The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Auto's
#1
Ik was benieuw of er onder ons forummers echte auto liefhebbers waren?

Persoonlijk ben ik niet echt zo'n auto liefhebber, het is natuurlijk leuk speelgoed maar ben niet zo iemand die er zijn halve loon aan spendeert en/of er vele dagen per week energie aan besteed.

Heb zelf wel een redelijk sportief bakkie. Renault Clio 2.0 Rsi uit 95, weegt natuurlijk vrij weinig dus blaast als een nieuwe. Zo'n klein bakkie met zo'n vermogen geeft mij vrij vaak het gevoel dat ik een kart zit hehehe.

en dan nog een andere vraag:

Vakantie geweest en de auto hier in Nmgn onder een boom laten staan. Nu zitten er tig dikke hars-druppels op... iemand enig idee (uit ervaring) hoe ik dit eraf kan krijgen. Morgen is het mooi weer dus wilde ik hem maar eens goed schoonmaken, wasstraat en hoge druk hadden weinig nut. Het lijken wel kaarsvet druppels alleen dan in de vorm van smeer ofzo...wat een teringrotzooi!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#2
Hehe, hier een Renault Clio 1.8 RSI uit '95 :Big Grin
Ook blauw?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Ferrari TestaRolstoel
Reply
#4
Lamme Lennie Wrote:Hehe, hier een Renault Clio 1.8 RSI uit '95 :Big Grin
Ook blauw?

Zwart, uiteraard met geblindeerde ramen :8: :oops:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#5
Lamme Lennie Wrote:Hehe, hier een Renault Clio 1.8 RSI uit '95 :Big Grin
Ook blauw?


Hmm je krijgt dus een muisarm van die auto
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#6
Hier momenteel een gele Renault Megane 2.0. Heb m net 2 maand en er nu wegens pech (plank oid) al een nieuwe bak moeten plaatsen. Hiervoor reed ik in een Nissan 100NX en ik hoop hierna over te stappen in een MR2 en vervolgens een Alfa Romeo GT, maar dat blijft nog even dromen denk ik...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#7
Was vroeger wel autogek, maar dat is intussen wat weggesleten. Mijn huidige auto is een Seat Leon en die heb ik er eigenlijk voor erbij.
Hoofdvervoermiddel is mijn Honda CBR 600RR. Die geeft me veel meer plezier als welke auto dan ook.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#8
RIP Icon_cry

net belletje van apk dat ie gewoon helemaal verrot is...meer dan 2500 euro schade en dat is meer dan dat ie waard is. Hopen dat iemand me verrot rijdt op de weg terug
Reply
#9
Mac Wrote:RIP Icon_cry

net belletje van apk dat ie gewoon helemaal verrot is...meer dan 2500 euro schade en dat is meer dan dat ie waard is. Hopen dat iemand me verrot rijdt op de weg terug

Gewoon plotseling op je rem gaan staan als er iemand vlak achter je zit Wink
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
Lol LL... Kut Mac... Heb het ook ooit gehad alleen had ik de 'mazzel' hem 2 maanden voor een nieuwe APK verkocht te hebben en de nieuwe eigenaar kwam er dus bij de APK ook achter dat de bodemplaat geheel doorgerot was... Rijp voor de sloop dus...

wat voor kar was het overigens? Soms kun je aan de losse verkoop van onderdelen nog flink wat overhouden...
Reply
#11
106 was t...ga hem idd naar de sloop brengen ofzo en hoop nog paar honderd euro te krijgen voor wat losse onderdelen. Motor enzo zijn nog gewoon goed alleen schokdempers en voorbanden zijn vooral naar de klote en deel van chassis was idd doorgeroest.

Iemand idee'tjes voor leuk nieuw auto'tje. Tussen de 1500 en 2000 euro?
Reply
#12
Zou in die prijsklasse in elk geval voor een aziaat gaan, dan heb je motorisch in elk geval nagenoeg nooit problemen. En dan... tsja, is niet echt een prijsklase die veel mogelijkheden biedt. Je kunt denken aan een Mazda 323 (ik vind ze persoonlijk oerlelijk maar in die prijsklasse wel veel te vinden), Nissan 100NX en ik denk zelfs wel dat je een Swiftje kunt krijgen voor 2000,-. Maar ja, 't is geen prijsklasse van de ferrari's.
Anders kun je altijd nog lada gaan rijden Wink

Waarom kijk je niet gewoon naar een autootje van 500,- die je met een jaar APK koopt en dan gewoon geheel losrijdt dat jaar. Misschien kun je die na dat jaar zelfs nog voor een paar euri kwijt, heb je toch goedkoop gereden en kijk je na dat jaar wel weer verder...
Reply
#13
yup zat zelf ook al aan aziaat te denken vanwege betrouwbaarheid maar ja op zich deze is ook 2,5 jaar meegegaan zonder echt grote problemen en had ik destijds voor 2200 gekocht.

die 323's vind ik ook te lelijk idd. Ik moet me er wel een beetje in kunnen vertonen natuurlijk Wink
Reply
#14
Tsja, dan ben ik zomerliefhebber en zeg: 100NX! Alleen heb je het probleem dat je snel geassocieerd wordt met een heleboel 'sjonnies' die eveneens 100NX rijden... Verder is er imo aan de Aziatische kant niet veel te halen in die klasse.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#15
yup zien er wel goed uit idd...sjonnie maakt niet uit Tongue
Reply
#16
Mac Wrote:yup zat zelf ook al aan aziaat te denken vanwege betrouwbaarheid maar ja op zich deze is ook 2,5 jaar meegegaan zonder echt grote problemen en had ik destijds voor 2200 gekocht.

die 323's vind ik ook te lelijk idd. Ik moet me er wel een beetje in kunnen vertonen natuurlijk Wink

Pimp! De 323F kan nog best, als je maar niet zo'n botsautopaarse met glitters neemt. :wink:

Hoerensloep:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=4&record_id=5040754&class=cars&pos=40&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=21e8296df650420dd2851aa35ea1e2a0">http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... a35ea1e2a0</a><!-- m -->

Aziaat:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=5378391&class=cars&pos=16&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=21e8296df650420dd2851aa35ea1e2a0">http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... a35ea1e2a0</a><!-- m -->

Pimp:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=1&record_id=4767079&class=cars&pos=3&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=21e8296df650420dd2851aa35ea1e2a0">http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... a35ea1e2a0</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
Mwah allemaal prutauto's gezo Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#18
Bocaloca Wrote:Mwah allemaal prutauto's gezo Tongue

Hee, hij wil/kan/mag niet meer dokken dan 2 rooitjes, dan kom je in die categorie terecht. En een corsa, fiësta, polo of 106 rijdt iedere pauper al. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#19
nou heb m opgehaald hier is t lijstje:

achter schokdempers l+r
acher banden uitgedroogd
voorbanden versleten
voorste deel uitlaat kapoet
l draagarm rubber los
onderste motor steun los
r zijde koker balk roest weg
l remklauw vast
Reply
#20
[Image: C3138_01.jpg]

Je zal hem maar hebben...de ferrari enzo :cry:
Economists do it with models...
Reply
#21
HT-Moker Wrote:[Image: C3138_01.jpg]

Je zal hem maar hebben...de ferrari enzo :cry:

Ik vind het een LELIJKE auto. Net een Batmobiel... :x
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#22
Heb de Enzo al vanaf de presentatie lelijk gevonden inderdaad... Maar ja, 90% vindt hem wel mooi (want het is een ferrari :roll: ).

Corolla heb ik nog geeneens aan gedacht inderdaad, ook een goede tip GZ!!! Alfa's zou ik niet doen Mac. Klinkt leuk en zien er vaak wel ok uit maar de Alfa's roesten ten eerste onder je reet weg (die van begin jaren 90 dan he? De moderne al een tijdje niet meer) en ten tweede kelderen Alfa's echt veel meer in waarde dan veel andere auto's. Aziaten blijven vanaf een bepaald prijsniveau redelijk stabiel, Alfa's blijven doorkelderen. Enne, onderhoud van een Alfa is ook best prijzig.

100NX kan ik aanraden uit eigen ervaring (koop er misschien ook wel weer eentje) en Corolla vind ik een hele goede tip!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#23
yup toyota is ook wel goed merk en corolla is nog best te pruimen idd. Zal er zeker ff naar kijken. thx!
Reply
#24
Mac Wrote:yup toyota is ook wel goed merk en corolla is nog best te pruimen idd. Zal er zeker ff naar kijken. thx!

Toyota Corolla is volgens mij de auto met de minste mankementen. Daarmee bedoelen ze dat ze het minst vaak langs de weg staan met pech en dat ie ook erg slijtvast is qua remmen e.d.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#25
Mac Wrote:nou heb m opgehaald hier is t lijstje:

achter schokdempers l+r
acher banden uitgedroogd
voorbanden versleten
voorste deel uitlaat kapoet
l draagarm rubber los
onderste motor steun los
r zijde koker balk roest weg
l remklauw vast

Mac, heeft hij er nog een specificatie qua kosten bij geplaatst? Ik heb namelijk het idee dat mijn schokdempers ook lichtel;ijk kapoet zijn en ik vraag me af wat een dergelijk geintje kost.

Banden is overigens waarschijnlijk in een dergelijke specificatie wat overdreven. Heb je voor 150,- wel een setje rondom. Wel vreemd trouwens dat de banden uitgedroogd zijn. Hoor je niet vaak...
Wegroestende balk zal de grootste kostenpost zijn, maar ook daarvoor geldt: weet je een goed mannetje...... 2200,- lijkt mij zo op het eerste oog wat overdreven maar dat komt uiteraard omdat een garage dit doet. Bij een particulier kun je dit stukken goedkoper oplossen...
Reply
#26
nee helaas geen specificatie...er stond gewoon bij rond de 2500 euro. Zal ook wel beetje dikke duim zijn. Maar goed ook al kan ik het voor 2000 voor elkaar krijgen dan nog is dat meer dan dat ie waard is.
Reply
#27
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:Mwah allemaal prutauto's gezo Tongue

Hee, hij wil/kan/mag niet meer dokken dan 2 rooitjes, dan kom je in die categorie terecht. En een corsa, fiësta, polo of 106 rijdt iedere pauper al. :wink:

Pauper, sorry??

Gr Polo-rijder
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#28
hehehe... Ja, ben het wel met GZ eens.

Pauper of een 'net-niet' leasebak. Je mag wel een lease-auto, maar dan wel eentje uit de kleinere categorie Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#29
ik heb een Toyota Corolla (96) en ben daar zeer tevreden over. Na het akkefietje (zie PP) hoop ik dat dat zo blijft, want ik heb weinig tot geen kosten aan die bak.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#30
Robert-vdl Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:Mwah allemaal prutauto's gezo Tongue

Hee, hij wil/kan/mag niet meer dokken dan 2 rooitjes, dan kom je in die categorie terecht. En een corsa, fiësta, polo of 106 rijdt iedere pauper al. :wink:

Pauper, sorry??

Gr Polo-rijder

:lol: De wink werd niet begrepen? Niks mis met een Duitse of Franse auto, maar ze zijn wel heel erg standaard.
Maar ik zag vanmiddag op de weg terug vanaf Vliegveld Eelde potjandorie een Golf R32 rijden! :eeeek:
Over een wolf in schaapskleren gesproken. Ik vermoedde het eerst alleen door de dubbele uitlaatjes, maar naast hem bij het stoplicht wist ik het zeker. Uiteraard een Duits nummerbord...

Voor de niet-kenners:
http://www.rsportscars.com/eng/cars/golf_r32.asp

Iemand nog 35K over? (er moeten nog wel wat toeters en bellen aan :wink: )
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: