The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




cabaret 2005-2006
#91
Gerben Zonderland Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:Maasen gezien, vond ik niet echt geweldig. Ben wel een beetje uitgekeken en -geluisterd op zijn (kont)neuken, pijpen, beffenverhalen.

Doet mij meer aan Teeuwen denken dan aan Maasen

Beaam. Als er iemand altijd platvloers en simpel uit de hoek komt is het Teeuwen wel. Ik zag laatst een stukje van de show waarmee hij (samen met die overleden gozert) een cabaretfestival won en toen viel me op dat hij daar al hetzelfde typetje doet die hij ook in alle andere shows uit de mottenballen haalde. BOOOOOOOORING!

Gisteren de nieuwe programma-gids voor de Schouwburg+Oosterpoort in de bus gekregen en dat viel me niet mee, qua cabaret. Ik denk dat ik het vooral bij toneel(-achtige) voorstellingen hou en van het cabaret alleen kaarten voor Nuhr probeer te bemachtigen en misschien wat 'nieuwe kleintjes' in het Kruithuis ga bekijken...

Maar het was toch echt Maassen!
Reply
#92
Dat terminaal-zieke jongetje haalt die twee ook altijd door elkaar !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#93
:lol: Tuurlijk hattie een aantal goeie grappen, maar uiteindelijk vond ik het een matige show.
Reply
#94
Gerben Zonderland Wrote:Beaam. Als er iemand altijd platvloers en simpel uit de hoek komt is het Teeuwen wel. Ik zag laatst een stukje van de show waarmee hij (samen met die overleden gozert) een cabaretfestival won en toen viel me op dat hij daar al hetzelfde typetje doet die hij ook in alle andere shows uit de mottenballen haalde. BOOOOOOOORING!


Welkt typetje Gerben? Hij heeft voor cammaretten een stukje gedaan met Smeenck en een deel van die show heeft hij in zijn eerste solo voorstelling gebruikt (Hard & Zielig). Ik hoor graag van je over welk typetje het hebt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#95
Morgen de laatste voorstelling van het seizoen.....niet echt cabaret, wel nostalgie!

De theatershow van OME WILLEM!
(gelukkig gaat mijn zoontje van 5 ook mee, anders komt het zo onnozel over dat ik daar als 33-jarige alleen zit......)

...staat er op die tafel dan, een nijlpaard die tandenpoetsen kan? =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#96
ra-pa-pa, ra-pa-pa.........

Hoop dat deze show ook nog draait als mijn zoontje vijf is........
En anders hoop ik op een terugkeer van de familie Knots of De Popenkraam.

Zou van Bolle, Bries en Bondgenoten geen mooie kinder musical te maken zijn?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#97
Ow...wat een spannende dag! Ik krijg vandaag een heuse 'plasgeitenbreier' te zien!

Die zag je nooit op tv! Om 1 of andere reden heb ik toch wel het donkerbruine vermoeden dat het weleens een aardige deceptie kan worden.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#98
Mukkus Wrote:Ow...wat een spannende dag! Ik krijg vandaag een heuse 'plasgeitenbreier' te zien!

Die zag je nooit op tv! Om 1 of andere reden heb ik toch wel het donkerbruine vermoeden dat het weleens een aardige deceptie kan worden.....

Zolang het maar geen anticonceptie- of incontinentiemaatregelen vergt.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#99
Alweer een tijdje geleden (14 juni) de laatste voorstelling van het seizoen gehad: een try-out van de Vliegende Panters.

Eufemistisch: daar kwamen we niet enthousiast vandaan.

Een fors gedeelte van de voorstelling wordt besteed aan mensen die gebrekkig Engels spreken. Die lol hebben we nou toch wel gehad in Nederland, dacht ik zo. Ik weet de "grappen" niet meer, maar 't was veel als: I find it everything wel best.

En waar komt de lol vandaan, dat cabaretiers zonodig een lul op het toneel moeten laten zien ? Dit was volgens ons de derde keer dit jaar.

Een gearriveerd clubje Panters.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Gisteren kaarten thuis ontvangen voor de Panters. Voorstelling is op 21 december.
Doet mij goed te lezen dat de try-out niet echt leuk was, bij de Grote Drie was dit ook het geval en bij de uiteindelijke show 5 maanden later heb ik de billen uit mijn string gelachen (huiskamervraag: van welke cabaretier is die uitspraak?)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Mijn voornaamgenoot!
Reply
gister bij de vliegende panters geweest.

niet zo sterk als hype en de grote 3. ik denk dat het komt dat ik inmiddels wat minder verrast ben door hun creativiteit, muzikaliteit, genialiteit en snelheid. maar volgens mij was het ook echt wat trager en had het programma wat minder body dan voorheen.

blijft toch wel de top van het nl cabaret op dit moment...
Reply
De grote drie was aardig goed ja.

Deze nieuwe show ken ik nog niet.
Reply
Is iemand hier wel eens naar een show van Veldhuis & Kemper geweest? Altijd als ik die gasten op TV zie, moet ik spontaan naar het toilet Puke
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
:razz:
Reply
Treesong Wrote:Is iemand hier wel eens naar een show van Veldhuis & Kemper geweest? Altijd als ik die gasten op TV zie, moet ik spontaan naar het toilet Puke

ze zijn niet grappig, hun liedjes vind ik erg goed. daar zouden ze het in het theater bij moeten laten....
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:Is iemand hier wel eens naar een show van Veldhuis & Kemper geweest? Altijd als ik die gasten op TV zie, moet ik spontaan naar het toilet Puke

ze zijn niet grappig, hun liedjes vind ik erg goed. daar zouden ze het in het theater bij moeten laten....

Maar is dat met Acda&deMunnik ook niet net zo? Muzikaal valt er weinig op aan te merken (los van of je van die liedjes houdt), maar qua cabaret vond ik het zelden tot nooit 'leuk'.
Reply
Treesong Wrote:Is iemand hier wel eens naar een show van Veldhuis & Kemper geweest? Altijd als ik die gasten op TV zie, moet ik spontaan naar het toilet Puke

keer of drie gezien (Half zo echt 2x en De Geur van 1x )en ga in maart weer naar nieuwe show. Vind het wel oke!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Treesong Wrote:Is iemand hier wel eens naar een show van Veldhuis & Kemper geweest? Altijd als ik die gasten op TV zie, moet ik spontaan naar het toilet Puke

keer of drie gezien (Half zo echt 2x en De Geur van 1x )en ga in maart weer naar nieuwe show. Vind het wel oke!

Maar jij bent dan ook een ontzettende cabaretslet :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
net terug van lebbis en jansen oudejaarsconference. Hij was redelijk...maar goed het was dan ook moeilijk aangezien 2006 een jaar is waar eigenlijk vrij weinig schokkends gebeurd is.

kleine spoiler(selecteer om te lezen) Wrote:Er werd ruim een half uur gezeken over Verdonk en natuurlijk is dat even grappig maar toen ze opnieuw de schipholbrand erbij gingen halen (die was namelijk al van vorig jaar en toen al behandeld) werd het toch wel een beetje irritant. Al met al toch een redelijke voorstelling met regelmatig toch wel een aardige lach, mits je natuurlijk van de stijl van lebbis en jansen houdt.
Reply
Mac Wrote:net terug van lebbis en jansen oudejaarsconference. Hij was redelijk...maar goed het was dan ook moeilijk aangezien 2006 een jaar is waar eigenlijk vrij weinig schokkends gebeurd is.

kleine spoiler(selecteer om te lezen) Wrote:Er werd ruim een half uur gezeken over Verdonk en natuurlijk is dat even grappig maar toen ze opnieuw de schipholbrand erbij gingen halen (die was namelijk al van vorig jaar en toen al behandeld) werd het toch wel een beetje irritant. Al met al toch een redelijke voorstelling met regelmatig toch wel een aardige lach, mits je natuurlijk van de stijl van lebbis en jansen houdt.

Leuk gedaan met die witte letters! Ik wist niet dat dat kon!

edit mac: hier ook ff wit gemaakt
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote hem dan ook ff in het wit :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:plaats hier de tekst die je wit wilt maken

handig om dingen te verbergen idd Smile
Reply
Voor de liefhebbers van Vlaamse humor
http://www.humorzender.be/
Wel erg Vlaams, meestal mij onbekende artiesten, soms onverstaanbaar of onbegrijpelijk, veel Urbanus. Af en toe Nederlands. De continue reclame voor de eigen zender wordt op den duur erg irritant. Toch over het algemeeen wel grappig.
May The Schwartz Be With You
Reply
We zijn vrijdagavond met twaalf mensen naar Jochem Myjer's nieuwe show 'Yeee-Haaa' geweest in het Luxor Theater in Rotterdam. Kaarten waren 6 maanden geleden al geregeld, dus we hadden goeie plekken voor 25 euro.

Normaalgesproken vind ik cabaretiers niet grappig, kan ik hoogstens flauw glimlachen om Teeuwen, Maassen, Visscher en consorten. Najib en Jochem Myjer vind ik de enige twee leuke gasten, dus wilde ik wel naar deze show.

Zonder al te veel verklappen (gaan er nog forummers heen?) was het echt een goede show. Jochem is natuurlijk verschrikkelijk druk en zit geen moment stil. Hij reageerde leuk op dingen uit de zaal en had vernieuwende dingen. Hij heeft geen ziektes, scheldwoorden, generalisaties en weinig religieuze grappen nodig om er toch een spetterende show van te maken. Af en toe lag de zaal plat als hij met zijn waterpistool laatkomers natspoot of met een gigantisch object de zaal verraste. Al met al toch zekere een dikke 8.
Reply
Beaam. Ben ik een paar weken geleden ook naar toe geweest in Den Haag, absolute aanrader. Muzikaal prima, niet te stoppen zo energiek, hij kwam af en toe zelf niet meer bij als hij de draad kwijt was en had er duidelijk zelf grote lol in.
Reply
Zonet op Ned. 3 naar Ronald Goedemoedt gekeken en me prima vermaakt. :lol:

Ik heb ook wel eens een fles Sanex van 1,5 liter gekocht.... :oops:

Afgelopen donderdag overigens naar de toneelversie van De Stille Kracht geweest, o.a. met Johanna ter Steege en Victor Reiner en ook dat was een uitermate onderhoudende voorstelling.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Zonet op Ned. 3 naar Ronald Goedemoedt gekeken en me prima vermaakt. :lol:

Ik heb ook wel eens een fles Sanex van 1,5 liter gekocht.... :oops:

Afgelopen donderdag overigens naar de toneelversie van De Stille Kracht geweest, o.a. met Johanna ter Steege en Victor Reiner en ook dat was een uitermate onderhoudende voorstelling.

Het was een beetje onduidelijk, daarom heb ik het wat groter voor je gemaakt.
May The Schwartz Be With You
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ronald Goedemoedt

Gerben Zonderland Wrote:Victor Reiner

Dubbel sic! [-X
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ronald Goedemoedt

Gerben Zonderland Wrote:Victor Reiner

Dubbel sic! [-X

Xtragaap4de Moet jij niet naar de miljonairsfair?
Reply


Forum Jump: