The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Herbert Dijkstra's quote van de dag
#61
Djabs Wrote:Mart doet de ritten die er toe doen, de rest bekijkt hij vanuit zijn luie stoel; 's avonds zich bezatten aan rode wijn op een Frans terras. Meneer Smeets heeft het uitstekend voor elkaar terwijl Herbert de verplichte nummertjes voor hem opknapt.

:lol: :lol:

Hoe gaat dat nummer aan het eind van iedere uitzending ook weer? 'Buenos noches, meraaa..' ofzo Smile ? En Mart zit niet alleen op Franse terrasjes; ook op boerenhoeven en kasteeltjes Wink.
Reply
#62
mja ik had alleen graag iets meer beelden en iets minder gelul gezien. Van een etappe van 5,5 uur kun je vast wel een langere samenvatting maken dan die 3 minuten die ze laten zien. Maar goed af en toe hebben ze wel leuke dingen inderdaad.
Reply
#63
Mac Wrote:Van een etappe van 5,5 uur kun je vast wel een langere samenvatting maken dan die 3 minuten die ze laten zien.

op zich heb je wel gelijk, maar die langere samenvatting is er al om 19.30 uur. ik vind het wel logisch dat ze dat om 23.00 uur niet nog een keer doen...
Reply
#64
Ben het met Waf eens.
De late avond programma is vermakelijke kost voor de wielerliefhebber. Bijna altijd leuke gasten, waar Mart deze keer wel leuke vragen aan stelt en vaak nog laat uitpraten ook.
Mart is de laatste jaren behoorlijk in mijn gading gezakt met zijn stellingname, belerendheid en bij iedere sport een andere houding.
Mart en wielrennen is een goede combinatie (zou hij dat van zijn pa hebben), ook met basketbal heeft hij uiteraard positieve berichten. Mart en voetbal, tennis of hockey is een hele foute combinatie.
Mart is ongeëvenaard in korte verslagen, het zou niet uit moeten maken welke sport dan ook.
Toch mis ik een beetje de zot die bij de renners de voet binnen de deur kunnen steken, wat ze bij de BRT altijd deden (soms zag zo'n zot er wel erg lekker uit, remember Phaedra Hoste).
Reply
#65
Nopes, maarreh....


[Image: phaedra_hoste001.jpg]

Woehaaaa!!! Pierre, pierre, pierre... Icon_twisted :oops:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#66
Wat een finale!!!!!!!!!







vond Herbert vandaag ALWEER! alhoewel ie deze keer ook wel gelijk had Wink
Reply
#67
Voor mij geldt: de tour is het mooiste TV-behang dat er is, maar Herbert heeft vandaag mijn mooiste tourtopdag (vanaf 1 uur op de bank hangen met kofiie en bier) behoorlijk verpest:

Strakjes zien we het meer van Annesie (of zoiets). En dat 15 keer

Straks aan de andere kant van de berg...De hanggliders ! En dat 15 keer

Zak: we kijken naar wielrennen !

Voor de niet-kenners: een snok betekent...

We zien nu Moreau, die is in de achtervolging op de koplopers... Sterker nog hij is voorbij de koplopers.

Belangrijk is dat de renners blijven eten anders... (hamer-gelul)

Op papier is dit de koninginnerit.

De renners maken de koers.
Reply
#68
De mooiste van Herbert vind ik toch :

Ah daar is ... (vul een naam in) .... oh nee toch niet.

Ik vind het al knap dat ie Armstrong in de groep kan onderscheiden.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#69
Het ergste is nog dat je bij volgens mij alle criteriums de komende week ook opgescheept zit met Dijkstra als omroeper/interviewer... Die kerel schnabbelt zich ook helemaal suf... Waarom denk je dat ie gisteren anders een halfuur lang ging zitten vertellen welke renner in welk criterium zou gaan starten? Gewoon gratis reclame maken voor zijn eigen schnabbels...
Reply
#70
Als je genoeg hebt van Herbert moet je eens het geluid uitzetten en de ondertiteling van teletekst aan, pagina 888. Dat is ook een heel aparte, bijna hallucinerende, belevenis
Reply
#71
Bij dezen nog 2 quotes van Maarten Ducrot:

'Ja, die zit daar dus de hele tijd te linkeballen hè...'

'Ik blijf erbij, het zijn een stelletje acrobaten!'

Klinkt dat jullie bekend in de oren Wink ?
Reply
#72
Bakke Wrote:Bij dezen nog 2 quotes van Maarten Ducrot:

'Ja, die zit daar dus de hele tijd te linkeballen hè...'

'Ik blijf erbij, het zijn een stelletje acrobaten!'

Klinkt dat jullie bekend in de oren Wink ?

Niet veel bekender dan "wat zullen we nou krijgen" en "wat gaan we nou meemaken zeg" :wink:
Reply
#73
De tijdrit van vanmiddag. De Franse tv laat beelden zien van de onderzijde van een rose fiets en de voeten van een coureur.

" Aan de tred kan je het zien, dit kan er maar één zijn.... Ullrich"

De camera gaat langzaam naar boven... het beeld van de renner in wit tenue verschijnt:

"Het is natuurlijk Voucler...... ehhh....... Kloden"

:letitallout: :lol:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#74
Ik had vandaag ook weer last van mn oren. Het leek wel alsof ik 25x "Besancon is de stad van de tijd, ze hebben er ook een heel mooi museum over tijd!" gehoord heb.

En dan natuurlijk zoals altijd de misser. Misser van de dag is wat mij betreft:
"En daar komt Mancebo binnen, o nee, hij is nu bij het meetpunt na 35 km"
Reply
#75
Bredanaar Wrote:De tijdrit van vanmiddag. De Franse tv laat beelden zien van de onderzijde van een rose fiets en de voeten van een coureur.

" Aan de tred kan je het zien, dit kan er maar één zijn.... Ullrich"

De camera gaat langzaam naar boven... het beeld van de renner in wit tenue verschijnt:

"Het is natuurlijk Voucler...... ehhh....... Kloden"

:letitallout: :lol:

Fantastisch was dat ja, typisch Herbert. Gelukkig sluiten we af zonder de immer symphatieke Dijkstra. Ducrot had gisteren ook aardig pech of hij was klungelig bezig. Hij had het over Leipheimer die in 1.13 finishte en 2 minuten langzamer zou zijn dan het schema waar hij op lag. Twintig minuten later kwam Levi pas binnen... :eeeek: . Zal wel iets met die computerstoring te maken hebben, maar het kwam toch vrij klungelig over.

Overigens vandaag Ducrot: 'Armstrong zei na de tijdrit op de Ventoux slechts één zin: I have to work de komende drie weken.'

:lol: :lol:
Reply
#76
boonen van heel ver...boonen! boonen! boonen geeft op.

Boonen wint!
Reply
#77
Lance Wrote:Overigens vandaag Ducrot: 'Armstrong zei na de tijdrit op de Ventoux slechts één zin: I have to work de komende drie weken.'

:lol: :lol:

Die Nederlandse verbastering komt gewoon door zijn relatie met Danielle Overgaag! :wink:
Reply
#78
Mac Wrote:boonen van heel ver...boonen! boonen! boonen geeft op.

Boonen wint!

HAHA,dit was idd wel de meest trieste actie van allemaal. Iedere idioot ziet dat het Boonen niet is (die is o.a. al zo'n anderhalve meter langer).
Reply
#79
Bredanaar Wrote:De tijdrit van vanmiddag. De Franse tv laat beelden zien van de onderzijde van een rose fiets en de voeten van een coureur.

" Aan de tred kan je het zien, dit kan er maar één zijn.... Ullrich"

De camera gaat langzaam naar boven... het beeld van de renner in wit tenue verschijnt:

"Het is natuurlijk Voucler...... ehhh....... Kloden"

:letitallout: :lol:

HAHA. dit is echt het verhaal van herbert dijkstra in een notendop. ik heb het niet gezien, maar ik vind het ontzettend geestig.

deze las ik ook vandaag:

Quote:er rijdt een US Postal trein met in het vierde wiel Lance. Volgende beeld: alleen Lance. Kjik!, zegt Herbert, Jaja! Nu moet Lance het alleen doen. Maarten probeert het nog met een zacht nee hoor. Camera naar voren: rijden 3 US Postals volle bak voor Lance. O nee! zegt Herbert. Ik meende nog net de zucht van Maarten te horen
Reply
#80
Zou die al weer wat bij geleerd hebben? hij kreeg net wel weer een tik over zijn neus van Maarten
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#81
Ik heb deze thread gemist vorig jaar, maar de quotes zijn erg mooi om na te lezen Big Grin
Reply
#82
Over het kromme stuur van Tom Boonen:
"Het verhaal gaat dat ie eerst met een recht stuur reed, maar dat hij er zo hard aan trok dat ie krom werd...............maar als ik jou (Maarten) aankijk, dan klopt dat niet."

:eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#83
Ik heb zoiezo een hekel aan beide commentatoren van de NOS, ik kijk nog liever naar België1. Daar hoor je nog veel leukere qoute's, uitdrukkingen en opvallende woorden
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#84
Het 'hengsten', 'linkeballen' en 'er een snok aan geven' zijn nog altijd zeer in trek bij Ducrot, merkte ik gisteren. Herbert was gisteren en vandaag ook weer lekker idioot bezig, gelukkig heb ik er vandaag maar een uurtje van gezien.
Reply
#85
Bakke Wrote:Het 'hengsten', 'linkeballen' en 'er een snok aan geven' zijn nog altijd zeer in trek bij Ducrot, merkte ik gisteren. Herbert was gisteren en vandaag ook weer lekker idioot bezig, gelukkig heb ik er vandaag maar een uurtje van gezien.


Nou ik heb weer blauw gelegen van het lachen om onze Bassie en mindere mate Adriaan. Ik heb er meer als een uur van gezien, en vooral Herberts anekdote over het dorp Harkema ofzo waar Pieter Weening vandaan schijnt te komen was ronduit lachwekkend. " als je daar met het plaatselijke voetbalteam heenmoest, moest je dubbele scheenbeschermers aan".............nee Herbert, je zult nooit de nieuwe Mart Smeets worden.

Maar het grappigste was nog dat bij dat klimmetje Canada achteraan reed. Herbert: Canada zit er doorheen, die gaat eraf. Nog geen seconde later demarreert Canada weg van zijn medevluchters....... :lol:
Reply
#86
Dommel Wrote:
Bakke Wrote:Het 'hengsten', 'linkeballen' en 'er een snok aan geven' zijn nog altijd zeer in trek bij Ducrot, merkte ik gisteren. Herbert was gisteren en vandaag ook weer lekker idioot bezig, gelukkig heb ik er vandaag maar een uurtje van gezien.


Nou ik heb weer blauw gelegen van het lachen om onze Bassie en mindere mate Adriaan. Ik heb er meer als een uur van gezien, en vooral Herberts anekdote over het dorp Harkema ofzo waar Pieter Weening vandaan schijnt te komen was ronduit lachwekkend. " als je daar met het plaatselijke voetbalteam heenmoest, moest je dubbele scheenbeschermers aan".............nee Herbert, je zult nooit de nieuwe Mart Smeets worden.

Maar het grappigste was nog dat bij dat klimmetje Canada achteraan reed. Herbert: Canada zit er doorheen, die gaat eraf. Nog geen seconde later demarreert Canada weg van zijn medevluchters....... :lol:

Dommel, ik heb daar regelmatig gevoetbald. En Herberts anekdote is toch echt waar.....dat was niet het favoriete dorp waar ik voetbalde.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#87
Ook ik heb dit topic vorig jaar gemist, maar het valt me op dat niemand het heeft over de vader van Voeckler. Wisten jullie wel dat deze ergens in de Bermuda driehoek is verdwenen? Benieuwd of Herbert het er vandaag nog over heeft gehad, of het er morgen over gaat hebben als Voeckler in de bollen rond rijdt.

Dat van Canada is inderdaad wel heel slecht, het was wel heel duidelijk dat hij zich klaar maakte om weg te springen.

Gelukkig is Sporza dit jaar wel in Nederland te ontvangen.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#88
Mukkus Wrote:Dommel, ik heb daar regelmatig gevoetbald. En Herberts anekdote is toch echt waar.....dat was niet het favoriete dorp waar ik voetbalde.

Beaam. En dat is met een heleboel ploegen in die omgeving zo. Iedereen boven de 12 heeft daar ook een mes op zak (voor het geval je ruzie krijgt en iemand wilt steken) en dan bedoel ik niet een mes waar je je brood mee smeert al zullen zij dat wellicht ook wel doen. Mensen uit de Friese Wouden en dan met name Harekieten zijn op zijn zachtst gezegd nog iets minder geciviliseerd dan de rest van de provincie.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#89
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Dommel, ik heb daar regelmatig gevoetbald. En Herberts anekdote is toch echt waar.....dat was niet het favoriete dorp waar ik voetbalde.

Beaam. En dat is met een heleboel ploegen in die omgeving zo. Iedereen boven de 12 heeft daar ook een mes op zak (voor het geval je ruzie krijgt en iemand wilt steken) en dan bedoel ik niet een mes waar je je brood mee smeert al zullen zij dat wellicht ook wel doen. Mensen uit de Friese Wouden en dan met name Harekieten zijn op zijn zachtst gezegd nog iets minder geciviliseerd dan de rest van de provincie.

Als ik sterker moet vertellen, moet ik liegen....Dat valt wel wat mee, Gerben.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#90
Mukkus Wrote:Als ik sterker moet vertellen, moet ik liegen....Dat valt wel wat mee, Gerben.

Om Dommel te overtuigen kan het niet sterk genoeg zijn. :wink: En ik ken een aantal mensen uit die omgeving en ondanks dat het tegenwoordig wellicht iets minder is, was dat in het nabije verleden toch echt het geval, zeker de mensen die niet vaak in de 'bewoonde wereld' kwamen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: