The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Trainingsresultaten
Als er iemand op 9 komt met conditie, wil ik aan het eind van die week conditie er( voorlopig) uithalen en er 1 x pos.spel en 2 x inzicht in terug doen.
Evt. andere voorstellen zijn ook welkom.
Niet zeggen van tackle moet er in, want aanvallers hebben daar niets aan. Dus alleen evt.andere dingen die iedereen nodig hebt( zie 1e post nieuw team).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik denk dat tackling erin moet. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gaat lekker mensen. Sterker nog, volgens Footsteps zijn wij het meest efficiente team ter wereld:

Global Team All Efficiency Rank 1 - 100 Next

G Rank C Rank Team Name Country Rating
1 1 FC Competitieteam Netherlands 74.2402%
2 1 Phoenix United Zagreb Croatia 72.5701%
3 1 FK Obuoliai Lithuania 72.4348%
4 1 XPTO Portugal 72.2214%
5 2 War Masters Portugal 71.9268%

Klasse!
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
01/06/08
De speler Koen van Groningen is gestegen naar 6 op Conditie.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
02/06/08
De speler Ronald van Leeuwaarde is gestegen naar 7 op Snelheid.


31/05/08
De speler Ronald van Leeuwaarde is gestegen naar 6 op Conditie.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Adder Wrote:Als er iemand op 9 komt met conditie, wil ik aan het eind van die week conditie er( voorlopig) uithalen en er 1 x pos.spel en 2 x inzicht in terug doen.
Evt. andere voorstellen zijn ook welkom.
Niet zeggen van tackle moet er in, want aanvallers hebben daar niets aan. Dus alleen evt.andere dingen die iedereen nodig hebt( zie 1e post nieuw team).

Lijkt me goed, wellicht zou techniek er ook inkunnen, is ook voor iedereen. Weet alleen niet of er bepaalde skills belangrijker zijn dan andere?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Techniek lijkt mij duizendmaal belangrijker dan inzicht... heeft namelijk invloed op alle skills. Inzicht op slechts een paar en daarbij wordt het ook nog minder meegerekend.
Reply
En waarom conditie eruit halen, terwijl dat belangrijk is voor vormverlies en dus indirect trainingssnelheid ?

Ik zou eerder 1x speed eruit halen voor techniek.
Reply
Royalty Wrote:En waarom conditie eruit halen, terwijl dat belangrijk is voor vormverlies en dus indirect trainingssnelheid ?

Ik zou eerder 1x speed eruit halen voor techniek.

conditie heeft vooral effect op de snelheid waarmee je herstelt na het doen van een sprint in het veld. Het effect op het totale fitness-verlies aan het eind van de wedstrijd is niet zo groot. Scheelt volgens mij maar een paar procent.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Royalty Wrote:En waarom conditie eruit halen, terwijl dat belangrijk is voor vormverlies en dus indirect trainingssnelheid ?

Ik zou eerder 1x speed eruit halen voor techniek.

Conditie kan altijd weer terug, maar ik wil ( uiteraard als de meerderheid dat ook wil)wat ik in de 1e post al heb aangegeven, snelheid naar 15 en de rest( per positie afhankelijk wat je nodig hebt) naar ongeveer 10 als basis.
Daarna kunnen we altijd nog bepaalde dingen verhogen.
Maar als iedereen liever 2x tech ipv inzicht, vind ik het ook best. Kan ook van allebei 1, maakt mij niet uit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ik ben ook voor techniek.
Reply
techniek!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
ook techniek
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Forever Wrote:
Royalty Wrote:En waarom conditie eruit halen, terwijl dat belangrijk is voor vormverlies en dus indirect trainingssnelheid ?

Ik zou eerder 1x speed eruit halen voor techniek.

conditie heeft vooral effect op de snelheid waarmee je herstelt na het doen van een sprint in het veld. Het effect op het totale fitness-verlies aan het eind van de wedstrijd is niet zo groot. Scheelt volgens mij maar een paar procent.
ben het toch ook met royalty eens...al is het maar een paar procent...das net het verschil...
Reply
kooltje Wrote:
Forever Wrote:
Royalty Wrote:En waarom conditie eruit halen, terwijl dat belangrijk is voor vormverlies en dus indirect trainingssnelheid ?

Ik zou eerder 1x speed eruit halen voor techniek.

conditie heeft vooral effect op de snelheid waarmee je herstelt na het doen van een sprint in het veld. Het effect op het totale fitness-verlies aan het eind van de wedstrijd is niet zo groot. Scheelt volgens mij maar een paar procent.
ben het toch ook met royalty eens...al is het maar een paar procent...das net het verschil...

Ooit in het begin van het spel was er een Portugees team die snelheid en conditie samen op 20 had. Dat team is toen redelijk fanatiek gevolgd. Maar men kon niet echt aantonen dat zij minder fitness-verlies hadden dan andere teams. Misschien is het effect al wat meer, maar 10 op conditie is wel relaxt. Weet niet of een verdediger bijvoorbeeld meer nodig heeft. En anders je hebt ook altijd je wissels.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Daarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gaat ie weer! :wink:

02/06/08
De speler Koen van Groningen is gestegen naar 8 op Snelheid.

[Image: pacman.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
05/06/08
De speler Jimmy van Loon is gestegen naar 4 op Handling (GK).
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
05/06/08
De speler Koen van Groningen is gestegen naar 3 op Positiespel.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik stem voor techniek op vrijdag in plaats van snelheid.
Zo kun je op donderdag en vrijdag onder de 90% blijven trainen (weinig skill dus weinig penalty) en op de wedstrijddag 2 of zelfs 3x op fitness trainen.
Ik heb ook liever speed dan stamina eruit zodat we wat meer skill op stamina krijgen = toch wat minder fitnessverlies hoe klein het ook moge zijn.
Techniek lijkt me wel een skill dat voor elke linie belangrijk is.
Reply
speed is echt zoveeeel belangrijker dan stamina. Speed blijft er gewoon zeker in totdat iedereen rond de 20 zit (of in ieder geval 15+). Stamina heb je het grootste effect wel gehad als je rond de 10 zit.
Reply
06/06/08
De speler Sjonnie Renirie is gestegen naar 8 op Snelheid.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:06/06/08
De speler Sjonnie Renirie is gestegen naar 8 op Snelheid.

Na-apert! :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Voyou Wrote:06/06/08
De speler Sjonnie Renirie is gestegen naar 8 op Snelheid.

Na-apert! :8:

:8:

Morgen dan samen ( [gay] ) een pop op conditie?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Mac Wrote:speed is echt zoveeeel belangrijker dan stamina. Speed blijft er gewoon zeker in totdat iedereen rond de 20 zit (of in ieder geval 15+). Stamina heb je het grootste effect wel gehad als je rond de 10 zit.

Resultaten waren nog niet belangrijk en ik ga ervan uit dat iedereen wel naar 20 traint op zowel speed als stamina
Reply
dspenkel Wrote:
Mac Wrote:speed is echt zoveeeel belangrijker dan stamina. Speed blijft er gewoon zeker in totdat iedereen rond de 20 zit (of in ieder geval 15+). Stamina heb je het grootste effect wel gehad als je rond de 10 zit.

Resultaten waren nog niet belangrijk en ik ga ervan uit dat iedereen wel naar 20 traint op zowel speed als stamina

Stamina is niet zo belangrijk... wanneer iedereen stamina op 10 zit zou ik dat eruit halen voor iets anders. Stamina heeft vooral te maken met het herstellen van sprints tijdens de wedstrijd, fitnessloss beperk je er amper mee...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
precies. Je ziet ook dat heel weinig toppers stamina op 20 hebben, de meesten zitten net boven de 10
Reply
Ik heb hem nu op 10. Train nog wel 1 dagje TT Stamina per week. Maar dat zo een beetje doortrainen vindt ik wel prima.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
06/06/08
The player Sjaak Born has raised to 10 on the Throwing (GK) skill


Sjaak de 3e keepert van heel nederland met alle skills op 10 of meer :lol: Win er geen reet mee aangezien ik nooit voor het nationale elftal zal spelen tenzij er blessures etc. komen maar toch leuk om te weten
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Sjaak is wel de rijkste keeper , neem ik aan.
Is ook knap.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Sjaak is wel de rijkste keeper , neem ik aan.
Is ook knap.

Heb net een vliegtuig aangeschaft \Big Grin/

nog € 120.000 over :-"

Quote:Wage €6500
Monthly Cost €1556-
Excellent (6) €3283-
Netto over € 1661

Denk erover om op vakantie te gaan naar Amerika en daar een huis te kopen :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: