The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Deelnemers
#31
T00L Wrote:
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:
Mukkus Wrote:Nog voorkeur voor een positie? Ik ben het type Ruud Heus, zeg maar.

we hebben nog geen 2e keepert Tongue

Irl was ik altijd wel reserve-keeper. Ik ben geen type Stefan Postma, zeg maar. Maar een Bruce Grobbelaar. Ik wisselde goddelijke momenten (zonder dat ik het overigens wist) af met rampzalige momenten....

edit: Ik zie dat ik al een bevestiging heb. Vanmiddag presenteer ik hier 'wonderkid' Jaap Schaap.

links of rechtspoot maakt mij weinig uit, je gaat toch op beide kanten ervaring opdoen :p
en helaas voor jou moet je je speler kiezen uit een lijstje met namen...

@Forever: Ik zal een topic maken om definitief te gaan inventariseren wie er mee gaan betalen aan het supporterschap. Aan de hand van de "resultaten" in dat topic, weten we of er ruimte gaat zijn of niet.

Okay, dan een linkspotige back. Ik kan zelfs meer met mijn 'derde been' dan met mijn rechterpoot. En zowel 'Jaap' als 'Schaap' zijn veelkomende nederlandse namen, dus ik hoop.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Dat worden geweldige aanvallen over links met Mukkus links achter en Legion links half Wink
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#33
Jaja, daar ie! Een voetbalnaam waar muziek in zit! Het regent zonnestralen voor FC CT. Ook nog een vleugje buitenlandse invloeden:

Milad Acda!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Forever Wrote:Ik heb ook een speler aangemaakt.
Levi de Wit. Hij is in een bot-team gestald. Op dit moment is zijn training op verdedigen ingesteld. Hij is linksbenig. Als er ruimte in Het CT-team mag hij getransfereerd worden. Anders wacht hij wel op een 2de team.

Heb even met onze keeper overlegd en die heeft er geen problemen mee als we een reserve keeper aannemen Wink

Hoe we dat in gaan vullen (Box comp jij friendly, of allebei halve wedstrijd spelen) zien we nog wel.
Reply
#35
heb de rugnummers toegevoegd, voor zover bekend. wil de rest ff een nummer tussen 0 en 51 kiezen?
Reply
#36
Doe mij het nummer van Valentino Rossi maar
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#37
22 aub
Reply
#38
Legion Wrote:Doe mij het nummer van Valentino Rossi maar

en dat nummer is?
Reply
#39
Is nummer 5 nog vrij?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
T00L Wrote:
Legion Wrote:Doe mij het nummer van Valentino Rossi maar

en dat nummer is?

46
Reply
#41
T00L Wrote:
Forever Wrote:Ik heb ook een speler aangemaakt.
Levi de Wit. Hij is in een bot-team gestald. Op dit moment is zijn training op verdedigen ingesteld. Hij is linksbenig. Als er ruimte in Het CT-team mag hij getransfereerd worden. Anders wacht hij wel op een 2de team.

Heb even met onze keeper overlegd en die heeft er geen problemen mee als we een reserve keeper aannemen Wink

Hoe we dat in gaan vullen (Box comp jij friendly, of allebei halve wedstrijd spelen) zien we nog wel.

oke dan ga ik zijn training wel overzetten. Dan krijgen jullie een 2de keeper die een beetje kan koppen. Wink En met al 4 goals achter zijn naam.
Moet ik mij training gelijk zetten met die van Box? Ivm de teamtraining?
Reply
#42
Forever Wrote:
T00L Wrote:
Forever Wrote:Ik heb ook een speler aangemaakt.
Levi de Wit. Hij is in een bot-team gestald. Op dit moment is zijn training op verdedigen ingesteld. Hij is linksbenig. Als er ruimte in Het CT-team mag hij getransfereerd worden. Anders wacht hij wel op een 2de team.

Heb even met onze keeper overlegd en die heeft er geen problemen mee als we een reserve keeper aannemen Wink

Hoe we dat in gaan vullen (Box comp jij friendly, of allebei halve wedstrijd spelen) zien we nog wel.

oke dan ga ik zijn training wel overzetten. Dan krijgen jullie een 2de keeper die een beetje kan koppen. Wink En met al 4 goals achter zijn naam.
Moet ik mij training gelijk zetten met die van Box? Ivm de teamtraining?

Ik heb een sollicitatie verstuurd. Heb ook maar een 2000 euro salaris gevraagd. En een kleine "ik hou mijn goal schoon"-bonus. Als je andere voorwaarden wil dan moet je maar een tegenvoorstel doen.
Reply
#43
Forever Wrote:Ik heb een sollicitatie verstuurd. Heb ook maar een 2000 euro salaris gevraagd. En een kleine "ik hou mijn goal schoon"-bonus. Als je andere voorwaarden wil dan moet je maar een tegenvoorstel doen.

Is er ook een "ik hou de 0" bonus voor de verdedigers?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#44
Die bonussen zijn er wel, maar aangezien ik geen variabele loonkosten wil krijgt niemand die Wink
Forever heeft dus ook op mijn verzoek z'n contract aangepast naar de standaard voorwaarden. Forever, welk rugnummer wil je?
Reply
#45
T00L Wrote:Die bonussen zijn er wel, maar aangezien ik geen variabele loonkosten wil krijgt niemand die Wink
Forever heeft dus ook op mijn verzoek z'n contract aangepast naar de standaard voorwaarden. Forever, welk rugnummer wil je?

64. Als dat kan. Dat is in het echte leven ook mijn nummer. Alleen dan in een volleybalteam.
Reply
#46
50 is de max
Reply
#47
T00L Wrote:50 is de max

pffff. Doe dan maar 29.
Reply
#48
Ik krijg concurrentie op linksback positie. Top... dan kan ik mij nu al als vedette gaan gedragen. Niet de moeite doen voor oefenpotjes.

:Big Grin
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#49
Allemaal 4-en en 5en maar Jonas Boer scoort toch mooi een 8 en is MotM !!!
Tevens mijn eerste goal gemaakt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#50
Kunnen jullie mij jullie mobiele nummer geven zodat ik vrienden kan worden met jullie?

Jonas Boer (5710)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#51
0909-WIEBEVANPIJPEREN
Reply
#52
OT: Ja zal ik doen!
Reply
#53
Lijkt me wel interessant, is er nog ruimte in de CT ploeg? en zo ja welke positie?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#54
T00L Wrote:Wat mij betreft is FC Competitieteam vanaf nu vol.

Staat in de openingspost... Even Anti contacten, die zit ook in een botteam naar mijn weten
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#55
Anti, Bumme, Bakke zitten bij mijn weten in een bot team.

Samen met Depor en de 17 spelers van FC CT zou je dan op 21 spelers komen, mooi aantal voor 2 FC CT's? 1 met 11, 1 met 10 spelers...
Reply
#56
Lijkt mij prima, alleen hoe actief blijft iedereen? Je hebt zo geen veiligheidsbuffer...
Lijkt me wel lachen, een beetje een soort van Feyenoord-Excelsior verhouding Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#57
ajax-feyenoord verhouding lijkt me veel leuker :p
Reply
#58
T00L Wrote:ajax-feyenoord verhouding lijkt me veel leuker :p

Feyenoord / Nancy verhouding? :razz:

Worden nog leuke meetings dan...
Reply
#59
Depor is proud to present:

Joep Segeren
17 jaar
linkspoot
Spits

Nu nog ff iemand online komen die me kan uitleggen wat handig is om te doen met een spits...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#60
in de aanval zetten
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: