The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Trainingsresultaten
Ik hoop nog steeds dat we op stamina trainen en dat de volgorde zodanig wordt aangepast dat positioning en techniek op donderdag en vrijdag komen te staan. Doen we dit niet dan is dat in mijn ogen een blunder.
Reply
dspenkel Wrote:Ik hoop nog steeds dat we op stamina trainen en dat de volgorde zodanig wordt aangepast dat positioning en techniek op donderdag en vrijdag komen te staan. Doen we dit niet dan is dat in mijn ogen een blunder.

Ik zit er zelfs over te denken om snelheid en stamina er de komende Maanden uit te halen ivm. vakanties.
Maar ik wil wel vast houden aan de 1e post, dus uiteindelijk snelheid naar minimaal 15 en Stamina minimaal 10.

Mijn voorstel is dus om eind Juni 2 x inzicht, 2x techniek(of 3x), 2x koppen( of 1x) en 1x pos.spel en dat te doen tot begin September.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Quote:10/06/08
De speler Koen van Groningen is gestegen naar 7 op Conditie.

09/06/08
De speler Koen van Groningen is gestegen naar 9 op Snelheid.


Zo, dat schiet weer lekker op!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
13/06/08
De speler Martin Cleton is gestegen naar 9 op Snelheid.

12/06/08
De speler Martin Cleton is gestegen naar 4 op Positiespel.
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
14/06/08
De speler Emil Adriaanse is gestegen naar 8 op Conditie.

12/06/08
De speler Emil Adriaanse is gestegen naar 4 op Positiespel.

11/06/08
De speler Emil Adriaanse is gestegen naar 8 op Snelheid.
Reply
De 1e 10 is binnen. =D>

Deze eer valt te beurt aan Aragorn. Alleen zijn conditie blijft een beetje achterwege.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vanaf 19 Juni is de teamtraining gewijzigd.
Ten 1e, omdat er 1 al bijna bij 10 conditie is.
Ten 2e, omdat er vakanties aan komen en het dan niet makkelijk is om het schema om te gooien.
3x conditie gaat er uit en er komt 2 x techniek en 1x koppen voor terug.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Ten 1e, omdat er 1 al bijna bij 10 conditie is.

Hakkuh

15/06/08
De speler Sjonnie Renirie is gestegen naar 9 op Conditie.

:razz:

En:

16/06/08
De speler Sjonnie Renirie is gestegen naar 9 op Snelheid.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
The player Gerko Jaspers has raised to 10 on the Speed skill

\Big Grin/
Reply
Adder Wrote:Vanaf 19 Juni is de teamtraining gewijzigd.
Ten 1e, omdat er 1 al bijna bij 10 conditie is.
Ten 2e, omdat er vakanties aan komen en het dan niet makkelijk is om het schema om te gooien.
3x conditie gaat er uit en er komt 2 x techniek en 1x koppen voor terug.

Adder, aangezien mijn conditie net op 9 staat heeft de tt van morgen voor mij niet zoveel zin omdat het (voorlopig) de laatste keer conditie is en ik dus niet zal poppen. Bezwaar tegen als ik morgen iets anders train voor mezelf? (bv snelheid om die sneller naar 10 te krijgen) Ik heb een personal trainer lvl 1.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Adder Wrote:Vanaf 19 Juni is de teamtraining gewijzigd.
Ten 1e, omdat er 1 al bijna bij 10 conditie is.
Ten 2e, omdat er vakanties aan komen en het dan niet makkelijk is om het schema om te gooien.
3x conditie gaat er uit en er komt 2 x techniek en 1x koppen voor terug.

Adder, aangezien mijn conditie net op 9 staat heeft de tt van morgen voor mij niet zoveel zin omdat het (voorlopig) de laatste keer conditie is en ik dus niet zal poppen. Bezwaar tegen als ik morgen iets anders train voor mezelf? (bv snelheid om die sneller naar 10 te krijgen) Ik heb een personal trainer lvl 1.

Ook al pop je niet, je hebt wel die TT meegepakt... Zie elke training in procenten. je hebt ongeveer 1800% (= 18 trainingen, back to back) nodig om te poppen. Als je de TT volgt heb je al 600% te pakken (3 trainingen * 2). Door morgen iets anders te trainen verlies je de 300% die je met de TT krijgt + 300% voor iets wat daarna in de TT zit. Zo mis je dus eigenlijk 6 trainingen omdat je visueel iets niet krijgt. Lijkt mij erg zonde...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Adder Wrote:Vanaf 19 Juni is de teamtraining gewijzigd.
Ten 1e, omdat er 1 al bijna bij 10 conditie is.
Ten 2e, omdat er vakanties aan komen en het dan niet makkelijk is om het schema om te gooien.
3x conditie gaat er uit en er komt 2 x techniek en 1x koppen voor terug.

Dus op vrijdag nog steeds snelheid? Dat is een tegenvaller.
Reply
Adder Wrote:Vanaf 19 Juni is de teamtraining gewijzigd.
Ten 1e, omdat er 1 al bijna bij 10 conditie is.
Ten 2e, omdat er vakanties aan komen en het dan niet makkelijk is om het schema om te gooien.
3x conditie gaat er uit en er komt 2 x techniek en 1x koppen voor terug.

Hmm heb je er goed over nagedacht? Volgens mij halen we nu niet het maximaal rendement uit de training...
"Footballidentity.com" - Creer je eigen voetbal identiteit als voetballer, manager of journalist in een wereld volledig opgebouwd door andere gebruikers.
Reply
wat is volgens jou maximaal rendabel dan qua training? of hebben jullie t nog steeds over die stamina?
Reply
Zoals het trainingsschema er nu is zullen de meesten op maandag en vrijdag fitness gaan trainen, althans als je zo min mogelijk penalty verlies wilt leiden..snelheid is namelijk je hoogste skill. Dan kan je dus nooit op 70% uitkomen wat bij een lage skill veel efficienter is dan naar 82% trainen omdat je dan meer fitness krijgt en vaker 3x per dag op een skill kan trainen. Op donderdag en zondag zal je dan de minste fitness hebben dus horen daar ook de laagste skills te staan...Heading op zondag is dan goed maar positioning op de donderdag is dan minder ten opzichte van techniek..de eerste paar weken althans. Stamina zie ik inderdaad ook veel liever dan speed omdat iedereen toch wel naar 20 speed en 20 stamina uiteindelijk behoort te kunnen trainen. Waarom denk je dat die 2 pipo's van Gemini met de hoogste trainings-efficientie eerst alleen naar 20 stamina trainen?...om dat kleine beetje extra fitness in het begin van je carriere, wat de belangrijkste trainingsperiode is, mee te pakken.
Reply
en heb je er ooit over nagedacht hoe die extra trainingstijd op stamina zich verhoudt op de snelheidsverlies met trainen na je 21e? oftewel is de zogenaamde winst die je nu haalt omdat je 2% minder fitness verliest tijdens een wedstrijd groter dan het verlies dat je hebt omdat je een andere skill na je 21e moet gaan trainen?

10 extra op stamina duurt namelijk wel een aantal trainingen hoor...en die steek ik liever in iets waar ik meer aan heb in wedstrijden nu ik nog optimaal kan trainen.

Optimaal trainen is niet heilig...je moet ook nog zorgen dat je een goede speler wordt en 20 op stamina ipv 10 maakt jou niet per se een betere speler. Sterker nog ik denk dat de tijd die je erin steekt je beter in een nuttigere skill kunt steken zodat je als team sterker wordt en beter presteert in wedstrijden. Vaker winst betekent meer geld betekent hoger loon betekent een betere PT betekent effectiever trainen wanneer we de TT niet meer kunnen volgen.
Reply
Ik kies hier voor de visie van dspenkel. Tegen argument van MAC dat trainen na je 21ste langer duurt is natuurlijk een feit, maar ook je conditie van 10 naar 20 brengen boven je 21ste duurt een eeuwigheid. Ik denk dat die paar procenten per week meer opleveren dan dat je denkt, maar dat is mij mening. van mij mogen we conditie in 1 keer door trainen tot het maximum, al is dat wat saai.
Reply
dspenkel Wrote:Zoals het trainingsschema er nu is zullen de meesten op maandag en vrijdag fitness gaan trainen, althans als je zo min mogelijk penalty verlies wilt leiden..snelheid is namelijk je hoogste skill. Dan kan je dus nooit op 70% uitkomen wat bij een lage skill veel efficienter is dan naar 82% trainen omdat je dan meer fitness krijgt en vaker 3x per dag op een skill kan trainen. Op donderdag en zondag zal je dan de minste fitness hebben dus horen daar ook de laagste skills te staan...Heading op zondag is dan goed maar positioning op de donderdag is dan minder ten opzichte van techniek..de eerste paar weken althans. Stamina zie ik inderdaad ook veel liever dan speed omdat iedereen toch wel naar 20 speed en 20 stamina uiteindelijk behoort te kunnen trainen. Waarom denk je dat die 2 pipo's van Gemini met de hoogste trainings-efficientie eerst alleen naar 20 stamina trainen?...om dat kleine beetje extra fitness in het begin van je carriere, wat de belangrijkste trainingsperiode is, mee te pakken.


De vakantieperiode (tot Sep.) doen we het met deze skills in de tt.Daarna zien we wel.
Zeg jij maar hoe jij het schema het liefste ziet per dag. Dan pas ik hem wel aan, maakt mij namelijk niet uit welke dag ik wat moet trainen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Voyou Wrote:
Adder Wrote:Vanaf 19 Juni is de teamtraining gewijzigd.
Ten 1e, omdat er 1 al bijna bij 10 conditie is.
Ten 2e, omdat er vakanties aan komen en het dan niet makkelijk is om het schema om te gooien.
3x conditie gaat er uit en er komt 2 x techniek en 1x koppen voor terug.

Adder, aangezien mijn conditie net op 9 staat heeft de tt van morgen voor mij niet zoveel zin omdat het (voorlopig) de laatste keer conditie is en ik dus niet zal poppen. Bezwaar tegen als ik morgen iets anders train voor mezelf? (bv snelheid om die sneller naar 10 te krijgen) Ik heb een personal trainer lvl 1.

Ja, bezwaar.
Wat Box al zei, zonde van je effectiviteit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Voyou Wrote:
Adder Wrote:Vanaf 19 Juni is de teamtraining gewijzigd.
Ten 1e, omdat er 1 al bijna bij 10 conditie is.
Ten 2e, omdat er vakanties aan komen en het dan niet makkelijk is om het schema om te gooien.
3x conditie gaat er uit en er komt 2 x techniek en 1x koppen voor terug.

Adder, aangezien mijn conditie net op 9 staat heeft de tt van morgen voor mij niet zoveel zin omdat het (voorlopig) de laatste keer conditie is en ik dus niet zal poppen. Bezwaar tegen als ik morgen iets anders train voor mezelf? (bv snelheid om die sneller naar 10 te krijgen) Ik heb een personal trainer lvl 1.

Ja, bezwaar.
Wat Box al zei, zonde van je effectiviteit.

Ok, duidelijk, heb het verhaal van Box gelezen!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Quote:25/07/08
De speler Koen van Groningen is gestegen naar 15 op Snelheid.

20/07/08
De speler Koen van Groningen is gestegen naar 2 op Koppen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
26/07/08
De speler Ruud Rijs is gestegen naar 4 op Techniek.


21/07/08
De speler Ruud Rijs is gestegen naar 14 op Snelheid.


15/07/08
De speler Ruud Rijs is gestegen naar 3 op Techniek.


11/07/08
De speler Ruud Rijs is gestegen naar 13 op Snelheid.


05/07/08
De speler Ruud Rijs is gestegen naar 2 op Techniek.


03/07/08
De speler Ruud Rijs is gestegen naar 4 op Positiespel.


02/07/08
De speler Ruud Rijs is gestegen naar 12 op Snelheid.

Dit is mijn maand juli, heb weer eens zitten klooien met de fitheid. Ben niet echt tevreden over mijn training. Zal toch maar eens een schema gaan opzette. Als het wat minder warm is.
Reply
31/07/08
De speler Koen van Groningen is gestegen naar 5 op Positiespel.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
31/07/08
De speler Martin Cleton is gestegen naar 6 op Positiespel.

29/07/08
De speler Martin Cleton is gestegen naar 4 op Techniek.

25/07/08
De speler Martin Cleton is gestegen naar 14 op Snelheid.
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmm....

01/08/08
De speler Koen van Groningen is gestegen naar 16 op Snelheid.

:8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
03/08/08
De speler Ruud Rijs is gestegen naar 1 op Koppen.


02/08/08
De speler Ruud Rijs is gestegen naar 5 op Techniek.
Reply
04/08/08
De speler Ruud Rijs is gestegen naar 15 op Snelheid.


Zo gaat lekker de laatste dagen :Big Grin
Reply
07/08/08
De speler Ruud Rijs is gestegen naar 5 op Positiespel.
Reply
11/08/08
De speler Ronald van Leeuwaarde is gestegen naar 16 op Snelheid.

10/08/08
De speler Ronald van Leeuwaarde is gestegen naar 2 op Koppen.

07/08/08
De speler Ronald van Leeuwaarde is gestegen naar 7 op Positiespel.

05/08/08
De speler Ronald van Leeuwaarde is gestegen naar 4 op Techniek.

04/08/08
De speler Ronald van Leeuwaarde is gestegen naar 15 op Snelheid.

25/07/08
De speler Ronald van Leeuwaarde is gestegen naar 14 op Snelheid.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
37 punten in totaal...
Reply


Forum Jump: