The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Deelnemers
Depor Wrote:
Vietjes Wrote:
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Pfff, waarom dat Depor? Als je mijn berichten (die 3 van de afgelopen maand) zo vervelend vind, ben ik weer weg hoor. Dat kan je ook gewoon aan mij vragen en hoef je niet bij Mac om een ban te vragen :| Was gewoon benieuwd of ik Mukkus' woorden goed interpreteerde (en ja, ik heb er niets mee te maken, maar ben gewoon nieuwsgierig)

Oww ging niet om jou persoonlijk, meer om het gezeik met Vietjes, die ik al enkele malen heb gevraagd om gewoon "normaal" te doen en Legion en Mukk te negeren. En nu zie ik hier weer een mogelijke flame war beginnen dus ik denk laat ik nu maar eens zeggen wat ik er van denk. Maar zolang je normaal kan doen maakt het mij niet uit.

Waar doe ik niet normaal? En dan lijkt het me logisch dat reacties op allerlei verwensingen ed. misschien niet als normaal overkomen.

Zoals ik je vorige keer al in die pb heb gezegd....Legion en Mukk lokken het steeds uit en jij hapt elke keer, wat gewoon irritant begint te worden. Laat die gasten lekker lullen, desnoods zet je ze op ignore maar dat slappe gezeik hier begint me de keel uit te hangen. Interesseert me niet wie wat zegt, en aangezien Legion en Mukkus volgende pleite zijn heeft het nu toch 0 nut om steeds maar de confrontatie aan te gaan?

En nadat kooltje de Klop heeft overgenomen heeft niemand er baat bij om er een ban uit te laten komen. Dus ik denk niet dat hij aangegeven is (ken Muk wel een beetje en zoiets doet ie niet) maar misschien gewoon dom tegen de lamp is gelopen met een dubbele inlog oid. Of het is iets anders, tot er reactie is van de Gamemasters heeft het geen zin om aannames te doen of iemand te beschuldigen.

Oja, vertel eens, hoe is ie dan? Ben toch wel erg benieuwd.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Ik heb niet het gevoel dat ik aan iemand verantwoording moet afleggen. Het enige wat ik wilde aangeven is dat het zo geïnterpreteerd kan worden. Ik heb met mukkus nooit problemen gehad, en dus 'schaam' ik me dat ik dat dacht. Overigens heb ik met niemand hier ooit problemen gehad, dus had ik me net zo goed geschaamd als jij bvb dat had geschreven en ik zo gedacht had.

Het licht in de heilige duisternis: mukkus speelt(de) hier een rolletje met zijn Acda. Jij deed hetzelfde met Klop, en op de 1 of andere manier zijn er persoonlijke zaken tussengerold die hier in feite niet horen. Doordat je op den duur niet meer wist wanneer het Acda/Klop was of Muk/Vietjes, is het ding ge-escaleerd.
Jullie zijn beide vrij koppig waardoor het ding nog steeds gaande is. Met dan af en toe Bostoen/Legion die wat komt stoken, is het helemaal compleet. Verder is er niets aan de hand. Wat er hier buiten het forum aan PMs en dergelijke wordt geschreven weet ik natuurlijk niet, en dat zijn ook mijn zaken niet.
Gezien het feit dat jullie beiden reeds een respectabele leeftijd hebben, acht ik jullie wel volwassen genoeg om dat beschaafd op te lossen zonder steeds te hervallen in goedkope scheldwoorden en andere leuke koosnaampjes.
(Dit geldt langs beide kanten)

genoeg licht? Idea
Reply
Birger Wrote:Ik heb niet het gevoel dat ik aan iemand verantwoording moet afleggen. Het enige wat ik wilde aangeven is dat het zo geïnterpreteerd kan worden. Ik heb met mukkus nooit problemen gehad, en dus 'schaam' ik me dat ik dat dacht. Overigens heb ik met niemand hier ooit problemen gehad, dus had ik me net zo goed geschaamd als jij bvb dat had geschreven en ik zo gedacht had.

Het licht in de heilige duisternis: mukkus speelt(de) hier een rolletje met zijn Acda. Jij deed hetzelfde met Klop, en op de 1 of andere manier zijn er persoonlijke zaken tussengerold die hier in feite niet horen. Doordat je op den duur niet meer wist wanneer het Acda/Klop was of Muk/Vietjes, is het ding ge-escaleerd.
Jullie zijn beide vrij koppig waardoor het ding nog steeds gaande is. Met dan af en toe Bostoen/Legion die wat komt stoken, is het helemaal compleet. Verder is er niets aan de hand. Wat er hier buiten het forum aan PMs en dergelijke wordt geschreven weet ik natuurlijk niet, en dat zijn ook mijn zaken niet.
Gezien het feit dat jullie beiden reeds een respectabele leeftijd hebben, acht ik jullie wel volwassen genoeg om dat beschaafd op te lossen zonder steeds te hervallen in goedkope scheldwoorden en andere leuke koosnaampjes.
(Dit geldt langs beide kanten)

genoeg licht? Idea

Nee, maar jouw betoog is wel respectabel. 1 ding, ik ben niet koppig maar houdt wel van wat respect en dat schijnt in Heerenveen ver te zoeken te zijn. Sla de scheldhistorie er maar op na als je daar zin in hebt. Dat zal je niet doen en gelijk heb je.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Met koppig bedoelde ik meer iets in de zin van: "als de andere iets zegt, kan je het niet laten om er op te reageren."
En dat heb je wel Wink

maar goed, je hebt gelijk, ik zal het niet allemaal nalezen. Lijkt me vrij nutteloos ook.

Ik moet wel toegeven dat je de laatste tijd, sinds overgave van Klop, je je vrij rustig gehouden hebt, en dat het vooral Muk en Legion waren die het terug oprakelden. Dat je daar geen respect voelt, kan ik volgen.
Maar zoals je ongetwijfeld wel weet, zijn de meesten het hier wel aardig beu aan het worden, dus wees jij dan de slimste en reageer er niet meer op (hoe moeilijk ook). Ik ben er zeker van dat Acda en Bostoen er dan ook niet meer zo ver op in zullen gaan, waardoor het zaakje 'dood'bloedt.
Reply
Birger Wrote:Met koppig bedoelde ik meer iets in de zin van: "als de andere iets zegt, kan je het niet laten om er op te reageren."
En dat heb je wel Wink

maar goed, je hebt gelijk, ik zal het niet allemaal nalezen. Lijkt me vrij nutteloos ook.

Ik moet wel toegeven dat je de laatste tijd, sinds overgave van Klop, je je vrij rustig gehouden hebt, en dat het vooral Muk en Legion waren die het terug oprakelden. Dat je daar geen respect voelt, kan ik volgen.
Maar zoals je ongetwijfeld wel weet, zijn de meesten het hier wel aardig beu aan het worden, dus wees jij dan de slimste en reageer er niet meer op (hoe moeilijk ook). Ik ben er zeker van dat Acda en Bostoen er dan ook niet meer zo ver op in zullen gaan, waardoor het zaakje 'dood'bloedt.

Je hebt gelijk. Meer kan ik er niet over zeggen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:maar houdt wel van wat respect en dat schijnt in Heerenveen ver te zoeken te zijn.

Respect is hier niet ver te zoeken, maar respect moet je verdienen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vietjes Wrote:1 ding, ik ben niet koppig
Undecided

Wat is dan de reden dat je ideeen/bevindingen/tips/adviezen mbt Footstar niet serieus genomen hebt? Onnozelheid?

Wel grappig: Mukkus maakt een geintje over het inactief zijn van Kluppenburcht en meteen is iedereen hier in rep en roer. Prachtig. Kooltje meldt al 3 dagen dat ie niet kan inloggen, niemand reageert....pas als Mukkus hier wat neerkalkt, komen de strontvliegen weer op de stront af. Jullie moesten jezelf eens zien. Als dit op televisie was, kreeg je hier de Televizierring voor.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:1 ding, ik ben niet koppig
Undecided

Wat is dan de reden dat je ideeen/bevindingen/tips/adviezen mbt Footstar niet serieus genomen hebt? Onnozelheid?

Wel grappig: Mukkus maakt een geintje over het inactief zijn van Kluppenburcht en meteen is iedereen hier in rep en roer. Prachtig. Kooltje meldt al 3 dagen dat ie niet kan inloggen, niemand reageert....pas als Mukkus hier wat neerkalkt, komen de mensen weer op het forum af. Jullie moesten jezelf eens zien. Als dit op televisie was, kreeg je hier de Televizierring voor.

volledig mee eens.......zelfs de 5-1 nederlaag boeit niet...worden weinig woorden aan vuil gemaakt.
Je hoort het hier te hebben over tactiek en dergelijke...het enige gespreksonderwerp waar de mensen op af komen is dit inderdaad.
triest wil ik het niet noemen want jullie hebben er vast lol in...maar het geeft aan dat de degradatie meer dan terecht is.
Reply
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:1 ding, ik ben niet koppig
Undecided

Wat is dan de reden dat je ideeen/bevindingen/tips/adviezen mbt Footstar niet serieus genomen hebt? Onnozelheid?

Wel grappig: Mukkus maakt een geintje over het inactief zijn van Kluppenburcht en meteen is iedereen hier in rep en roer. Prachtig. Kooltje meldt al 3 dagen dat ie niet kan inloggen, niemand reageert....pas als Mukkus hier wat neerkalkt, komen de mensen weer op het forum af. Jullie moesten jezelf eens zien. Als dit op televisie was, kreeg je hier de Televizierring voor.

volledig mee eens.......zelfs de 5-1 nederlaag boeit niet...worden weinig woorden aan vuil gemaakt.
Je hoort het hier te hebben over tactiek en dergelijke...het enige gespreksonderwerp waar de mensen op af komen is dit inderdaad.
triest wil ik het niet noemen want jullie hebben er vast lol in...maar het geeft aan dat de degradatie meer dan terecht is.

Kooltje kan al 3 dagen niet inloggen en ik heb dat gelezen, maar moet iedereen er dan nu boven op springen met berichtjes als "aaah wat zielig?" Misschien moet kooltje gewoon een bericht naar Footstar sturen met de vraag van hoezo, en dan kunnen we altijd nog wat doen. En als kooltje dat niet kan dan moet de coach dat maar doen.
Mocht kooltje dat al gedaan hebben waarom staat het bericht niet op het forum dan?
En de inactiviteit hier begin ik ook irritant te vinden af en toe een scheldpartij van Klop vs Acda en de opstelling en de pop's.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:maar houdt wel van wat respect en dat schijnt in Heerenveen ver te zoeken te zijn.

Respect is hier niet ver te zoeken, maar respect moet je verdienen.

Kan niet anders als het hiermee eens zijn en dat doe ik van harte. Ben al lang blij dat de kannonades deze keer achterwege blijven.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Depor Wrote:
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:1 ding, ik ben niet koppig
Undecided

Wat is dan de reden dat je ideeen/bevindingen/tips/adviezen mbt Footstar niet serieus genomen hebt? Onnozelheid?

Wel grappig: Mukkus maakt een geintje over het inactief zijn van Kluppenburcht en meteen is iedereen hier in rep en roer. Prachtig. Kooltje meldt al 3 dagen dat ie niet kan inloggen, niemand reageert....pas als Mukkus hier wat neerkalkt, komen de mensen weer op het forum af. Jullie moesten jezelf eens zien. Als dit op televisie was, kreeg je hier de Televizierring voor.

volledig mee eens.......zelfs de 5-1 nederlaag boeit niet...worden weinig woorden aan vuil gemaakt.
Je hoort het hier te hebben over tactiek en dergelijke...het enige gespreksonderwerp waar de mensen op af komen is dit inderdaad.
triest wil ik het niet noemen want jullie hebben er vast lol in...maar het geeft aan dat de degradatie meer dan terecht is.

Kooltje kan al 3 dagen niet inloggen en ik heb dat gelezen, maar moet iedereen er dan nu boven op springen met berichtjes als "aaah wat zielig?" Misschien moet kooltje gewoon een bericht naar Footstar sturen met de vraag van hoezo, en dan kunnen we altijd nog wat doen. En als kooltje dat niet kan dan moet de coach dat maar doen.
Mocht kooltje dat al gedaan hebben waarom staat het bericht niet op het forum dan?
En de inactiviteit hier begin ik ook irritant te vinden af en toe een scheldpartij van Klop vs Acda en de opstelling en de pop's.

Voor FS ben ik nog steeds de bestuurder van Klop. Uiteraard heb ik al een mailtje naar FS gestuurd met vraag om uitleg.

Ik neem aan dat Kooltje zo handig is geweest om deze vraag daar niet neer te leggen. Anders zijn de eigen glazen ingegooid....
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:1 ding, ik ben niet koppig
Undecided

Wat is dan de reden dat je ideeen/bevindingen/tips/adviezen mbt Footstar niet serieus genomen hebt? Onnozelheid?

Wel grappig: Mukkus maakt een geintje over het inactief zijn van Kluppenburcht en meteen is iedereen hier in rep en roer. Prachtig. Kooltje meldt al 3 dagen dat ie niet kan inloggen, niemand reageert....pas als Mukkus hier wat neerkalkt, komen de strontvliegen weer op de stront af. Jullie moesten jezelf eens zien. Als dit op televisie was, kreeg je hier de Televizierring voor.

Waarom achter de kudde aanlopen bij een spelletje dat nog dusdanig in de kinderschoenen staat dat speculeren troef is. Het enige wat ik niet gedaan heb is jouw trainingsmethode volgen. Voor wat betreft alle andere zaken heb ik netjes naar allerlei adviezen, tips ed geluisterd.

Onnozelheid zou ik dit niet willen noemen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
ik heb uiteraard een mail gestuurd...maar uiteraard was dat een anonieme mail van een onherkenbaar mailadres. Hopend op een snel antwoord bij vietjes.
Anders ben ik weer twee jaar jonger zonder kwaliteiten :letitallout:
Reply
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:1 ding, ik ben niet koppig
Undecided

Wat is dan de reden dat je ideeen/bevindingen/tips/adviezen mbt Footstar niet serieus genomen hebt? Onnozelheid?

Wel grappig: Mukkus maakt een geintje over het inactief zijn van Kluppenburcht en meteen is iedereen hier in rep en roer. Prachtig. Kooltje meldt al 3 dagen dat ie niet kan inloggen, niemand reageert....pas als Mukkus hier wat neerkalkt, komen de strontvliegen weer op de stront af. Jullie moesten jezelf eens zien. Als dit op televisie was, kreeg je hier de Televizierring voor.

Waarom achter de kudde aanlopen bij een spelletje dat nog dusdanig in de kinderschoenen staat dat speculeren troef is. Het enige wat ik niet gedaan heb is jouw trainingsmethode volgen. Voor wat betreft alle andere zaken heb ik netjes naar allerlei adviezen, tips ed geluisterd.

Onnozelheid zou ik dit niet willen noemen.

Dus toch koppig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vooruit dan maar.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
nou lijkt erop dat ik weer als talentje moet beginnen. Ik hoop op een goed contract zodat de pt snel beter kan worden..zit dat erin???
Welke positie zal ik me op gaan concentreren?
Reply
lijkt me redelijk voor zich spreken dat ze alleen antwoorden op een mail van het account waarop de speler ook geregistreerd staat..
Reply
T00L Wrote:lijkt me redelijk voor zich spreken dat ze alleen antwoorden op een mail van het account waarop de speler ook geregistreerd staat..

Ik wacht nog... :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Blijf het toch een vreemd verhaal vinden dit( zonder een vinger naar iemand te wijzen).
Wat Mac al zei, Tool zijn account wordt nu nog als slet gebruikt en die van Klop al na een paar keer geblockt?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ik weet het ook niet adder..heb niks verkeerds gedaan...topcu geen 1x meer gebruikt! erg zonde...maar nieuwe speler heb fc ct niks aan he?
Reply
Wat een gezelligheid allemaal :roll:

Vroeg mij af of ik al wat kon betekenen met Ricky Louwerens 46448
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Wat een gezelligheid allemaal :roll:

Vroeg mij af of ik al wat kon betekenen met Ricky Louwerens 46448

Kan je alleen speeltijd garanderen bij friendlies, voor de rest niet
1000 p/ w. Je mag zelf zeggen hoeveel jaar en je moet eerst uitstappen bij je bot.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik vind het goed, heb net het team verlaten.

Dan kunnen jullie mij vast ook wel helpen mijn moreel omhoog te krikken :8:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Het duurt nog zeker 2 weken voordat ik officieel het team overneem van Tool. Ik was vergeten om de managerclausule in te vullen bij het nieuwe contract.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Lib Wrote:Ik vind het goed, heb net het team verlaten.

Dan kunnen jullie mij vast ook wel helpen mijn moreel omhoog te krikken :8:
Welkom bij de club Lib!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Thnx! :Big Grin
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Ik vind het goed, heb net het team verlaten.

Dan kunnen jullie mij vast ook wel helpen mijn moreel omhoog te krikken :8:

Welkom Libbie! Heb geklikt
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hoe zit het met Klop?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
heb een mail gehad...maar wilde even overlegen met vietjes wat te doen. maar geen reactie van die jongen
Reply
gooi dan hier neer (desnoods deels gecensureerd) Wink
Reply


Forum Jump: