The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Herbert Dijkstra's quote van de dag
#91
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Dommel, ik heb daar regelmatig gevoetbald. En Herberts anekdote is toch echt waar.....dat was niet het favoriete dorp waar ik voetbalde.

Beaam. En dat is met een heleboel ploegen in die omgeving zo. Iedereen boven de 12 heeft daar ook een mes op zak (voor het geval je ruzie krijgt en iemand wilt steken) en dan bedoel ik niet een mes waar je je brood mee smeert al zullen zij dat wellicht ook wel doen. Mensen uit de Friese Wouden en dan met name Harekieten zijn op zijn zachtst gezegd nog iets minder geciviliseerd dan de rest van de provincie.


Het ging me niet eens om het verhaal zelf, alswel de manier waarop Herbert dat vertelde. 't was werkelijk stuitend, zo'n slechte imitatie van Smeets.

En oh jah in mijn actieve voetbalcarriere voetbalde ik juist graag in de buitendorpen, scoren tegen een obscuur clubje uit een Arnhemse of Nijmeegse volkswijk was levensgevaarlijk. Laat staan toen wij een keer de eer hadden op 1 of ander vaag toernooi tegen het Amsterdamse DWS mochten aantreden....nee doe mij dan maar een wedstrijdje met dubbele scheenbeschermers in Harkema of whatever :roll:
Reply
#92
Hoe laat beginnen ze vandaag weer met uitzenden?
Reply
#93
14.40 ofzoiets
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#94
Herbert is in z'n element vandaag, provinciegenootje Dekker zit in de kopgroep. Daarom duurde zijn inleiding deze uitzending maar een minuut of 12 :roll:

Tjeezus Herbert, we hebben het over een simpele kopgroep in een vlakke etappe, morgen is ieder mens dat weer vergeten maar voor Herbert is het net of Dekker de tour vandaag heeft gewonnen :eeeek:

Leuk stukje trouwes op pagina 316 van TT(ergernissenpagina):

quote:316 Teletekst ma 04 jul
***KRO *****************************4/4
***Ergernissen ***Gertom Knol uit Elst:
"Echt waar,ik heb afgelopen zaterdag en
zondag echt mijn best gedaan om de Tour
te volgen via de NOS.Onbevooroordeeld
en in serene rust en kalmte ging ik er
voor zitten.Helaas,beide keren moest ik
toch weer ruim binnen het half uur naar
mijn afstandbediening grijpen.

Herbert Dijkstra is echt de enige
sportcommentator bij wie ik de drang
niet kan onderdrukken hem -al scheldend
richting tv- te proberen te corrigeren.

Hoewel ik weet dat dat geen nut heeft,
neem ik het hem toch kwalijk dat hij
op mijn adviezen reageert met nog meer
gewauwel.Ik verplicht mijzelf mijn tv
in bescherming te nemen tegen fysiek
geweld en schakel dus maar over naar
de VRT.Rust en kalmte keren terug." ***
Reply
#95
28 aug 2004

Die Fransman lag bij het begin van de voorlaatste ronde eerste, Brentjens tweede en de Spanjaard derde. Een halve ronde later krijgen we een doorkomst met aan kop nog steeds de fransman, vervolgens zie je als tweede de Spanjaard doorkomen waarop Herbert zegt dat hij nog steeds derde ligt en Brentjens daar nog voor moet zitten. Vervolgens komt Bart pas in beeld, je ziet hem dezelfde heuvel op fietsen waar eerder die spanjaard al voorbij kwam en vervoplgens blijft hij zeggen dat Brentjes nog steeds 2 ligt.
Elke idioot had al lang gezien dat die spanjaard hem voorbij was gestoken. Enkele minuten later komt de volgorde van rijden in beeld, waar dus de Spanjaard nu tweede staat, en vervolgens zegt Herbert dat dat fout moet zijn of dat het anders niet goed in beeld is gebracht
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#96
JA! Het verhaal over de vader van Voeckler! We hebben er relatief lang op moeten wachten maar daar istie dan! Schitterend.

Klasse Herbert, wanneer ga je ons vertellen dat Basso niet kon zwemmen voordat ie van ploeg veranderde?
Reply
#97
Het wachten is op de dag waarop Ducrot zelfmoord pleegt midden in het commentaar.

Of Herbert neerschiet, natuurlijk.
Reply
#98
Herbert: "Als u later heeft ingeschakeld heeft u niet veel gemist"

Ik hoop dat ie het over zijn eigen commentaar heeft....


Herbert(gniffelend als er een paar zonnebloemen in beeld komen): "Als u later heeft ingeschakeld, u kijkt niet naar een aflevering van de teletubbies maar naar de tour de france...


Hilariteit alom in de nederlandse huiskamers... :roll:
Reply
#99
Dommel Wrote:JA! Het verhaal over de vader van Voeckler! We hebben er relatief lang op moeten wachten maar daar istie dan! Schitterend.

haha ik snapte al niet dat deze vorig jaar nog niet werd vermeld.

en inderdaad, die van Basso was vorig jaar een goede tweede.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Herbert: "we gaan richting de laatste kilometer"

Ducrot (geirriteerd): "Dit IS de laatste kilometer" :lol:

En natuurlijk na elke finish komt de standaardzin: "Wat een finale", of zoals vandaag: "Wat een etappe"....
Reply
Die verheerlijking van dorpsgenoot Erik Dekker vind ik ook wel ver gaan, ik bedoel: Heb niks tegen Erik Dekker, fantastische renner, maar om nu te gaan vermelden wat zijn familie in het weekend allemaal uitspookt....gelukkig corrigeerde Maarten hem af en toe door ff te melden dat er ook nog 2 andere renners in de kopgroep zaten :razz:
Reply
Het tandvlees van Boonen....
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Hoe is dat verhaal over de vader van Voeckler?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Hoe is dat verhaal over de vader van Voeckler?

Volgend jaar maar even goed opletten, hij zal het dan in de eerste week nog wel even vertellen.
Als je echt mazzel hebt komt hij er echter in de loop van volgende week weer mee aankakken...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Berend Botje Wrote:Hoe is dat verhaal over de vader van Voeckler?

Die ging zeilen en is nog niet terug... :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Wisten jullie al dat Lowik en Dekker het vandaag geprobeerd hebben? :roll:
Reply
Het leven en de pech van Zabriskie is ook een favorietje van Herbert.
Reply
de ronde van burkina faso Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:de ronde van burkina faso Big Grin
Ja geweldig! "En daar moet je natuurlijk oppassen op overstekende dieren.....APEN bijvoorbeeld..." [Image: Affe_zeigt.gif]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Zo, even de NOS gemailed. Ik heb dat verhaal over de vader van Vouckler nog nooit gehoord. Wil ik ook wel eens horen:

Elk jaar volg ik de tour de france met meer dan gemiddelde interesse. Helaas heb ik de verhalen van Herbert Dijkstra over de vader van Vouckler tot op heden toevallig gemist. Zowel dit jaar als vorig jaar. Deze in de ogen van vele mensen onnodige informatie vind ik zeer interessant, vaak gebeurd er weinig in zo'n koers, en dan is het heerlijk om naar de verhalen van Herbert Dijkstra te horen ( :wink: dat lieg ik dus, red.).

Mijn vraag is: Kan Herbert Dijkstra, dit seizoen, als de franse wielrenner Voeckler in beeld komt, nogmaals dat verhaal over de vader van Vouckler vertellen?

Ik wacht uw reactie af.

bvd
m.vr.gr.
Muk Esde
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zijn die taalfouten met opzet erin gezet?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ja, dat is dijkstra's dialect.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Herbert: "Mengin pakt nu de bolletjestrui!"

Herbert: "O nee, Mengin heeft toch nog niet genoeg punten"

Herbert: "Nu moeten we even terug naar de vorige sprint"

*reken* *reken* (5+3)

Herbert: "Mengin pakt toch de bolletjestrui met 8 punten"

Herbert: "Even kijken of ie echt op 8 punten komt"

Herbert: "Okee, ik wordt hier gecorrigeerd. Mengin krijgt 6 punten als ie als eerst op de top komt"

Herbert: "Dat betekent dat Kroon wel goed zit voor de bolletjestrui"

:roll:
Reply
Ooooooooooooo wat triest dit, na een kwartier is Herbert erachter, man man man
Reply
En natuurlijk ook nog de winnaar al over de streep terwijl Herbert nog steeds niet weet wie het is =D>
Reply
Dat wisten de Belgen ook niet meteen en ik moest zeggen dat ik het ook niet wist. Ik dacht aan Cancellara, Kirchen en Flecha, had niet eens aan Bernucci gedacht.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:Dat wisten de Belgen ook niet meteen en ik moest zeggen dat ik het ook niet wist. Ik dacht aan Cancellara, Kirchen en Flecha, had niet eens aan Bernucci gedacht.

Precies, je kunt het ook overdrijven Peter.

Maar het was een krankzinnig slot van de etappe. En die Italiaan profiteerde er dankbaar van.
Reply
Haha, Herbert was weer op dreef vandaag. Met zichzelf in de knoop of Mengin nou wel of niet die bolletjestrui had en dan na een tijdje de uitspraak van de dag: 'Hoeveel punten heeft Mengin nou?' Schitterend, dubbel van het lachen.

Wat heeft die Bernucci trouwens een typisch Italiaanse rotkop.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Deze etappe had voor Vino moeten zijn
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:Dat wisten de Belgen ook niet meteen en ik moest zeggen dat ik het ook niet wist. Ik dacht aan Cancellara, Kirchen en Flecha, had niet eens aan Bernucci gedacht.

Daar zijn het Belgen voor he... en ik vind toch echt dat je als verslaggever in de tour (wat toch gewoon je werk is) wel elke renner moet kunnen herkennen. Deze was idd wel wat lastig, maar Herbert presteert het zelfs vaak het niet te weten als zelfs het rugnummer zichbaar is... heeft ie dan niet eens een lijst met rugnummers en renners? Confused
Reply


Forum Jump: