The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Deelnemers
#91
Didier Onstein mag wel even aan zijn relaties binnen het team gaan werken, want het moet natuurlijk niet van 1 kant komen #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#92
Jonas Boer heeft zojuist een contract getekend bij AC Milan............uit Roemenie.

Milan (648)
Full Name AC Milan
Country Romania (Bucureşti)
Supporters 25000 people
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#93
Bumme Wrote:Jonas Boer heeft zojuist een contract getekend bij AC Milan............uit Roemenie.

Milan (648)
Full Name AC Milan
Country Romania (Bucureşti)
Supporters 25000 people


Bumme op avontuur?
Al veel poen binnengehaald?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#94
Adder Wrote:
Bumme Wrote:Jonas Boer heeft zojuist een contract getekend bij AC Milan............uit Roemenie.

Milan (648)
Full Name AC Milan
Country Romania (Bucureşti)
Supporters 25000 people


Bumme op avontuur?
Al veel poen binnengehaald?

tekengeld is toch afgeschaft?!
Reply
#95
Krijg 1500 salaris maar is goed voor mijn ervaring.
Zoek me eens op daar!

Edit: Sta nu voor 1K op de transferlijst...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#96
Mijjn avontuur in Roemenie is alweer afgelopen. Er kwam een mooi bod uit Brazilie dat ik niet kon weigeren. Heb met tranen in mijn ogen afscheid genomen van mijn Roemeense vrienden en ben nu onderweg naar Rioooooooooooooooo.

Salaris daar is €2500 en een paar leuke bonussen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#97
clubliefde ho maar!
je hebt gelijk hoor, Rockefeller.
Hoe is het met PT en de financiën?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#98
laat je manager ons maar een uitnodiging sturen voor een friendly (na woensdag dus). kun je een keer tegen ons spelen Wink
Reply
#99
Veel (oud) bekenden hier!

Ik ben een newbie, heb mij sinds vanavond aangemeld. Uiteraard heb ik wat tips nodig: Wat is wijsheid...moet ik mij melden bij een bot-club, zodat ik wedstrijden speel? Of bij een team, zodat ik team-training krijg?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
wat mij betreft kom je gewoon bij ons ballen.
reken er alleen wel op dat je dan voorlopig alleen in vriendschappelijke wedstrijden zult spelen Wink
Reply
als je bij ons komt:

meer poen dan bij een bot, maar nooit de kans om competitie te spelen.

bij een bot:

minder poen, maar wel veel ervaring opdoen.



Post wel ff de naam van je speler, als je wilt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Naam Ricky Louwerens (46448)
Positie ? R
Voorkeursvoet Rechts
Leeftijd 17 Jaar (4/6/3)
Details Speler met vreselijke ervaring
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Hey Lib!

Leuk dat je hier ook je verslaving van gaat maken. Heb je al een idee op welke positie je gaat richten?

Onze 17 jarige talenten komen vanzelf. We hoeven niet eens buiten huis te gaan zoeken.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Hey Anti

Ik ben zeer verslavingsgevoelig :8:

Denk dat ik mij richt op RM, komt dat goed uit?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Denk dat het helemaal niet slecht is. Onze spoeling op het middenveld is algemeen aan de krappe kant. Vraag anders aan Gitter, T00L, Vietjes, Devlin en Parasito over wat het beste is om te trainen. Die kunnen jou het beste op weg helpen als middenvelder zijnde.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Denk dat het helemaal niet slecht is. Onze spoeling op het middenveld is algemeen aan de krappe kant. Vraag anders aan Gitter, T00L, Vietjes, Devlin en Parasito over wat het beste is om te trainen. Die kunnen jou het beste op weg helpen als middenvelder zijnde.

Goed, dan hou ik me mond wel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ben met T00L in overleg geweest en mijn training staat. Ik blijf nog even bij een bot-team om wat ervaring op te doen...maar wil uiteindelijk jullie komen versterken!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Mukkus Wrote:
Antidote Wrote:Denk dat het helemaal niet slecht is. Onze spoeling op het middenveld is algemeen aan de krappe kant. Vraag anders aan Gitter, T00L, Vietjes, Devlin en Parasito over wat het beste is om te trainen. Die kunnen jou het beste op weg helpen als middenvelder zijnde.
Goed, dan hou ik me mond wel.

Mukkus, Ik heb geen idee meer hoe jij tegenover de meeste en FC CT staat. Daarom heb ik de namen genoemd waarvan ik weet waar Lib zeker mee te maken krijgt, in ieder geval dit seizoen. Het is niet dat ik denk dat jou mening niet van waarde is, maar je zou zo morgen weg kunnen zijn.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
Mukkus Wrote:
Antidote Wrote:Denk dat het helemaal niet slecht is. Onze spoeling op het middenveld is algemeen aan de krappe kant. Vraag anders aan Gitter, T00L, Vietjes, Devlin en Parasito over wat het beste is om te trainen. Die kunnen jou het beste op weg helpen als middenvelder zijnde.
Goed, dan hou ik me mond wel.

Mukkus, Ik heb geen idee meer hoe jij tegenover de meeste en FC CT staat. Daarom heb ik de namen genoemd waarvan ik weet waar Lib zeker mee te maken krijgt, in ieder geval dit seizoen. Het is niet dat ik denk dat jou mening niet van waarde is, maar je zou zo morgen weg kunnen zijn.

Ik sta prima tegenover FC CT en ben hier het komende seizoen serieus actief. Als speler en als forummer. Of 1 of andere dwaas moet veel geld bieden en ik daarheen wil......maar dat zie ik niet gebeuren aangezien mijn contract afloopt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat is dan duidelijk! Lib je zou je vragen ook aan Mukkus bijv kunnen stellen. Om maar willekeurig iemand te noemen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Oke! Maar op het moment heb ik niks te vragen :8:


Hakkuh Wat heb ik die gemist!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Ik speel nu bij een bot-team. Maar is het dan nodig om mijn fitness boven de 90% te houden? Ook vanwege de drop?!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Volgens mij wel
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
punten van de spelers tot nu toe:

Acda 68
Poel 67
Bost. 66
Oost 65
Sou 64
Lips 64
Klop 64
Meerte 63
Leede 63
boxel 62
ijp 60
Berg 60
Onstein 53
seger 50
boer 50
Born 26
Wit 24
Topcu 14


Wat mij opvalt is dat Acda lonely at the top staat van de middenvelders.. vd Berg heeft vaak de tt niet gevolgd en heeft daardoor een achterstand opgelopen. De "80 minuten" mensen staan niet heel ver van de basis. Topcu is bekend en ik ben benieuwd of die 2 snelheid bij Born gaan werken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
verwacht deze week nog wel stijgingje of 3 Smile verder valt t me best mee hoor de verschillen.
Reply
Traint ook t meest effectief volgens Footsteps..
Daarnaast ben ik 2 weken later begonnen aan dit spel en dat is gewoon moeilijk inhalen
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Daarnaast ben ik 2 weken later begonnen aan dit spel en dat is gewoon moeilijk inhalen

Ik ben zelfs 4 weken later begonnen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Aan het einde van dit seizoen zal mijn contract niet zijn verlengd en stap ik uit FC CT.
Dit moet ik doen om FS GOLD aan te schaffen, zodat ik officieel het team van Tool zijn account overneem. Ik kan wel wachten tot 15 November, maar dan moet ik midden in een seizoen er uit stappen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ik kan niet meer inloggen...zal wel omdat ik klop heb over genomen...
Reply
Eddie Kluppendwerg in coma dus.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: