The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Deelnemers
Wij hebben de halve finales van de beker verloren, dus de enige (troost)prijs die we dit seizoen winnen is Europees voetbal doordat we, op doelsaldo, 2e worden. Er is nog een minieme kans op het kampioenschap, maar daar geloof ik niet in. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
sphera Wrote:
Antidote Wrote:
sphera Wrote:
Antidote Wrote:Zoals je al weet speel ik bij PI gezellig samen met Ronald van Leeuwaarde (Ronnie D). Bij winst of gelijkspel komende wedstrijd hebben we directe promotie naar eredivisie afgedwongen. Ik denk dat ik ook namens Ronnie D kan zeggen dat we komende seizoen nog zeker bij PI zullen spelen. Daarna staan voor mij alle opties open. Al heb ik niet direct de behoefte om te verkassen. PI is ambitieus en zeker een team die ver kan schoppen. Andere voordeel voor mij is dat de manager assistent bondscoach is. Helpt mij weer aan mijn caps.

Die assistent-bondscoach is volgend seizoen alleen wel weg he Wink Na het WK word ik de nieuwe BC Smile
Dan moet ik nu alvast maar een wit voetje bij je gaan halen.

Je bent altijd welkom bij Houten Wink
Heb je toevallig een balletje laten vallen? Gisteren ben ik benaderd door Randal Zomer. Heb aangegeven dat ik nog bij PI blijf en na komend seizoen zien we wel verder.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
gittermaster Wrote:Yesssss, finale ITC is gehaald door 9-3 winst. Nu nog ff winnen, das toch wel een prijsje die ik op mijn lijst wil hebben...
Nette prestatie!! Ik hoop dat het gaat lukken.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
sphera= Randal Zomer....(dacht ik)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:sphera= Randal Zomer....(dacht ik)

dat klopt
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:
Adder Wrote:sphera= Randal Zomer....(dacht ik)

dat klopt
Serieus.....haha! :oops:
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
Forever Wrote:
Adder Wrote:sphera= Randal Zomer....(dacht ik)

dat klopt
Serieus.....haha! :oops:

Ghehe ja klopt idd Wink Ik had je al langer op het oog, maar nu zijn de plannen verder uitgewerkt en kon ik met een concreet voorstel komen Smile
Reply
Hoe zit het hier met de ambitie een zoon te krijgen of is iedereen uit seizoen 1 al overgestapt op een jonger type? Ik zal pas een zoon krijgen op 1/15 aangezien ik 14/14 niet zie zitten. Verder heb ik dan ook de canadese nationaliteit. Moet ik kiezen welke ik overeen de Canadese of die van Hong Kong... ik ben er nog niet uit.

NL zal wel een kansloos verhaal worden ben ik bang.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik zou ook gewoon voor Canada gaan als ik jou was.
Leuke en actieve community, goed potentieel en een goeie organisatie.
The great old Ludwig von...
Reply
Box Brother Wrote:Hoe zit het hier met de ambitie een zoon te krijgen of is iedereen uit seizoen 1 al overgestapt op een jonger type? Ik zal pas een zoon krijgen op 1/15 aangezien ik 14/14 niet zie zitten. Verder heb ik dan ook de canadese nationaliteit. Moet ik kiezen welke ik overeen de Canadese of die van Hong Kong... ik ben er nog niet uit.

NL zal wel een kansloos verhaal worden ben ik bang.

Wat bedoel je met die laatste zin? Als je goed genoeg traint kan je zeker in aanmerking komen voor de Nederlandse NT's met je nieuwe speler iig Smile
Reply
sphera Wrote:
Box Brother Wrote:Hoe zit het hier met de ambitie een zoon te krijgen of is iedereen uit seizoen 1 al overgestapt op een jonger type? Ik zal pas een zoon krijgen op 1/15 aangezien ik 14/14 niet zie zitten. Verder heb ik dan ook de canadese nationaliteit. Moet ik kiezen welke ik overeen de Canadese of die van Hong Kong... ik ben er nog niet uit.

NL zal wel een kansloos verhaal worden ben ik bang.

Wat bedoel je met die laatste zin? Als je goed genoeg traint kan je zeker in aanmerking komen voor de Nederlandse NT's met je nieuwe speler iig Smile

Ik heb het gevoel dat je bij een 'bepaalde kliek' moet behoren om kans te maken op het NL-elftal. Misschien dat dat nu niet meer het geval is (heb de laatste 2 seizoenen er niet meer naar gekeken) maar had vooral dat gevoel toen de volledige selectie in duitsland ging ballen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
sphera Wrote:
Box Brother Wrote:Hoe zit het hier met de ambitie een zoon te krijgen of is iedereen uit seizoen 1 al overgestapt op een jonger type? Ik zal pas een zoon krijgen op 1/15 aangezien ik 14/14 niet zie zitten. Verder heb ik dan ook de canadese nationaliteit. Moet ik kiezen welke ik overeen de Canadese of die van Hong Kong... ik ben er nog niet uit.

NL zal wel een kansloos verhaal worden ben ik bang.

Wat bedoel je met die laatste zin? Als je goed genoeg traint kan je zeker in aanmerking komen voor de Nederlandse NT's met je nieuwe speler iig Smile

Ik heb het gevoel dat je bij een 'bepaalde kliek' moet behoren om kans te maken op het NL-elftal. Misschien dat dat nu niet meer het geval is (heb de laatste 2 seizoenen er niet meer naar gekeken) maar had vooral dat gevoel toen de volledige selectie in duitsland ging ballen.

Nouja, we hebben in totaal 3 NT-cyclussen gehad. De eerste was onder Joris Lohuis, toen zijn er in mijn ogen enkele spelers opgeroepen die dat niet hoorden te zijn. De tweede periode was met Allard van Westering, toen werd er niemand onterecht bevoordeeld. De derde periode is gedeeltelijk door Stefano Antonissen/Bergkamp, door GJ van Himst en door Jules Albers gecoacht. Bij die eerste twee had ik geen twijfels, maar bij de laatste juist wel. Een speler als Nik van der Vaart hoort onder geen beding in het NT, en die speelde toevalligerwijs bij de club van Jules. Ik heb daar op het forum ook regelmatig op gewezen, maar er werd toen niet zoveel mee gedaan (op een klein relletje op het forum na).

Dat de voltallige selectie in Duitsland ging spelen heeft wel een achterliggend verhaal. Voordat deze spelers naar Duitsland gingen speelden ze in België, en daarvoor in Nederland. In Nederland vormden deze spelers de teams Nelson City en TRL, die enkele jaren lang alleenheerschappij hadden in Nederland. Op zoek naar een nieuwe uitdaging zijn ze toen samengegaan en naar België vertrokken, om vanuit de C naar de Eerste Klasse te promoveren en daar kampioen te worden. Dat hebben ze gedaan, en daarna zijn we naar onze Oosterburen gegaan. Daar hebben ze hetzelfde traject gevolgd en kunnen ze zelfs de treble winnen (competitie, beker en ITC). Opzich is het logisch dat deze spelers voor het grootste gedeelte NT spelers zijn, aangezien ze jarenlang de dienst uitmaakten in Nederland. En, niet geheel verrassend, bestaan de beste teams meestal uit de beste spelers.

Overigens zal ik na het komende WK de BC worden, en ik kan je garanderen dat ik niet aan vriendjespolitiek doe Smile Ik heb me flink geërgerd aan de selecties van de laatste BC, en heb er dus een grote hekel aan om mensen onterecht te bevoordelen. Daarnaast wil ik natuurlijk zo goed mogelijk presteren, en dat doe je met de beste spelers.
Reply
sphera Wrote:Overigens zal ik na het komende WK de BC worden, en ik kan je garanderen dat ik niet aan vriendjespolitiek doe Smile Ik heb me flink geërgerd aan de selecties van de laatste BC, en heb er dus een grote hekel aan om mensen onterecht te bevoordelen. Daarnaast wil ik natuurlijk zo goed mogelijk presteren, en dat doe je met de beste spelers.

Wordt het nu alleen niet lastig om andere (betere) speler te selecteren voor de nieuwe (24-26) generatie? De huidige spelers van deze leeftijdsklasse heeft ondertussen al de nodige ervaring opgebouwd en daarmee een voorsprong genomen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
sphera Wrote:Overigens zal ik na het komende WK de BC worden, en ik kan je garanderen dat ik niet aan vriendjespolitiek doe Smile Ik heb me flink geërgerd aan de selecties van de laatste BC, en heb er dus een grote hekel aan om mensen onterecht te bevoordelen. Daarnaast wil ik natuurlijk zo goed mogelijk presteren, en dat doe je met de beste spelers.

Wordt het nu alleen niet lastig om andere (betere) speler te selecteren voor de nieuwe (24-26) generatie? De huidige spelers van deze leeftijdsklasse heeft ondertussen al de nodige ervaring opgebouwd en daarmee een voorsprong genomen.

Je moet ook niet verwachten dat ik ga veranderen alleen maar om te veranderen, maar er zullen wél spelers uit die leeftijdscategorie zijn waar we niet mee door gaan terwijl ze er eerst wel bij zaten.
Reply
de eeerste versterkign voor Allstars is binnengehaald. De 24-jarige Helmy heeft voor 3 jaar getekend.
178 skills amc en wereldklasse ervaring.
Het winnen van de strijs van een speler die 51 aanbiedingen had, waarvan 11 serieuze geeft misschien nog wel een grotere kick dan het winnen van de ITC, zoals vrijdag ook gebeurd is Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Heel netjes Gitter! Nu wel ook allemaal volledig geïntegreerd zijn, moet het kampioenschap nu ook een reële optie zijn.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
zekers... Hoop nog 2 briljantjes te strikken... Maar goed, zullen ongetwijfeld veel kapers op de kust liggen Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Wat is er met Feeney aan de hand?

Geen zin?
Geen tijd?
paleisrevolutie? :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
volgens mij heeft ie je gehoord... Ineens een bericht van hem op t forum Smile
Hij had wat prive issues, waar hij nu nog mee bezig is, maar zal zo nu en dan nog inloggen en hopelijk in de toekomst weer wat actiever
The great old Ludwig von...
Reply
he Ronnie,
op zich niet.
Ik zla t je uitleggen.
Ik wil graag investeren in toppers met weinig ervaring. Maar wel investeren!
Jij bent een topper, maar met laag ervaring. In de ITC wedstrijden zal ik dit terug zien en iemand met pak m beet 60 skills minder maar wereldklasse ervaring zal een iets beter resultaat halen, dus is dat beter voor mij om mee te spelen.
Echter op het moment dat het een investering is; lees dat je 1 seizoen alle ervaringspunten pakt die je kunt pakken en de seizoenen daarna ben je gewoon een topper met ervaring vind ik het wel de moeite waard.
Snap je?
Overigens valt over verhuur wel te praten en vind ik het ook gewoon leuk om alle CT-ers weer in 1 team te hebben, dus zijn er wel mogelijkheden, maar een hele sterke voorkeur voor kopen!!!
The great old Ludwig von...
Reply
Ik snap hem. Met dezelfde insteek heeft PI me destijds ook gekocht.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
wil PI je dan misschien niet verkopen en wat winst op je maken?
Het verschil is nl dat je bij ons WEL maximale speeltijd krijgt :Big Grin

Overigens snap ik niet dat ze je met die insteek kopen en dan geen ervaring laten opdoen... #-o
The great old Ludwig von...
Reply
Aanlokkelijk...... :Big Grin

Met XP zijn we wel druk mee bezig hoor.
Vorig seizoen zo goed als alles gespeeld. In de ere is het meer een mix omdat we ook niet willen degraderen. Maakt het een beetje dubbel. Voor NT is namelijk op relatief korte termijn proberen te plannen, terwijl we bij PI meer een langere termijnplanning waren begonnen.
XP is voornamelijk verkloot door na CT voor het verkeerde team te kiezen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Fuck komen jullie ineens met een contract aanbieding bij F.S Allstar. ik heb net helaas een conract gekregen bij The Black Allmigty
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Smile
Volgens mij heb ik je al eerder een mail gestuurd.... Smile

Kan je daar nog onderuit in goed overleg?
The great old Ludwig von...
Reply
Wouter Born (zoon van) balt inmiddels bij F.S.A.A.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Lion Lips (zoon van) balt ook bij F.S.A.A.
The great old Ludwig von...
Reply
Hier mogen wij als FC CT resetters trots op zijn. Hieronder een overzicht skills over alle seizoenen.

Nederland met 1086 spelers. Let op 2 en 4 zijn gebanned for cheaten.
Quote:01 Dennis Koot (FS) HT Utd (FS) Netherlands 25 8/6 D C 1010
02 Damian Reijerse (FS) - Netherlands 26 1/6 M C 1000
03 Anthony Dover (FS) HT Utd (FS) Netherlands 26 7/6 F R 993
04 Klaas Reijerse (FS) - Netherlands 26 1/6 F C 991
05 Niek Slotboom (FS) Sarajevo United (FS) Netherlands 27 98/4 D C 975
06 Kay Bleeker (FS) F.S. Allstars (FS) Netherlands 26 1/6 D C 975
07 André Sandino (FS) FCH (FS) Netherlands 26 2/6 M C 974

08 Mattin de Winter (FS) HFC (FS) Netherlands 27 9/4 M C 973
09 Wouter Bosvis (FS) FCH (FS) Netherlands 29 75/2 M LR 965
10 Rafaël Butterhoff (FS) HT Utd (FS) Netherlands 28 10/3 D C 964
11 Kevin Mentink (FS) Houten (FS) Netherlands 28 79/3 F C 960
12 Ronald van Leeuwaarde (FS) PI (FS) Netherlands 26 1/6 M L 960
13 Arjan Broekhuizen (FS) Houten (FS) Netherlands 25 70/6 F LR 959
14 Ronald Dalemans (FS) FCG (FS) Netherlands 27 5/5 M C 958
15 Karel van Asselt (FS) HT Utd (FS) Netherlands 25 8/6 D LR 958
16 Jan de Graan (FS) FCG (FS) Netherlands 26 27/5 M R 957
17 Emanuel Boon (FS) FCH (FS) Netherlands 26 8/5 D L 955
18 Jasper Klein Legtenberg (FS) Houten (FS) Netherlands 29 93/2 M C 954
19 Ernst Jan Boshouwers (FS) PI (FS) Netherlands 27 49/4 M R 954
20 Sjonnie Renirie (FS) HT Utd (FS) Netherlands 26 1/6 M R 954
21 Ronald Kamps (FS) FCG (FS) Netherlands 30 2/2 M C 950
22 Bjorn de Bruin (FS) FCH (FS) Netherlands 26 71/5 D C 949
23 Mark Beek (FS) Loekie’s Lions (FS) Netherlands 30 8/1 M L 947
24 Bobbie Brokaar (FS) HT Utd (FS) Netherlands 26 86/5 M L 947
25 Hilbert Schot (FS) PI (FS) Netherlands 26 60/5 D LC 946
26 Mart Jansen (FS) Houten (FS) Netherlands 25 2/7 M C 945
27 Huig Kok (FS) FCH (FS) Netherlands 26 57/5 M LC 944
28 Aad Boom (FS) PI (FS) Netherlands 26 1/6 F C 944
29 Beschier Nijmijer (FS) FCH (FS) Netherlands 29 8/2 F C 943
30 Tim de Beer (FS) The Black Allmighty (FS) Netherlands 27 30/4 D R 943
31 Dennis Kouwenberg (FS) FCG (FS) Netherlands 28 83/3 D C 941
32 Niels Lelie (FS) AP Kolmiodraama (FS) Netherlands 29 6/3 M R 941
33 Andy Korte (FS) F.S. Allstars (FS) Netherlands 26 3/6 F C 941
34 Joost van Meel (FS) SA Gorillaz (FS) Netherlands 28 11/3 M C 940
35 Jerre de Zoete (FS) Houten (FS) Netherlands 30 17/1 D C 939
36 Filip Doornenbal (FS) NK Veziri (FS) Netherlands 26 19/5 F C 939
37 Glenn de Geus (FS) EFC (FS) Netherlands 27 87/4 M R 938
38 Koen van Groningen (FS) Deportivo Avispa (FS) Netherlands 26 96/5 F L 938
39 Wieger Philips (FS) Loekie’s Lions (FS) Netherlands 26 41/5 F C 937
40 Sjors de Jager (FS) FCH (FS) Netherlands 26 1/6 D RC 936

En internationaal
Quote:06 Dennis Koot (FS) HT Utd (FS) Netherlands 25 8/6 D C 1010
21 Anthony Dover (FS) HT Utd (FS) Netherlands 26 7/6 F R 993
71 Kay Bleeker (FS) F.S. Allstars (FS) Netherlands 26 1/6 D C 975
72 André Sandino (FS) FCH (FS) Netherlands 26 2/6 M C 974
154 Ronald van Leeuwaarde (FS) PI (FS) Netherlands 26 1/6 M L 960
209 Sjonnie Renirie (FS) HT Utd (FS) Netherlands 26 1/6 M R 954
399 Andy Korte (FS) F.S. Allstars (FS) Netherlands 26 3/6 F C 941
450 Koen van Groningen (FS) Deportivo Avispa (FS) Netherlands 26 96/5 F L 938
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Nice... nog ex-CT-ers zin om in Canada te komen ballen? Er is altijd ruimte. Kay en Andy kunnen vast beamen dat het er leuk is. We hebben reeds 2 ITC-titels op rij gepakt en gelet op de sterkte in de competitie behoord de Canadese A-1 tot een van de sterkste ter wereld.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Misschien tijd voor een kleine update? Er zijn mensen met zoons die ergens anders spelen volgens mij, maar zolang ik nog 'groei' houd ik het voorlopig bij 1 speler.

Aragorn Wrote:gittermaster: Henk Lips speelt bij DP in Nederland (50 interlands)
NR12EU: Giel van de Poel speelt bij DP in Nederland (29 interlands)
Mukkus: Milad Acda speelt bij DP in Nederland (1 interland / 6 U-21 interlands)
Devlin: Jelle de Leede speelt bij Houten in Nederland
Box: Sjaak Born speelt bij DP in Nederland (26 interlands)
Forever: Levi de Wit speelt bij F.E.B.O. in Nederland
Legion: Emile Bostoen speelt bij DP in Nederland (12 U-21 interlands)
FredNaaigaren: Cas Oosterhuis speelt bij F.E.B.O. in Nederland
Lamme Lennie: Hemmo Beukman speelt bij DP in Nederland
El Parasito: Wiebe van IJperen speelt bij Baas in België in België
Bumme: Jonas Boer speelt bij H.B.O.K. in Nederland
Winstonicus: Siem Koutstaal speelt bij Hardcore Chemistry U19 in Nederland
------------------------------------------------------------------
Kooltje: Emil Adriaanse speelt bij FC CT in Nederland
Lib: Martin Cleton speelt bij FC CT in Nederland
Ronnie D.: Ronald van Leeuwaarde speelt bij H.B.O.K. in Nederland
Adder: Andy Korte speelt bij FC CT in Nederland
Voyou: Sjonnie Renirie speelt bij FC CT in Nederland
Boca: Willem Willems speelt bij FC CT in Nederland
Mac: Gerko Jaspers speelt bij FC CT in Nederland
Depor: Pafnucy de Nijs speelt bij FC CT in Duitsland
Gerben Zonderland: Koen van Groningen speelt bij FCH in Nederland en verhuurd aan The Pink Almighty in Egypte.
Antidote: Kay Bleeker speelt bij FC CT in Nederland
Farmersmother: Jimmy van Loon speelt bij FC CT in Nederland (3 U-18 interlands)
Dre: Andre Sandino speelt bij FC CT in Nederland
Royalty: Anthony Dover speelt bij FC CT in Nederland
Aragorn:Ruud Rijs speelt bij De La Bu in Bosnie
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: