik ga in mei ook, laat even weten hoe het was.

Heb al van iemand anders gehoord dat het erg goed was, dus ik ben benieuwd!

Nu weet ik het zeker; het enige goede dat uit Eindoven komt is Theo Maassen, wat is die kerel goed zeg echt HC !
Geen grappen die je zomaar even navertelt maar een voorstelling die van begin tot einde klopt en waar helemaal niets aan ontbreekt.

Zowaar ook nog een beetje echte emotie als hij het heeft over zijn moeder die veel te vroeg overleden is, je ziet dat hij het daar echt moelijk mee heeft want hij is totaal geen ochtendmens!

Heb bij de Camarettenfinale 2005 al een promising preview van Theo gezien, die door bovenstaande recensie wordt bevestigd. Ik kan niet wachten tot 3 juni!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#82
Mac Wrote:heb jij geen kaartjes over dan dug?

Jawel, maar dat mag ik hier niet melden van de forumpolitie.

Als ik zeg dat ik ergens kaartjes voor heb is het direct SPAM... :roll:
Reply
#83
Bumme Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Bumme Wrote:Morgen (bijna vandaag) naar Theo Maassen, laatste voorstelling van dit seizoen voor mij.
Ik ga in mei ook, laat even weten hoe het was.

Heb al van iemand anders gehoord dat het erg goed was, dus ik ben benieuwd!

Nu weet ik het zeker; het enige goede dat uit Eindoven komt is Theo Maassen, wat is die kerel goed zeg echt HC !
Geen grappen die je zomaar even navertelt maar een voorstelling die van begin tot einde klopt en waar helemaal niets aan ontbreekt.

Zowaar ook nog een beetje echte emotie als hij het heeft over zijn moeder die veel te vroeg overleden is, je ziet dat hij het daar echt moelijk mee heeft want hij is totaal geen ochtendmens!
:lol: Die was inderdaad echt goed.

Ik vond de voorstelling super!
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#84
Maasen gezien, vond ik niet echt geweldig. Ben wel een beetje uitgekeken en -geluisterd op zijn (kont)neuken, pijpen, beffenverhalen.
Arie en Silverster waren wel te pruimen maar wel erg gericht op het afzeiken van een paar mensen uit het publiek (beetje makkelijk).
Kommilfoo afgelopen vrijdag was dan wel weer erg grappig; twee Belgische broers die zowel goeie teksten schrijven als ook erg muzikaal zijn. Aanrader!
Reply
#85
Quote:Maasen gezien, vond ik niet echt geweldig. Ben wel een beetje uitgekeken en -geluisterd op zijn (kont)neuken, pijpen, beffenverhalen.

Doet mij meer aan Teeuwen denken dan aan Maasen
The great old Ludwig von...
Reply
#86
Hoe heet die show van Maasen Bumme?
Reply
#87
wie is Maasen Bumme?
The great old Ludwig von...
Reply
#88
Hey Visacard oplichter :-$

Hoe heet die show van Maasen, Bumme?

:8:
Reply
#89
Dugarry Wrote:Hey Visacard oplichter :-$

Hoe heet die show van Maasen, Bumme?

:8:

Wink
Oplichter? Problemen met je card?
The great old Ludwig von...
Reply
#90
gittermaster Wrote:
Quote:Maasen gezien, vond ik niet echt geweldig. Ben wel een beetje uitgekeken en -geluisterd op zijn (kont)neuken, pijpen, beffenverhalen.

Doet mij meer aan Teeuwen denken dan aan Maasen

Beaam. Als er iemand altijd platvloers en simpel uit de hoek komt is het Teeuwen wel. Ik zag laatst een stukje van de show waarmee hij (samen met die overleden gozert) een cabaretfestival won en toen viel me op dat hij daar al hetzelfde typetje doet die hij ook in alle andere shows uit de mottenballen haalde. BOOOOOOOORING!

Gisteren de nieuwe programma-gids voor de Schouwburg+Oosterpoort in de bus gekregen en dat viel me niet mee, qua cabaret. Ik denk dat ik het vooral bij toneel(-achtige) voorstellingen hou en van het cabaret alleen kaarten voor Nuhr probeer te bemachtigen en misschien wat 'nieuwe kleintjes' in het Kruithuis ga bekijken...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: