The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
#61
Scholten! Wrote:Slechte zaak is dit. Ik denk dat er al veel managers zijn afgehaakt voor TM, of valt dat wel mee? Mijn deelname is afhankelijk van Haggie

540 deelnemers tot nu toe. Lijkt me erg weinig....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#62
Tripplexxx Wrote:
Scholten! Wrote:Slechte zaak is dit. Ik denk dat er al veel managers zijn afgehaakt voor TM, of valt dat wel mee? Mijn deelname is afhankelijk van Haggie

540 deelnemers tot nu toe. Lijkt me erg weinig....

Top 20 is dus weer haalbaar! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Ik heb me nog niet ingeschreven
Reply
#64
centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Scholten! Wrote:Slechte zaak is dit. Ik denk dat er al veel managers zijn afgehaakt voor TM, of valt dat wel mee? Mijn deelname is afhankelijk van Haggie

540 deelnemers tot nu toe. Lijkt me erg weinig....

Top 20 is dus weer haalbaar! :8:

Voor je moeder? :wink:
Reply
#65
maar iedereen gaat neem ik aan voor de kleintjes die imiddels al minstens 50 punten hebben. of worden er andere punten gegeven dit toernooi. moet nog inschrijven..nog steeds twijfel.
Reply
#66
Beste Thomas,

We hebben de start van TM 2007 wegens organisatorische redenen uitgesteld tot de tweede week van de Australian Open. Met zo'n lang seizoen zal de spanning er niet uit zijn nu de start verlaat is. Er komen nog heel wat mooie en grote toernooien aan! We hopen dat je toch met veel plezier en succes zult meespelen met TM2007!

Sportieve groet,
Team Sportdreams
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Pfffff .... No offence, maar het wordt wel ieder jaar triester.

Hoewel die Wimbledon scores wissen was vorig jaar ook wel een topper moet ik zeggen =D>
Reply
#68
Hoever zijn ze er eigenlijk maandagavond eigenlijk mee?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Kwartfinales. Wordt dus een soort TMC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Federer-Gasquet
Fish-Roddick
Nalbi-Davy
Blake-Murray

Goed denkbare kwartfinales. Hieruit moet je dan dus voor 12500 een goed team kunnen maken. Moet je denk ik toch voor bijv. Federer, Blake en Nalbi gaan als dat te betalen is. Als je geluk hebt ga je een mooi eindje over de 400 punten heen. Meteen goed voor de credits.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Wat is het antwoord van de quiz eigenlijk?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#72
centre court Wrote:Federer-Gasquet
Fish-Roddick
Nalbi-Davy
Blake-Murray

Goed denkbare kwartfinales. Hieruit moet je dan dus voor 12500 een goed team kunnen maken. Moet je denk ik toch voor bijv. Federer, Blake en Nalbi gaan als dat te betalen is. Als je geluk hebt ga je een mooi eindje over de 400 punten heen. Meteen goed voor de credits.

Waar is Nadal in het rijtje kwarfinalisten? Jullie met Murray....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#73
centre court Wrote:Federer-Gasquet
Fish-Roddick
Nalbi-Davy
Blake-Murray

Goed denkbare kwartfinales. Hieruit moet je dan dus voor 12500 een goed team kunnen maken. Moet je denk ik toch voor bijv. Federer, Blake en Nalbi gaan als dat te betalen is. Als je geluk hebt ga je een mooi eindje over de 400 punten heen. Meteen goed voor de credits.

Wat een dom gezwets. Juist als de kwartfinale bekend is ga je niet voor Federer. In het team dat jij voorstelt bij de opgegeven kwartfinale kun je voor 6000 Murray-Gasquet-Roddick-Fish toevoegen. Dat zijn al 200 punten.

En Blake-Federer-Nalbi is natuurlijk niet te betalen.
Reply
#74
Ipv tennismanagen wordt het een soort lineair programmeringsprobleem. Dat moet voor mij te doen zijn.
Reply
#75
andre Wrote:Ipv tennismanagen wordt het een soort lineair programmeringsprobleem. Dat moet voor mij te doen zijn.

Dat was het al, alleen is het model nu wat eenvoudiger.

Ik ben toch weer aan het twijfelen geslagen, aangezien de deadlines van MV en TM dicht bij elkaar liggen, kan ik wel meedoen. Het zal alleen op een minder fanatieke manier gaan.
Reply
#76
_Tampie Wrote:
andre Wrote:Ipv tennismanagen wordt het een soort lineair programmeringsprobleem. Dat moet voor mij te doen zijn.

Dat was het al, alleen is het model nu wat eenvoudiger.

Ik ben toch weer aan het twijfelen geslagen, aangezien de deadlines van MV en TM dicht bij elkaar liggen, kan ik wel meedoen. Het zal alleen op een minder fanatieke manier gaan.

Je zelf direct maar even indekken... :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Hij zal wel aan TM moeten meedoen, want gezien het feit dat hij Blake niet heeft deze AO, is hij natuurlijk kansloos voor MV :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Blake gaat Tampie idd pijn doen zo lijkt 't. Maar dat is een ander topic. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Ad Wim Wrote:Hij zal wel aan TM moeten meedoen, want gezien het feit dat hij Blake niet heeft deze AO, is hij natuurlijk kansloos voor MV :wink:
blake kreeg ook zeer veel tegenstand van ginepri. wat een waardeloze tennisser zeg.
Reply
#80
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij zal wel aan TM moeten meedoen, want gezien het feit dat hij Blake niet heeft deze AO, is hij natuurlijk kansloos voor MV :wink:
blake kreeg ook zeer veel tegenstand van ginepri. wat een waardeloze tennisser zeg.
:roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
_Tampie Wrote:Ik ben toch weer aan het twijfelen geslagen, aangezien de deadlines van MV en TM dicht bij elkaar liggen, kan ik wel meedoen.

Goed zo! Een kampioen dient zijn titel te verdedigen. [Image: 14.gif]
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#82
Vret Mien Gras Wrote:Wat is het antwoord van de quiz eigenlijk?
Slazenger, basiskennis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
als je denkt dat federer het toernooi wint, verstandig om hem te nemen? of kan je er nog meer uithalen als je hem niet neemt?
Reply
#84
Vreemd dat we vandaag (zondag 21 jan.) dit mailtje krijgen waarin staat vanavond 22 jan. 2007.
Weten ze bij SD het verschil niet tussen zondag en maandag en 21 en 22 januari?
We kunnen ons team toch tot maandag de 22e om 2200 uur klaarzetten?


Een nieuw tennisseizoen is al weer in volle gang. Ook jouw tennisjaar staat op punt van beginnen! Staat jouw team op scherp voor de tweede week van de Australian Open? Je hebt nog tot 22:00 vanavond (22/01/07) om jouw team voor finaleweek van de eerste Grand Slam van het jaar op te stellen. Zorg dat je er op tijd bij bent!
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#85
Ad Wim Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Wat is het antwoord van de quiz eigenlijk?
Slazenger, basiskennis.

You're sure, Adje?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#86
kooltje Wrote:als je denkt dat federer het toernooi wint, verstandig om hem te nemen? of kan je er nog meer uithalen als je hem niet neemt?
Do the maths.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Ad Wim Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Wat is het antwoord van de quiz eigenlijk?
Slazenger, basiskennis.

Ik had het ondertussen ook gevonden, in ieder geval nog bedankt voor het antwoord.
De rest van de tennisboys hier gaven maar geen antwoord, schade.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#88
Vret Mien Gras Wrote:
Ad Wim Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Wat is het antwoord van de quiz eigenlijk?
Slazenger, basiskennis.

Ik had het ondertussen ook gevonden, in ieder geval nog bedankt voor het antwoord.
De rest van de tennisboys hier gaven maar geen antwoord, schade.

Tja, als je dat niet weet.... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#89
Dat was een inkoppertje natuurlijk, maar we hadden vretje natuurlijk wel even antwoord moeten geven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
mee eens
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: