The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Herbert Dijkstra's quote van de dag
jawel maar misschien is hij dislectisch of zo, dus je moet herpert niet voor de gek houden :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Mukkus Wrote:Zo, even de NOS gemailed. Ik heb dat verhaal over de vader van Vouckler nog nooit gehoord. Wil ik ook wel eens horen:

Elk jaar volg ik de tour de france met meer dan gemiddelde interesse. Helaas heb ik de verhalen van Herbert Dijkstra over de vader van Vouckler tot op heden toevallig gemist. Zowel dit jaar als vorig jaar. Deze in de ogen van vele mensen onnodige informatie vind ik zeer interessant, vaak gebeurd er weinig in zo'n koers, en dan is het heerlijk om naar de verhalen van Herbert Dijkstra te horen ( :wink: dat lieg ik dus, red.).

Mijn vraag is: Kan Herbert Dijkstra, dit seizoen, als de franse wielrenner Voeckler in beeld komt, nogmaals dat verhaal over de vader van Vouckler vertellen?

Ik wacht uw reactie af.

bvd
m.vr.gr.
Muk Esde

Reactie van de NOS, ik ben morgen niet voor de tv weg te slaan! :wink:

Geachte heer

Hartelijk dank voor uw e-mail. Uw complimenten en verzoek heb ik inmiddels doorgezonden naar de betrokken redactie.

Met vriendelijke groet,

F.W. Jaski

NOS Publieksvoorlichting

Whoehoea. Complimenten! Nu gaat die Herbert Dijkstra ook nog denken dat er mensen zijn die hem waarderen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
lol @ mukkie =D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Haha, wat een reactie
Reply
Peter Wrote:
Aukinho Wrote:Dat wisten de Belgen ook niet meteen en ik moest zeggen dat ik het ook niet wist. Ik dacht aan Cancellara, Kirchen en Flecha, had niet eens aan Bernucci gedacht.

Daar zijn het Belgen voor he... en ik vind toch echt dat je als verslaggever in de tour (wat toch gewoon je werk is) wel elke renner moet kunnen herkennen. Deze was idd wel wat lastig, maar Herbert presteert het zelfs vaak het niet te weten als zelfs het rugnummer zichbaar is... heeft ie dan niet eens een lijst met rugnummers en renners? Confused


Herbert herkent maar 1 renner, en dat is de nr.53. En dan moet ie ook nog es geluk hebben dat de kampioen van Luxemburg niet aan de tour meedoet.

Oh jah als de bedrieger het geel heeft herkent ie die ook nog wel :roll:
Reply
Geweldige actie, Mukkus. :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe, waarom heb je je geweldige onderschrift veranderd?
Reply
Dommel, waarom zet je onwaarheden in je onderschrift?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Dommel, waarom zet je onwaarheden in je onderschrift?

:lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Dommel Wrote:Jansoe, waarom heb je je geweldige onderschrift veranderd?

[GZ-Mode]

Dan moet hij het er wel goed neerzetten. Zur WM. Even die juiste naamval Jansoe :Big Grin
Reply
Tripplexxx Wrote:
Dommel Wrote:Jansoe, waarom heb je je geweldige onderschrift veranderd?

[GZ-Mode]

Dan moet hij het er wel goed neerzetten. Zur WM. Even die juiste naamval Jansoe :Big Grin

:lol:

mit nach bei seit von zu aus ausser gegenuber is inderdaad 3e naamval.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ze staan vandaag 4 rijen dik bij de finish! :wink:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Dommel Wrote:Jansoe, waarom heb je je geweldige onderschrift veranderd?

[GZ-Mode]

Dan moet hij het er wel goed neerzetten. Zur WM. Even die juiste naamval Jansoe :Big Grin

:lol:

mit nach bei seit von zu aus ausser gegenuber is inderdaad 3e naamval.

anvorbei en bis zu
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Boonen toch nog gevallen in het laatste deel volgens Herbert :roll:
Reply
Heeft ie dit jaar al het fantastische verhaal over die Algerijn die dronken in de Tour rondfietste verteld?
Reply
HOE VAAK gaat Herbert vandaag zeggen dat Leon van Bon uitgevallen is en hoe jammer dat is? Van 12 toerstarts slecht 3 keer uitrijden is niet zo heel best trouwens, ook al is het dan een semi-sprinter.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
OH NEE....Dekker rijdt naar voren toe, dus Herbert zit weer te soppen op zijn stoel. Kan Matthieu Hermans even een emmer aan Maarten geven om in te kotsen?

Pfew....alweer bijgehaald. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
En de grap van Gerben Karstens kwam ook weer voorbij, demarreren en zodra het peloton de achtervolging inzet je verstoppen achter een boom :eeeek:
Reply
Jansoe Wrote:Dommel, waarom zet je onwaarheden in je onderschrift?


Jansoe, is jou nooit geleerd om nooit een vraag met een wedervraag te beantwoorden?
Reply
Dommel Wrote:
Jansoe Wrote:Dommel, waarom zet je onwaarheden in je onderschrift?

Jansoe, is jou nooit geleerd om nooit een vraag met een wedervraag te beantwoorden?

Jansoe kijkt elke week heel aandachtig naar het gesprek met de Minister-President. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kan zijn dat ik het even gemist heb hoor, maar is Weening eigenlijk een talent? #-o
Reply
De commentaarverbinding is verbroken!! =D> :Big Grin
Reply
Peter Wrote:Kan zijn dat ik het even gemist heb hoor, maar is Weening eigenlijk een talent? #-o

Mwoah, op je 24e ben je als wielrenner nog wel een talent hoor. Als je daarvoor al de Tour mag rijden en leuk meedoet ben je wel erg veelbelovend.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dommel Wrote:
Jansoe Wrote:Dommel, waarom zet je onwaarheden in je onderschrift?


Jansoe, is jou nooit geleerd om nooit een vraag met een wedervraag te beantwoorden?

Net zoals jij het niet geleerd hebt waarschijnlijk :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Kan zijn dat ik het even gemist heb hoor, maar is Weening eigenlijk een talent? #-o

Mwoah, op je 24e ben je als wielrenner nog wel een talent hoor. Als je daarvoor al de Tour mag rijden en leuk meedoet ben je wel erg veelbelovend.
Weet ik, ik doelde erop dat Herbert dit ook al 10x had verteld! Wink
Reply
Vandaag Smeets en Herbert, hoop dat Mart hem eens flink in de zeik neemt!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Ik vind Herbert wel meevallen voor zover ik hem hoor, maar vanavond moest ik toch wel lachen tijdens beelden van gisteren. Rasmussen was in de afdaling en had 4:04 voorsprong. Zegt Herbert: ''kijk eens hij heeft 4:04 minuten voorsprong en dat was op de top nog 4:20, dat is maar.... *stilte* *denk,denk,knars,knars,reken,reken,*.... een FRACTIE die ze op hem hebben ingelopen.''
May The Schwartz Be With You
Reply
12.14 Eurosport: "Dario Frigo is er vandaag niet meer bij omdat zijn vrouw EPO vervoerde.

12.16 NOS Dijkstra: "We weten niet of Frigo nog in het peloton zit"

hmmm herbert.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
"Als zoete broodjes vallen ze aan de staart van het peloton eraf"

[Image: -47.gif]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
"Frigo is gearresteerd omdat z'n vrouw gepakt is"
Reply


Forum Jump: